บริเวณภายนอก

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม แฟร์ฟิลด์ NJ

2.5 out of 5

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 295 จาก 1381 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 215 จาก 1381 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 209 จาก 1381 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 230 จาก 1381 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 432 จาก 1381 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Elai

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Found fleas in our room. Another person staying there came up to the desk while we were checking in saying their outside door was propped open with a rock. Trash and cigarette butts in the halls.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Dimas

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Double booked suite we reserved and tried to charge us the same amount for a king room. Took over 2 1/2 hours to check in, didn’t get checked in until almost 8pm. Dirty rooms, old soap in the shower, dirty brown rag on floor
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel. We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Cesar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Marijuana and cigarettes smell coming from rooms, dirty hallways and very old rooms.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

10/10 ดีเลิศ

andrzej

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Marjorie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us.

2/10 แย่มาก

Rashon

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was unsafe and I didn’t get compensated. Had to leave my door unlocked most of the night because the keys weren’t working at all. I was locked out numerous of times. Someone was supposed to compensate me but I didn’t get awarded with it
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

6/10 พอใช้

Marcela

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Es un hotel sencillo limpio, poca iluminación en los pasillos muy oscuro, no hay cámaras de seguridad en los pasillos, y el desayuno muy básico.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Santos

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No towels in the bathroom and was dirty the staff. So terrible 😞 so bad ?,
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

CANDIDA

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was one of worst experiences I have ever encountered. There was brown water stains on the ceiling tiles in the lobby and throughout the establishment. The rooms smelled old and dirty. The highlight of this experience was while I was in the process of disinfecting the “suite” that I was supposed to occupy for the night, I pulled the covers and sheets off the bed to looked for any signs of bed bugs. There was where I found the most disturbing and disgusting site. There was what looked to be an old blood stain on the mattress the size of at least a 4year old toddler. I nearly fainted. I then proceeded to go check my daughter’s room. Her mattress had other nasty urine and blood stains on it as well. I was horrified! I hope I’ll be able to upload photos of this ordeal. I didn’t even want to stay the night. However, being that the rooms were already paid for. I attempted to speak to the manager in hopes to get two rooms in better condition for the night. The night manager that starts his shift at 11pm was so rude. This man was arrogant, obnoxious and spoke to me in such a condescending way I was so insulted. He said “If I was of so high standard why did I stay in the room so long”. I could not believe this man had the audacity to say that to me. Even someone of less standards is not deserving of that and should not be spoken to in that manner or subjected to those horrendous conditions. He refused to change the rooms, therefore I decided to call the cops.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Sage

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely filthy and disgusting Needs to be close down
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 2 พ.ค. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Akanbi

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk terrible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.

2/10 แย่มาก

Aurin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the hallways was very dirty service is not good looks nothing likes the photos
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.

2/10 แย่มาก

Jeff

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Carpets terrible shape. Elevators filthy
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

anna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don't think I'll stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

8/10 ดี

Robin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was surrounded by different restaurants those who drive would find a lot of places to eat and or shop.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Lwanda

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.

6/10 พอใช้

Timothy, Clifton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
This conveniently located hotel was a good value for our needs, and gave us almost instant access to all the major highways in the area. There are also a Dunkin', WaWa, and QuickCheck around the corner, for a quick bite that isn't a hamburger. The lobby was a little dirty, with a lot of leaves collected inside, by the non-automatic doors leading to the breakfast area. In the 6 nights that we stayed there, these were never addressed. But overall our stay was pleasant and would stay again.
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Kathleen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property said it had Non smoking rooms.it did not I was given room #158 that’s was literally down a maze of 158 rooms that I had to walk. The entire corridor was smoke filled and mildew rot. Passed transient guests. The smell inside the room was overwhelmed air freshener could not breathe. Asked for a different room. Same thing. Smoke on elevator everywhere. I left. Took a different hotel that offered a clean non smoking room. Took pictures and told everyone Never stay at La Quinta. Ever. Still can see the gross mildew old vintage arm chair with the stains.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

8/10 ดี

Moises

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Afolabi

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
DO NOT STAY IN THIS HOTEL IF YOU ARE A NEAT PERSON!!! The Hotel is dirty, mold smelling odor, Non smoking but the person next door almost choked me at night through the connecting door!!! The reception area has torn sofa, dorty walls. The walls have open dents, cobwebs in the ceilings. Torn floor carpet. My room was NEVER cleaned in 4 nights!!!!! Had to check out before my 7 nights were over. Underneath toilet bowl obviously hasnt been cleaned in 1year. (A fact, the amount of black dirt is eveidence, alongsode the slimy bath tub) I met with the two (2) receptionists on duty on two (2) different occassions, met the manager who said the room will be changed. ALL to NO AVAIL. I actually saw another lady complain abouth the filth in her words "you deceived us with the online pictures" and I checked out with my family immediately. The pool, hmm... I feel sorry for the folks swimming in it.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Milton

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was no accommodating people were fighting and yelling for help kids couldn’t sleep.Pool was closed when they stated it was open.Not to mention they didn’t have clean blankets or sheets.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 27 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Sophia

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk was not helpful and could care less he was wearing a sports jersey as the front desk clerk…. Like do you even work here. The hall ways to the hotel rooms are VERY dark and sketchy. The pictures for the location are catfishing the outside of the hotel LOOKS ABANDONED or like a rachet motel sorry not sorry I personally didn’t feel safe walking on the property alone without my boyfriend plus it’s a non smokers hotel but be aware lots of smoking takes place outside of the hotel😂 NEVER EVER RETURNING thankfully it was a one night pit stop but be aware that this la quinta is nothing like the other newer La Quintas I’ve stayed at before.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nat วันที่ 27 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

4/10 แย่

Tamar

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The tub was totally clogged so my daughter ended up standing in ankle deep water and I skipped it altogether. Room and bathroom has been wiped clean but sheets appeared to have crumbs in the bed! We brought our own bc the reviews were so bad. Other guests are loud. It’s not worth it if you can afford more.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก bobby วันที่ 28 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

6/10 พอใช้

Candy

เดินทางกับครอบครัว
More clean and better smell
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Thomas

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Okay for a cheap place to stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Alyssa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pool is absolutely disgusting, actually ki part of this place is clean. Not the rugs, the rooms, the floors and etc. there was hair and bandaids in the pool floor and it was cloudy you can’t even see through the water. I know it’s a little cheaper but even then stay at a different one because this place truly does not care about anything even if you call to ask for towels or to have your sheets changed they say they will “see what they can do” my blanket had stains on it and they wouldn’t change the sheets… the shower was broke however maintenance did take care of that. He was the only helpful one, he brought me the towels and etc. my aunt has worked at hotels for 35 years and has seen a lot of things, but was appalled that this hotel is even up to code. Not worth it!!! Spend the money and find somewhere better
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible! Do not be fooled by the pictures, the property is very dirty and rundown. And to make things worse it seems like they have people living there on the property. My wife and I decided not to stay the night especially when we saw cops there!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

8/10 ดี

Kelvin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I love that it has a lots of parking and also has restaurants around
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Thomas

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Water stains on the room ceilings, not enough towels or sheets for the suite, stains on the walls, and the pool closes early
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Fyza

Hotel was fine, hallway just smells of cigarette smoke that made the room smell like cigarettes. You can hear your room neighbor.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Security problems with doors. Bugs in room on tables and on floors. Striking LaQuinta chain off my list
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

Adi

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Rooms were clean.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Carlos, Marysville

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is very old; is in severe need of a complete overhaul. It looks like this was an old motel that was later purchased and La Quinta Inn sign was put on an old rusty post.?the building itself doesn't have a sign at all. A bucket is put at the center if the lobby when it rains because there's water leaking from the roof. Every thing is old and grungy. The carpets in the rooms have huge stains and the rooms stink of something we couldn't figure out what it was. The staff was in a zombie not caring state. The ambience is wuite depressing. The breakfast was embarrassing. The buffet tray only had hard boiled eggs. That's it. I do not recommend this property and I will never stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Thomas

Didn’t get to see the property but lobby was kinda shabby.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Sean

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Air Conditioning did not work, toilet seat was broken, mini fridge didn’t work, very limited power outlets, barely any lighting, both cable remotes rarely worked, ice machine broken & the free continental breakfast was a big pot of stinky hard boil egg's. Would not recommend.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Jismaly

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was unable to shower or my son due to the conditions of the bathtub. It was rusty, and dirty. My son woke up the next morning scared because the headboard slid down from the wall. We told the front desk and they advised us they would "get us a new room or have someone fixed it". We checked out the next morning still with no updates or fixes. Staff communication must be poor because the 4 different staff we spoke to, had no idea what was happening. Did not feel like a safe or clean environment. Don't recommend especially if you have children.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

6/10 พอใช้

Abdikadir

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Most people they do smoke inside the property and the breakfasts was okay but they had no water to drink.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Antonio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was great
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Carlos

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are outdated and dingy the the bed was extremely uncomfortable and it looks nothing like the pictures worse place to stay besides the staff being friendly everything else is horrible don’t recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 20 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

Ricardo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Good value, but property is dated and could use renovations.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Jadine

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff at the front desk were extremely rude.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 17 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Zinnia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn’t stay nice staff but the hotel wasn’t clean pool cloudy
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 17 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Jessica, San Diego

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There are holes in the hallways, wallpaper torn off walls, safety issues, and more.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 17 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Liming

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Please sent me refound
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 17 เม.ย. 2024
We would like to offer our sincerest apologies for the breakfast and noise issues you encountered during your stay. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Thank you very much for bringing your concerns to our attention.

2/10 แย่มาก

Silvia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty,Smells,Unsafe. The door to the room We got did not need a key to open!! Just a Push… “Other rooms were Limited” Dogs Everywhere. Unkind and unhelpful staff. The backdoor Exit was Propped open with a rock and when i told the front desk she seemed Unfazed.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ng วันที่ 16 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

joel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ng วันที่ 16 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.

2/10 แย่มาก

Devita

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I book a 2 nights stay , and the property smells so bad . I literally had to buy air freshener and candles to take away some of the funky smell . Also the key card doesnt work the B entrance which is like right by our door , i had to go back and forth twice and do note i am 8 mths pregnant and had to walk like 4 blocks to get to my room with all the bags in my hand . There were no trolleys . Also they charged me an extra $50 fee they said its refunded so i will be waiting patiently for my refund back . Overall i was very disappointed and dissatisfied !! Would never book with them again !!!!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก ng วันที่ 16 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

4/10 แย่

YURI

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Key don't work need use front desk all time no can use lateral doors bathroom no have enough towels only few
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 16 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

2/10 แย่มาก

Teresa, Annandale

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst property. We checked out early because the room was stink, dirty and the caroets and bathroom was filthiest
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก nc วันที่ 16 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mentioned in your review, especially the experience at check out. We continually try to do our very best for all guests. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel.

10/10 ดีเลิศ

Cirilo

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024