สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Hotel Continental

3.5 out of 5
Hotel Continental
5 Penang Road, Georgetown, George Town, Penang

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 55 จาก 581 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 210 จาก 581 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 202 จาก 581 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 73 จาก 581 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 581 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Surasak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

APICHART, BKK / Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
สะดวกสบาย
ที่พักราคาดี

6/10 พอใช้

samart, bangkok/Thailand

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เดินทางสะดวก
เดินทางสะดวก

6/10 พอใช้

teerawat s, bkk/thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่ตั้งทำเลดี"
คุณภาพการให้บริการ

6/10 พอใช้

SEOGINJIN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
장단점이 모두 있음. 선택은 각자의 몫
단점 1. 수건에서 냄새가 남. 2. 외부 소음이 많이 들어 옴. 장점 1. 위치가 좋음. 2. 직원들의 서비스는 친절함.
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

John

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

AFIDA

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Hotel running out of water at night until 12am, we cannot take a shower, pee & etc. When I complained, the staff said it is because the Hotel Fully Occupied thats why running out of water. If we want to pee/poops we need to come at lobby! Lower level have water (we stay at 9th floor) It make me really disappointed. After the water came it is very dirty (yellowish). The TV at my room broken cannot lower the volume (Maintenance came and change the TV) You also can hear noisy from the other room (family with little kids) because in the wardrobe have a door for piping & etc and it connected to side room, so can hear very loud. The room look very old style and outside carpets looks dirty and creepy. Not worth for what i’ve paid 550RM for one night. What i love in only the place near to restaurants and can walk to Padang Kota
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

4/10 แย่

Benson

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

mayzura

เดินทางกับครอบครัว
keluasan bilik agak terhad dan towel terlalu nipis. please upgred.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
GOOD JUST THE BREAKFAST MENU NEED TO IMPROVE .
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Ok for the price. Could use some plumbing upgrades.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
SINKI TERSUMBAT
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

2/10 แย่มาก

Kok-Wai

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
FILTHY 80% SMOKING FLOORS HOTEL WORST HOTEL
This is the most terrible hotel experience. The rooms are filthy and all family rooms are SMOKING ONLY. This hotel is falsely advertising as 231 smoke-free guestrooms where instead 80% of their rooms are all SMOKING FLOOR ONLY. ALL FAMILY ROOMS ARE IN SMOKE FLOORS ONLY. I booked a family room by paying extra and the hotel front desk told me ALL FAMILY ROOMS are smoking only. So, I reluctantly ask for a downgrade to single rooms which they say are the only options for non-smoking in the hotel. Only 3 out of 18 floors in the hotel are of single room non-smoking. They then want to CHARGE EXTRA for getting an extra sleeping bed in the downgraded single room. This is ridiculous. I have already paid extra for the family room which they falsely advertised as SMOKE-FREE but clearly they don't care. On top of wanting to charge me more, they also want to take away another paid breakfast. Overall this is the worst hotel experience. Do not stay in this filthy, dark and bad hotel management. No manager on duty. They asked me to wait a few hours for the manager to come to work. Crazy! You are better off going elsewhere.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately there is not a lot of positives going for this hotel. I booked this on a whim by looking at a couple of pictures and honestly I wished I had of spent 10 minutes more doing some research on this property. The staff were mostly friendly and the reception / foyer is basically the only modern luxury that the hotel has going for it, once you get off the lift onto your floor the luxury ends there. Now I know that this isn’t a luxury hotel but this was quite poor for what it was. The room was small and basic, and very dated. The bed looked clean and was mostly comfortable, it was a bit hard for my partner, however the sheets were too small so when you slept at night the bottom sheet would unravel and you’d end up sleeping on the mattress which is kind of gross. It was annoying to only have one key card, which meant that when you arrived you’d have to use it to turn the lights / electricity on and this included the small fridge so nothing would keep cold straight away, and when you leave you have to take the card out from the slot meaning the fridge would turn off. This was very annoying. The bathroom was probably the worst part of the room. We had to step down into the bathroom from the bedroom, and it was extremely dated. The bathtub shower combo was very old, and had a gross shower curtain. The shower was barely hot as well, only like warm. The towels were the worst for me, they were so thin & small, and a floormat we assume. No hand towel or face towel.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

How M

Why tax was charged?
Hotel.com charged me about Malaysian Ringgit 109 tax and asked me to get the tax refund from Hotel Continental. But Hotel Continental said it was Hotel.com who cahrged me the tax and I should speak to Hetel.com. Please tell me why you charged me the tax. I am a Malaysian and should not have been charged the tax. Please arrange tax refund of Malaysian Ringgit of around 109 to me. Thank you.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

kenichi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In town near beach
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2018

4/10 แย่

Md Nor Azman

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
not so good
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

4/10 แย่

Carol, Perth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Below average hotel. Breakfast is bad. Room condition is like a hostel.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

Thiru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

mohd adnan

not very pleasant stay here
Friendly staff upon c/in.In room old tv and old apparatus.Not very convinient for hot and cold water mixture in bathroom (shower).Room quite small for 2 guest.Basement car park without security personnel.Food was quite nice for b'fast.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

Comfortable stay
We book the hotel in the very last minute, still the check-in process is fast and smooth. we have a comfortable stay. TV channel is also up-to-date.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air quite slow/ not cool enough
The air-cond need to improve
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

Jamilah, Langkawi, Kedah

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room just ok with 3* standard but I believe can do better. Ie, coffee n drinking water should be on complimentary rather than cgarge far too expensive ie Rm 5 per bottle of 500ml drinking water & Rm7 persachet of coffee. Room cleanliness acceptable, FO staff helpful. To check on their room facilities such as TV socket I believe not working well. It keep switch off while I am watching.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

6/10 พอใช้

Zie, JB

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel to stay... easy to get food, but breakfast is not good... late top up food which already finish
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Sans intérêt
Emplacement correct pour un hôtel sans intérêt. Ne comptez pas sur un accueil souriant ou un service particulier. On a l’impression de déranger....
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
did not reach my expectation
unfortunately the room doesnt look comfy as the pictures are shown but the services and the staff was good and friendly.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018

2/10 แย่มาก

Poh Sean

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Avoid at all cost.
1. Receptionist was rude & didn't speak English (man). The lady was polite. 2. Ask for hair dryer, after 1 hour and countless request, they said don't have. 3. Housekeeper was very rude. 4. Pillow was damn, bed was uncomfortable. 5. No sufficient parking for hotel guests. Very tight parking. 6. Room is old. 7. Lack toilet amenities. No toothbrush, shaver etc. Only provide body wash and shampoo. 8. Internet was crawling slow. 9. Room smells like cigarette. It says no smoking floor yet provide ashtray in the room.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

4/10 แย่

Sherry, SG

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Budget hotel
Didn’t expect the hotel to look like a budget hotel. Looked different in photos! Room service ended as early as 9pm. We arrived at hotel only at close to 11pm and wanted to have supper since we didnt have any dinner in the plane and driver already waiting when we arrived. Called front desk to ask the number for room service and staff had the cheek to say “I’m busy...” Luckily there was a small cafe across the road which was still opened. My daughter left her iphone 7 earpiece in the room and was dismayed to find it missing when we returned to our room in the evening after we requested for room service in the day time. Breakfast was okay but throughout our 4 days stay, it was the same menu. Getting around town was a breeze though with Grab service. Ordered room service on second day but food was very dissapointing.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

Alvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel to check in to and location a very strategic
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

Karine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel en rénovation , super situation géographique pour tout visiter.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
立地は最高…!
ホテルの設備はそれなりの老朽化は否めないのですが、立地最高です。 夜はRed gardenで食事をして日中は周りのアートを探索したり、コムタまで歩き途中の行列のアイスカチャンを食べたりと、色々出来る立地だと思います。 小さな子供との旅行なので、バスタブは外したくなかったのですが、部屋に入ってバスタブが無い事がショックでした。 私の泊まった部屋のタイプはバスタブ無しとの事バスタブ必須の方は要確認です。 こちらのホテルは、ほぼバスタブの無い部屋だそうです。バスタブが有る部屋も有るそうなので、確認して下さい。それとホテルのプールからもアートが見えます。
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2018

6/10 พอใช้

Eunice, KUALA LUMPUR

I would have given a higher rating but unfortunately the senior staff that was tremendously rude to me during my stay the last time is still working there thus all ratings are affected by this.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

hotel mattres is not good , old mattres
Mattres is not good old mattress is no longer comfort
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

2/10 แย่มาก

Jessie, Singapore

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nothing. no comment.
Air-con very noisy, water leaking from the aircon. The floor around the toilet bowl is always very wet. hotel very old. Booked 2 rooms, when checking out, they charge us RM 180 saying that the bedsheet (RM80), towel (RM 50) & pillow case (RM30) is stain. That's ridiculous.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No direct lift to lobby, need to walk a few steps out to lobby.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Breakfast is not value for money... must be upgrade based on the price...
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

8/10 ดี

Soo Kim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good but the choice of food very limited
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

6/10 พอใช้

Milan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Too much noisy coridor at night. Breakfast I don't even eat better

6/10 พอใช้

rafiq, malaysia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
room condition not as advertise
i do book for superior room with detail given 1 Double Bed or 2 Single Beds 269-sq. foot (25-sq. metre) room with city and sea views Internet – Free WiFi Food & Drink – Refrigerator, minibar, coffee/tea maker and room service Bathroom – Private bathroom, deep soaking bathtub after check in, im notice that there is no deep soaking bathtub, also the windows has been covered which i cant see anything from my room.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
everything is ok just the smell when i enter room area. something is smelly maybe the carpet 😊 btw nice breakfast 👌👌👌

6/10 พอใช้

YEE LIN

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

Shahira, Selangor

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not bad
Improved your service pls especially coffee house. Need more variety food.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018