ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, ห้องเก็บเสียง

รีวิว เดย์สอินน์ บายวินด์แฮม ดัลลาส เออร์วิง มาร์เก็ตเซ็นเตอร์

2 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 290 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 216 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 136 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 108 จาก 895 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 145 จาก 895 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Glendia

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Too noisey at 2-3 am alot of yelling and screaming
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Gary

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We have checked in many times from out of town to visit family in the DFW . For the price it used to be ok. But not anymore. Last 3 times in the 6 weeks we have booked 2 nights never had a room cleaned second day. Reported a hair dryer smoking and sparking. Begged house for more TP and towels since we had 2 adults and to grandchildren staying with us. Last 2 times the carpet so nasty and sticky our feet were black it was terrible I wound not recommend . Sorry keep driving not worth it.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Susanne

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was awful. Filthy disgusting and should be condemned
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Sheliah

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The lady at the desk was wonderful, but the people lurking outside was a bit frightening
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 พ.ค. 2024
Hello Sheliah, Thank you for your feedback, we appreciate your kind words about our staff. Your safety is our top priority, and we will address your concerns with the appropriate team. Rest assured that we take security seriously to ensure a comfortable stay for all our guests.

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was good
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 23 พ.ค. 2024
Hello James,We appreciate your feedback and are glad to hear you had a generally positive experience with us. Should you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to our management team directly. Thank you for choosing to stay with us.

2/10 แย่มาก

Jackilynn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelled bad! The carpet was so sticky we had to leave shoes on to walk across the floor. The door to the room had a 1" gap between the door and the frame from door knob to almost bottom of door. Outside was very run down felt like we were in a potential drug area.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Hello Jackilynn, We appreciate you sharing your feedback with us. We take all guest concerns seriously and will address these matters internally to ensure a better experience for future guests. Thank you for bringing these issues to our attention.

2/10 แย่มาก

Kagen

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
pictures are deceiving it’s more of a motel than a hotel. We stayed 3 nights. We didn’t put any clothes or our stuff on the floor because of how gross it was. There were spray paint on the walls, the mold on the mirror, the general dust and dirt on everything literally everything. The first night, someone was banging on our door at 2 am screaming for us to “open this mf door” and they eventually went away to other doors trying the same thing. The second night we got back from spending time with family and a man harassed me for 10 minutes about giving him a ride somewhere. When I said no he got pissed. Extremely uncomfortable place, not safe for women or children. Not safe for people who shower, and Expedia didn’t/wouldn’t refund so I committed to staying. Totally sucked, Wyndham is good but this one was NOT. Will never be back 0 out of 10 stars. Yuck. Wish I could post photos.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Hello Kagen, We regret to hear about your less than satisfactory experience during your stay. We take all feedback seriously and will share your comments with the management team for further review and improvement opportunities. It is crucial for us to ensure a safe and clean environment for all our guests. We apologize for any inconvenience you encountered and appreciate your insights for our ongoing enhancement efforts.

2/10 แย่มาก

tim

Nobody in office when I arrived at530 am. Shady characters, homeless and hookers in the area while I water for 20 minutes for someone to show up . Reservations were cancelled because I was not there before midnight
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 พ.ค. 2024
Hello tim, We regret to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused. Your feedback is valuable, and we will address this matter internally to ensure a smoother check-in process for future guests. For any further assistance or feedback, please reach out to our management team.

6/10 พอใช้

Katie

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 พ.ค. 2024
Hello Katie, We appreciate you choosing to stay with us. Should you have any feedback or concerns from your recent visit, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

2/10 แย่มาก

Vant

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not a good place. The bed 🛌 was broken
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 พ.ค. 2024
Hello Vant,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. Your comments will be shared with the relevant team for their review and improvement. Should you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our management team directly for assistance.

6/10 พอใช้

JW

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room and the dining room where to old. Old smelling carpet. Old bath room components. Towels where old. Lunch area was also old and little damaged equipment. Helping of service people was friendly and good.
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 7 พ.ค. 2024
Hello JW,We appreciate your feedback on our hotel. We value your comments on the room and dining areas and will ensure it's shared for future enhancements. It's heartening to hear you enjoyed good service from our staff. Thank you for taking the time to review your stay.

2/10 แย่มาก

Salvadin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not even stay 5 minutes so horrible never ever again!!!!! Booked at Aloft instead
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Salvadin, We regret to hear about your short stay experience and appreciate your feedback. We're sorry we did not meet your expectations and hope you have a pleasant stay at Aloft. Feel free to reach out to our management team if you wish to discuss your stay further.

10/10 ดีเลิศ

miguel

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello miguel,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your review and feedback. We hope to earn your business again when you return to the area.

6/10 พอใช้

Von

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Was a cheap place to stay before we went to the airport
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hello Von,Thank you for choosing our hotel as your pre-flight accommodation. We are glad you found us affordable for your stay. Should you have any future stays in the area, we would love to welcome you back and provide another comfortable experience.

2/10 แย่มาก

Rodnika

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 พ.ค. 2024
Hello Rodnika, We apologize if your experience did not meet your expectations. Please contact us directly so we can address any concerns you may have. We value your feedback and aim to continuously improve our services.

8/10 ดี

Stephanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 เม.ย. 2024
Hello Stephanie,We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! If you have any additional feedback or suggestions, please do not hesitate to contact us directly. We hope to welcome you back soon for another fantastic experience!

6/10 พอใช้

Sergio Arroyo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
bad
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello Sergio Arroyo, We're sorry to hear that your experience was not as expected. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve our services for all guests. Please feel free to reach out to our management team with further details from your stay. Thank you for sharing your thoughts with us.

10/10 ดีเลิศ

Karlee

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a very comfortable stay for me and my family.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello Karlee,We are delighted to hear that you had a comfortable stay with us. We aim to provide a relaxing experience for all our guests. Your feedback is greatly appreciated as we strive to ensure all guests have a positive experience during their time with us. Thank you for choosing our hotel for your family getaway.

10/10 ดีเลิศ

Deanna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My dislike was my fault not the hotels-I like an elevator and rooms that open inside of the building-I didn’t check to see the amenities-my mistake.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Hello Deanna,We appreciate your understanding of the situation and value your feedback. It's always helpful for guests to review hotel amenities before booking to ensure a comfortable stay. For future stays, feel free to reach out to our management team with any inquiries you may have.

8/10 ดี

Katherine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is OK - not extraordinary. Loved having a Trader Joe’s nearby. Watched the eclipse in a grassy area.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Hello Katherine,We're pleased to hear you appreciated the convenience of nearby amenities and enjoyed watching the eclipse from our grassy area. Your feedback is valuable to us. Thank you for choosing to stay with us.

6/10 พอใช้

Arturo

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Only 2 complaints - bath tub bottom was chipping and looked kinda gross & pillow were uncomfortable. But the rest was good. Dude was cool and got me set up!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Hello Arturo,We appreciate your feedback and are glad to hear you enjoyed most aspects of your stay. We will make a note of your concerns regarding the bathtub and pillows for future improvements. Thank you for letting us know about your experience during your visit.

2/10 แย่มาก

prakriti

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 เม.ย. 2024
Hello prakriti,We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to contact us directly to provide further details on your stay so we can address any issues you encountered. We value your input and would like the opportunity to make things right.

8/10 ดี

Sonia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hello Sonia,Thank you for sharing this rating, and we apologies if there are any inconveniences you had encountered. We appreciate your business and hope to welcome you back again in the future.

6/10 พอใช้

Kayra

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hello Kayra, We appreciate your recent stay with us and are glad to hear you enjoyed your time at our hotel. Should you have any further comments or concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 ดี

stacey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 เม.ย. 2024
Hello stacey,We are thrilled to hear that you had a pleasant stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another wonderful experience.

6/10 พอใช้

CHRISTIAN

Sábanas Sucias
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hello CHRISTIAN, We appreciate your feedback regarding the cleanliness of the sheets during your stay. Please know that we take these concerns seriously and will address them with our housekeeping team to ensure the highest standards are maintained for all our guests. Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us.

6/10 พอใช้

Tyrianna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
To much construction and if you don’t have a car it’s a long walk to the nearest bus stop
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hello Tyrianna, We apologize for any inconvenience caused by the nearby construction. We recommend contacting the local transportation authorities for the best options to reach the nearest bus stop efficiently. Thank you for your feedback, it helps us improve our guests' experiences.

6/10 พอใช้

Michael

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Place didn't get quiet until about 3 am..... Ppl coming and going loudly. Staff were alright tho. It's a cheap place don't expect much more than absolute basic.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hello Michael, We apologize for any noise disturbances you experienced during your stay. Our team strives to ensure all guests have a comfortable visit. Your feedback is valuable to us as we continue to improve our services. We appreciate your comments and hope to welcome you back for a more restful experience in the future.

4/10 แย่

Francisco

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like this place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Francisco, We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay. Your feedback is important to us, and we will share your comments with our team for further review and improvement. Thank you for taking the time to share your experience with us.

10/10 ดีเลิศ

Melinda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Girls fighting outside of property, other than that it’s ok for a day or 2
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 มี.ค. 2024
Hello Melinda,We appreciate your feedback and are glad to hear you found your stay generally satisfactory. Should you encounter any disturbances in the future, please do not hesitate to alert our staff for prompt assistance. Your comfort and safety are our top priorities.

10/10 ดีเลิศ

Catrina

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hello Catrina,We are thrilled to hear that you had an excellent experience during your stay with us! Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon for another seamless visit.

4/10 แย่

Rachel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The area was sketchy. When I first arrived there were druggies at end of hall. People next to me were smoking pot and who knows what else. Music was loud all day and through overnight hours. To say you have an exercise area is false advertising . It’s a tiny room with a couple tread mills and i definitely wouldn’t walk around that area. Having water to purchase would have been nice. Room was clean and staff at front desk were ok .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Rachel, We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. The safety and comfort of our guests is our top priority, and we take all feedback seriously for improvement. We appreciate your compliments on the cleanliness of the room and the service provided by our front desk staff. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our management team.

8/10 ดี

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good only quality of towels not too good and they only gave me shampoo and soap no body lotion or conditioner
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Maria, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words and will make sure to pass on your comments regarding the towels and amenities to the relevant team for further review and improvement. We strive to provide a comfortable experience for all our guests and hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 ดี

Von

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fair stay nice people
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 มี.ค. 2024
Hello Von,We appreciate your positive feedback about our staff and your overall experience during your stay. We strive to provide exceptional service to all our guests. Should you have any further feedback or if there is anything we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.

2/10 แย่มาก

Marcos

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 มี.ค. 2024
Hello Marcos, We're sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please contact us directly with any specific feedback you have regarding your experience. We value your input and would like the opportunity to address your concerns.

10/10 ดีเลิศ

matthais

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very convenient place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hello matthais,We are delighted to hear that you found our hotel to be conveniently located. We strive to offer our guests a prime location for their stay. Thank you for sharing your positive feedback with us.

2/10 แย่มาก

Skye

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon arrival I was not greeted, when someone did finally come around they asked "what do you need" I responded that i had made a reservation through expedia and I was checking in. He says "oh ok, so you need 1 room?" I said yes I booked one room. He asks have I paid and I said yes I have, I can give you the reservation number if that makes it easier. He said no and then proceeds to ask me how many rooms how many beds, smoking or non smoking. I answered all of them but... I already made a reservation, why are we treating this like a whole new reservation instead of just "checking me in" for the reservation I already booked? Anyways fast forward to evening time. I go and try to bathe my daughter and the little piece that you pull up on the faucet to get the shower on is so corroded that I can't pull it up at all No biggie I'll call down for help. Well the phone doesn't work.. I use my cell- no answer. Finally walk down there to ask for help. Im told maintenance will come. I waited from around 630pm to 1030pm when I told my kiddo she'd just need to go to sleep dirty. I tried to use the tub but the water wasn't getting warm either. Next morning we go down and ask again if someone can plz fix the shower. Finally after waiting from 630pm to the next morning at 810am someome came to fix it with pliers and WD40.... Next time we come to the area I'll cough out an extra 70 bucks to stay somewhere we can actually shower at. One night here cost 140 bucks. Buyer beware.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Hello Skye, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We appreciate your feedback and will address these issues with our team to ensure a smoother check-in process and quicker response to maintenance requests in the future. Thank you for bringing this to our attention, your comments are valuable as we strive to improve our guest experience.

6/10 พอใช้

Selena

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 มี.ค. 2024
Hello Selena, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If you have any specific feedback to share about your experience, please don't hesitate to reach out to us directly. We value your input and hope to welcome you back in the future for an improved stay.

10/10 ดีเลิศ

Karin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello Karin,We are delighted you had an outstanding stay and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.

6/10 พอใช้

Eric

It was a decent hotel
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ก.พ. 2024
Hello Eric, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your stay and hope you had an overall pleasant experience. If you have any further comments or suggestions, we encourage you to reach out to our management team directly. Your input is valuable to us as we strive to improve our services for all our guests.

8/10 ดี

Donte

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Ok stay
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hello Donte,We appreciate your feedback and regret to learn that your stay was not entirely satisfactory. Should you wish to discuss your experience further, please feel free to reach out to our management team. Your comments will assist us in continuously improving our services.

6/10 พอใช้

Kevriunta

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was not warming what so ever ,sketchy guest ,and pretty loud and The area had a foul odor in the air like sewage. The room it self was clean and up to par and I loved the heart shaped jacuzzi tub in the room with all the mirrors which is why I booked the room initially for valentines day .Otherwise I prefer interior rooms .All the construction work around the Hotel is not a pretty nor convient view either .
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hello Kevriunta,Thank you for your feedback on your recent stay. We're glad to hear that you enjoyed the cleanliness of your room and the amenities provided. We regret to learn about the issues you encountered during your visit. We appreciate your comments and hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 พอใช้

Timothy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Checking in and out was super easy. The room was clean but the coffee machine had old noodles in it. The refrigerator leaked water which made the cabinets rotten. Someone knocked on my door at 1am which I ignored. Overall it was average.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hello Timothy, We appreciate your feedback regarding your stay with us. Rest assured we have noted your comments and will address them appropriately to enhance our guests' experience. Thank you for bringing these issues to our attention.

2/10 แย่มาก

Fouzia

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ก.พ. 2024
Hello Fouzia, We're sorry to hear that your experience was not up to your expectations. We value your feedback and would appreciate it if you could reach out to us directly to provide more details about your stay. This will help us address any issues and ensure a better experience for future guests.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Days Inn (Dallas Love Field)
My first impression of staff was when I arrived past midnight. A late check-in due to a flight cancellation. I haven’t ate dinner and wanted to eat. I asked front desk staff a simple question “where are quick fast food around as I want to get”. To physically drive on own to pickup. The response I got is “just order and get it delivered”. Then just handed key to room and ignored my question from there. Staff could have just said “I don’t know any around here”? or something in that nature. I was irritated already as I’m spending extra money on a hotel. Extra delivery charges may be small but I wanted to pickup ASAP, didn’t want to wait, as I was very very hungry. I searched myself driving around, at an area I do not know, and found food myself. Arrived in room and wanted to watch while eating. No remote for television. About to sleep and laid in bed. I realized walls was thin as it’s obvious you could hear people walking and talking outside. Woke up to shower and there was no hygiene items such as shampoo, etc. only soap. I would include more concerns, but I’m being kind. I don’t want to waste anymore of my time about this hotel even if just talking. Not worth my effort any longer. I knew and didn’t expect this is a 4 or 5 star hotel. But, I expected the simple things to be provided to a customer. Hotel is very old but that didn’t bother me. I wouldn’t rate this Days Inn a 2.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Guest, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Our staff aims to provide helpful and knowledgeable assistance to all our guests, and we apologize if you felt let down by their response. We appreciate your feedback regarding the amenities in the room and will ensure that we address this with our housekeeping team. We understand that these issues impacted your overall satisfaction with our hotel and apologize for any inconvenience caused. We value your feedback and will use it to improve our services.

10/10 ดีเลิศ

Patsy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It great as always!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ก.พ. 2024
Hello Patsy,Thank you for your continued loyalty and for taking the time to share your positive experience with us. We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that we consistently meet your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit to our hotel.

4/10 แย่

Sonia

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 ก.พ. 2024
Hello Sonia,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We kindly request you to reach out to our hotel directly, so we can address any concerns you may have and ensure a better experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Maksim, Prior Lake

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ก.พ. 2024
Hello Maksim,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize if your experience did not meet your expectations. We truly value your input and will use it to improve our services. Please feel free to reach out to our management team for further assistance.

2/10 แย่มาก

Abdessamad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible smell in rooms and every where
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Hello Abdessamad,We apologize for any discomfort caused by the smell you encountered during your stay. Our team strives to maintain a pleasant environment for all guests, and we appreciate you bringing this to our attention. We will investigate this matter and take necessary measures to address it accordingly. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back in the future for an improved experience.

4/10 แย่

Murat

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no proper breakfast due to construction in the hotel lobby
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Hello Murat, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the ongoing construction in the hotel lobby. We understand how important a proper breakfast experience is, and we regret falling short of your expectations. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future.