5 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน อาหารเย็น, อาหารนานาชาติ

รีวิว Hilton Chennai

5 out of 5
Hilton Chennai
124/1 J.N. Salai, Guindy, Chennai, Tamil Nadu

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 166 จาก 281 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 74 จาก 281 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 23 จาก 281 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 8 จาก 281 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 281 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Mika

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Nirmala Devi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We experienced electricity outages 2 nights in a row
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Vinodh Ramamurthy วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value your feedback and apologize for the inconvenience caused due to the unfortunate circumstances. Our team did their best to fix the issue and bring back normalcy at the earliest. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager

8/10 ดี

ARY C.

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Restaurant should offer more western food options for those not acostumed to the spices of Indian cuisine
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Vinodh Ramamurthy วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating and feedback. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. Please be assured, your feedback has been shared with the culinary team who will be mindful of the same in the future. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We await the pleasure of welcoming you back to another wonderful experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager Hilton Chennai

8/10 ดี

Jeongil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Vinodh Ramamurthy วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager Hilton Chennai

10/10 ดีเลิศ

Zubaidah binti, Serendah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a wonderful 2night stay. Every one of the staff was helpful and friendly. Food was excellent! Highly recommended.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Vinodh Ramamurthy วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality and culinary offerings have impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager Hilton Chennai

10/10 ดีเลิศ

Deon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J. วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Kabir Singh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J. วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Rahul

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J. วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

8/10 ดี

Shivkumar

การตอบกลับจาก Vinodh Ramamurthy วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We await the pleasure of welcoming you back to another wonderful experience. Warm Regards, Vinodh RamamurthyGeneral Manager Hilton Chennai

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Det er pænt og rent på hotellet
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J. วันที่ 8 ธ.ค. 2023
6.Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm Regards, Saravanan J.Commercial Director

10/10 ดีเลิศ

Masaki, Toyama

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
現時点において、チェンナイ市内で日本人にとって最も快適なホテルだと思います。
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J. Commercial Director วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm Regards, Saravanan J.Commercial DirectorHilton Chennai

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
Very nice.Great service!
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm Regards, Saravanan J., Commercial Director วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

8/10 ดี

Arogyaswami, Stanford

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tough location but staff offer a good service
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Warm Regards, Saravanan J., Commercial Director, วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Torbjörn

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Warm Regards, Saravanan J., Commercial Director วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Vasmi

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Saravanan J วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality and culinary offerings have impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm Regards,Saravanan JCommercial DirectorHilton Chennai

8/10 ดี

Ravi, South Grafton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable ratings. It brings us immense joy to hear that our hospitality and culinary offerings have impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm Regards,Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 4 ส.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to hear that our hospitality and culinary offerings have impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm Regards,Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai

10/10 ดีเลิศ

Sachin

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 24 ก.ค. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to know that our hospitality and culinary offerings have impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm Regards,Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai

6/10 พอใช้

CHANDRA, princeton

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff and food options. Run down rooms and fixtures. Taps leaking , clogging sinks etc
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 28 มิ.ย. 2023
Dear Guest,Greetings from Hilton Chennai!We would like to thank you for sharing your feedback, as they are crucial in our continuous efforts to improve our service and offerings. Please be assured, we have taken appropriate and corrective actions. Such issues are uncommon and we apologize for the inconvenience caused. We would request you to treat this as a one-of-case experience and give us a chance to serve you again.Warm Regards,Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai

8/10 ดี

Prathap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Guest,Thank you for your valuable rating. It brings us immense joy to hear that our hospitality has impressed you. We value the lavish praises and your warm recognition of our hospitality. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality and exceed the expectations of all our guests.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm Regards,Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel rooms plus needs refurbishment. Restaurant food average.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 12 พ.ค. 2023
Dear Guest,  Thank you for taking the time to share your rating of our services and offerings. We are sorry to hear that we have fallen short of your expectations.We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back to Hilton Chennai.  Warm regards,  Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai.

6/10 พอใช้

Kay

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Priperty was clean and at the level of a Hilton experience. Staff was mostly good. They cater to a lot of foreign travellers and that was evident when service had to be competed for. Example. Breakfast order taking, floor assignment for rooms, etc. Very executive friendly and did not appear family friendly. Was the only one with a kid in the 2 days I stayed there with my 5 year old. Definitely a place tonstay when I come by myself and will not stay with my family there. Overall positive.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 2 พ.ค. 2023
Dear Guest,  Thank you for taking the time to share your rating of our services and offerings. We are sorry to hear that we have fallen short of your expectations.We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai.  Warm regards,  Jameson Solomon,General Manager,Hilton Chennai.

8/10 ดี

Sachin

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has impressed you. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Jameson Solomon, General Manager, Hilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

CHAO-YANG

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Jameson Solomon, General Manager, Hilton Chennai.

8/10 ดี

Benny

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Jameson Solomon, General Manager, Hilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Torbjörn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Jameson Solomon, General Manager, Hilton Chennai.

2/10 แย่มาก

mr

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Jameson Solomon วันที่ 26 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for taking time to share your rating of our services and offerings. We are sorry to know that we have fallen short of your expectations. We always appreciate our guests' feedback and we will use this feedback constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Jameson Solomon, General Manager, Hilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Moshe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was very kind and helpful. Very rich and amazing breakfast and dinner
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 14 ก.พ. 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable rating and comments. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Sherin Mathew,Commercial Director,Hilton Chennai.

4/10 แย่

A

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not worth the price.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 12 ก.พ. 2023
Dear Guest,Greetings from Hilton Chennai!At the outset, I would like to thank you for taking time to share your feedback, as they are crucial in our continuous efforts to improve our service and offerings. We are sorry to read about the experience you have had at the hotel. We have made a note of your comments. Please be assured, we will review and address your comments with the concerned department leaders, to ensure more seamless experiences and to ensure all our guests leave with memorable moments.We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for. Thank you once again for sharing your comments with us. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process.We hope to have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai.Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

6/10 พอใช้

Sachithanandam

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice lobby Poor hotel surroundings Hotel breakfast poor choices and quality esp Indian Very expensive food prices
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 12 ก.พ. 2023
Dear Guest,Greetings from Hilton Chennai!At the outset, we apologize for the delay in revert to you. I would like to thank you for taking time to share your feedback, as they are crucial in our continuous efforts to improve our service and offerings. We are sorry to read about the experience you have had at the hotel. We have made a note of your comments. Please be assured, we have reviewed and your comments with the concerned department leaders, to ensure more seamless experiences and to ensure all our guests leave with memorable moments.We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for. Thank you once again for sharing your comments with us. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process.We hope to have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai.Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

8/10 ดี

ashwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Joe

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing I didn't like is that the rooms are a little musty, not horrible but it just didn't make sense. Otherwise everything was great. Staff was very helpful.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 2 พ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback with us. We are sorry to read about your experience at the hotel, and we sincerely apologize for the same. We have made a note of your feedback. We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. We will use your comments constructively to improve our services and hospitality.Thank you once again for bringing the matter to our attention. We look forward to welcoming you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Sridhar

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 2 พ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Torbjörn

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 23 ต.ค. 2022
Dear Guest, Thank you so much for staying with us! It was a pleasure having you and we are happy to see your rating.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Mohit

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property can certianly improve the quality of WiFi .. even in the room the WiFi was very poor. Also .. the towels provided were torn .. I don't expect this at a Hilton property. The staff was exceptionally good and professional. Look forward to staying at Hilton again.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 16 ต.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating and comments. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations.We have also made a note of your comments with regards to the Wi-fi and Housekeeping amenities. Please be assured that we have addressed your remarks internally, with the concerned Managers and team members. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for.We always appreciate our guest's feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

MD

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 24 ก.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Sherin Mathew,Commercial Director,Hilton Chennai.

2/10 แย่มาก

Belinda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff not well training; breakfast starts at 6:30am but only a few people are there (food not ready). In addition the food is not good. Old hotel; smelling
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 18 ก.ย. 2022
Dear Guest, Greetings from Hilton Chennai!Allow me to introduce myself as the Commercial Director for the hotel, and I would like to thank you for taking time to share your feedback. We sincereley regret to hear that your recent stay and culinary experience, fell short of your expectations. I sincerely apologise for the inconvenience caused. We have made a note of your comments, as it is essential in our continuous efforts to improve our service and offerings. Please be assured that your feedback has been reviewed with concerned department leaders, to ensure we consistently delight and meet guests expectations. We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process.Should you need assistance in the future, please do not hesitate to contact me directly, as I will be very happy to assist you personally. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai.Warm regards,Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai

4/10 แย่

Sreenath Arekunnath

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My expectation about service was higher. The room service was very slow. Had to ask couple of times to send someone to take the bags to check out. Booked hotel car a day before, but when it is time, no car available! My collogue who was visiting India, was double charged for a booking that she already paid through Expedia. The front desk person did not understand the issue. I had to finally intervene and revert the charges. Will surely rethink before booking.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 16 ต.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback with us. Allow me to introduce myself as the Commercial Director for the hotel. We are extremely sorry to hear about your experience at the hotel, and we sincerely apologize for the same. We have made a note of your feedback. As addressing your feedback is our top priority, please be assured that I have personally addressed your remarks internally, with the concerned Managers and team members. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for. We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. Thank you once again for bringing the matter to our attention and hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Kamalanathan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an excellent hotel and the stay was fantastic.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 11 ก.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating and comment. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. Warm regards, Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Fernando

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 28 ส.ค. 2022
Dear Guest,Thank you for your valuable rating and comment. It brings us joy to hear that our hospitality has greatly impressed you. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your compliments will be shared with the team as it will certainly inspire them to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations.We await the pleasure of welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience.Warm regards,Sherin MathewCommercial DirectorHilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Shashidhar

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

KASIVISWANATHAN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Prime location, near a metro station hence easy commutation.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin Mathew วันที่ 16 ส.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating of our hospitality and services. We are indeed fortunate to be situated at a strategic location, which rewards many guests like yourself. We value your warm recognition. Your recoginition will be shared with the team, as it will inspire us to constantly work towards delivering the signature Hilton hospitality excellence and exceed expectations. We look forward to welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. With Best Regards, Sherin Mathew, Commercial Director, Hilton Chennai.

2/10 แย่มาก

Tammanoon

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Jayarami Reddy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Room cleanliness not good More mosquitoes
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 6 ก.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. As we always endeavour to provide all our guests with memorable experiences, we are sorry to know that your recent visit fell short of your expectations. We sincerely apologise for the inconvenience caused. We have made a note of your feedback. Please be assured that we will address your remarks internally, with the concerned Manager and team members. We are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself. We request you to please treat this as an isolated incident, and not a reflection of the services and standards Hilton Chennai stands for. We always appreciate your feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. Thank you once again for bringing the matter to our attention. Should you need assistance in the future, please do not hesitate to contact me directly, as I will be very happy to assist you personally. Warm regards, Sherin Mathew, Commercial Director, Hilton Chennai.

6/10 พอใช้

Prakash P

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My stay this time was an average experience. Limited staff and the breakfast got reduced to basic and repetitive menu, and the food was just ok.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 30 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback with us. We are sorry to hear that about your experience at the hotel, and we sincerely apologize for the same. We have made a note of your feedback. Please be assured that we will address your remarks internally, with the concerned Chef, Managers and team members. We always appreciate our guests' feedback and we will use your comments constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. We will use your comments constructively to improve our services and hospitality. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin Mathew, Commercial Director, Hilton Chennai.

4/10 แย่

Christian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 30 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your rating of our services and offerings. We are sorry to know that we have fallen short of your expectations. We always appreciate our guests' feedback and we will use this feedback constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin Mathew Commercial Director Hilton Chennai.

10/10 ดีเลิศ

Vincent

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
T
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 15 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. We look forward to welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. With Best Regards, Sherin Mathew, Commercial Director, Hilton Chennai.

4/10 แย่

tajjalla

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 30 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your rating of our services and offerings. We are sorry to know that we have fallen short of your expectations. We always appreciate our guests' feedback and we will use this feedback constructively to improve our services and hospitality. We are always looking for ways to better our service, and your feedback is an invaluable part of that process. Thank you once again for bringing the matter to our attention. We hope that we have another opportunity to welcome you back at Hilton Chennai. Warm regards, Sherin Mathew Commercial Director Hilton Chennai.

4/10 แย่

Vijay

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hilton Chennai is my favorite hotel in Tamil Nadu. They make me feel “at home”. As a business consultant from USA, I always choose Hilton Chennai as my home when in the area.
เข้าพัก 13 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Sherin วันที่ 16 พ.ค. 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable rating and feedback. We value your warm recognition of our hospitality and team members, who we are proud of, for living the Hilton Values. Your valuable feedback is essential in our continuous efforts to improve our service and offerings. We look forward to welcoming you back at Hilton Chennai to another wonderful and memorable experience. With Best Regards, Sherin Mathew, Commercial Director, Hilton Chennai.