วิลล่าสำหรับครอบครัว, 2 ห้องนอน, สระว่ายน้ำส่วนตัว | 1 ห้องนอน, เครื่องนอนระดับพรีเมียม, เตียงพร้อมฟูกเสริมที่นอน

รีวิว เดอะเบลล์ พูล วิลล่า รีสอร์ท

5 out of 5
เดอะเบลล์ พูล วิลล่า รีสอร์ท
41/31 ม.5 บ้านหัวควน, ต.กมลา, ภูเก็ต

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 162 จาก 292 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 86 จาก 292 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 28 จาก 292 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 292 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 292 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

anothai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Anothai
บรรยากาศวิลล่าเป็นส่วนตัวดี อาหารเช้ามีให้เลือกน้อย ควรให้เลือกมากกว่านี้ ห้องพักโอเคร แต่แอร์ร้อนมาก ยามไม่มี
การตอบกลับจาก Matt วันที่ 12 ก.ย. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave this review! We appreciate your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Kwok Ming

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay of 4D3N was rather short indeed. We loved the villa very much, especially the Bell app was user-friendly and convenient. In-villa dining and other requests were quickly served. Variety of breakfast were appreciated and really tasty. Additional beach chairs should be considered in villa. Look forward for next stay.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback on your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your 4-day, 3-night visit to our villa and found the Bell app to be user-friendly and convenient. We are pleased that our in-villa dining service and prompt attention to your requests met your expectations. Your appreciation of our breakfast variety and taste is valued. We will certainly consider adding additional beach chairs to enhance the villa experience. We look forward to welcoming you back for your next stay with us.

10/10 ดีเลิศ

nabil

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Magnifique endroit nous reviendrions avec grand plaisir
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for your kind words. Looking forward to hosting you again! :)

10/10 ดีเลิศ

Ali

เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hi Ali,Thank you for your feedback. Looking forward to hosting you again.

10/10 ดีเลิศ

George Madalin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very very nice place
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. Your kind word are truly appreciated.

10/10 ดีเลิศ

Frantisek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful place!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. Your kind word is truly appreciated.

10/10 ดีเลิศ

Amanbir

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean marvellous hotel with very helpful staff, and a world class chef. The stay was very enjoyable
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 10 มี.ค. 2024
Hi Amanbir,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. Your kind words are truly appreciated.The Bell Team

8/10 ดี

Jumpei

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good villa. But the following points were bad. However, this does not take into account cost performance, and considering cost performance, it can be said that it is 5 stars. I stayed at Banyan Tree just before, so maybe there are only a few negative points that stand out. ・The refrigerator is dirty. In particular, the ice machine was moldy and the kitchen was dirty. ・There are no indoor slippers. I would like this point to be improved. On the other hands, the particular good points are following. ・There are many good points, especially being able to park your car right in front of the villa. No time loss. ・Smartphone application was exellenct! Maybe I hope coming in future again.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 10 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us.

10/10 ดีเลิศ

BADER

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Maricel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 28 ต.ค. 2023
Dear Maricel,Greetings from The Bell. Thank you very much for your excellent feedback. We are very happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at The Bell. Best Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful villas with large private pools. Each villa is self contained and perfect if you want to get away from the world! The resort app makes everything easy and you can order food, drinks, transport and more. But what truly makes it excellent is the resort staff, who are so attentive, kind and helpful.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 20 ต.ค. 2023
Hi David,Thank you for your kind review! We're delighted to have made your stay excellent.

10/10 ดีเลิศ

Suet Yiu

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love ~The bell~ so much. We must come back again!
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 7 ต.ค. 2023
Hi Suet Yiu,We are thrilled to know that you loved your experience with us. It was truly a pleasure hosting you and your family, and we would love to have the opportunity to welcome you back again soon.Warm Regards,The Bell Team

10/10 ดีเลิศ

Alice

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 23 ก.ย. 2023
Thank you so much for awarding us with a 5-star review! We truly appreciate and are thrilled to know that you had a great experience during your stay.

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Melody วันที่ 23 ก.ย. 2023
Thank you so much for awarding us with a 5-star review! We truly appreciate and are thrilled to know that you had a great experience during your stay.

8/10 ดี

shohei

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Bell Management วันที่ 16 ส.ค. 2023
Thank you Shohei, we have an amazing housekeeping team working hard to keep the villas clean.

8/10 ดี

Yumi

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก The Bell Management วันที่ 16 ส.ค. 2023
We appreciate the positive feedback

10/10 ดีเลิศ

Mohamadyusoh

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Bell Management วันที่ 16 ส.ค. 2023
Thank you for your kind score!

10/10 ดีเลิศ

JAE HWANG

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

CHOI HAN

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Choi Han, Thank you for your feedback and we are sorry to learn that you were disappointed with your recent visit to the hotel. Please accept our sincere apologies if any issue occurred to you during your stay. We would very much like to learn more details about it for improvement; please feel free to contact us in case you wish to share your thoughts with us. We take this opportunity to let you know that all review are gratefully received as we strive to ensure that all our guests leave us with lasting positive memories. We are looking forward to hearing from you. Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

Maher

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Maher, Greetings from The Bell. Thank you very much for your excellent feedback. We are very happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at The Bell. Best Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

deborah-ann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Stunning property and staff were amazing. Highly recommended
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Deborah-ann, Greetings from The Bell. Thank you very much for your excellent feedback. We are very happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at The Bell. Best Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

seung wai

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Seung Wai, Greetings from The Bell. Thank you very much for your excellent review. We are very happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at The Bell. Best Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

Pavan Kumar

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The stay was good and the service was very good. The staff were very helpful and helped plan everything for us.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 7 พ.ค. 2023
Dear Pavan, Greetings from The Bell. Thank you very much for your excellent feedback. We are very happy you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at The Bell. Best Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

Mohammad

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We enjoyed our time at this property. This is our 2nd visit and would come again should we find ourselves back in Phuket. The staff are nice and place is pleasant and clean. We probably wouldn’t book with breakfast included again though, and would just order it on occasion. Better bring your own shampoo and conditioner.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก phil วันที่ 9 ก.พ. 2023
Dear Mohammad, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this amazing review with us. We are very happy to learn you enjoyed your holidays at The Bell. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, The Bell Management Team

4/10 แย่

SAI CHEONG

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
清潔房間差,服務差,遊泳池水質差,毛巾床單用品殘舊。
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Palm วันที่ 26 ธ.ค. 2022
Dear Sai Cheong,Than you for taking your time to give us the feedback during your stay.We apologize for all inconveniences, but we also would like to hear more in detail. If you wish to share more, please don't hesitate to contact us via The Bell website.Best Regards,PalmOperation Executive Manager.

8/10 ดี

Tina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Lovely villa, comfy bed, clean, great smelling sheets and towels daily if desired. Spotless pool, well maintained garden, really good sized rooms, fairly cheap and good meals can be ordered to eat in the villa. Well equipped kitchen ( no toaster though!) Cleaners clean daily. Very good shuttle service, its a shame it doesnt start earlier and end later. Staff all very polite and helpful and happy. Garden furniture very dirty and chair and sun bed covers filthy. Could do with sun beds to use around the pool and not just under the area for shade. Ideally you need a car or scooter to get around independently when at this villa if you dont want to depend on the shuttle or want to explore the area. Villa 13 was a bit noisy as it is opposite the reception and parking area.
การตอบกลับจาก phil วันที่ 26 ธ.ค. 2022
Dear Tina, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this amazing review with us. We are very happy to learn you enjoyed your holidays at The Bell. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Philippine, Villa Host Manager

10/10 ดีเลิศ

??

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
プライベートプールが着いて、ベッドルームが2つあり1人2.5万で泊まれてコスパ最高でした。
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก The Bell Management วันที่ 16 ส.ค. 2023
Thank you

8/10 ดี

Suseevan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก The Bell Management วันที่ 16 ส.ค. 2023
Thank you

10/10 ดีเลิศ

Preeti

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lieu exceptionnel. Tout était parfait.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 17 ส.ค. 2022
Dear Preeti, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this amazing review with us. We are very happy to learn you enjoyed your holidays at The Bell. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Resort Manager

8/10 ดี

Ganpon

ชื่นชอบ: ความสะอาด
The design of the Villa is very nice only if the management would: 1) have a regular maintenance of the Villa 2) upgrade the kitchenware. What was provided was not sufficient to cook and the grade of the kitchenware was a bit low
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear K. Ganporn, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you so much for taking the time to share this review on Expedia. We are very happy to learn about your pleasant experience at The Bell. Also, we are glad to confirm that our next big project will be to rebuild all our kitchens to enhance the comfort of our valuable guests; this will come with the addition of new kitchenware. This will happen very quickly after all of our villas have been fully maintained. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Resort Manager

8/10 ดี

Johnson John Louis

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All Good. Except our feeling that the rental car minor paint surface damage claim is false and unjustifiable. Rental car hired through property source and help.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 15 มิ.ย. 2022
Dear Johnson John Louis, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing your review with us on Expedia. It is definitely great to know you have enjoyed your holidays at The Bell. We, unfortunately, do not have the details of your car rental damage incident but would definitely be happy to recheck it with the rental company you have used. It is indeed important for us to keep a list of reliable outside suppliers for our valuable guests. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Resort Manager

10/10 ดีเลิศ

jani

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Huippu löytö
Kaunis villa, rauhallisella sijainnilla, kuitenkin kävelymatkan päässä rannasta. Vietettin pari yötä ja olisimme viihtyneet pidempäänkin.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 1 เม.ย. 2022
Dear Huippu löytö, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you so much for your review. We sincerely appreciate your compliment and we are glad to learn that our private pool villas impressed you. The staff and management give a great deal of thought to fulfilling the needs of our guests and always strive for improvement of our overall high standard of service. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Resort Manager

8/10 ดี

Christine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved the villa and privacy pool great service from the staff Didn’t like the noise from local building projects . Transfer from airport was forgotten, though we needed a sha transfer. Shuttle service out of service.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Gregoire Cherpillod / Resort Manager วันที่ 14 ก.พ. 2022
Dear Christine, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for your review. We are delighted to learn that you had a wonderful experience with us and you loved the privacy of your villa. As well, it is great to know that our Team managed to fulfill your expectations during your stay. We do sincerely apologize if our driver was not able to find you right upon your arrival; please be assured that such an incident is not part of our usual standards and we have taken measures to avoid it in the future. Our shuttle service is, indeed, and as mentioned on our website, suspended until further notice due to Covid-19 regulations. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Resort Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sophia
Environnement calme mais besoin d être véhiculé. La maison est magnifique.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 21 มี.ค. 2020
Dear Sophia, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you so much for sharing your thoughts about your experience at The Bell. It is great to hear you appreciated the quietness and the layout of your private villa. We offer complimentary shuttle bus and free bicycles so that our valuable guests can reach any destinations within Kamala area. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Certains personnel était désagréable super froide
เข้าพัก 10 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Management Team วันที่ 14 มี.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for your review. We always welcome constructive criticism in order to better improve the quality of our services. We do apologise if our Front Desk Team asked you to pay for the amenity bag you decided to take with you home. There is a clear price list located just next to these bags in your bathrooms (THB150). As a gesture of goodwill, our Management Team decided to offer you that bag to let you end with the checkout process. We have checked our daily report and did not find any trace of any further concerns we would have been glad to deal with. It is certainly sad to know that this event has made your full experience globally disappointing. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, The Bell Management Team

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 10 มี.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for taking the time to rate your experience at The Bell. We are very happy to learn that you enjoyed staying us. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Great staff, good breakfast and roomservice, super relaxing place!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 1 มี.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for taking the time to review your stay. We are very delighted to read that you have enjoyed your holidays at the resort. Moreover, thanks for underlining the professionalism of our Team and our in-villa room service. It is great to know you managed to fully relax during your stay with us. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

8/10 ดี

Miles

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Look Forward to staying again !!!!!!
From the outside of the security gates it doesn't look like much but as soon as you enter the doors its like you enter into a beautiful, serene paradise. With modern, oriental architecture The Bell Pool is a Perfect luxury stay for couples wanting some time away from any city centre noise. I stayed in a One bedroom Honeymoon Villa which was unreal, with all the amenities you would need. On my Second evening i made use of the In-Villa Chef who cooked us a BBQ. For this I recommend telling the chef exactly how you'd like your food cook as I was a little disappointed as the chicken wasn't thoroughly cooked through when it came to eating it and by that time the chef was gone. Despite this the evening and the rest of my stay was Amazing, private and Luxury.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 19 ก.พ. 2020
Dear Miles, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing your experience with us. We are delighted to read that you have appreciated the layout and design of our villas and the relaxing atmosphere they offer. It is great to know that the amenities/facilities/service offered have fulfilled your expectations during your stay. Thank you for your remark concerning your BBQ, our chefs are obviously happy to grill the meats according to your desire during the BBQ time (1h). We do apologise if one of the meat was not cooked accordingly; please do not hesitate to contact our Team so we can arrange it very quickly by sending our chefs again. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

Young jun

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 12 ก.พ. 2020
Dear Young jun, Thank you very much for taking the time to share this review. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very low quality . No good english speakers. Unespected fee charged (check in )
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 8 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this review with us. We apologise if your expectations have not been met during your stay, and during your checkin. Please allow me to describe what exactly happened at that time. Your family arrived at around 09:30 in the morning with 6 adults and 3 children. Your online agent booked a 3-bedrooms villa. The rate paid to the resort was actually for an original 3-bedrooms villa without extra guests (with a maximum occupancy of 6 persons). As per our conditions (clearly stated on that agent website), a fee applies for each extra person staying in the villa; that is why you were asked to pay for these extra persons. As you mentioned that fees had been already paid, our Front Office Manager called the agent directly to get a solution; unfortunately, no further help was offered at that time. Our Front Office Manager decided to let you checkin (and this was before the official checkin time (15:00) without charging any fee for these extra persons. I would like to underline that there was no "unexpected fee charged" upon checkin. Indeed, this is only on the next day that the agent recognised their mistake and an issue from their system which was, obviously, out of our resorts' control. Your online agent finally accepted to pay for extra fees, but again, nothing was charged to your account. Moreover, we find your words relatively tough when mentioning the English abilities of our Team. We have dedicated teams (such as our Front Desk Team or our Management Team with both thai and foreigner members) that are used to deal with different languages, nationalities and that are available at anytime to answer to your questions and requests. You may have a look at our different guests' reviews and will find out that there is no particular issue regarding that point. We totally understand that this extra fee issue may have negatively influenced your point of view. However, our Team did its best to provide you some help at that moment. As well, according to our different reports, there was no other particular issue with your villa during your stay. Should you wish to reconsider your review, I will be more than happy to show our emails' exchange with your online agent. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
There is one day the hotel have no electricity. Disappointed.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 26 ม.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing your thoughts with us. We do sincerely apologise for any inconvenience that may have affected your stay. The Government performed some urgent maintenance work on the electricity network what caused this shortcut in all the city. Our Villa Host and Concierge Team did inform all guests some days prior this maintenance work and information letters were set in each villa so that our valuables guests have the time to organise their day in advance. On that particular day, all services remained operational and available. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

Toshihiko

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 21 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this review with us. We are happy to read that your stay has fulfilled all your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Wendy, Thank you for your feedback and we are sorry to learn that you were disappointed with your recent visit to the hotel. Please accept our sincere apologies if any issue occurred to you during your stay. We would very much like to learn more details about it for improvement; please feel free to contact us in case you wish to share your thoughts with us. I take this opportunity to let you know that all review is gratefully received as we strive to ensure that all our guests leave us with lasting positive memories. We are looking forward to hearing from you. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

4/10 แย่

Wendy

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 17 ธ.ค. 2019
Dear Wendy, Thank you for your feedback and we are sorry to learn that you were disappointed with your recent visit to the hotel. Please accept our sincere apologies if any issue occurred to you during your stay. We would very much like to learn more details about it for improvement; please feel free to contact us in case you wish to share your thoughts with us. I take this opportunity to let you know that all review is gratefully received as we strive to ensure that all our guests leave us with lasting positive memories. We are looking forward to hearing from you. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

8/10 ดี

Tan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you so much for sharing this excellent review about The Bell. We are very happy to know your stay was a true success. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Omg this place is amazing. We really loved it. Staff super friendly and kind... they would help us with pretty much everything. Not super close to Bangla road but maybe between 20-30 min waking to Bangla road. Nice!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 7 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for this enthusiastic review. We are delighted to read that our Team has managed to fully answer to all your needs and requests. Patong is, indeed, at a 20-minutes drive from Kamala; we do provide a 24/7 taxi service and bike/car rental service to help you planning longer trips around the island. It is also great that you have enjoyed your stay with us and hope we will see you again very soon. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic Experience
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 30 พ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you for taking the time to review us on this platform. We are delighted to know that you have enjoyed your stay at The Bell and are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

SEUL

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The best Pool Villa!
we stayed 2days 4 people 20~22 on November. Every staff very kind, clean room, good swimming pool, especailly one staff guided us to our room number 7 was very friendly and hospitable. I hope return back with my family later. Thank you for your kindness.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Greg วันที่ 30 พ.ย. 2019
Dear Seul, Warm greetings from The Bell Pool Villa Resort Phuket. Thank you very much for sharing this review with us. It is a pleasure to read that your experience at The Bell was a success. Our Team was pleased to know that they have managed to answer to all our requests and expectations. It is also great to see that you have appreciated the cleanliness of our villas and its private swimming pool. We are looking forward to welcoming you soon again. Regards, Gregoire Cherpillod Executive Assistant Manager