Overall a great experience. Staff were very friendly and helpful. And food was exceptional. Will stay again if ever up that way and would recommend to all.
Really enjoyed this experience in an old historic hotel. Bedroom had an ensuite 😃
The restaurant served delicious, beautifully presented meals. A very enjoyable stay.
Old hotel with lots if charm. Friendly helpful staff and great meal.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
15 ก.ย. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I was a little disappointed that the photos of the room on here didn't match the room we stayed in. The beds were comfortable and clean, so we were happy enough. The dinner was lovely. Service was great.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
6/10 พอใช้
Cheryl, Warrnambool
1 ก.ย. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cheryl
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับคู่รัก
21 ส.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A bit old and run down, but given the price it was ok. Bed was comfortable, staff pleasant, but this is in an isolated part of the country.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
7 ส.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property has surpassed its prime and needs major upgrades. Water tastes/smells off, no tv, tiles in bathrooms worn/cracked, wiring needs update,
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Cunnamulla วันที่ 10 ส.ค. 2019
Dear Anonymous,
Thanks for taking the time to make us aware of the issues you had during your stay with us - we do appreciate them.
We aware of a few of your concerns and we actually are working very hard to rectify and amend many of this historic hotel's facilities, however, it is a constant struggle to find qualified tradespeople due to our remote location here in the outback, but we are trying very hard to make the hotel 'grand' again.
We are a little perplexed why you state 'no tv' as all of our rooms have tv and airconditioning; if you had brought this to our attention, it would have been easily rectified. We are however at the mercy in our outback area with always having a 100% television signal coverage, due to atmospheric conditions and our remoteness to transmission towers, although they are usually pretty good, although not as good as a capital city. Again, if you had mentioned this to us, we may have been able to help you.
Cunnamulla's water supply, as with a great deal of Australian country towns and regions, all comes from the Great Artesian Bore - an underground water supply. This bore water can have an odour from time to time, again this is out of our control as it would be elsewhere in other regions. If you had sensitivity to our only water supply, we could have supplied you with bottled water if you had asked us.
Our hotel is clearly listed as 2.5 stars, and we love to offer our guests safe, clean and budget rooms at a price point which is roughly 50% less than comparable accommodation in our town. We are in Cunnamulla, not the Champs de Elysee or Monte Carlo.
We wish you well in your further travels
Kind Regards
Hotel Cunnamulla.
in the middle of painting should be great when finished
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Cunnamulla วันที่ 17 เม.ย. 2019
Hello!
Thanks for staying with us, and apologies for any painting work - it's finished now and we hope that you can come back soon to the 'outback'. Enjoy the rest of adventures.
Kind Regards
Hotel Cunnamulla