บริเวณภายนอก

รีวิว ยูโคฟไฮแอทท์ฮังโจววัสดุ

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 2 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 4 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yi

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very clean. They offered free Peet’s coffee made by barista- each room gets a certain number of tickets based on number of days booked. There are a lot of malls and food options around, all walkable distance. The place is about 5-10 minute walk from Wulin night market and 10 minute walk to west lake.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Haw

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
施工很吵
住宿環境、交通方便。但是施工管理很差,早上7點就開始施工、晚上23:30才停工⋯怎麼睡?
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Weicheng

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Ka Yan

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Location is great: 30-40min walk to West Lake, 10min walk away from the main shopping district, 30min walk to the cultural centre & Jing Hang Canal, also located right opposite a snazzy mall and above a subway station. Rooms need major upgrade in terms of sound proofing in-between rooms and also from the corridor. Lack of proper drop-off and pick-up point makes it extra challenging when hailing a ride with luggage. Gym and laundry is combined into a glass room, which is well kept and functional though not too appealing. Quality of staff and service is quite mixed, some are knowledgeable and helpful while some have no clue of things - I expect more from Hyatt, even if its a subsidiary brand.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hans Lu วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear guest, Thanks for stay with us and share your comment, we are sorry to hear that your stay experience was not meeting your expectation, please allow me express our sincere apology. The issues you mentioned in the comment was shared with the relevant department, we will check the room condition carefully and train our staff to understand guest's demand and satisfy guest's requests. Hope you will have a fresh new experience in your next stay with us.