สระว่ายน้ำกลางแจ้งเปิดตามฤดูกาล

รีวิว อีโคโนลอดจ์

2 out of 5
อีโคโนลอดจ์
1750 S Peterson Avenue, Douglas, GA

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 57 จาก 320 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 80 จาก 320 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 59 จาก 320 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 44 จาก 320 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 80 จาก 320 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

4.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Mary

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We didnt end up staying , went to different hotel. The main office was in one of first rooms
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Janayah, LaPorte City

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was very nasty and remote wouldn’t even work for the tv. It’s not in a safe area either and the person working the hotel was not even in a office it was just a hotel room made into an office overall we left without staying
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We DID NOT stay. Poor lighting in parking lot. Room smelled bad. Floor by the bathroom was soaked. Permanent residents living there. People walking all around the property. Pool was dark green. Felt unsafe. We went straight back to the attendant and turned in our key. Stayed at another hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

JACQUELYN

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are renovating the property...the entire hotel. They should reduce the price during the remodeling process..
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Rebecca Krista

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wished we had left and drove the hr to the next available hotel; sheets and blankets with old cigarettes burns, pillows were basically a few pieces of cotton in pillow cases, shower curtain was filthy too. This place should be NOT available for rent at all. Expedia shiuld take it of the list of options, not fit for rent.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Armando

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Lindsay

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Erion

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Lee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Vernon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
STAY AWAY.
This was the absolute worst place I’ve ever stayed. It’s filthy and full of homeless crackheads living there and the entire place smells like urine.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Christian

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Rosario

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Needs work
No clean towels. Bathroom dirty
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Bradley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First of all the front office is actually in a room, room 191, which also appears to be storage… the original front office looks torn to pieces through the window. Sheets had burns in them, nothing like cups or coffee in the room, we had to plug the direct tv into the tv ourselves/was dismantled, mildew on the shower curtains, and what appeared to be blood stains on walls in every area (even next to the lock which felt sketchy). This was a visit to my hometown so I didn’t feel unsafe in the area, but this hotel clearly is sketchy. Staff was pretty nice I will say
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Yushumic

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Diego

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t know how expedia has a average review of this place, totally unsafe, not even has a lobby. Structure is falling apart. A lot f weird people.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Zachary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were super friendly and accommodating, the room was in need of severe maintenance and repair. You get what you pay for when renting a room, the only reason I stayed here was because every other hotel was booked. Again the staff was amazing, and they have little to no control on the state of the building. If possible however, I will not stay at an Econolodge again. I prefer hot showers, not lukewarm.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Paul

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

buel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Markeyica

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

jacques

They are In Transitioning for upgrades. Prob be a long time. I don’t care if you don’t mow the grass of clean up trash, but when the toilet seat has wet paper still stuck on the seat and the hot water is barely above ice I won’t recommend it to Anyone!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Hotel GMMr SunnyEcono Lodge

2/10 แย่มาก

Jonathan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Blood stained sheets. Office not open. Id say out of the hundreds of rooms originally built maybe 2 dozen are habitable
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Hotel GMMr SunnyEcono Lodge

2/10 แย่มาก

uHillary

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I booked this hotel for my disabled mother and they made her walk so far. The room key didn’t work and she had to walk back to the front 5 times. When she finally got in the T.V. Didn’t work, the sheets were ripped and there were roaches in the rooms!!! She was disgusted but stayed because it was a no refund! Would not suggest this place to anyone!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit.I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Nicholas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Called for hours to confirm my stay since I was gonna check in after 9PM. Never got a answer. Don’t feel safe staying where they won’t answer the phone!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your visiting.I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Wilhemenia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Darren

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Filthy!
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 10 ก.ย. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit.I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future

6/10 พอใช้

Amy

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 20 ก.ย. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit.I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future

8/10 ดี

Riverview Wireless Constr

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thanks for your valuable feedback. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.

2/10 แย่มาก

Benjamin Bernard

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Hotel GMMr SunnyEcono Lodge

2/10 แย่มาก

KEISHA, Knightdale

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Hotel GMMr SunnyEcono Lodge

2/10 แย่มาก

Janna

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 5 ก.ย. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

buel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

4/10 แย่

Audriana

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Raul

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are so dirty especially the bathrooms with mold everywhere and repair really ugly. Uncomfortable pillows. They are selling that property and hopefully the new owner will do all the repairs around
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 27 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Dean

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible!!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

William

เดินทางคนเดียว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst hotel I've ever stayed at in my life. The room was dirty, there was no cable tv, phone wasn't even plugged in. The water wouldn't get hot. There was not one good thing sbout this place except the price and if it hadn't been so late i would have canceled the appointment and booked another one.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback.

6/10 พอใช้

Joseph

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a bad rental
It was a clean room beds we’re comfortable it was very inexpensive to stay there for one night I guess I can’t complain
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback.

2/10 แย่มาก

Gerald

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front of the building was falling down. There was a big for sale sign in the yard in front trash lane about everywhere asphalt driveway just tore all over up. Staff was not friendly at all. They apparently cannot find my reservation. I gave them a confirmation and they still couldn’t find it so I left and went somewhere else would not recommend this property to anybody when I was leaving I seen rats running around the trash cans
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear Customer, thank you for taking the time to complete our online survey. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. Please help me with your arrival time so that we can look into this issue. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

danny

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel lobby was closed. Had to check in at one if the rooms. Tv did not work. Reported it and no one came. Telephone did not work. Hair dryer receptacle loose and not working. Smoke detector was gone. Bed linens and pillows would stained even though they appeared to have been washed. Blanket had cigarette burns in it. Property was up for sale so apparently no one is taking care of place.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ก.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Ladaysha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s too much traffic,
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 16 ก.ค. 2023
Dear Customer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with our team to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We pulled up and out didnt stay place looked terrible
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Kenia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 แย่มาก

Nathan, Douglass

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property and rooms are awful. Unclean - beds had been laid on or slept in without being cleaned, used towels and rags in bathroom, water has bad smell. The place needs to be bulldozed down.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Melissa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was supposed to stay for two nights but only stood for one. I asked the front desk clerk if I would be refunded for the second night and he said no. I was checking out Monday and it was 9:30am so before checkout time but my Tuesday was not being refunded. I was extremely upset especially since when I got there Sunday the place looked like an abandoned hotel there were chairs in the pool and the water was green then i checked in and they switched my room 3 different times. The first room the door didn’t unlock then when it finally did it wouldn’t lock back the second room the AC didn’t work and at room 3 the refrigerator didn’t work but I was so tired from my drive that I just took the room. It had fruit flies in the room, the sheets were dirty and so were the bathroom floors. The tub was disgusting. I couldn’t wait to check out in the morning. I ended my trip early and took a loss financially but this was a learning lesson. Read the reviews before booking.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

4/10 แย่

DEBBIE

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Dominic

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Sunny วันที่ 12 ก.ค. 2023
Dear Customer, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 ดี

Jeremy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 17 มิ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Cathryn

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 23 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Raul

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst experience. Front desk trying to put me in a room with carpet smelling like crap, bathroom dirty, then 2 room didn’t open, 3 room was occupied finally 4 room he has to open and tv didn’t work has to be change, dirty bathrooms, mold at shower and sink. Honestly that place should be condemned nasty and really weird people staying there. This people from India owners of this place need to do some about it they don’t like to spend money at all
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก manager วันที่ 20 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.

2/10 แย่มาก

Sharitha

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก MANAGER วันที่ 20 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. On behalf of our entire team, I would like to thank for the feedback and apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.