Меня отель устроил: чистый, комфортный, удобно расположенный, приятные девочки на ресепшн, трансфер в аэропорт из отеля.
Alexander
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก AOF วันที่ 31 ม.ค. 2020
Thank you very much of your taking the busy time to give us the review and sharing your experiences to stay with us. Your feedback is valued for us to know that our hotel will the opportunity to welcome you to back to stay with us again.
Sincerely Yours,
AOF
Hotel Manager I Krabi PN Boutique House.
Thank you very much of your taking the time to give us the review and sharing your experience to stay with us. Your feedback is value for us to know that our hotel operating is match with guest satifaction. We do hoe that next visit our hotel will get the opportunity to welcome you back to stay with us again.
Tidy and clean. Just a bit far away from Krabi Town. Close to Tesco which is good.
However, wrong description as I booked seaview room - but no seaview.
Disappointed on this and hope Expedia would follow up with me.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก AOF วันที่ 16 ม.ค. 2019
Thank you very much of your taking the busy time to give us the review and sharing your experience to stay with us. Your feedback is value for us to know that our hotel operating is match with guest satisfaction. As the room with the seaview room right now we were charging the room category. We do hope that next visit our hotel will get the opportunity to welcome you stay with us again
6/10 พอใช้
Jan
17 ธ.ค. 2018
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hostel is vrij nieuw. Personeel kon niet goed Engels en vroegen veelste veel voor dingen als scooter huren of wasjes draaien. Gratis ontbijt mooie kamer alleen er liepen overal mieren en er werd in de kamer naar onze mening niet goed schoongemaakt. Dit is iets waar ze makkelijk verandering in kunnen brengen dan zou het top zijn.
Jan
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก AOF วันที่ 19 ธ.ค. 2018
Thank you very much of your taking the time to give us the review and sharing your experience to stay with us. You comments is value for us to know that our hotel operating must be improve for guest the main. We do apologize for all inconvenience may caused we do hope that next visit Krabi PN will get the opportunity to welcome you back to stay with us again.
Sincerely Yours,
AOF
Hotel Manager.