สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว คราวน์พลาซ่า กวางโจว ซิตี้ เซ็นเตอร์ - เครือโรงแรมไอเอชจี

5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 227 จาก 438 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 158 จาก 438 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 35 จาก 438 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 9 จาก 438 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 9 จาก 438 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Nabil, Riyadh

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is good, near to good restaurants for those who are looking for Halal and muslim food, price is convenient and staff speaks good English
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear guest,thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service provided by our staffs and your experience has been positive.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Salah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location surrounding with Halal restaurants, close to attractive areas
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

6/10 พอใช้

John, Petaling Jaya

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff is not as friendly. But, overall experience is good.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear guest, Regarding the issue you mentioned, we will provide feedback to our operations colleagues and make adjustments as soon as possible. We strive to provide guests with a satisfactory check-in experience during their stay. Best regards.

6/10 พอใช้

Siu kuen

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
家庭出遊的好選擇
房間很大,配套設施良好,員工服務態度也很nice,我們全家住的都很開心,是家庭出遊的好選擇。下次來會嘗試親子套房。
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear guest,thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service provided by our staffs and your experience has been positive.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

8/10 ดี

Rafic, Beirut

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel in general
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก --Kobe Koo 驻店经理 วันที่ 2 ก.พ. 2024
感谢您的点评和喜爱,不断提升软硬件设备为客人营造舒适现代的住宿环境是我们一直追求的目标。此外,优越成熟的市中心地理位置让客人出行、消费、娱乐和购物旅游都非常方便,许多客人都喜欢选择入住这里。欢迎您再次光临!

8/10 ดี

Akram

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 19 เม.ย. 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

Ming Fai Ivan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good location but services need to improve.
The hotel room were clean and big. The staff was polite and helpful. Unfortunately. I was disappointed with the following: 1. nobody guided to the seats during the breakfast time in the restaurant, we need to find for seating area by ourselves; 2. I stay in 48 floors but there still have smell of smoking in the corridor;
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear guest,thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service provided by our staffs and your experience has been positive.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us. Kind Regards

8/10 ดี

Uichang

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Christine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Free upgrade, Felix Zhou in the front desk with excellent service
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

6/10 พอใช้

Konstantin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 6 พ.ย. 2023
Thanks for your comments to Crowne Plaza Guangzhou City Centre! We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Philippe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tres Bon hotel
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Thanks for your comments to Crowne Plaza Guangzhou City Centre! We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
hotel 比較舊,但已經算不錯了
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 1 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

PEI-CHI

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us.We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, Thank you.

8/10 ดี

PEI-CHI

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your recent experience. It is a pleasure to know to learn of your satisfaction of our service. please do not hesitate to contact us thank you

8/10 ดี

Kam yu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

OMAR

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

julie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 19 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. It is a pleasure to know to learn of your satisfaction of our location and service. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

8/10 ดี

Ismail

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice hotel
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

MASASHI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 5 ก.ย. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience. We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

2/10 แย่มาก

Janesh Harish

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not the best in town
The hotel is very very old. It urgently requires mass renovations if they want to keep up with other establishments. Yes the location of the hotel is in a prime area but so are many other hotel. The elevators are few and you have to wait for a long time to get into one. The carpets in the room are old and smelly. The bathtubs have cracks. The breakfast options are limited. I stayed at this same hotel 10 years ago and it was amazing but it has deteriorated ever since. I do want to acknowledge the work of the guest relations manager. A gentlemen from Ecuador who was very good.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 5 ก.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We will rectify the issue you mentioned as soon as possible to provide customers with a satisfactory experience during their stay. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

10/10 ดีเลิศ

Shirin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Hotel
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 14 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

4/10 แย่

Santiago

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was very nice, had a magnificent view from the 50th floor, also very quiet. The bathroom was just splendid! The facilities, specifically the gym and tennis courts, are a bit old and could use a renovation. The gym is a bit messy. But it’s all perfectly usable and enjoyable. When you check in, they take a photo of you. That’s really quite uncomfortable, considering the development of facial recognition and government surveillance. I’ve been to other hotels in China where they didn’t take a photo, so I have no idea what the rules are here. Also, I wonder what the point is, since they make a copy of your passport anyway. We stayed for three days and the pool was closed during that entire time. The pool was the main reason why we chose that hotel, so that was a huge disappointment. If it weren’t for the fact, that they take a photo of you at check-in, and the pool being closed during our entire stay, I would have rated this hotel with 4 stars.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

10/10 ดีเลิศ

Wael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect location for everything specifically for middleastern people they have very good restaurants around like sadda restaurant.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your stay with us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Our team strives to exceed the expectations of our guests and provide the true hospitality of a 5 star hotel. Please do not hesitate to contact me if you need any assistance, we are looking forward to welcoming you back to Crowne Plaza Guangzhou City Centre in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Chen Chi Yung

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear guest,thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service provided by our staffs and your experience has been positive.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

HOI YEE SANDY

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

8/10 ดี

Tsz Kwan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 25 มิ.ย. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your stay with us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Our team strives to exceed the expectations of our guests and provide the true hospitality of a 5 star hotel. Please do not hesitate to contact me if you need any assistance, we are looking forward to welcoming you back to Crowne Plaza Guangzhou City Centre in the near future.

8/10 ดี

Shujen

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 25 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

10/10 ดีเลิศ

Gaby

เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 6 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact me.

8/10 ดี

Wing Yan Horace

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo – General Manager วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you fro choosing Crowne Plaza Guangzhou City Centre. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

4/10 แย่

Kim Wai Patrick

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
配套舊,自助早餐水準得四星級酒店水平
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kobe Koo--酒店总经理 วันที่ 29 พ.ค. 2023
尊敬的客人,感谢您对抽出时间为我们提出意见。对于您提及的早餐问题,我们将与运营部门同事沟通并让客人们得到宾至如归的体验。欢迎您再次光临广州中心皇冠假日酒店!

8/10 ดี

MELO DE AYBAR

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
A
เข้าพัก 18 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear guest,thank you for choosing our hotel.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us.

8/10 ดี

PEI-CHI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
they can improve the cleaning
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear guest. Thank you for taking the time to share your recent experience. . We look forward to welcoming you back soon. Best regards.

10/10 ดีเลิศ

Cheuk Na

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Excellent service and reasonable price. Convenience location, highly recommended.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact me.

10/10 ดีเลิศ

inchuel

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your stay with us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Our team strives to exceed the expectations of our guests and provide the true hospitality of a 5 star hotel. Please do not hesitate to contact me if you need any assistance, we are looking forward to welcoming you back to Crowne Plaza Guangzhou City Centre in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Aws

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect
Room is very big and clean Everything was perfect Breakfast need more international food
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก --Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact me.

10/10 ดีเลิศ

CHOI HA ELSA

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo – General Manager วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our guest room and your experience has been positive. We are looking forward to welcoming you back again if you need any assistance, please do not hesitate to contact me.

10/10 ดีเลิศ

Benjamin

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear guest, thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. We appreciate to hear that you truly enjoyed our service provided by our staffs and your experience has been positive.Crowne Plaza Guangzhou City Centre has been endeavored to offer the best service to all our guests and to be one of the best hotels in Guangzhou. We are looking forward to welcoming you back again! If you need any assistance, please do not hesitate to contact us. Kind Regards

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Mr. Kobe Koo –General Manager วันที่ 20 มี.ค. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your stay with us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Our team strives to exceed the expectations of our guests and provide the true hospitality of a 5 star hotel. Please do not hesitate to contact me if you need any assistance, we are looking forward to welcoming you back to Crowne Plaza Guangzhou City Centre in the near future.

10/10 ดีเลิศ

cathy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very happy stay. Will comeback for sure.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
47樓景觀不錯,房間乾淨。自助早餐品種可以,中餐廳的晚餐份量足夠。綜合來說是一次很好的staycation。希望房間的瓶裝水可以多提供兩瓶。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

JAMES

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awesome
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Experience!
The room was at 52nd floor, very nice cityview, very quiet and clean. The staffs are very friendly and polite.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Kobe Koo Resident Manager วันที่ 3 พ.ย. 2020
Dear Anonymous, Thank you so much to provide us with your feedback and with such kind words. We really appreciate your interaction and looking forward to welcoming you back at our hotel for more memorable stays. Sincerely, Kobe Koo Resident Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Kobe Koo 驻店经理 วันที่ 6 ส.ค. 2020
尊敬的客人,您好!感谢您对广州中心皇冠假日酒店的支持与点评。酒店拥有成熟的地理位置、方便的交通、齐全的设施配套,另外,酒店刚刚新装修的健身房配备了先进齐全的健身器材设备,为热爱运动的您创造了优越的环境与条件。期待在不久的将来能再有机会为您提供更优质周到的优越服务。恭候您的再次光临。谢谢!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
房间比较宽敞,高层视野不错,周边也很方便。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
they upgrade the room to us. And the breakfast is good.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Kobe Koo Resident Manager วันที่ 4 ก.ย. 2020
Greetings from all of us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre, It’s great to hear such wonderful feedback and kind words about our in-house band, we will happily be sharing your kinds words with them, we are pleased to know you enjoyed our local area and you had such a great time shopping well you were here, we do hope to welcome you back in the near future. Be Well, Kobe Koo Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

STeiou, tokyo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
部屋のwifiの速度が重すぎて、使い物にならなかった。一般室ならともかく、クラブ・ルームでそれって・・・。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Christine H S

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Stay
Centrally located and with a good shopping mall next door.We thoroughly enjoyed the nightly entertainment by the musical duo in the lobby bar. We look forward to returning to stay there again the next time we are in Guangzhou.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Kobe Koo วันที่ 19 ม.ค. 2020
Greetings from all of us at Crowne Plaza Guangzhou City Centre, It’s great to hear such wonderful feedback and kind words about our in-house band, we will happily be sharing your kinds words with them, we are pleased to know you enjoyed our local area and you had such a great time shopping well you were here, we do hope to welcome you back in the near future. Be Well, Kobe Koo Resident Manager