สระว่ายน้ำในร่ม, สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว รามาดา บายวินด์แฮม เดลริโอ

3 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 290 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 254 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 159 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 102 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 90 จาก 895 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Larry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Air conditioner needed service, not cooling properly
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Larry,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I'm sorry to hear that your ac unit was problematic, we will get that unit fixed asap. If you are with us again in the future we will upgrade your room. I will share your comments with our team, who I am certain will be motivated and encouraged by your remarks. At Ramada, we do strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Monica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff. Clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Monica,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

CECILY, Spicewood

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Cecily,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

Graciela

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect place for our stay to participate as a "Living-history Performer" for the airshow at Laughlin AFB. Biggest plus for us: getting a room down the hall from the indoor pool and hot tub and being treated like ADULTS, allowed to use it anytime (late at night, early morning) instead of some places that lock you out at 9 p.m. THANK YOU. We used it every day and the sauna too. One negative: service was NOT reliable. Of 4 full days there we received service of new towels, coffee, shampoo, etc only twice. BOO. PLUS: loved the welcome free margarita tickets upon check in and truly LOVED the comp breakfast tickets for airshow people and the MENUDO in the breakfast buffet made this Latina sooooo happy! Will stay here again in two years for next airshow!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Graciela,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I am thrilled to hear that you enjoyed the amenities here and the freebies we offer! I am saddened however, to hear that your housekeeping service was not consistent and I will address that with the staff right away; it is never our intent to have guests go without daily service unless requested. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada we continuously strive to exceed your expectations so we will do better when you return!Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

Brenda, Eagle Pass

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel needs updating and more lighting at night on the walkways.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Brenda,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not up to standard. I will share your feedback with our staff to try and improve where needed. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

6/10 พอใช้

Olivia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Olivia,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to see that your stay may not have been up to standard. I will share your feedback with our staff to try and improve where needed. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Gene

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Gene,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Jesus Alberto, Laredo

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear ,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Jesus Alberto, Laredo

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Jesus,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

4/10 แย่

Daniel

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay wasn't the best. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address issues to prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Eliazar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Eliazar,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future!Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

Edward, San Antonio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the room, but some how staff made the mistake of giving me another person room. The lady must have gotten confuse. Confuse, because I waited in line and someone skipped. I got mad saying how rude of the person and the front desk for not attending me as I was next in line. So I sated about what happened and I guess to make it up, she gave me a great room.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear EdwardThank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I do apologize for the mix up at the desk and I am happy to hear that you were compensated for the inconvenience with a better room. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

Kristy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel Review
The hotel staff was very kind and helpful. The room was clean and the bed was as comfortable as a hotel bed can be. I enjoyed the stay. I had issues with hot water for my morning shower, which I later found out was due to issues with the water pump. Also, the coffee pot was already full of water, which I thought was kind of gross. I went to Starbucks.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก kd วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Kristy,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I do apologize for the water issues, the water in your room coffee maker is most likely from the housekeeper running through the cleaning process and she forgot to finish.. either way it is disconcerting and I do apologize for the faux pas. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stuff!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear James,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Denise

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 31 ธ.ค. 2023
Dear Denise,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

4/10 แย่

Edgar

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The bed was super uncomfortable and the restroom needs remodeling big time. Also please get free breakfast none of that paying stuff.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Edgar,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not up to standard. Please rest assured that we are taking the appropriate measures with our bedding and bathroom improvements via our renovation efforts to address these problems to prevent future issues. Our breakfast buffet is free for our rewards members and we would be happy to sign you up for that free program if you are here again! Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

6/10 พอใช้

Maria, Corning

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me dieron un cuarto descuidado, no era lo que esperaba ya que el hotel se ve elegante en fotos y por fuera,
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your guest room was not up to standard. It is never our intention to give a guest anything less than the best and I would like to offer you a 15% discount off of your stay to try and make up for the shortcomings. If that is agreeable please let me know the name on the reservation and the dates of your stay so I can issue credit. I do hope you will give us another chance if you are in Del Rio again also with a 15% discount off of your rate at that time.I will share your feedback with our staff so that we can improve in this area to prevent future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Alex,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

6/10 พอใช้

Tammy

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved the hotel, but unfortunately dusting in the rooms or wiping things down was not a priority. You could actually see where it was wiped and where it wasn’t, as the dust was thick. Not really what I want to see. The night table had sticky stuff on it and that was gross. It was quiet and I did appreciate that . The bed was comfy and room was nice and cold.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก kd วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Tammy,I am sorry to hear about your disappointing experience with us, it is always our intention to provide exceptional accommodations. Please accept our sincerest apologies that we didn’t live up to your expectations on this occasion with a properly cleaned guest room.I am thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes to better serve our guests. We will definitely work with our housekeeping staff on this issue to ensure the proper cleaning of our guestrooms. If you are in Del Rio again please consider us with 20% off of your stay as a thank you for bringing this problem to our attention. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
all the things were in bad condition the room had a bad smell everything was worn out dirty for $180 dlls I didn't like it at all absolutely nothing
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 9 พ.ย. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your room was not up to standard. We make every effort to provide a nice, clean room in an elevated environment and we feel terrible when that is not the guest experience. I will share your feedback with our staff to try and improve where needed. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Phyllis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 5 พ.ย. 2023
Hello Phyllis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham!Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We look forward to the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

6/10 พอใช้

Franklin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
The property has been upgraded, however the bathroom floor tiles are old and dirty.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear Franklin,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your bathroom was not up to standard. It is never our intention to miss these things so please rest assured that we are taking the appropriate measures with our housekeeping staff to address this overlooked problem of the floor. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations, and I do hope you will give us another chance when you are in Del Rio again with 20% off of your stay. Please let me know if that would work for you and if so what your last name is to note the discount on your guest profile. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Phyllis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Phyllis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Joshua

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Joshua,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Clean room, friendly staff, good location.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

IGNACIO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Second time staying here. The 1st time was in a newer part which was nice. This 2nd time they put me in a section that was not updated like the other bldg. It was old and didn't fill as enjoyable and nice like the 1st time.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 25 ส.ค. 2023
Dear Ignacio,I’m sorry to hear about your disappointing experience with us, it’s always our intention to provide great accommodations and customer service. Please accept our sincerest apologies that we didn’t live up to your expectations on this occasion. I’m thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 24 ส.ค. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

10/10 ดีเลิศ

Josefina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 24 ส.ค. 2023
Dear Josefina,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

8/10 ดี

IGNACIO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 13 ส.ค. 2023
Dear Ignacio,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Phyllis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
*****
We often stop here on our way from Laredo to our home in Terlingua. It breaks up the trip and the staff is so very friendly and they also treat Miss Gus Gus like a rock star. She loves the grass. One of the few places she can meander in grass without fear of stickers in her paws.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Phyllis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback! I am so glad that Miss Gus Gus enjoys the grass and outdoor space!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

8/10 ดี

lorena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was clean, location is walking distance to restaurants and shopping center.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Lorena,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Diana Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great amenities
I love all the amenities the hotel has.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Yvonne

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 1 ส.ค. 2023
We are delighted that you feel us worthy of a 10! We're always improving for our guests, and it's nice to see when the guests are pleased!

10/10 ดีเลิศ

Yvonne

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 30 ก.ค. 2023
So glad you had an excellent stay with us!

10/10 ดีเลิศ

Ben D

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pleasant staff
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 9 ส.ค. 2023
Dear Ben,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 23 ก.ค. 2023
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not up to standard. I will share your feedback with our staff to try and improve where needed. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

8/10 ดี

Alexis, Jenks

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good comimos menudo
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 17 ก.ค. 2023
Dear Alexis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 23 ก.ค. 2023
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGERWYNDHAM

8/10 ดี

MANUEL, San Antonio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Rooms were old and outdated.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 15 พ.ค. 2023
Dear Manuel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Frances

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dark & dated. Very difficult to see at desk. Was not business conducive. Staff was good. I will be working in the area for 12 months but will never return....
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 8 พ.ค. 2023
Dear Mark,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you encountered a very unusual set of circumstances.. Our hotel was completely remodeled last year and our lobby is one of the brightest rooms in Del Rio with our 20 foot ceiling and white walls so it's very confusing to hear that you experienced a dark and dated property. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations and I would love a chance to try and remedy what it is exactly that we can change.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Rolando

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 15 พ.ค. 2023
Dear Rolando,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Leticia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff was super friendly, especially Jessica. She made us feel welcome. The breakfast buffet was so delicious. The omelet station was the bomb, and the menudo was the best I have had, and I've tasted many bowls of menudo. The rooms were clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 15 พ.ค. 2023
Dear Leticia,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Yuki, Yokohama

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 15 พ.ค. 2023
Dear Yuki,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

10/10 ดีเลิศ

Susie Rebecca

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
It was amazing thank you
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 25 มี.ค. 2023
Dear Susie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. It is always a pleasure to receive positive feedback!I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

4/10 แย่

eva o.

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 19 มี.ค. 2023
Dear Eva,I’m sorry to see your disappointing rating with us, it’s always our intention to provide great accommodations and customer service. Please accept our sincerest apologies that we didn’t live up to your expectations on this occasion. I’m thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

2/10 แย่มาก

Shawn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did not like the fact that none of the lamps worked in my room nor the TV. Only the mirror at sink and bathroom light worked. I found a plug hanging out the wall by the night stand. This hotel is going through some renovations right now and the contractors are cutting corners. The plug was not only hanging out the wall but texture was all over plug including the carbon dioxide detector that was plugged in that I doubt Works due to Condition it's in. I brought is up to the front desk about the problem no apology did not seem to care about it. The breakfast was not very good food just sitting out in warmers no one came up to me and offered anything to drink had to ask. Will not be staying here ever again. I have pictures of the plug hanging out the wall with texture on it. I will gladly send them to who ever would like to see.
การตอบกลับจาก KD วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Shawn,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you got an unfinished room. We are taking the appropriate measures via our renovation efforts to address these issues to prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER

2/10 แย่มาก

Eduardo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and had bed bugs.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก KD วันที่ 13 มี.ค. 2023
Dear Eduardo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Del Rio. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you had a bug/bugs in your room. Please rest assured that they are not actual bed bugs, we have the property sweeped for that every two weeks along with our scheduled preventative treatments. We are also working with housekeeping in regard to your rooms cleanliness. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,KRISTEN DORROHGUEST SERVICES MANAGER