สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมแกรนด์ มิลเลนเนียม กัวลาลัมเปอร์

5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 433 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 343 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 129 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 50 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 50 จาก 1005 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Ploysabaiphare

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ดีงามมากๆ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Apimon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 24 ก.ย. 2023
Dear Apimon,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 พอใช้

Paul, Bangkok

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is great but the properties and the room amenities need a major upgrade in my opinion. Examples; power outlet next to bed stand/table so that I can charge my phone within reach, ironing set is old school and need an upgrade, the TV screen could have been bigger and with all of these out dated amenities we're being asked to pay for MYR 600 deposit for my stay.. seriously? Also reception staff could have been more friendlier - greet the guest with a smile and make the guest feel like they're welcomed and want to come back. Key card to room and elevator doesn't work couple of times and I need to asked the reception people to help with new cards and I was told to keep my key card separated from my phone ... again, we're in 2019 - please keep up to date with today's technology. This should not have been an issue and annoy me to the max when I get to my floor after a long day at work but I could not get into my room because my key card doesn't work. This required me to take the elevator down to the reception and wait in line to get this sorted - 10 minutes of my life that I could never get back, each time it happened. But yeah - location is great and the bed is comfortable. Do I want to come back? I am not sure.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kind regards, Ko Van den Hil, General Manager วันที่ 9 เม.ย. 2019
Dear Paul, thank you so much for staying with us and for posting a candid review. While I am glad that you appreciated our location, I was concerned to read your comments regarding our facilities and your experience at our hotel. I understand your disappointment and this is not the Grand Millennium experience we want all of our guests to have. I will make sure to let our team know about your comments for necessary improvements. Again, thank you for the review and for staying with us. I hope that you would still consider staying with us again on your next visit.

10/10 ดีเลิศ

Kul, Bkk, th

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมดีโรงแรมดีใกล้ ใกล้ศูนย์การค้า ใจกลางเมื เมือง บรรยากาศในโรงแรมดีมาก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Grand Millennium Kuala Lumpur วันที่ 23 ม.ค. 2019
Dear Kul, thank you for making us your preferred hotel in the heart of the city. We are pleased to hear that you had a positive stay and particularly enjoyed the strategic location of our hotel which provides guests’ like yourself convenience at your fingertips. My team and I hope you enjoyed exploring some of the major hotspots that are located within walking distance to our hotel. Thank you for your support and we look forward to welcoming you back again, hopefully in the not too distant future. Kind regards, Peter D Gibbons, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Moinuddin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Location
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Haitham

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Haitham,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Tay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Tay,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Gerardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is very comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Gerardo,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 พอใช้

Ahmad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Ahmad,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

SHINYA

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
立地がよく快適でした。
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Shinya,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Katsuyoshi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
KLセントラルからMRTやモノレールとつながるブキッ・ビンタン駅に近く、またパビリオン直近。KLCCにも徒歩15分程度でロケーションが良い。部屋は広くバスタブあり。チェックインスタッフはフレンドリーだったが、早朝のチェックアウト時は眠たげで、確認が済むと、右手人差し指をハネて去れとの態度だった。
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Katsuyoshi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

William

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear William,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Cheng Yam

Set up was very nice and very convenient
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Cheng Yam,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Lisa Everlene

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is located in a convenient area for the shops and transportation. It is safe and clean. I would love to go back and would recommend to others.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Lisa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Adeline

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fantastic location in the heart of KL, steps away from great shopping, food and transport.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Adeline,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Li Ping

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Li Ping,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Poh Cheong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Area is good for a short vacation. Hotel is located strategically in Bukit Bintang
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Poh Cheong,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Rita, Singapore

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love everything about this hotel. Great customer service. Excellent location. Will definitely be back.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Rita,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Shinohara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
クアラルンプール近辺の観光には絶好の立地です
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Shinohara,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Cindy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Cindy,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Soot fern

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staffs are helpful and friendly
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Soot fern,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Nazaruddin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good clean spacious n all the staffs r helpful n friendly overall stay10 of 10 fully satisfied
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Nazaruddin,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

6/10 พอใช้

Hiromasa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
NO REALLY LIKE THIS HOTEL
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Hiromasa,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Please accept our sincerest apologies for the inconveniences that you had to go through during your stay. We realized that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very central hotel within KLCC, and all that there is to offer. Breakfast choices were extensive and tasty. The pool provided welcome relief from the heat, and the gym looks quite well set up. I'd be happy to stay again.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Timothy,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Juliet Sandra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Superb location. Didn’t like the showers as they were not powerful, very low pressure! The staff were not very responsive, called them to check on safe as it was not working but no one came to check throughout our 4-day stay.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Juliet Sandra,Thank you for your feedback on Expedia and we are extremely disappointed to read about the challenges you experienced during your stay with us.Please accept our sincerest apologies for the inconveniences that you had to go through and your comments had been shared with the department head concerned for immediate action as well as to ensure such similar incident do not recur. We wish to assure you that it is certainly not reflective of the usual standards of Grand Millennium Kuala Lumpur and we are continuously putting in more effort to train and develop our team to improve the standard of service.We realized that this experience has marred your impression of the hotel but we hope that you would give us an opportunity to make amends and welcome you back in the not too distant future.Best regardsThe ManagementGrand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Ruba, GREYSTANES

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Ruba,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Harumi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Harumi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Alan,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Hesham

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great location. Rooms starting to age a bit but clean and comfortable stay
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Hesham,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Stavros

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very kind and helpful. Surrounding of numerous shopping centers. The MRT few meters away. Reach breakfast. To much traffic on afternoon until late at night
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Stavros,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Jocelyn

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Jocelyn,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Christian,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Bridget

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The washroom and air conditioning needs better maintenance
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Bridget,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We had the opportunity to review your rating of our hotel and we are sorry that we fell short in your expectations. Please know that we truly appreciate your feedback as it helps us to focus on what is important to our guests. We can assure you that every point of your comment have been well-noted and we have addressed these with the team to be used as an opportunity to continue to train and improve our practices as well as procedures. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences caused and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best Regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Derek,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Derek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 12 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Derek,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Closed to Pavilion shopping mall
Cafe capsules always forgot to fulfill next day, need to call help desk every day
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

6/10 พอใช้

MAO LIN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
1.地點很好,Good 2.服務人員親切,Good 3.打掃人員有時會忘記補充備品、毛巾,Bad 4.每日可送洗三件衣物很棒,Good 5.早餐好吃,但是變化不大,Normal 5.明明就還有許多房間,卻幫我安排在最低樓層,以及電梯機房旁邊....,Very Bad 二十四小時電梯運轉,噪音非常大聲,還有牆壁震動,讓我非常難以入眠。 冷氣控制是有問題的,只可以調整風量大小,溫度卻是無法控制,非常的冷,關掉又很熱,讓我睡得很差,我也因此感冒發燒。
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Mao Lin,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

thi

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
all good
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Thi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Linda

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Linda,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

4/10 แย่

Raymond

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lobby looks decent but the interior seems to be breaking and needs major renovation. The room ceiling leaks and looks old. The health club has closed down too. The price for the room is decent, ard $123 sgd per night. Location is good and convenient though.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Raymond,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing a review on Expedia.We had the opportunity to review your rating of our hotel and we are sorry that we fell short in your expectations. Please know that we truly appreciate your feedback as it helps us to focus on what is important to our guests. We can assure you that every point of your comment have been well-noted and we have addressed these with the team to be used as an opportunity to continue to train and improve our practices as well as procedures. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences caused and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Best Regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

??

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear ??,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Sujith

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was right in the center of all action. Loved it
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Sujith,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

teik hooi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Teik Hooi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Soon Wah, Waitara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was excellent
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Soon Wah,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Raidha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place for smoking
Good and fair
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Raidha,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

soomin

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Soomin,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

8/10 ดี

Takashi

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Takashi,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Md Meraj

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Md Meraj, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review of your stay with us. We are pleased to learn of your excellent experience during your recent visit. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay in the heart of Bukit Bintang soon. Best regards, The Management.

10/10 ดีเลิศ

Md Meraj

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Md Meraj,Warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for staying with us.Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you in the not too distant future.Best regards,The Management Grand Millennium Kuala Lumpur

10/10 ดีเลิศ

Ibrahem

เข้าพัก 11 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Ibrahem, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review of your stay with us. We are pleased to learn of your excellent experience during your recent visit. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay in the heart of Bukit Bintang soon. Best regards, The Management.