ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ซินซินแนติ บลูแอช ถนนเคนวูด

2.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 128 จาก 441 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 108 จาก 441 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 85 จาก 441 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 69 จาก 441 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 51 จาก 441 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Margaret, Masaryktown

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Daniel at the check in was excellent. So helpful & infomative. She went above & beyond to make sure our stay was as pleasant as possible.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Te attention is great thanks
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Karen, Brantford

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The area is a little isolated, and seems the hotel seems a bit run down on the outside, but decent rooms and nice lobby.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mirranda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was in the perfect area , where many food places were two to three minutes away
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 พ.ค. 2024
Dear Mirranda, We are so happy you chose Extended Stay America for your recent visit to the city. Reading your comments absolutely made our team's day! Our location is one of our greatest features, so thank you for pointing that out for future travelers. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Mirranda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved the kindness and everything very cheap and worth it
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Aniecea

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was clean and updated. Room was small but comfortable for one person. Elevator had some mechanical issues.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 พ.ค. 2024
Dear Aniecea, Thank you for sharing your experience with other travelers. We're delighted to hear you appreciated our well-kept hotel. Our guests' comfort and well-being are our top priority, and we are pleased to hear that we have met your expectations. Also, we appreciate you taking the time to notify us about the elevator issues you experienced during your stay, and we will take steps to address this matter. We hope to welcome you back soon at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Charles

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately I had to leave this hotel and get refunded, due to the room lack of cleanliness. The bed was cover in stains and the sheets were dirty and had all type of stains possibly blood or any other substance. Staff was nice but unfortunately this should’ve been taken care of before anyone was given the room
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Charles, We sincerely apologize for your disappointing stay at our hotel. We take great pride in upholding high standards of cleanliness and guest satisfaction, and we regret any oversights that may have occurred. Your feedback has been communicated to our housekeeping team to prevent any recurrence of these issues. We sincerely hope that you will consider giving us another opportunity to provide you with a more seamless and enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To start the lady at the front desk was very nice while checking us in. The room itself was clean and had what we needed. The area was pretty quiet, I heard very little outside noise at all.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Priti

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Kimberley

เดินทางกับครอบครัว
The First Lady at desk was awesome, second was rude
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 พ.ค. 2024
Dear Kimberley, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. We strive to provide wonderful hospitality to all of our guests; therefore, we truly regret that this was not your experience. We take these reviews seriously, and your feedback is being evaluated with our team to ensure these concerns are not repeated. Again, we apologize, and we hope you will allow us another occasion to provide you with the hospitality you deserve every time you stay with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quick and hassle free
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear James, We are thrilled to read that your stay at Extended Stay America was quick and hassle-free. Providing efficient service is our priority, and we are delighted that you had a positive experience with us. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Anthony

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Phoenix

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My go-to in Cincinnati
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Phoenix, Thank you for your loyalty and for making us your go-to hotel in Cincinnati! We're thrilled to hear that you consistently choose to stay with us. Providing a comfortable and enjoyable experience for our guests is our top priority, and we're delighted that we have been able to meet your expectations. Your continued support is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for many more stays in the future!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Jacques

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The building and properties were OK. The room suite was OK or acceptable as well. No ice machines or vending ice machines at all. Ice cube tray in fridge but would have had to wait hours before enjoying a cool relaxing drink after driving 12 hours. The room cleanliness was less than acceptable. We needed to wipe office chair, table, lamps etc. Elevator full of fingermarks, tracks at bottom of elevator haven't washed or vaccummed in very many days. Unable to enter from side entrance as key card pad broken or disabled. Needed to go to adjacent gas station to purchase a bag of ice.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Jacques, Thank you for taking the time to review your stay with us. Every guest who walks through our doors should expect a clean, well-maintained property as their home away from home when traveling. Therefore, we sincerely apologize that this was not your experience. Thank you for bringing this to our attention; we will address this immediately to ensure that all areas of concern are promptly and effectively resolved to prevent such occurrences in the future. We hope to have you revisit so we can provide you with the flawless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Brian

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very almost scary, there was a fight in the hallway at 2-3am and I would never stay there again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Brian, Thank you for dedicating the time to share your experience. We are devoted to giving each guest a brilliant travel experience; therefore, we apologize for not meeting your expectations. Your feedback allows us to improve our guest experience continuously. In the future, please know that our front desk is staffed around the clock and is always happy to address anything that will make your stay more comfortable. We hope to provide you with a more tranquil and enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Charmaine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
"Extended Stay America: Retro Charm & Convenience" Check-in was a breeze, and our room was squeaky clean thanks to the ninja housekeeper. Though a tad vintage, the shower was a dream. Nearby Speedway, Chick-fil-A and Krogers were lifesavers, with Walmart just 7 minutes away. Perfect for our riverfront adventure, and easy access to 71 North and South. The only hiccup? The ancient carpet, it was so old I honestly couldn't describe what the original color was, currently its a deep mauve brown (lol), so we tip-toed like pros on it with house shoes and socks. Overall, a gem for budget-savvy travelers seeking convenience. In conclusion, Extended Stay America, you rocked our socks off (but we kept them on because of the carpet, haha)! Affordable, convenient, and with staff that could make even a rainy day feel sunny! Thanks for a clean and economical stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Anthony

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible morning staff
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Anthony, Thank you for sharing your recent experience with us. Our goal is always to take excellent care of our guests; therefore, we apologize that this was not your experience. Your feedback is valuable to us and has been addressed with the appropriate individuals to ensure we are well-poised to serve you in the future. We hope you will allow us a second chance to restore your confidence in us.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Terry

ชื่นชอบ: ความสะอาด
TV operation is horrible and desk clerk could not help fix it. I’m looking at a picture that is 5” by 8”
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dear Terry, Your stay with us is appreciated, along with your taking the time to leave your review. We're here to ensure you have a pleasant stay every time; therefore, we regret not meeting all of your expectations. Please be assured we will address this with our team. We'd be delighted to have you return so you can experience the outstanding hospitality we are known for and that you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Teagan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I never have had any issues with a hotel before this stay. I booked a double room months ago and then was told while checking in that that was not available and the only option was two singles near each other. The bathroom faucet was broke in one of the rooms and it reeked of marijuana. When telling the staff about the broken faucet, he said he would check it out and then proceeded to not communicate to us that he shut the water off in the bathroom entirely. Both rooms were very dirty and the table provided was 1lb away from collapsing. Would not recommend.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Teagan, Thank you for sharing your experience. We are genuinely sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback is crucial in helping us identify areas for improvement, and we will address the issues you encountered. We are dedicated to ensuring that your next stay surpasses all expectations, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back shortly.Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

Anthony

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was filthy, drawers rotting out, and room smelled disgusting.
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 เม.ย. 2024
Dear Anthony, Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for the condition of your room during your stay. Your feedback is crucial to improving our services, and we are addressing the issues you mentioned with our housekeeping and maintenance teams. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with a much-improved stay should you choose to visit us again in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Cherrise

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I asked to have the water drip with no water flow fixed in bathroom sink. Two of the staff wrote down my request. After the third night, I talked to a wonderful staff member in the morning that apologized for the issue and actually got it fixed. The first two staffers were useless and obviously not concerned about my well being.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Jason, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. We are deeply sorry that a few of our staff were not as responsive as they should have been in working to address your specific concerns. Rest assured that this issue has been discussed with our staff and will not be repeated. Thank you again for your sincere feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Kelli

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
In order to turn the light on in the bathroom, it also turned on the fan in the bathroom, and it made a very loud noise the entire time you had the light on, other than that everything else was good
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Kelli, Thank you for your positive feedback about Extended Stay America! We're pleased to hear that overall, you had a good experience. We appreciate your insights regarding the bathroom fan and will certainly look into improving this aspect. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Ricky

เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Anthony

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Erika

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staff with a quick check in and decent room. Pillows were not that good. Otherwise very nice stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Arlene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Joseph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Was a simply overnight stay but it was a good room
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Joseph, We're delighted to hear that your overnight stay at Extended Stay America was a good one! Thank you for your positive feedback, and we hope to welcome you back for another pleasant visit in the future. Safe travels!Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Kara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will say that the lady that checked us in was super nice and accommodating. However, the room? Was gross. Smelled like wet dog. Chair had mold and/or barf on it. Surfaces had dust, dirt, and hair. Sink backed up. Bed seemed clean but uncomfortable. Air conditioning was good but blew the drapes open. Carpet seemed like a animal pulled it up in parts. Just, CLEARLYthis place is not getting cleaned properly between guests. This was a one night stopover on our way to another destination, so we stayed. However, we had it booked for the way back as well and I canceled and re-booked a different hotel. It's not really acceptable. 6/10 rating that this hotel currently has is too high. Don't stay here.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ก.ย. 2023
Dear Kara, Thank you for sharing your experience with us. We are grateful for your kind words about our front desk staff. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is invaluable as we are committed to providing the best experience for our guests. We have addressed these issues appropriately, as our team is dedicated to ensuring that every room is immaculate and welcoming. We hope you will consider staying with us again so we can demonstrate the hospitality we are known for and that you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Sanjar

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs to be updated
Business trips. Stayed here because it was very close to my work. The hotel conditions was poor. Laminated floor was uneven, no hair dryer in the room, bedbugs and weird odor. Front desk staff was friendly but needs help on personal hygiene. I don’t think I will stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

fara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The prperty is older and worn, but the front desk staff was exceptional. Profesional, friendly and knowledgeable and helpful. They made all the difference in our decision to return.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Mark J. Miller

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extended Stay review-Cincinnati Road trip, 2023
Rented 2 rooms for 4-man road trip to the Cincy Open, August 2023 The Pros: $72 per room per night!!! Big parking lot. Near Chik Fil A and Skyline Chili, 15-20 minutes from the tennis center. Front desk greets you quickly (smile you are on camera), they seemed nice. Big room, full fridge/freezer, small kitchen. AC was good and not too loud. There were Cons: Lots of bugs. Killed dozens of small roaches on floors, walls and kitchen counter. Had trouble sleeping because I was worried a bug would crawl into my ear. Killed half a dozen the next day. Only “found” one medium size roach in the other room. I should have requested the exterminator discount. Floors were dirty and grimy, and floorboards populated with mature dust bunnies. Carpet was heavily stained, kept thinking the stains were moving but it could have been PTSD from the bug hunt. Rooms were non-smoking but sometimes smelled of cigarette smoke or burnt BBQ sauce/cigars? Kitchen table legs were hilariously crooked and unstable. No cooktop burners in one room. No hangers in the closet in both rooms. No shower curtain in one room. Very thin towels. Freezer unit in one room reminded me of the “Ice Age” episode from Love, Death and Robots (If you haven’t seen it…it’s a good one.) Did a bed bug check and under the beds we discovered… multiple key cards, plastic bags, women’s underwear, small change and Under the beds in the second room found an entire suitcase, pair of socks, and years of dirt and debris. Defective fire alarm
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Mark J. Miller, Thank you very much for staying at our hotel. We strive to provide every guest with a clean and comfortable suite and a well-maintained room for a homelike stay; therefore, we are disappointed to hear this was not your experience. Please accept our sincere apologies. We take the cleanliness of our suites and the entire hotel very seriously, and we will address this with our housekeeping department to ensure this does not happen again. We hope this unfortunate situation will not prevent you from staying with us again, as we would welcome the chance to show you the great visit you deserve. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Poor service
You booked us in a handicap room which they didn’t have, and they were all booked up. The motel found us a cancellation room which was smaller and without all the perks but for the same price also you booked us for one night the motel has a two night policy for the weekend we never had this issue with your booking site before I’ll use other sites next time.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 ส.ค. 2023
Dear Kimberly, Thank you for reviewing our hotel. We apologize for the predicament with your reservation and realize you must be frustrated. Unfortunately, inquiries on reservations made through a third party, prepaid booking site, must be made through them, and we suggest you contact them directly. Thank you again; we wish you all the best for your future travels.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never again
Had a reservation for months; or credit card was charged before we ever arrived. Upon arrival, we were informed there was no room in spite of our longstanding reservation. A refund was refused, stating we had to contact the website we booked through. When I contacted the website they confirmed that the charge had been made by the hotel itself. The website representative called the hotel who said the refund would be processed in 3-5 days.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your review. We are genuinely sorry for the issues you experienced with your reservation and even more so for how it was handled. We also apologize for the charges. Unfortunately, financial inquiries on reservations made through a third party, a prepaid booking site, must be made through them. However, if this will not get resolved, please feel free to reach out to us at the hotel for any further queries. We will take appropriate measures with our team members and train them to handle such situations better. Thank you for taking the time to leave this review; we wish you all the best.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Extended stay hotels need a change for the better
There is no grand enterance to the hotel like a regular hotel. The front door is located in the corner. Check in was easy. When we opened the door to our room there was a strong smell of incense or patchouli type of smell and it was smoldering, i wanted to go sleep out in my car but i made it through the night. The sheets felt sticky at the foot of the bed and the carpet was sticky feeling as well. There is zero counter space in the bathroom in the room we had, just a sink and a toilet, had to use the toilet seat cover as my counter. Before staying our second night, i asked if we could change rooms but we could not because it was sold out. They do not have housekeeping until after day 7 of stay so when we got back to our room it was as we left it. This was our second time staying at an extended stay and it will be our last. Corporate needs to make a new game plan because we felt uncomfortable through our weekend stay, only good thing was the price unfortunately.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 31 ก.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent stay with us. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, we are genuinely sorry to learn that this was not your case, and we understand your frustration regarding the issues you described. Your feedback is invaluable to us as it highlights where we need to refocus our efforts, and we assure you we will. We hope you will consider giving our hotel another chance so we can leave you with a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

rosemary

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Mark, CLEVELAND

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Feliciana

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marcus

Enjoyed it
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ส.ค. 2023
Dear Marcus, Thank you for choosing Extended Stay America. We are pleased to read how much you enjoyed your stay. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your compliments serve as an encouragement to all of us. We enjoyed having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Renata

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Beverly

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Lisa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Jesus

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Kevin, Indianapolis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Mark

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Tim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was great, but seemed like a lot of homeless people wondering about. Staff was great. Bath towels were pretty worn.
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ก.ค. 2023
Dear Tim, Thank you for choosing Extended Stay America. It is glad you were pleased with your room and had a great time here. However, we are sorry for your disappointment due to the issues you encountered. Your remarks are shared with our team for further review and action. Our front desk is available 24 x 7 to help you to improve your visit. Please choose us again for another memorable experience.Sincerely,Hotel Management