บริเวณภายนอก

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม โคลัมเบีย / ฟอร์ตมี้ด

2.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 350 จาก 792 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 202 จาก 792 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 107 จาก 792 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 69 จาก 792 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 64 จาก 792 รีวิว" "

8.2/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Sahul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its very good and clean quite
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Noah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The staff working there was very nice and friendly, I came to the hotel early due to my flight landing early and they found a room I could get into early. As for the facility itself, the lobby area is nice, but that's about it. The elevator is very loud and bangs around as you ride in it. Was fearful getting in every time. We could also hear the elevator from our room, which was not great. I do not fault the hotel for this, but the other guests were horribly loud and obnoxious. Running around the halls and yelling and screaming at all hours of the night... I would assume someone from the hotel staff would say something. We were unable to sleep for two nights because of these horrible other guests. Nothing wrong with the hotel itself, and perhaps we just picked a bad time to go at the same time as other horrible guests.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Marco Antonio, Victoria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
When we first walk in the attendant already had an attitude. Was rude to my husband when he asked if he should sign both checkin forms for our room and our son’s room. Found hair in our bed and the bedspread had stains. The tv had hands prints ALL over it & this place is in a remote area and would not go back to this La Quinta.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Twinkle

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Some guests at night were not respectful of others. They were drunk, made too much noise through the night, knock the doors and talked and laughed loudly. Manager on duty did nothing.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Nadia, Lehi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It’s fine. We only needed a place to stay for one night before going to the airport the next day.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It was not very clean and the whole priperty smelt like a dopehole.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Monica Helena Teixeira da

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Erika, Washington

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

John

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a little on the ghetto side, pay a little more and go somewhere else.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Raafat MO วันที่ 20 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We take all feedback seriously and will work to address any concerns to improve our guests' experiences.

10/10 ดีเลิศ

Lynn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safe quiet nice place to stay and the price was good. It is also close to the casino and mall and shops. A bout 10mins away!! Worth the price
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Raafat MO วันที่ 13 มี.ค. 2024
We're thrilled to hear that you had a safe, quiet, and pleasant stay with us! It's wonderful to know that you found our location convenient and enjoyed the proximity to nearby attractions like the casino, mall, and shops.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!

6/10 พอใช้

Juan carlos

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk guy had an attitude!! Not friendly at all and disrespectful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Raafat MO วันที่ 13 มี.ค. 2024
We sincerely apologize for the negative experience you had with our front desk staff. Providing exceptional customer service is paramount to us, and we regret that your encounter did not meet our usual standards of friendliness and professionalism.Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address this matter with our team to ensure that all guests are treated with the utmost respect and courtesy at all times.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.

2/10 แย่มาก

Mark

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Suzie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Chambre 212 face a l’ascenseur trop bruyant . À notre prochain voyage nous allons demander une autre chambre loin de l’ascenseur. Bon déjeuner et super service
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you so much for your nice review and we will certainly acomodate your room preferences next time. We are looking forward to see you again. Thank you.

4/10 แย่

Charle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 27 ก.พ. 2024
I would like to apologize for any inconvenience you may have encountered during your most recent stay with us. I hope that you will give us another chance. Thank you.

4/10 แย่

Guillermo

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very cold too much noise
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 27 ก.พ. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured we are looking into this matter and we will certainly do a better job next time. I hope that you will give us another chance. Thank you.

4/10 แย่

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom was flooded and requested a refund due to said damage and haven’t received one.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 22 ก.พ. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured that we are looking into this matter and we will update you on any decision regarding any refund once we have completed looking into the situation. Thank you.

4/10 แย่

Lisa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The driveway into the property looked like the city dump - heaps and mounds of trash, broken furniture, etc. It was so filthy that I considered stopping and calling Expedia to tell them I couldn't stay here. I decided once I pulled up front that I would go in after all. Check-in was quick, efficient, and so courteous. I got into my room where the problems began. The thermostat was not working and it was about 95 degrees. Maintenance came quickly and took care of it. Then I turned the tv on and the cable was not working. Maintenance came and ended up replacing the cable. Then I went into the bathroom. There was one towel and a half roll of t.p. Once again, housekeeping took care of the issue right away, but I wondered why it was one aggravation after another. The water continued to run in the toilet unless you jiggled the handle. Breakfast was nice and the woman who was serving guests was very friendly and polite! The staff certainly made up for the deficits of the facility.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 22 ก.พ. 2024
I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. This not our standard and I assure you that we will look into these issues you have brought to our attention. Thank you for taking the time to give us your feedback.

10/10 ดีเลิศ

April

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff. Hot breakfast. Spacious room.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean with friendly staff excellent rate.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Christine

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very helpful
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Venice

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The breakfast was terrible
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 8 ก.พ. 2024
I apologize for the inconvenience . I would like to assure you that we are looking into this matter. I would like to assure you that this is not our standard. we strive to provide excellent customer service and breakfast. Thank you for taking the time to send us a feedback. We hope to see you next time

6/10 พอใช้

Christine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Very tight room, dirty towel left in the room and very very noisy
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

PAOLO

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Zoey

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Julio, Garfield

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you all for the excellent work. God bless you all
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Lynn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Notre toilette fonctionnait tres mal
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

akeem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cant shower..cant use toilet
Positive sides… Clean Parking Breakfast Negative sides… Toilet broken Bath drain clogged Nobody to fix it
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 22 ม.ค. 2024
I do apologize for the inconvenience you encountered at your most recent stay with us. We are looking into the matter and will make sure this does not happen again. Once again please accept my apologies for the inconvenience . Thank you.

2/10 แย่มาก

leydis

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Josh

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Disappointed
Location stated it accommodates 6 people there was only 2 queen beds in the wrong. No way unless people slept on the floor does it sleep six now fighting to get my money back
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 22 ม.ค. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered at your most recent stay with us. Please rest assured we are looking into the matter. Once again I do apologize for the inconvenience and I hope that you will give us another chance. Thank you.

8/10 ดี

Deon

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Michelle

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 21 ม.ค. 2024
Thank you for your stay. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jose'

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Nelson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The elevator kept breaking down. I was locked in the elevator when it shut down and no one would respond the help button. My wife had to go to the front desk to get the employee who was playing on his phone to reboot the elevator ( escuse was that the basement was too cold and systems would shut down. Changed rooms 3 times ( key wouldn't work, air conditioning wouldn't work, rooms were dusty). With breakfast the employee would keep an eye on what we were taking and question us that we had eaten when we hadn't even finished eating.
การตอบกลับจาก GM วันที่ 2 ก.พ. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. I would like to assure you that this is not our standard. Please rest assured that we are looking into this matter. I hope that you will give us another chance. Once again I do apologize that we did not meet your expectations. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Donita

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Matthew, Holmes

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Shena

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Diane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก gm วันที่ 10 ม.ค. 2024
I am glad that you had a great stay at our hotel and thank you for your positive feedback. We look forward to seeing you again soon. Thank you.

2/10 แย่มาก

Phillip

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Must read before booking.
Disgusting. We stay at La Quintas all the time. This one was the worst. I even reserved the Deluxe King and it was still awful. Weed smell everywhere, musty hallways and room, AC/Heat inoperable, front desk helpless and check out was writing on a piece of paper with check out time and email to send receipt. Breakfast was awful, stale cereal, the lady was super nice but served us a raw waffle, coffee not good. Just a very bad experience. I will never stay here again. Never.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 9 ม.ค. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. I understand that that you encountered multiple issues from the room smelling like weed and the heat not working in the room. We take your feedback very seriously and we are currently looking into these matters to make sure this does not happen again. I hope you will give us another chance. We look forward to seeing you again. Once again I truly apologize for the inconvenience. Thank you.

2/10 แย่มาก

Claudia

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marlene

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Michel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exelent
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marie-Pier

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Très bien, personnel très sympa
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Benjamin

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No house cleaning provided, dirty bed linen and toilet. Bathroom tub was in bad condition. Room carpet had stains.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 4 ม.ค. 2024
I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. I would like to assure you that this is not our standard and we will make sure that this does not happen again. Once again I apologize for the inconvenience and I hope you will give us another chance. Thank you

10/10 ดีเลิศ

Judith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Jim

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hassan วันที่ 29 ธ.ค. 2023
First and foremost I would like to apologize regarding any inconvenience you encountered on your most recent stay with us. We are constantly working to improve our service and we hope that you will give us another chance. Thank you so much for your feedback.