บริเวณภายนอก

รีวิว ลากินตา อินน์ บายวินด์แฮม เดนเวอร์ เวสต์มินสเตอร์

2.5 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 286 จาก 1115 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 268 จาก 1115 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 201 จาก 1115 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 172 จาก 1115 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 188 จาก 1115 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Donald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Cleaners were helpful. Breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 19 พ.ค. 2024
thank you for the feedback, hope to see you again soon!

8/10 ดี

Donald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convient location. Staff try to helpful.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Donald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Trains coming through several times a day. We asked for handicap 'easy access' further from the office. Thought location / room was fine. A few derelect vehicles for a few days, though police came through in the afternoon. Friendly personnel.
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Donald,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the train noise.  Our team aims to accommodate all guests' needs, including providing accessible rooms upon request.  We'll address the issue of the abandoned vehicles promptly.  It's great to hear you found our location satisfactory and our staff friendly.  We value your patronage and hope to welcome you back for a more enjoyable stay.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

Thomas

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Thomas,Thank you for taking the time to rate our hotel.  Your stay at La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster didn't appear to be enjoyable.  I wish you had addressed your concerns to our front desk staff while you were here.  We go to great lengths to ensure our guests have a good time.  However, this time, it appears that something was overlooked.  It would be fantastic if you could contact us and tell us where we can improve.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

Gregory J

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear Gregory,Thank you for taking the time to rate our hotel.  Your stay at La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster didn't appear to be enjoyable.  I wish you had addressed your concerns to our front desk staff while you were here.  We go to great lengths to ensure our guests have a good time.  However, this time, it appears that something was overlooked.  It would be fantastic if you could contact us and tell us where we can improve.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

JHOSEMAR

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 14 พ.ค. 2024
Dear JHOSEMAR,Thank you for taking the time to rate our hotel.  Your stay at La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster didn't appear to be enjoyable.  I wish you had addressed your concerns to our front desk staff while you were here.  We go to great lengths to ensure our guests have a good time.  However, this time, it appears that something was overlooked.  It would be fantastic if you could contact us and tell us where we can improve.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

2/10 แย่มาก

Gwen

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Gwen,Thank you for taking the time to leave a rating about your stay.  We would appreciate any additional feedback you may have about your visit.  Our team strives to provide excellent service, and we would love to give a better stay for you on your next trip.Sincerely,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

2/10 แย่มาก

Shawn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a terrible hotel; drunk people were fighting in the room next to me one night, and another person got a kick out of the hotel room in the middle of the night. If I could give 0 or -1 that would be the rating I would give it.
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
We apologize Shawn, as you stated about the second night, when we catch this type of behavior, we remove the guests immediately. Although we can't control anyone's behavior, we do not tolerate any disrespect to our guests that are just trying to enjoy their stay.

6/10 พอใช้

Sean-Paul

เดินทางกับคู่รัก
Massive 1-2ft deep massive potholes. Our water in the tub faucet will not shut off and the air conditioning /heater is so loud it’s hard to sleep at night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
thanks for the feedback sean.

10/10 ดีเลิศ

JESSICA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was minutes from where we had to go and parking was available right in front of room.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thanks for the feedback, Jessica. We appreciate you!

8/10 ดี

Jeremy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom was gross, needed to be cleaned so we went and got bleach and cleaned it and the toilet seat is falling apart. No outlets except by the table. The beds was pretty comfortable so that was nice. It’s always loud if it’s not the other people staying here it was the traffic on the highway. So we didn’t sleep very well.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thanks for the feedback, Jeremy, we will address these issues right away. We hope you give us another opportunity to wow you on your next visit!

2/10 แย่มาก

Wylhelmyna

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bedbugs and blood stains on the mattresses. Black mold growing in the bathroom. Homeless people camping out outside the rooms. Never again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thank you for the feedback.

4/10 แย่

Slattery

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was nothing unique about the property, it was dirty in the parking lots, huge potholes everywhere. the rooms were OK but no soap in the bathroom and no convenient plugs for electronics. Staff was very nice and took good care of us....the property needs painting and an upgraded
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
we appreciate your feedback

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rundown
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 3 พ.ค. 2024
Thank you for the feedback. We are in fact an older property, but we are also new owners to it, so we are working on replenishing in a lot of areas.

6/10 พอใช้

Lazarus

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Freezer was filthy. AC wasn't working fine. Toilet was not as clean.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Lazarus,We apologize for the inconvenience caused during your stay.  Rest assured, we've addressed the cleanliness issues with urgency and implemented stricter protocols to ensure a pristine environment.  Our maintenance team has also promptly attended to the AC concern to enhance your comfort.  Your feedback is invaluable, guiding us towards continuous improvement.  We strive to provide exceptional service and hope to welcome you back for a more satisfying experience.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

10/10 ดีเลิศ

Carlos

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Lisa Nicole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great beds were a bit small but was comfortable
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thanks for the feedback, Lisa, we hope to see you again soon.

4/10 แย่

Raul

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Need more attention the card reader on the door failed many times and also door not closing right
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thanks for the feedback.

6/10 พอใช้

David

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It's ok. Mostly a party and play spot. The breakfast is decent but not great. The rooms are usually decent. Look for damage or things that don't function when you first get in your room. If your have issues they will try to accommodate you. They have been professional enough lately. To be honest they should just ask men when they check if they are looking for some "entertainment" and hand us a map that shows which rooms are the "working girls." Cause I'd say about 1 in 5 rooms seems to be holding one. Lol.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 30 เม.ย. 2024
Not sure how to respond to this as most guests are not in this frame of mind. If it's working girls, you are looking for, you would have to look elsewhere as we are a family facility. Thanks for your feedback.

2/10 แย่มาก

Colleen

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 17 พ.ค. 2024
Dear Colleen,I am deeply disappointed to learn about your recent stay at La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster. I wish you had told our staff about your problems when you were here; we could have fixed them. Please accept my sincerest apologies.Sincerely,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

liyah

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
stains on mattresses, not a very safe area, strange people running around, light fixtures dont work well
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear liyah,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay.  We are addressing the issues with our mattresses and ensuring thorough cleanliness protocols.  Safety is our utmost priority, and we have measures in place to enhance security.  Please inform our staff immediately of any concerns regarding unfamiliar individuals.  Our maintenance team is diligently working on fixing the light fixtures to ensure a comfortable stay for all guests.  We appreciate your feedback and hope to welcome you back for a much-improved experience.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Jose,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel.  You have brought a smile to our faces.  We hope you will stay with us again soon!We always want our guests to have a memorable stay with us, so we hope to see you again soon and earn a perfect score.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

2/10 แย่มาก

Ramon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff has no customer service canceled my room because i couldn't make it on time because of weather no understanding.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 23 เม.ย. 2024
We did not charge you so I'm not sure what customer service is to you, I can charge the no show charge if you like?

6/10 พอใช้

eryn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback, we appreciate you.

6/10 พอใช้

Dib

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The toilet didn’t flush. The microwave sparked. I asked the front desk gal what they would do and she responded that she would have maintenance come fix the toilet. It still wasn’t fixed so she moved us into a different room. We were staying there for 4 nights and we didn’t get housekeeping to clean the room until the day before we left.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thanks for the feedback, Dib. If it wasn't able to be fixed, the front desk acted accordingly by putting you into a fresh clean room as it was not fixable at that moment. We try to make every guest comfortable. Appreciate the feedback.

8/10 ดี

Alexis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Way better than Super 8 or Motel 6!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you, Alexis! We appreciate your feedback! Hope to see you again soon!

2/10 แย่มาก

Yoo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stuff was thrown out because there was a miscommunication between the staff on which guest was supposed to leave. They hardly will maintenance the room and they’re stingy with the cups and trash bags. There is so many homeless that you can hear them at night. I felt like I was at a motel 6. Should of gone to one, it would of been cheaper.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 18 เม.ย. 2024
This is not at all what occurred, your reservation was not made accordingly to what you asked by the third party, we accommodated you (FOR THEM) by giving you a free night. We rectified the situation and refunded money to you as well because you stated you were on SSI and had limited funds. So, we went above and beyond to help in a situation that was not any fault of our own. Thanks for the review.

10/10 ดีเลิศ

Emmanuel

The rooms are very clean
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback, Emmanuel. We appreciate you. We hope to see you again soon. :)

4/10 แย่

Yee

เดินทางกับคู่รัก
The hotel is too old & lack of maintenance . The breakfast quality is bad, juices machine is broken .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thanks for the feedback, we are aware our juice machine is broken, we are waiting for its replacement. We got your message on every platform.

10/10 ดีเลิศ

Da'Quise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thanks for the feedback Da'Quise! We appreciate you and hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Maria

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 6 พ.ค. 2024
Thanks Maria! We appreciate you. :)

8/10 ดี

Jared

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the area where breakfast is served was not adequate for the number of people trying to eat on a Saturday morning. the juice machine was out of order and there was batter to make waffles.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 15 เม.ย. 2024
We apologize for the inconvenience Jared; we are waiting for our new juice machine to arrive. We hope you come back and see us again so we can earn that 5 out of 5 rating!

2/10 แย่มาก

Jonathan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have already filed a report with corporate
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 เม.ย. 2024
We appreciate you!

10/10 ดีเลิศ

Spencer

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback, We hope to see you agin soon.

2/10 แย่มาก

Tom

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Maintenance was awesome...gm was horrible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Gm วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thanks Tom

2/10 แย่มาก

Tom

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Maintenance was great...gm was horrible
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thanks. Drug use is not permitted on our property.

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
service from housekeeping. and safe
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you, Maria! We appreciate the feedback. :)

6/10 พอใช้

Cipriana

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Cipriana,Thank you for rating your stay at  La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster.  We are glad to learn that your stay at our La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Hotel was good; however, we would love to know how we could've improved your experience.  Don't hesitate to contact us to provide more details about your experience so we can continue improving our product and service.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

Blanca

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback Blanca

8/10 ดี

Mairym

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The outside of the building looks old but Roman and lobby seem upgraded. Very clean and quiet.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก GM-Mona วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback! We look forward to seeing you again! :)

10/10 ดีเลิศ

SGI Auto Repair

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love it here
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Guest,We're thrilled to hear that you love your stay with us!  Providing a memorable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that you enjoyed your time at our hotel.  Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay.  Thank you for choosing us, and we appreciate your kind words!Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

10/10 ดีเลิศ

Franklin, Thornton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great room
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Franklin,Thank you for your brief but positive feedback!  We're thrilled to hear that you enjoyed your room during your stay with us.  Providing comfortable accommodations is our priority, and we're delighted that you had a great experience.  Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.  Thank you for choosing our hotel for your accommodation needs.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

10/10 ดีเลิศ

Luis Antonio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Luis Antonio,Thank you for sharing a PERFECT SCORE RATING of your stay with us at the La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster.  We are pleased that your experience left a positive impression of our hotel.  We look forward to welcoming you back to our La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster hotel soon!Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

6/10 พอใช้

Rupa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Felt more like a motel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Rupa,We apologize if our accommodations did not meet your expectations.  We strive to provide a comfortable and welcoming environment for all our guests, regardless of the property's classification.  Your feedback is valuable, and we'll work diligently to enhance your experience in the future.  If there are specific aspects you feel we could improve upon, please don't hesitate to share them with us.  We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

Josiah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy after 10pm lots of sketchy people
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Josiah,We apologize for the disturbance you experienced during your stay.  Maintaining a peaceful environment for our guests is a priority, and we regret any inconvenience caused by noise disruptions.  We take reports of disruptive behavior seriously and will address them accordingly to ensure a more pleasant experience for all our guests.  Your feedback is appreciated, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.  Thank you for bringing this to our attention.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

6/10 พอใช้

Jordyn, Rio Rancho

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not worst, but not the best. Our family had a room at the same hotel, but they also had a not the best experience. Our room was clean, but the tub was run down. The clothes iron did not work properly. Our family had a room that smelled of weed and a toilet that didn’t work great.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Jordyn,We apologize for the less-than-satisfactory experience you and your family encountered during your stay.  Ensuring clean and well-maintained accommodations is fundamental to our commitment to guest satisfaction.  We're addressing the issues you've mentioned with the tub and clothes iron to ensure they're promptly resolved.  Additionally, we take reports of unpleasant odors and malfunctioning amenities seriously and will investigate and rectify these concerns.  Your feedback is invaluable, and we appreciate the opportunity to improve.  We hope to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.  Thank you for bringing these matters to our attention.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

Carolyn

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had no fridge microwave and beds were the wrong size when asked for pillows never got them when asked to change beds they didn't
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Carolyn,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay.  We understand the importance of essential amenities like fridges and microwaves and regret any disappointment caused.  Additionally, your comfort is our priority, and we're sorry to hear about the issues with bed sizes and pillows.  We'll address these concerns with our team to ensure they're promptly resolved.  Your feedback is appreciated, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

2/10 แย่มาก

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to leave a rating about your stay.  We would appreciate any additional feedback you may have about your visit.  Our team strives to provide excellent service, and we would love to give a better stay for you on your next trip.Sincerely,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

6/10 พอใช้

Lori

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
A few maintenance items could be done. Like closet door needs adjustment. Toilet tipped forward. Mold on ceiling above tub. Tub didn’t drain very fast. Liked the complementary Little Dove Soaps. Breakfast was Okay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Lori,Thank you for sharing your observations.  We appreciate your feedback regarding maintenance issues, and we'll address them promptly to ensure our facilities meet the highest standards.  Your comfort is our priority, and we apologize for any inconvenience caused.  We're glad to hear you enjoyed the complimentary Little Dove Soaps and found our breakfast satisfactory.  Your comments help us improve, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.  If there's anything specific you'd like to discuss further, please don't hesitate to reach out to our team.Best Regards,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management

4/10 แย่

James

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Having to call to see why the $100. Security deposit was not refunded or taken out and it is still pending
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Manage วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear James,We apologize for any inconvenience regarding the delay in processing your security deposit refund.  Our aim is to promptly address any financial transactions related to our guests' stays.  We appreciate your patience as we investigate and resolve this matter.  Rest assured, we'll work diligently to ensure the refund is processed in a timely manner.  If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to reach out to our front desk team, who will be happy to assist you.  Thank you for your understanding.Thank You,La Quinta Inn by Wyndham Denver Westminster Management