บริเวณภายนอก

รีวิว สนามบินเซสต์ จาการ์ต้า บาย สวิส-เบลโฮเทล อินเตอร์เนชั่นแนล

2.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 43 จาก 265 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 124 จาก 265 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 61 จาก 265 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 28 จาก 265 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 265 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Nur

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Zest Hotel Airport Jakarta วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Warmest Greetings from Swiss-Belhotel Airport JakartaThank you very much for your good rating of our Hotel. We are expecting that you could give us a review regarding your experiences during your stay at Swiss-Belhotel Airport JakartaWe can't wait to see you again in the near futureKind regards,Management of Swiss-Belhotel Airport Jakarta

4/10 แย่

bu khun

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
first time stay here i just arrve n need wifi after 8hour flight, but they say the internert wifi hve prblm n i need wait until 10:30pm。so noising also we can listen wht next room talking
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Satoshi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good staff support
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Feikje

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect for a short stay, very kind staff and clean rooms. There is a small mall connected to the hotel that has everything you need, so you don’t need to go into Jakarta if you don’t want to. Only downside was that the keycard to our room reset everyday, however that was fixed quickly by the receptionists so no big deal. And because of the pictures we tought there would be a pool :( but we should have read better.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

KOJI

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mindo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Near the airport if one is waiting for the next flight the next day.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

Lance

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very reasonable price
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Katerina

เดินทางกับคู่รัก
We only stayed one night in between our flights. The hotel was quite loud and not very clean. However, it was a convenient location close to the airport and quite cheap.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก IA วันที่ 30 มี.ค. 2023
Dear Katerina,Warmest Greetings from Zest Airport, Jakarta!Thank you for the excellent rating and for choosing us as your accommodation It’s a valuable opportunity to learn from your feedback in order to maintain and improve our services for the guests. We’re delighted to learn that you enjoyed your stay and were satisfied with our services.We look forward to welcoming you back on Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

6/10 พอใช้

Deddy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lack of amenities & facilities. The internet signal kinda poor too.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก IA วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Deddy,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

10/10 ดีเลิศ

Steven

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean hotel with friendly staff and good service
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก IA วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Steven,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

10/10 ดีเลิศ

Azhar

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก IA วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Azhar,Warmest Greetings from Zest Airport, JakartaThank you for choosing us as your accommodation. It's a great pleasure to welcome you at Zest Airport, JakartaWe're delighted that you enjoyed your stay and found our services and facilities to be satisfactory. Your review inspired us to maintain and grow our service quality.We look forward to welcome you back in Zest Airport, JakartaBest regards,Management of Zest Airport, Jakarta

6/10 พอใช้

Penny, SAN ANTONIO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Airport shuttle 24/7 I hope.
การตอบกลับจาก Management of Zest Airport Jakarta วันที่ 10 ม.ค. 2023
Dear Mr/ Mrs ,Warmest Greetings from Zest Airport Jakarta,Thank you for your detail review and positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.We can't wait to see you again in the near futureWarm Regards,Management of Zest Airport Jakarta

10/10 ดีเลิศ

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very convenient for an overnight stay before catching a flight from Jakarta airport.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Management of Zest Airport Jakarta วันที่ 10 ม.ค. 2023
Dear Mr/ Mrs, Warmest Greetings from Zest Airport Jakarta,Thank you for your detail review and positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.We can't wait to see you again in the near futureWarm Regards,Management of Zest Airport Jakarta

4/10 แย่

TAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
the property quite new & clean
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Zest Airport Jakarta วันที่ 10 พ.ย. 2022
Dear Mrs/ Mr Tan, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with us and for taking the time to write a review. We are happy that you could enjoy your stay. We look forward to welcoming you back at Zest Airport Jakarta.Best regards,Management of Zest Airport Jakarta

6/10 พอใช้

Joyce

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Started here on an overnight layover. The free airport shuttle service runs every hour which is very convenient. The instructions I got for catching the shuttle at the airport wasn’t intuitive and I ended up wandering around the airport for nearly 2 hours trying to find it.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Management of Zest Airport Jakarta วันที่ 10 พ.ย. 2022
Dear Mrs Joyce, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for sharing your feedback with us we will address to our management due to your pick up concern, and we look forward to welcoming you back to the Zest Airport Jakarta for a much-improved experience soonBest regards,Management of Zest Airport Jakarta

10/10 ดีเลิศ

Effy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean. Professional staffs.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Management of Zest Airport Jakarta วันที่ 10 พ.ย. 2022
Dear Mrs Effy, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with us and for taking the time to write a review. We are happy that you could enjoy your stay. We look forward to welcoming you back at Zest Airport Jakarta.Best regards,Management of Zest Airport Jakarta

8/10 ดี

mutsunori

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Yukako

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Management of Zest Airport Jakarta วันที่ 10 พ.ย. 2022
Dear Mrs Effy, Warmest Greetings from Zest Airport JakartaThank you for staying with usBest regards,Management of Zest Airport Jakarta

6/10 พอใช้

Maria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The corner in the room was dirty it has some stains and smell like somebody has had been smooking in that room
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Tomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel, good service, good breakfast
Came late at night, we were picked up by free shuttle bus that provided by the hotel.it was good hotel, good breakfast fast. The room little to small anyway
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

8/10 ดี

Amin

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is not good and a little dirty
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

liz

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kecewa sekali
Kamar yg non-smoking, tapi bau rokok. Banyak Tong sampah yg penuh dgn sampah di depan pintu kamar, tapi tidak dibersihkan oleh petugas sehingga bau. Pagi2 tetangga kamar membuka pintu kamar dan menyalakan lagu sangat kencang. Keadaan dinding kamar kotor dan saklar lampu kotor berdaki. Kasur tempat tidur tidak nyaman karena sewaktu tidur, kasur masuk ke dalam. Banyak bentolan ditangan saya dan gatal sekali, akibat digigit kutu atau serangga.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Ireine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For me, this place was a bit disappointing. The term “you get what you pay for” clearly comes to mind. The walls are very thin & I don’t think there was a single moment of peace and quiet. There is a shuttle bus (which I paid for in advance) but it was no where to be found, after 1 hr I finally got ahold of them for a ride. I also paid for breakfast but they had no vegetarian options. You also have to pay for parking for any driver that comes to you. Seems from the reviews this place works for a lot of people, but for me it was just a hassle - I ended up changing hotels.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Swiss-Belhotel Airport Jakarta วันที่ 4 ก.ค. 2021
Dear valued guest, Warmest greetings from Zest Hotel Airport Jakarta! Thank you for your feedback at Expedia and for choosing us as your preferred accommodation. Further to your review, I greatly appreciate your comments about our rooms aspects, especially our room walls that need to be highlighted and updated. For your information, we have provided complimentary shuttle service to and from Soekarno Hatta Airport every 2 hours for our guests pick up transportation at their earliest convenience, which you have already used during your arrival. We also provide flexible time to pick up our guest at the airport according to their flight schedule. Our room booking system also clearly has stated that we receive room booking reservation with no shuttle payment in advance. In addition, we are also an integrated area of mall and hotel, therefore, every public vehicles entering the area will get the parking charge. Referring to your disappointment of the breakfast selection, we would also like to mention that Zest Hotel Airport Jakarta is a select service accommodation. We truly apologize for the inconvenience this has caused you. We hope to have the opportunity to serve you in the near future. Please contact me directly at gmsbai@swiss-belhotel.com and I would be more than happy to discuss the issue further at your earliest convenience or even assist you personally with your future booking. Thank you and stay safe! Warmest regards, Edward Tahalele General Manager

4/10 แย่

Kenji

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Zest Hotel Airport Jakarta วันที่ 4 ม.ค. 2021
Dear Mr. Kenji, Thank you for your review. We do apologize for the inconvenience caused. Your suggestion and criticism will be our responsibility for better service in the future. Thank you and regards,

10/10 ดีเลิศ

Margaret, Charlotte, NC, USA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is Zest what more could I say. Their customer service is one of the best I ever seen. The food was excellent and the service great. One thing did stand out to me was management. Watching Managements bus tables and working at the reception desk again let know how Zest and it Sister Hotel will go to extremes to see to their guest. As always thank you for being here and making my stay a place I can rest and be at peace even in this virus emergency.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 14 เม.ย. 2020
Dear Margaret, Thank you for your wonderful review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit. Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
全てにおいて満足してます
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 1 มี.ค. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for awesome review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 22 ก.พ. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 ดีเลิศ

AbdulRasheedAli, Maldives, MVR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like everything. The transfer to airport. But breakfast is very local.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 21 ก.พ. 2020
Dear AbdulRasheedAli Thank you for your good review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

GUY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Hôtel pour une escale
Bien pour une escale d'une nuit. Mais gros problème avec la navette airport vers l hôtel
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 5 มี.ค. 2020
Dear GUY, Thank you for your wonderful rating. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

HIROMI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear HIROMI, Thank you for your good rating. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

Kazutaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Simple but satisfied
Very old towel, quick check in check out. Hard to connect wifi for apple gadget simple breakfast menu nice location and great cleanliness
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 14 ม.ค. 2020
Dear Kasutaka, Thank you for your review. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

10/10 ดีเลิศ

Frankli, Los Angeles, California

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cheap and close to the airport, next to the 24 hours restaurant and grocery store.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Frankli, Thank you for your excellent review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 9 ม.ค. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
お安いホテル
モールと隣接しており、便利なホテルだと思います。フライトが早い場合に安くで泊まりたいという場合は、こちらのホテルで十分だと思います。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 28 ม.ค. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

4/10 แย่

Worldtraveller

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is near the Airport and some restaurants next door. The Airport staff is not that friendly and welcoming. He asked me to wait but then asked me to get in the big bus. I felt like a ball thrown here and there. I was just tired and jetlagged from long flight. The bed is pretty comfy but the towels looked like rags. So gross. The breakfast starts at 4 am where I need to be at the Airport at 4 am so I didn't get to enjoy the breakfast. They should have breakfast starts at 3 am like other hotels. There was nothing that impressed me. They put my room near the elevator so so much noise and I couldn't sleep. The staff is not that friendly. It lacked of smiles. Next time, I will stay other hotels around with the price that I paid.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 31 ธ.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your review. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
空港近く便利
空港近く便利。ローカルの食事で良いならホテル周辺の徒歩圏内に多数。
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 20 ธ.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your great review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 2 ธ.ค. 2019
Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :)

8/10 ดี

ELLY MARLIA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 26 พ.ย. 2019
Dear ELLY MARLIA, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards,

8/10 ดี

Mariyama

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 22 พ.ย. 2019
Dear Mariyama, Thank you for your review. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future. Looking forward for your next visit :) Best regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 29 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Dining experience was not good Had to wait almost 45 min for the beer and food which was a simple dish of fried rice
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 19 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 18 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
次回も利用したい
・無料エアポートシャトルバス 事前に予約する事も、電話で呼び出す事も無く、第2ターミナル スカイトレイン駅下のホテルシャトル乗り場より乗車。 ホテルからは毎時00分出発(予約不要) ・チェックイン スタッフは手際よくとても親切 部屋の鍵は1枚のみ(エレベーター乗車に必要なので1枚だと超不便) ・部屋(zest Twin) ◎綺麗、広い ✖️冷蔵庫無し、浴室構造、バスタオル1枚のみ ・その他 モールと連絡通路で繋がっていてる。 モールにはスターバックス、KFC、コンビニ、ブレッドトークの他レストランが数店舗入っていました。マッサージ店も有り。
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 17 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
10 mn aéroport- shuttle toutes les 2 H. Gratuit - piscine - commerces - change - restaurants - parfait
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 12 ต.ค. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Kisro วันที่ 1 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for this review and for choosing to stay with us on your business trip. Your comments are very valuable to our hotel. See you again soon. Kind regards, Zest Hotel Airport Jakarta

8/10 ดี

Bambang

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 24 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
空港到着後にホテルへのフリーシャトル依頼の電話をしたが、Expediaの旅程記載電話番号が間違っていた。正しくは、02122523030です。ホテルは受付が込み合っていた以外、問題なし。同じビルの1階に飲食店が数軒があるのは利点。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 23 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback and suggestion will be our responsible for a better services in the future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Mosquito were swarming along with other bugs outside. The pool was nice and had nice view of the aircraft landing. Should give an estimated time on how long it takes shuttle to get to each gate at airport. I didn't time it but it took a while. Made it on time though cause left early. Did find board with nail sticking up in air by pool and I moved it to side and maintenance had fixed it by time I came back.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Prisilia วันที่ 18 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your experience stay with us. We do apologized for the inconvenience caused. Your feedback, suggestion and criticism will be our responsible for a better services in the future.