บริเวณที่พัก

รีวิว Hotel Adriatic

2 out of 5
Hotel Adriatic
Masarykov put 5, Dubrovnik

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 84 จาก 648 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 226 จาก 648 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 197 จาก 648 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 91 จาก 648 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 50 จาก 648 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

n

เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Riina

เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2022

8/10 ดี

Lee

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2022

8/10 ดี

kristelle

เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Eduardo

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Cícero

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Cícero

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022

6/10 พอใช้

Mari

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel Adriatic is currently under renovations. We found out when trying to check in late at night, there was a note stating our reservation had been moved to another hotel across street. There was no previous warning of this, but we went to the other hotel mentioned (hotel Vis). There we found that our reservation was actually not there either, but in a third hotel down the street (hotel Komodor). Receptionist was apologetic and polite, but we were quite tired already from hauling luggage back and forth and disappointed from not have been told anything beforehand. Reception at the third hotel Komodor was great and things went smoothly. Room was basic but neat, clean and everything worked fine. There's still a lot room to improve considering communication between hotel and client wich lowered comfort of our stay. Room we have was obviously not like room we booked and I find strange that hotel Adriatic still allows bookings knowing the place is currently shut down. Misleading marketing.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

8/10 ดี

Igor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Optimale Anbindung an den öffentlichen Nahverkehr.
เข้าพัก 11 คืน, สิงหาคม 2021

2/10 แย่มาก

fernando

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Should be a hostel
We were supposed to stay at Adriatic hotel, which was closed and we got transfer to Komodor, right next door. Breakfast: it was included. Topical food with a great variety, with a good coffee machine!!! Front desk: helpful Cleaning: the old carpet was not cleaned, full of hair And debris, nasty! We had shampoo and soup for the first day only!!! The shower sink was clogged, I asked the front desk, cleaning personnel and nothing. We took shower with flip flops! Clean towels daily.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Tom ryom

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ferie i Dubrovnik
Urolig godt hotel. Vi fik et lækkert familieværelse med udsigt over havet og poolen. De burde ændre på morgenmaden. Så det ikke er det samme hver dag.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

TURAN

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Xhemail

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

Theo, Zürich

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Gut gelegenes, ruhiges Hotel mit sehr angenehmer Kundschaft und extrem nettem Personal.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

Lisa, UK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice hotel, good area, lovely beach. Food good. Hotel clean but very old and tired, needs an urgent refurbishment
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Boendet är okay för 2stjärnig hotell. Vi hade otur med att få ett rum med mögel lukt. Ljudisoleringen är dålig, vi hade rummet från gatan så vi hade inga bekymmer med trafikbullret. Slutet på säsongen märktes i restaurangen. Personalen vänlig och hjälpsam.
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 10 พ.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for choosing Hotel Adriatic and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is well situated, the back rooms are quite but the front rooms a little noisy but fortunately it is quite during the night. The other thing is there is no Lift to the upper levels . One thing they could do is maybe have an electrical flask for boiling water. The Staff are super helpful.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 10 พ.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

6/10 พอใช้

MANGYO

조식은 양호, 호텔은 낡은 건물임.
호텔 시설은 낡은 편이다. 엘리베이트가 없어 무거운 짐을 3층까지 들고 오라 갔습니다. 전망이 좋을 거라고 생각하고 예약 했는느데...산만 보이는 구석지 방을 배정해 놓아 불쾌햇습니다.. 식당은 호텔과 떨어진 검물이고, 조식은 괜찮았고 전망도 좋았습니다.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 10 พ.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback about our hotel Adriatic ! It is important to us providing better service to all our guests . Kind regards Hotel manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
2 star hotel, so 4 star standards shouldn't be expected. There is no lift. Friendly staff, adequate breakfast with a stunning view over the adriatic. Bedroom ok. WIFI excellent. Bus stop for the No4 bus that takes you right to the old town, is right outside the door. Journey takes 15 minutes. No complaints
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 25 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for choosing Hotel Adriatic and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Victor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
HÔTEL BIEN SITUÉ
Hôtel bien exposé , nous avions une chambre avec balcon côté mer 👍 Point négatif : le restaurant de l’hôtel , nous avons regretté d’avoir pris la demi- pension - bof bof
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 25 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback about our hotel Adriatic ! It is important to us providing better service to all our guests . Kind regards Hotel manager

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Such an amanzing hotel. Great location breakfast and great staff! Also very clean 👍 Strong recommend
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for writing this beautiful review about your stay. We are very pleased you had a great holidays with us and we are glad to be a part of your nice memories. Looking forward to see you in the near future. Kind regards, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Hyvä sijainti, tähtimäärään nähden ihan OK. Aamiainen runsas ja maistuva!
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback about our hotel Adriatic ! It is important to us providing better service to all our guests . Kind regards Hotel manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location was excellent. Having to climb several flights of stairs to get to our third floor room was a bit tiring, so an elevator would be much appreciated
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for choosing Hotel Adriatic and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Winnie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very friendly staff , i had booked a room without a view and it was easily change to a room with sea view and balcony and no carpet. nice breakfast, the coffey was not great. The hotel need a brush up and get rid of the carpet in the rooms. genrally ok to the price and it is a 2 star
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for choosing Hotel Adriatic and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ronald

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Sir ! Thank you for your review ! Hotel Manager

8/10 ดี

Αλεξάνδρα

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback ! Hotel manager

10/10 ดีเลิศ

Mia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
One of the BEST hotels I have ever stayed at in my life! The staff are so sweet and helpful. I told them ahead of time I’d be celebrating my birthday during this trip, they had a basket of fruit & a note reading “Happy Birthday” waiting for me in my room. I wish I could give this hotel 10 stars. They make you feel right at home & are super happily helpful in assisting with directions and tours. ALSO THEY OFFER AN AMAZING DINNER RECEPTION AT DISCOUNTED PRICE AND A WONDERFUL BREAKFAST BUFFET in the mornings as well. You guys are so amazing, when I return for a vacation in Croatia I know exactly where to go. Also there’s a bus stop steps away from the hotel that takes you directly to Old City and not to mention the breathtaking view from the hotel is simply exquisite! Thank you all at Hotel Adriatic.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 22 ต.ค. 2019
Dear Mia ! Thank You for writing this beautiful review about your stay. We are very pleased you had a great holidays with us and we are glad to be a part of your nice memories. Looking forward to see you in the near future. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Marco

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 12 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
η καθαριοτητα το φαγητο και η εξυπηρετηση των παιδιων
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 23 พ.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for choosing Hotel Adriatic and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
It is very old and out of date . Needs at least repainting
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 11 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback about our hotel Adriatic ! It is important to us providing better service to all our guests . Kind regards Hotel manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very welcoming staff, and rooms kept very clean. The bus stop into town is right outside the hotel, so it's very handy for trips out. I only ate breakfast in the restaurant, but there was a good selection of hot & cold food in the buffet. The only negative was that some of the towels & sheets are a bit worn & tatty, but they were all clean so it wasn't really a big deal. Great budget hotel
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 11 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

8/10 ดี

Kenji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
別棟になっているラウンジでの食事にとても満足しました。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 11 ต.ค. 2019
Dear Guest ! Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Location, Great Value
Hotel Adriatic was a perfect for us. The location is a quick bus ride from the Old Town. The bus is right outside the hotel. The hotel is across the street from a beautiful beach and down the block from Sunset Beach and a promenade filled with great restaurants. The staff was very nice and helpful. Parking was available from the hotel for 10 Euros-a bargain! Breakfast was included which was great too. Many food options. The room was simple, a bit antiquated but very clean. It served it's purpose for us. We came to visit Dubrovnik, not stay in a hotel room. We would definitely recommend staying here.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for writing this beautiful review about your stay. We are very pleased you had a great holidays with us and we are glad to be a part of your nice memories. Looking forward to see you in the near future. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Janet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Better than most
This hotel is across from the beach, close to cafes and restaurants. The bus to town is right outside the door. It's VERY clean and the staff are exceptional. Only down side it doesn't have a lift, it could do with an upgrade and toiletries are basic. Would recommend this place to all. Don't know why it's only 2 star. We stayed in several 3 and 4 star hotels in Croatia and this was the best.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for writing this beautiful review about your stay. We are very pleased you had a great holidays with us and we are glad to be a part of your nice memories. Looking forward to see you in the near future. Kind regards, Hotel Manager

8/10 ดี

Ana María

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
La habitación limpia, vistas preciosas desde la habitación, el servicio aceptable, no hay ascensor pero las maletas te la sube un chico. Esta a 20 minutos del centro en autobús. La parada del autobús está en la puerta.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your kind review ! Hotel manager !

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you or your kind review ! Hotel manager !

8/10 ดี

eva, Bra läge, två bra restauranger i närheten

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Väldigt gammalt hotell, ingen hiss t ex men läget jättebra
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 21 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 21 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback ! Hotel manager

10/10 ดีเลิศ

Janet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheap comfort for maximum value
Comfortable, clean and friendly staff. Great location close to beach and public transport. Some food outlets which were reasonably priced and tasty. Cheap for Dubrovnik with free breakfast and WiFi.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Raimond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Toppenvecka i Dubrovnik
Efter byte av rum var allt toppen. Hade rum med havsutsikt. Såg uppfräschat ut, nya moderna TV apparater. Saknas kylskåp o värdeskåp på rummet. Bra frukost o buffé på kvällen. Prisvärt jämfört med många andra hotell i närområdet till mer än det dubbla.
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

8/10 ดี

pascal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your review ! Hotel manager

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel Adriatic
Great location - basic but adequate Hotel - good value - would stay again, thank you
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Run down property but good location.
The room was very run down - torn curtains, bathroom doors not locking well, uncomfortable beds, shower knob not working well. Further, we booked a room with Balcony/Patio with sea views. There were no rooms at all with Balcony/Patio. There are just rooms with sea view. The staff were friendly and the location is very good. Very close to old town and right outside a bus stop.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your feedback about our hotel Adriatic ! It is important to us providing better service to all our guests . Kind regards Hotel manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 7 ก.ย. 2019
Dear Guest ! Thank you for your kind review ! Hotel Manager

6/10 พอใช้

Svend

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One to two nights
Ok for a night or two. The price is ok. Location is good (swimming, restaurants, park behind ) Friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 7 ก.ย. 2019
Dear Sir ! Thank you for your feedback ! Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
They charged us much more than our reservation was. The extra cost for a second guest was almost doubling the cost of the room. The breakfast buffer is pretty poor.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Madam / Sir, Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

8/10 ดี

Romulo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Bom custo benefício
A localização do hotel é muito boa e a vista do quarto que eu fiquei é linda. O hotel é antigo e meio bagunçado. O café da manhã é muito bom e o hotel tem garagem.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Madam / Sir, Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager

8/10 ดี

Hugh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was comfortable. Well located with a very pleasant staff. They were there when questions neede to be answered and had the right answers. A difficult shower fixture proved to be the only negative. A very pleasant stay.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Boris วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Madam / Sir, Thank you for choosing Dubrovnik and our hotel for your destination. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Hotel Manager