บริเวณภายนอก

รีวิว แฮมป์ตัน อินน์แอนด์สวีทส์ นอร์ทฮันทิงดัน-เออร์วิน

2.5 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 452 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 122 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 17 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 11 จาก 606 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 4 จาก 606 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ROZEDA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 14 พ.ค. 2024
Thank you for your feedback- we hope to host you again soon.

8/10 ดี

Amie, Washington

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk personnel were very helpful
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 10 พ.ค. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was professional and very friendly. The room was comfortable and clean.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for staying! We are glad you had a comfortable stay.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very busy and once we got into the room we heard nothing outside
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 6 พ.ค. 2024
We are glad you had a nice visit - thank you for staying !

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Appeared to be under construction hallway off of dining room. Carpet ripped out, seems like last update in our room left unfinished.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 19 เม.ย. 2024
Hello John- Thank you for your feedback! We apologize for the side hallway appearance in the lobby, we are in the midst of a reconstruction due to a waterline issue in that area, we hope to have the carpet delivery soon and hope to see you back-- Thank you for staying!

10/10 ดีเลิศ

Conroy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us! We appreciate it!

10/10 ดีเลิศ

Mala, Woodbridge

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would highly recommend this property. Room and bathroom was very clean and spacious. Water pressure in the shower was Great. Housekeeping was quick in fulfilling requests. Breakfast okay ! Front desk staffs are very friendly and helpful. Overall Great stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 15 เม.ย. 2024
We really appreciate your review and so happy that you enjoyed your stay!

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for staying!

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would stay here again. Parts of the property appear to be under construction but that did not interfere with my stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for your review - we hope to see you again soon!

6/10 พอใช้

John D

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We have stayed here before, and have enjoyed staying here. This experience in 4/24 found dog hair remaining on the carpet everywhere, and they do not maintain/ replace amenities in the room.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 15 เม.ย. 2024
We are so sorry that this was your experience- we will look into this and review , thank you for letting us know and we hope that you try our hotel again.

8/10 ดี

Doris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Parking lot to small with parking spot
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 6 เม.ย. 2024
Hi Doris! Thank you for your feedback and for staying with us!

4/10 แย่

Jennifer

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hampton Inn & Suites North Huntingdon-Irwin Team วันที่ 24 เม.ย. 2024
Hi Jennifer,We're sorry to hear about your experience. Your feedback is valuable, and we will address the issues you've raised to improve our service. We hope for the chance to welcome you back and provide a better stay.

6/10 พอใช้

Jay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Breakfast is absolutely appalling. Please charge for breakfast and make it better or allow for a-la-carte
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 29 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback! Our breakfast is the standard Hampton Inn hot continental breakfast that is required by the brand, we will pass on your concerns. Thank you for staying!

10/10 ดีเลิศ

Alexis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean room great staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn North Huntingdon PA วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you so much for staying with us! Hope to see you again soon!

8/10 ดี

Nanda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon Pa วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for staying!

10/10 ดีเลิศ

Ernest, New Providence

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn N Huntingdon PA วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางกับครอบครัว
We always enjoy our stay at this location. Clean, updated and always pleasant staff.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn Irwin PA วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for your kind words and for staying with us! We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Corey J

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Second stay here in the past few weeks. Both stays were great. Check in and check out were seamless. Great breakfast, clean rooms, and attentive staff. Ill be back.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hampton Inn & Suites North Huntingdon-Irwin Team วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hey Corey J!Thank you for choosing to stay with us again! We're thrilled to hear that both of your stays were excellent and that you enjoyed our seamless check-in and check-out process, delicious breakfast, clean rooms, and attentive staff. Your loyalty and positive feedback mean the world to us. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Staff at the Hampton Inn Irwin PA วันที่ 8 มี.ค. 2024
Thank you for staying Jennifer! We hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Susan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hampton Inn & Suites North Huntingdon-Irwin Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hi Susan!Thank you for taking a moment to share your experience with us. We're delighted that you found our hotel to your liking. Your satisfaction is our top priority. Looking forward to welcoming you back soon!

6/10 พอใช้

Alexis

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean. Spacious. Friendly staff. There was no soap in the shampoo, body wash bottles. Nothing to wash up with. Luckily I brought my own stuff.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The staff and management of the Hampton Inn Irwin วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hello! We are so very sorry for this inconvenience-- please accept our apologies. We will be sure to pass this information along to our team so that we do not make this mistake in the future, we strive to make everyone's stay as comfortable as possible. We hope to see you again in your future travels.

8/10 ดี

Kelly

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not like facing the turnpike.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hampton Inn & Suites North Huntingdon-Irwin Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Kelly!Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed your stay overall. We apologize for any inconvenience caused by facing the turnpike. Please know that we strive to accommodate our guests' preferences whenever possible and will note your feedback for future visits. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay.

4/10 แย่

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 30 ม.ค. 2024
Hi Joseph,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We appreciate your honest feedback and apologize that your stay did not meet your expectations. Our commitment is to continually enhance our guest experience, and we take your feedback seriously. If you would be willing to share more details about your specific concerns, we would be grateful for the opportunity to address them directly.Once again, thank you for your feedback, and we hope to have the chance to welcome you back for a more positive experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Katherine, TAKOMA PARK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Staff at Hampton Inn Irwin PA วันที่ 26 ม.ค. 2024
Thank you for your great review! Hope to host you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Mindy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was not crowded. Room was clean. Breakfast was very good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The staff at Hampton Inn North Huntingdon วันที่ 24 ม.ค. 2024
We are so happy that you enjoyed your stay and hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Andy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This my 2nd or 3rd time staying here. I had an issue with Expedia, the staff was so awesome getting it resolved. They really went above and beyond. The room are always very clean.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 23 ม.ค. 2024
Hey Andy!Your kind words are greatly appreciated. We're thrilled to have left a positive impression on you. We look forward to welcoming you back for perhaps a 3rd or 4th time :) Until then!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family weekend getaway
Room is clean and met our need. Staff were very friendly, helpful and accommodating. Definitely will be back.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 15 ม.ค. 2024
Hello!Hearing that you had a fantastic stay brings a smile to our faces. Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Kurt

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is the best!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hey Kurt!Your positive review has made our day! We're delighted that you enjoyed your stay and service. We can't wait to have the pleasure of welcoming you back again in the future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Weird Noises in Rooms
AC won’t stop getting on. Weird noise coming from one of the machine. Woke me up three times. Too tired to ask so ended up using an airpod.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 9 ม.ค. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced with the AC unit in your room, and we truly regret that it impacted your sleep.Our team is committed to providing a comfortable and peaceful environment for our guests, and it's disheartening to learn that we fell short during your visit. We appreciate you bringing this to our attention, as it allows us to address the issue promptly.Please be assured that we are investigating the matter with our maintenance team to identify and resolve the problem with the AC unit to prevent any future disruptions for our guests. We take your concerns seriously and want to assure you that your feedback is instrumental in our ongoing efforts to improve our services.We understand the importance of a good night's sleep, and we apologize for any inconvenience you may have faced. If you choose to stay with us again in the future, we will make every effort to ensure that your experience is flawless.Thank you for choosing our hotel, and we appreciate your understanding.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hi William!It warms our hearts to read your wonderful review. We're thrilled that you found our accommodations and service to your liking. Come back anytime!

10/10 ดีเลิศ

MICHELE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Trip was for a work party.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hi Michele!We're delighted to know that you had a positive experience at our hotel. Your feedback is much appreciated, and we hope to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

william

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and quiet.more modern than other Hampton I have stayed in. Friendly staff. Will be back. Nice job!!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hi William!!We're grateful for your fantastic review. It's great to know that you had a comfortable and enjoyable stay. We can't wait to host you again in the future.

8/10 ดี

H Bruce

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cutting Back
Always have liked Hampton Inn and stayed at 3 different ones in the past two weeks. Breakfasts are getting skimpier, towels are getting smaller. Miss the pictures in the elevators--those are gone too. Service is always excellent.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hello!We completely understand where you're coming from! It's fantastic to hear that you had a positive experience at our hotel. Your feedback encourages us to continue delivering excellent service. We hope to welcome you back soon!

4/10 แย่

heidi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Surprise $80 dog charge. Good bye
Hampton inn has lost me as a customer. For life. Choose it regularly as we have a dog. But got charged a surprise $80 for the dog at the hotel. You’ve lost me and my family. FOREVER
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Hey Heidi!We appreciate you taking the time to share your feedback with us, and we regret to learn of your dissatisfaction with the recent experience at our hotel.We understand that unexpected charges can be frustrating, and we apologize for any inconvenience caused by the pet fee. While we strive to communicate all fees transparently, we recognize that there may be instances where guests are caught off guard.It's important to note that pet fees are standard across Hilton properties, including Hampton Inn. The fees contribute to maintaining a clean and comfortable environment for all guests, including those with allergies or sensitivities. We apologize if this information was not adequately conveyed during your reservation process.We value your loyalty and understand the disappointment you feel. We want to assure you that your concerns are taken seriously, and we will use your feedback to improve our communication regarding fees and charges.If you have any further questions or would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact our management directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was amazing
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The staff at the Hampton Inn and Suites วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Hello! We are so happy that you had a great stay! Enjoy the rest of the holiday season!

10/10 ดีเลิศ

Joseph

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hi Joseph!Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It was our pleasure to make your visit memorable.

10/10 ดีเลิศ

Pamela

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 ม.ค. 2024
Hey Pamela!Your positive review made our day! We strive to provide exceptional service, and we're so pleased to hear that we met your expectations. Until next time!

10/10 ดีเลิศ

Donald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hey Donald! Thanks for sharing your experience. Looking forward to welcoming you back next time!

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No bacon for breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hi James! Thanks for taking a moment to share your experience with us. However, your comments in regard to our breakfast options are noted and will be further evaluated. With this being said, we look forward to welcoming you back for another 5-star experience here soon!

10/10 ดีเลิศ

amy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We just needed a quiet room for the night. Check in was efficient, the staff was pleasant , the facility and room were clean and most of all, the bed was comfortable and provided a much needed good night's sleep.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 30 พ.ย. 2023
Hey Amy! Thank you for choosing to stay with us. Furthermore, we thank you from the bottom of our hearts for leaving such an awesome review. We're elated we could make your stay more enjoyable. Until next time!!

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
..
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Katie B, General Manager วันที่ 22 พ.ย. 2023
Thank you so very much for your positive feedback regarding your stay! We look forward to your next visit!Sincerely,The Staff at the Hampton Inn and Suites North Huntingdon

4/10 แย่

ANDREW

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The computers were not working correctly so it took about 30 min to check in, they had to make several calls and then just checked me in on paper. Then our room keys would not work the second evening so we had to get them reprogramed. Not impressed with issue considering the price of the rooms.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Digital Marketing Coordinator) วันที่ 20 พ.ย. 2023
Hey Andrew!Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during the check-in process and with the room keys. We understand the frustration these issues may have caused and appreciate your patience.The issues you described with the computers and the subsequent delay in the check-in process are certainly not indicative of the seamless experience we strive to provide. We are actively investigating and addressing the technical glitches to prevent such occurrences in the future.Additionally, we are sorry for the inconvenience caused by the malfunctioning room keys. Your feedback has been shared with our maintenance team, and we are taking steps to ensure that our key systems are operating reliably.We genuinely value your feedback as it helps us identify areas for improvement. We understand the importance of a smooth check-in experience, especially considering the price of our rooms, and we are committed to rectifying these issues.If there's anything more you would like to share or if there are specific details you believe we should be aware of, please feel free to reach out directly. We hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved experience.Thank you for bringing these matters to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Ron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice room and excellent shower pressure!
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 14 พ.ย. 2023
Hi Ron! Thanks for your awesome review!! Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 14 พ.ย. 2023
Thank you! We look forward to welcoming you back to our establishment soon!

6/10 พอใช้

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
stayed here for 2 nights. My first night I found the shower body wash bottle to be empty ( would think these are refilled after every room cleaning). the next morning I told the lady at the front desk if this could be filled by housekeeping and she assured me they'd take care of it. Upon returning to my room a few hours later, bottle was still empty. House keeping never showed up. Kind of an inconvenience but when you (the hotel) pride yourself on the "little things that matter", I would want to make sure even the smallest of things, like body wash, is filled for your customers so they can at least enjoy a shower.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your honest input, as it helps us identify areas where we can improve our services to better meet our guests' expectations.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the empty body wash bottle in your room during your stay. It is our standard practice to ensure that all guest amenities, including shower products, are refilled after every room cleaning. The situation you described does not meet the high standards we strive to maintain, and for that, we are truly sorry.We take your comments seriously, and we have already addressed this issue with our housekeeping team to ensure that such oversights do not occur in the future. We understand the importance of the "little things that matter," and we are committed to making improvements in this area to ensure a seamless and enjoyable experience for all our guests.Your feedback is invaluable to us, and it allows us to continually enhance our services and uphold our commitment to providing exceptional hospitality. We hope that you will consider giving us another opportunity to host you in the future so that we can demonstrate the improvements we have made based on your suggestions.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the chance to welcome you back and provide you with a more satisfying experience.

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thanks Michelle! My team and I cannot thank you enough for sharing and rating your experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Sallieen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really great property & friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 2 พ.ย. 2023
Hi Sallieen!Thanks for taking a moment to share your experience with us!! We're rather elated to hear it was a positive one. Until next time :)

10/10 ดีเลิศ

Ingrid

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was awesome, although I’d like to see some salsa on the breakfast bar 😀
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 30 ต.ค. 2023
Hey Ingrid! Amazing review. My team and I are beyond elated to hear we could make your experience with us a great one! We look forward to welcoming you back soon!!

10/10 ดีเลิศ

Kurt

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is wonderful from the front desk with Marlisa to clean rooms and breakfast is delicious!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thanks Kurt!! My team and I are elated to hear you had a 5-star experience with us!! We can't wait to welcome you back soon for another 5-star experience!

8/10 ดี

William

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was difficult to find the property. There aren't any signs on route 30 directing you to it.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexia E. (Guest Response Services) วันที่ 16 ต.ค. 2023
Hey William!Thank you for choosing to stay at our hotel and for sharing your feedback. We're delighted to hear that you had a positive experience overall. Your comment about the difficulty in finding our property is valuable, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We will review our signage and directions to ensure a smoother arrival experience for our guests. Your feedback helps us improve, and we look forward to welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.