สตูดิโอ, เตียงควีนไซส์ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีท ซินซินแนติ บลูแอช เรแกนไฮเวย์

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 62 จาก 327 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 91 จาก 327 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 63 จาก 327 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 59 จาก 327 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 52 จาก 327 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Dawoud

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Little rundown, staff nice, helpful n courteous.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear William, We appreciate your recent review of our hotel and are pleased that you were satisfied with the service provided by our team. Nevertheless, we acknowledge that there were areas in which we did not meet your expectations. Your feedback is invaluable, and we will ensure that it is shared with the relevant personnel to facilitate improvements. We hope that you will consider revisiting us, affording us the opportunity to demonstrate our unwavering commitment to delivering an outstanding experience for every guest.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jun

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice people
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Jun, It is wonderful to read your review of your recent stay at Extended Stay America. Our goal is to provide our guests with exceptional service, so we are thrilled we succeeded during your stay. Your comments will be shared with our team, and we appreciate your recognition of their dedication to outstanding hospitality. Thank you for being our guest, and we look forward to your next stay! Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

John, Chesterfield

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is what it is - an extended stay domicile for folks on a tight budget that need a basic, clean, reasonably quiet pied a terre. The property was pretty clean and fairly quiet. It's dated, but everything works and nothing's broken or tatty. Our room was 2 queen beds in a slightly divided layout with a full kitchen and work/eating area. The kitchen had sufficient appliances and it was advertised that any utensils, pans, dishware were available if needed. Unfortunately, when only 2 forks were needed for a delivery salad the staff could only find 2 still lying, unwashed, in the sink of the property's galley. Any hope of pots, pans & dishes would have been a fool's errand. The property still has some useful life in it if the management would address only a few, relatively small, deficiencies. If you're planning to cook, bring your own stuff. The place is good enough that one shouldn't write it off.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear John, Thank you for reviewing our hotel. We appreciate you pointing out specific items you loved and areas where we can improve. We will look into the instances you mentioned, as we are committed to offering better service for our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Alphia

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The place is clean and comfortable but they overhead noise was unbearable I could hardly sleep
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Alphia, Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our accommodations clean and comfortable. However, we apologize for any inconvenience caused by noise disturbances during your stay. While we strive to provide a peaceful environment, we understand that external factors can impact our guests' experience. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. Should your travels bring you back to the area, we hope to provide you with a more restful stay.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Lisa

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not for me
When I walked in the lobby, the first thing I smelled was marijuana Check in took about 30 minutes. Room hadn’t been clean before I went in, door card wouldn’t work, had to get it re-coded. No shower curtain. Staff was very friendly but hotel was run down. I was planning on staying next month but have decided to book someplace else.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Lisa, We express our gratitude for taking the time to provide us with your valuable feedback regarding your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during the slower check-in process. Also, we are disheartened to learn about the issues you experienced with your room and the room key. Rest assured, we take this matter seriously and will look into this further to prevent similar situations. Our primary objective is to ensure your comfort, and we appreciate your patience and understanding. We look forward to providing you a more seamless stay during your next visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Darlington, Cincinnati

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Samantha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lanie

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

PETER

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cold shower, irresponsive customer service
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ต.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. Sorry, we didn't meet your expectations. Your feedback is vital and will be addressed adequately by our concerned team. Please give us some time to follow up with the team. Please provide us another chance to serve you with our usual service. Thank you again, and we wish you all the best.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Vinod

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To do Vou Lamp Test Class Fabricator Talk to Amex Passport Renew There is no lift and no trolly. If you have heavy luggage or multiple luggage, it is painful. The crockery supplied to me was extremely dirty. In morning when I wanted to use, I noticed it and went to front desk. The new lady Jessica helped much, she cleaned herself even. Soap was not available for clothe wash even on payment. I reached early to hotel and was asked to wait until room gets cleaned. They didn’t inform till 3 PM around even room got cleaned before. They didn’t allow late checkout and said extra fees I have to pay per hour and that too they don’t know how much. When I agreed to pay with staying 2 hours more, they allowed but good thing, it got waived off.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ส.ค. 2023
Dear Vinod, Thank you for choosing our hotel during your recent visit to Cincinnati. It is disheartening to read that your disappointment outweighs your satisfaction while staying with us. We always strive to provide every guest with the exceptional experience expected of us; however, after reading your detailed feedback, we regret falling short. Please be assured that we have taken note of all the concerns you raised to address them adequately, and we hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
disappointing
Very disappointed in this "extended stay" hotel with its "full kitchen". There was a wonky looking stove with rusted, uneven burners, but NO pots, pans, dishes, mugs, flatware, nothing. There was a little sign saying those items were available at the front desk, but this place has no elevator and I was on the 3rd floor. didn't feel like lugging a full kitchen up 3 flights of stairs. There was no ice machine, no coffee in the room. Only one coat hanger in the closet. I will not be staying here again.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Jessica- Manager วันที่ 7 ส.ค. 2023
We are very sorry that we did not meet your standards. However, we do have dishes available upon request and we would have been happy to bring a dish set to your room so that you would not have had to carry them up the stairs. Coffee pots and coffee are also available upon request. Unfortunately, since we do have kitchens, we do not have ice machines and do provide ice trays for your room. I do hope you give us another to accommodate you. If you do decide to visit again please contact the hotel manager and I will see to it that everything is already set up perfectly prior to check in. Thank you!

2/10 แย่มาก

lan tian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Alejandro

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Julien

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Douglas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Middle Ground Stay
This is concerning room 313. First things first. The stains on the "clean" sheets were disconcerting. The random holes in the door and walls were not as problematic, just strange that none of them were repaired before booking guests. The Air conditioner worked well enough, however the screaming emanating from the unit was horrendous. We had to turn the machine off during the night to get a peaceful sleep. The staff was friendly, so that was thankfully the best part of the stay at your hotel. Aesthetically, it felt as if we time traveled to the 70s, but again, not something that could have ruined the trip. If my family and i do end returning to the area, this hotel would not be off the list of places to stay, just near the bottom of it.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 มิ.ย. 2023
Dear Douglas, Thank you for taking the time to review our hotel. Our team follows the most rigorous industry standards and makes every effort to provide clean and well-maintained suites for every guest. Therefore, we sincerely apologize for the issues you encountered while with us. We are reviewing your comments to see what went wrong, and we assure you we will address these concerns with our housekeeping and maintenance teams to prevent future occurrences. We appreciate you informing us as we continually strive to improve our services. We hope you will consider revisiting us so we can make it up to you and regain your trust in our hotel.Sincerely, Hotel Management

4/10 แย่

Michelle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was unfriendly and unhelpful. The room smelled like urine. The linens were worn out and had pen marks on them. The bathroom had peeling paint. The wifi wasn't good enough to maintain a connection. There weren't any dishes or towels in the room. Definitely not worth the money.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 มิ.ย. 2023
Dear Karen, We appreciate you taking the time to write a review about your stay with us. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a wonderful experience. Thank you again for your candid feedback; this helps us improve the experience for future guests. We truly appreciate your feedback.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Ciara

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Kristina, Los Gatos

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk staff good. BUT: room dirty. Sheets/bed clean. Bedside table: sticky glass ring, kitchen table w food gunk on it, floor w lots of debris. Air conditioner didn’t work, garbage bags in hall for 3 days. Don’t mind simple. Dirty is a big problem. Asked front desk to clean floor/counters, never did it. Yuck.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 มิ.ย. 2023
Dear Kristina, It was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. Rest assured that we will take appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. Your comfort and satisfaction are our top priority, and we hope to welcome you in the future to enjoy the elevated experience you always deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

UDAY

เดินทางกับครอบครัว
Dis not stay at the property
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 มิ.ย. 2023
Dear UDAY, Thank you for your feedback, although there may have been some confusion. We apologize if there was any inconvenience regarding your reservation. If you have any specific concerns or issues you would like us to address, please provide more details. We value your feedback and want to ensure the best possible experience for our guests.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Filthy rooms and property; needs health department
This hotel is the dirtiest hotel I have ever stayed at. The first floor smelled so bad we had to breathe through our mouths. The front desk said they keep telling management to get new carpet for the first floor but they don’t listen. The first room they put us in had used towels and washcloths in the tub and on the sink. We asked for a clean room. The second room they put us had thick smoke and the room was dirty. It felt like third world conditions. I don’t know how the health department hasn’t been involved to shut this hotel down or require higher standards.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ค. 2023
Dear Guest, We are deeply sorry to hear about your extremely disappointing experience during your stay at our hotel. We apologize for the unpleasant odor on the first floor and any inconvenience it caused. We understand the importance of a clean and comfortable environment for our guests, and we regret that we did not meet your expectations. We appreciate your feedback regarding the carpet and have shared your concerns with our management team. We are continuously working to address and improve any areas that require attention, including the cleanliness and maintenance of our rooms. Please be assured that we take your comments seriously and will investigate the issues you raised to ensure they are promptly addressed. Our goal is to provide our guests with a pleasant stay, and we are sorry that we fell short of that during your visit. We appreciate you bringing this matter to our attention, as it helps us identify areas for improvement. We hope you will give us another chance to provide you with the experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not even ice cube trays in the freezer? They might have mentioned there were no kitchen items when I checked in. I couldn't call down to ask, because my phone didn't work. I told them and two days later it still didn't work.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 พ.ค. 2023
Dear Joseph, Thank you for choosing us. We apologize if our housekeeping team overlooked a few areas in your room preparations. We will pass on your valuable remarks to the team for improvement. Our front desk team is always ready to help and improve the stay; we will address your complaint immediately; we regret being late. Please allow us a second chance to provide you with the best hospitality we missed on this visit. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

David, Woodstock

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

Tara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were no trash bags in the only trashcan provided in room. We were told there would be muffins for breakfast when we checked in but no muffins were available. No hand soap in bathroom to wash hands so we had to use shampoo. Tried to get trash bags 3xs no one was at desk. Very clean room as I am a housekeeper at a hospital. Bed was top hard.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 พ.ค. 2023
Dear Tara, Thank you for your feedback on your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the lack of trash bags, muffins, and hand soap. We appreciate your input on the bed comfort and will share your comments with our team. We value your feedback and hope to welcome you back for a better experience.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jeff

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Inside of the building was dirty and smelled. Would not come back to this hotel chain.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Jeff, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are sorry that your stay did not meet all your expectations. As we follow the most rigorous industry standards regarding the cleanliness of our property, we regret our housekeeping team could not catch the areas mentioned. Therefore, we appreciate you bringing your observations to our attention so we can address them adequately. We hope you consider this an isolated instance and revisit us for a much-improved accommodation. Sincerely, Hotel Management

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Third world type hotel.
Lobby door locked and nobody around to check-in.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 พ.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to post your review. We apologize for what occurred when you arrived for check-in. You have our assurance we will learn from your situation, so we are better equipped to provide a first-rate experience to our guests. Thank you again. We hope to make your next stay a complete success.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

FLEET

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
FILTHY!!
Rooms were disgusting. Sheets were filthy, looks as though it wasn't really cleaned... French fry left in the microwave and someone's used bar of soap in the shower. 100% would never recommend to ever stay in an extended stay ever again.
Who's fork?
Stains on the sheets...
Ew.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 พ.ค. 2023
Dear FLEET, Thank you for taking the time to review our hotel. We were disappointed to read about the issues you encountered with your room, and we sincerely apologize for not meeting your expectations. We have discussed this appropriately, and steps are being taken to ensure this is not repeated. We hope you will revisit us and allow us to provide you with a more seamless stay.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Janet

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big disappointment
Hall smelled of urine, "free" breakfast not available, had to ask for toilet paper, nothing (dishes, pots, silverware, trash can) in kitchen, laundry room dirty, toilet didn't flush correctly, hall carpet dirty, furniture dusty. BUT....all staff were helpful, good hot water, comfortable bed, quiet room, good wifi, some updates in room: walls painted, bathtub upgraded, bathroom faucet new, nice neighborhood.
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 พ.ค. 2023
Dear Janet, Thank you for the review. While we are glad you were satisfied with many aspects of your stay, we are disappointed that we did not meet all of your expectations. To ensure the cleanliness of kitchenware, our brand standards require us to make these items available at the front desk. Our team will gladly deliver them to your suite when needed. Your feedback is appreciated, and we will remind our front desk to communicate this more clearly going forward. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to seeing you again!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

David

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room in terrible condition. Large piece of ceiling missing. Carpet filthy and being held by duct tape. Windows opened but no screens. Toilet flushed sometimes.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 พ.ค. 2023
Dear David, We are sorry to hear about the condition of your room during your stay. This is different from the level of quality we strive for at our hotel. We take all feedback seriously and have addressed these issues with our maintenance team to ensure our rooms are up to the highest standards for our guests. We hope to welcome you back and provide a much better experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Audra

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Mark

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Liz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didnt like the room it had a horrible smell food left in the refrigerator floor in bathroom oily toilet seat broken toilet not working carpet stained & dirty wifi didnt work asked for towels never received them & dog constantly barking.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 เม.ย. 2023
Dear Liz, We are sorry we failed to meet your expectations and hope you will accept our apologies for what transpired. Providing clean and comfortable accommodation is one of our top priorities, and we regret your suite was not spotless and fresh on arrival. We have discussed your feedback with our team to ensure all rooms are thoroughly cleaned and inspected before allocating them to future guests. Although your experience is not typical, we have room to improve, and you have our assurance that we will. We hope you will allow us the chance to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice stay. Enjoyed it.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 มี.ค. 2023
Dear Gregory, Thank you for your excellent feedback! Every team member at Extended Stay America works hard to deliver a great guest experience, so we appreciate you noticing our efforts. We hope you will visit again the next time you are in the area. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Housekeeping did not report that day and two young front desk clerks prepared the room. Trash was not emptied and wet used towels were still in the bathroom. It was taken care of promptly. Bed wasn't made very well but was clean and comfortable. Floors, corners and damage to wall particularly by shower made me feel it was not as maintained as it should be. Side stairwell was crumbling and dirty.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 มี.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. It is disappointing that we could not provide you a more pleasant stay. The cleanliness and room conditions you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We are meeting with staff members to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Although our housekeeping team was unavailable during such a difficult situation, we are glad our front desk team did their best to accommodate you. Thank you for recognizing their efforts, and we will share your feedback with them. We hope you will allow us to redeem ourselves in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Maguette

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didnt stay there had to book different hotel room. Nasty and smelly
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2023
Dear Maguette, Thank you for evaluating your visit to our hotel. Please know that we abide by our strict industry standards regarding the cleanliness of our hotel. Therefore, we sincerely apologize for the concerns you encountered while you were with us. When we receive feedback like this, it is always addressed with our housekeeping team to ensure our suites are always clean and fresh smelling at all times. We hope you consider revisiting us as we are confident to leave you with a much better impression.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Diana

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

2/10 แย่มาก

Brendan

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty bed sheets on bed with disgusting stains. Toilet didn’t flush properly. No toilet paper in bathroom. Hair and dried toothpaste in bathroom sink. Half the lights didn’t work. Overwhelming smell of marijuana smoke in both the hallways and the room itself. Absolutely appalling. If I was in charge of “extended stay America “ I would immediately take my name off of this hotel franchise.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 พ.ย. 2022
Dear Brendan, thank you for choosing us and sharing your feedback. Please accept our apologies that our housekeeping staff overlooked some areas in your room preparation that do not meet our standards; therefore, we are very disappointed that this was your experience. We are committed to making sure this does not happen again, and we are grateful for your patience during your time with us. Thank you once more, and we hope to see you again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Nick

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Toilet was broke. Cigarette burn hole in sheets. No toilet paper in room. Window didn’t lock and was falling out. Paid extra for the second bed but got moved to a different room with only a pull out sofa. No sheets supplied for the sleeper sofa. Very unhappy with my experience
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 พ.ย. 2022
Dear Nick, first, we want to apologize for the issues you experienced during your recent stay with us. We strive to ensure our guests have an exceptional visit during their travels, and we are disappointed that we did not meet these expectations for you. We understand that no explanation of these issues can change your recent experience. Please rest assured that we will take appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. We are wholly committed to regaining your trust and confidence, knowing that our actions will speak louder than words. We welcome the opportunity to prove ourselves again as your trusted hotel while in the area.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Melissa

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

2/10 แย่มาก

Takeki

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty and smelled. The hotel back door was open all the time.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ต.ค. 2022
Dear Takeki, please accept our apologies for any inconvenience caused by the mentioned issues. Our guests deserve a clean, well-maintained, and comfortable suite while staying with us, so we are sorry you did not have a better experience while you were here. We have shared your feedback with our Housekeeping team so these issues do not happen again. We hope this unfortunate situation will not prevent you from staying with us again.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Steven

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty. It looked like the bed sheets had not been changed from the previous guests. There was a used wash cloth hanging from the shower curtain and there were several hairs on the shower wall. The walls in the room had several areas where the paint had been chipped off. It was really disappointing for rooms that were almost $100 each
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ต.ค. 2022
Dear Steven, thank you for choosing us. We are very sorry for the issues you encountered while with us. The cleanliness and room conditions you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We are meeting with our housekeeping team to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Also, your feedback on the need to update is being shared with the concerned individuals. Please give us another chance to provide you with the better stay you expect and deserve. SincerelyHotel Management

2/10 แย่มาก

Scott

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do not stay here. The rooms do not feel clean, and they need updated. Our couch was chewed up, the TV was rocking in the stand because it was broken. The halls smell disgusting, like weed. There were no blankets, when we asked for some they told us they didn't have any. Toilet clogged and the floor felt so greasy, had to keep my shoes on.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ก.ย. 2022
Dear Scott, thank you for choosing us. We appreciate your feedback and are sorry your stay was not the pleasant experience you deserve. Your comments have been shared with our concerned team to ensure similar issues are not made in the future. We assure you we are working hard to improve, and we would be honored to have you stay with us again.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad choice
No elevator. Arrived and being concerned came to mind. Front desk was friendly. Opened the door to room and had a bad smell. Couch had huge hole on the arm. Floor was sticking when walking. No blankets on bed only sheets. Floor had no carpet. My one daughter asked if we should check for bugs. Other daughter was like i dont want to stay here i dont feel comfortable. We basically left as soon as we walked into the room. We have stayed at many hotels over the years since my daughter was in a competitive sport. Thus one was very old, outdated and had a bad vibe. Front desk said we would receive a refund. Im still waiting.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ก.ย. 2022
Dear Guest, thank you for your feedback. We understand our guests have multiple hotel choices, so our mission is to provide clean, comfortable suites at an affordable price so guests will want to return. The cleanliness and room conditions you describe are unacceptable and not representative of our quality standards. We are meeting with staff members to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Please don't hesitate to reach out to us at the hotel for any further queries. We invite you to come back and validate the changes we will be implementing and to experience the stay you expect and deserve. Thank you! Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ankita

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Advice to everyone NEVER EVER STAY IN THIS PLACE. It’s DIRTY, DISGUSTING and No Friendly Service. When we arrived around 3:00 for check in, no one was at the front desk for checking us in. Then the lady came after 1 hour and check us in. Then our bad experience started from there. NO ELEVATORS IN THE BUILDING. We had to carry our luggage to third floor. After that hallway was dirty and smelled bad. Room was not cleaned. Carpet was so dirty that you cannot walk bare foot. It was stinky and sticky. Flush wasn’t working, when informed at front desk she told try 2-3 times it’ll work. Water was getting clogged in the bathroom sink and bathtub. No sheets or blankets given for sofa bed. Front desk lady said.. “mmm lemme check, I hv sheets, no pillows or blankets..you can come and take” No trash cans or the trash bags in the room. You will have to go all the way in the back of the hotel to throw your trash. Anyway it was the worst experience ever. Never going back there. After 3 days of our stay there we shifted to mainstay suits which is a lot cleaner, service is good, has elevator, gym, nice laundry, room and bathroom is so clean.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ก.ย. 2022
Dear Ankita, thank you for sharing your review and the details surrounding your recent stay. We appreciate you bringing these issues to our attention. Our team's priority is ensuring every guest has a comfortable and relaxing stay, and we apologize that this was not your experience. We regret if our staff did not respond to your requests while you were here and apologize for that inconvenience. It was an honor to host your visit, and we hope you will give us another chance in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room I booked, but clicked the button pay at property, was sold out when I got there.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ต.ค. 2022
Dear David, we are sorry that you could not stay with us this time. A room is reserved only after the payment confirmation, which was not made in your case. When you arrived, the hotel was booked to capacity, so you could not be accommodated. Please consider a return visit so we can provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Angela

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022