รวมอาหารเช้าแบบบุฟเฟ่ต์ ทุกวัน

รีวิว ดิสทริกต์ 3 โฮเทล - แอสเซนด์ โฮเทล คอลเลกชั่น

2.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 404 จาก 965 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 278 จาก 965 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 133 จาก 965 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 79 จาก 965 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 71 จาก 965 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Kelsie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very kind and helpful staff at this hotel! There was a smell of mildew and cigarette smoke throughout the hotel and our room which was disappointing, however our room was very clean.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Kelsie,Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our staff kind and helpful and that your room was clean. However, we apologize for the disappointment caused by the smell of mildew and cigarette smoke in the hotel and your room. We'll address these concerns promptly to ensure improvements are made. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Robert

เดินทางกับครอบครัว
The room we stayed in this time was much better than the last time. The only real complaint I have is on both stays for 2 days each. The room key had to be reset for the second day as you could not get back in the room without going to the front desk, however, the staff at the front desk immediately resolved the issue.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ค. 2024
Dear Robert,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us again. We're pleased to hear that your recent stay was better than the last, and we appreciate your understanding regarding the room key issue. We apologize for any inconvenience caused but are glad that our front desk staff promptly resolved the issue for you. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Keith

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent customer service and great value!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent customer service and found great value during your stay with us. Providing top-notch service and value is our priority, and we're thrilled that we could meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon for another exceptional experience.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Marshall

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As I have already stated when first I first arrived at the hotel, this place is dirty!! The room particularly is dirty, in ill repair, noisy (you can hear doors slamming), no cleaning service (bed was not made, towels were not changed, bathroom was not cleaned etc. The breakfast area is pathetic! Coffee-Mate, really! No 1/2 & 1/2 and the coffee is weak weak weak. As far as the food, well, let's just call it industrialized cow or pig feed, There is no quality in the American hotel/motel platform anymore. I would rather pay twice the cost then be subjected to this level of accommodation. Motel Six is better, at least you know not to expect anything from that chain. When I addressed the manager she said that the maintenance man recently left and the new one had not caught up with all the things on the list to fix. Hmm, then why rent those sub-standard rooms? Maybe hire two maintenance men. And, could the rooms not be cleaned? Puzzling at best. In addition, the lounge is not comfortable. It is portrayed as this hip and well decorated place, but is a poorly renovated old building with dark-toned paint colors and dim lighting, so that you cannot see the dirt and grime! I have wasted enough of my time on this. So, my advice, book at the Indigo Hotel instead. Marshall
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 8 พ.ค. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the numerous issues you encountered during your stay with us. It is disappointing to hear about the cleanliness and maintenance issues you experienced, as well as the shortcomings in our breakfast offerings and the overall comfort of our lounge area. Your feedback is incredibly valuable to us, and we will address these concerns with our team to make immediate improvements. We understand your frustration and regret that we did not meet your expectations. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Avery

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your 5 out of 5 ratings! It's wonderful to know that you had a great experience during your stay. We strive to provide excellent service and amenities, and your satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back for another stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Lorenzo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Lorenzo,Thank you for your feedback regarding our hotel's location. We're pleased to hear that you enjoyed it! We hope you had a pleasant stay overall, and we look forward to welcoming you back on your next visit to the area.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Wendell

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dog in next room started barking at 11:20 pm and kept on barking for 20 minutes. Desk clerk called my room 15 minutes after the dog started barking thinking the dog was in my room. Never stay here again. Terrible experience.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the disturbance caused by the barking dog during your stay. We understand how important a peaceful environment is for our guests. We regret any inconvenience this may have caused and apologize for the delay in addressing the issue. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our services. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Gary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were very pleased with District 3 Hotel. Close to downtown, large parking lot, was in excellent condition - like a new building. We plan to stay there again on our next trip. Full Breakfast was a plus. Felt like it was a really good value. G and A from NC
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Gary,Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you had a wonderful experience! Providing excellent accommodations, convenient amenities like ample parking, and a satisfying breakfast is what we strive for. We're thrilled that you found it to be a great value and that you plan to stay with us again on your next trip. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Lisa

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pictures on site are deceiving. It looks much nicer online than in real time. This is also located in a rough area which was not expected and number of homeless roaming near area
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Lisa,We apologize for any discrepancy between the online images and the actual experience, as well as any discomfort caused by the location. Your feedback is valuable, and we will review our online images to ensure they accurately represent our property. Additionally, we understand the importance of addressing any concerns about the neighborhood, and we will work to mitigate any potential issues for our guests. Hope you will visit again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Anastancia

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 พ.ค. 2024
Dear Guest,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your 5 out of 5 ratings! It's wonderful to know that you had a great experience during your stay. We strive to provide excellent service and amenities, and your satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back for another stay.Sincerely,Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Brooke

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One night stay. Close to McKenzie Arena and lots of good restaurants. Clean, and it was nice to have a hot breakfast the next morning.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 เม.ย. 2024
Dear Brooke,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience! We're delighted that our location near McKenzie Arena and local restaurants was convenient for you. It's great to hear that you found our accommodations clean and enjoyed our hot breakfast. We hope to welcome you back for another comfortable stay soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Cindy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The towels were amazing and the beds were comfortable!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our towels amazing and our beds comfortable. We hope to welcome you back for another great stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Tyler

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Tyler,Thank you for providing a rating for your experience. We appreciate your feedback and would love to know more about your stay to better understand how we can improve and meet your expectations. If there are any specific areas where we fell short, please let us know so that we can address them accordingly. We hope to see you again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Cthulhu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived to a hotel room that had used toilet paper, someone’s used contact lense on the back of the toilet, rusted pipes, the door had a gap between it and the frame. Staff was less than helpful, honestly just glad we only stayed for one night. Definitely skip this place.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Guest,We deeply apologize for the unacceptable conditions you encountered during your stay. This falls short of our standards, and we are addressing these issues immediately. Your feedback is invaluable in helping us improve, and we hope you will give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Alejandra

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Buena ubicación el desayuno fatal
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Alejandra,Thank you for your feedback. We're glad to hear that our location suited your needs, but we apologize for the disappointment with our breakfast offerings. Your comments are valuable to us, and we will review them with our team to make necessary improvements. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Ann

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This did not hold up to its ratings on line at all!! Part of the ceiling was on the floor, bed sheets were clearly not clean, bathroom sink/ counter top were not clean. We honestly left there feeling like we needed to shower. It was so gross and too think we had to pay $150 to stay there. TERRIBLE!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thanks for the feedback. We are sorry that we failed to meet your expectations in some ways. Your comments are very important in helping us improve our services and facilities. We apologize and shall work further to improve the amenities based on your observations. Hope you will visit again soon.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Keith

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very friendly and helpful. The rooms were clean and quiet. It seems to be an older property that was renovated, so some aspects are out of date. The continental breakfast was very good with a nice variety.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful and that you enjoyed the clean and quiet rooms. We appreciate your understanding regarding the older aspects of the property, but we're glad to know that overall, you had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ChangYong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you immensely for your perfect rating! We're overjoyed to know that you had such a fantastic experience with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Kaitlin

It was gross.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Guest,We apologize for falling short of your expectations during your recent stay. Your feedback is valuable to us, and we will address the issues you encountered to ensure a better experience for our guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a much-improved experience.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Mihaela, Roswell

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very friendly and helpful front desk lady.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words about our front desk staff. We're delighted to hear that they provided you with friendly and helpful service during your stay. Your feedback is appreciated, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience soon.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Joel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel staff were rude. Bed had a huge swag in the middle of the mattress, dirty bathroom with other people’s hair left over
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thanks for the feedback. We regret the unpleasant experience you had during your stay with us. This is not what we want to provide to our guests. I have noted the issues highlighted by you and will get them resolved by the concerned team. Hope you will give us yet another opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Alexandria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They gave us an upgrade to a double queen room, the beds were super comfortable and the pillows were soft!! Very nice hotel, will be back!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback regarding your recent stay with us. We're delighted to hear that you enjoyed the upgrade to a double queen room and found the beds and pillows comfortable. It's wonderful to know that you had a pleasant experience, and we look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Josh

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Dear Josh,Thank you for providing a rating for your experience. We appreciate your feedback and would love to know more about your stay to better understand how we can improve and meet your expectations. If there are any specific areas where we fell short, please let us know so that we can address them accordingly. We hope to see you again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Juan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Gran servicio
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you received great service during your stay. Providing excellent service is our priority, and we're thrilled that we met your expectations. Your satisfaction is important to us, and we look forward to serving you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Jan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating. We're glad to hear that you had a satisfactory experience overall during your stay. Your feedback is appreciated, and we will continue working to ensure that all aspects of your stay meet or exceed your expectations. If there's anything specific you think we could improve upon, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Latash

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I paid for a 2 Queen bedroom after I paid additional fees at the hotel just to find out they gave me a 1 bedroom very disappointing
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Latash,We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience you experienced with your room allocation. This falls short of our standards, and we understand your frustration. Rest assured, we'll investigate this matter and take steps to prevent it from happening again. Your feedback is invaluable, and we hope to have the opportunity to make it right on your next visit.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Kaitlin

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We arrived at this hotel, after a long day of driving. The area the hotel is located is scary, especially at night. When you walk into the hotel. The front desk is behind a maze of a hallway. The gentleman was super kind behind the desk. He gave my key and that was the end of our interaction. Once I got my husband and our kids , we walked back in, we immediately went to the elevator. The elevator smelled like trash. When we got to the 3rd floor, you are immediately met with a room that has a screaming baby, and a screaming adult, who is threatening to “kick your ass.” Thankfully they were behind closed doors. After a long dingy, poorly lit hallway, we made it to our room. I immediately checked for bugs, and to my surprise, there weren’t any. The floor was grimy, the furniture smelled, everything was dusty. The bathroom was also disgusting. There was dried ick behind the toilet. The base of the toilet was filthy, covered in dust and hair, and probably urine. The walls had blue marks all over them, and the floor the shower was extremely dirty. Around the deal of the shower, it was caked in brown gunk. I dropped something on the floor and it rolled u see the sink shelf situation, and I almost just left it due to the filth under there. If we weren’t exhausted from driving, with another long day of driving the next day, we would have left. On that note, when I booked this hotel, I booked it for the following weekend. Unfortunately, the hotel doesn’t offer any type of cancellation.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the stay and for sending this detailed feedback. I am extremely sorry to hear that we did not meet your expectations. My apologies for all the inconvenience. Your observations are very important to us. We will check each point you mention and take appropriate steps to improve the problem areas detected during your stay and will ensure that they don't reoccur. Despite your disappointment, we hope you will consider giving us another opportunity.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Dwight

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Dwight,Thank you for your rating! We strive to provide the best possible experience for our guests. If there is anything we can do to improve and earn that extra star, please let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and exceeding your expectations.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Clayton

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff did not disclose an additional $50 surcharge for damages until check in
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear Guest,We apologize for any inconvenience caused by the unexpected surcharge. We understand your concern and will ensure that our policies are communicated to guests during the booking process. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Cecelia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
N/A
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Cecelia,Thank you so much for your excellent rating! We're thrilled to have exceeded your expectations and provided you with a fantastic experience. Your 5 out of 5 rating means a lot to us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Jennifer, Boca Raton

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The hotel staff was the best part of my stay. Kim, Alex, Olivia, Denise, and a couple others went out of their way to make sure I was comfortable and I had everything I needed. The property around the hotel is dirty, but it is not the hotel fault. The area is an up-and-coming area of Chattanooga and you can see all the construction that is going on and the beautiful condos that are being built. The hotel itself could definitely use some upgrades, no doubt. The paint around my air conditioner, could’ve been cleaned up a bit and the toilet paper roll holder was loose and falling off the wall. Those are little things that I overlooked because I truly enjoyed the staff so much. The breakfast is very basic and only had about 5 to 7 items total. You didn’t have a choice of bread or bagel. You only had bagels. The oatmeal was instant. The condiments were not namebrand and you can definitely taste the difference in ketchup and the cream cheese. All of those things though can be fixed if the hotel spent a little money .
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Jennifer,Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We're thrilled to hear that our staff went above and beyond to ensure your comfort. We appreciate your understanding regarding the cleanliness of the area surrounding the hotel and are glad you noticed the exciting developments happening nearby. Your comments about the hotel's need for upgrades are noted, and we will address them accordingly. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Jennine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth it
Good price for safe, clean, comfortable room. Bed was super comfortable. The heat/AC unit was quiet and worked well. The tv worked well with basic channels. Minor cosmetic issues such as paint chipped and bathtub caulk. A little dusty in places. Not a deal breaker.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback and for highlighting the aspects you enjoyed during your stay. We appreciate your understanding of minor cosmetic issues, and we're glad you found the room safe, clean, and comfortable at a good price. Your comments will help us improve, and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Felt the area was unsafe
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear James,Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you felt the area was unsafe. Your safety and well-being are our top priorities, and we will review our security measures and work to ensure all guests feel safe during their stay. We hope the rest of your stay was enjoyable. Visit again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Arlene

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very pleasant and accommodating. We have a dog and a cargo trailer with us.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive experience. We are delighted to hear that you found our hotel pleasant and accommodating. It's our pleasure to welcome guests with special needs, including those with pets and cargo trailers. We appreciate your feedback and hope to continue providing you with excellent service in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Mitchell

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff, location of District 3 , easy access to rooms, luggage carts and amenities. District 3 Hotel is centrally located to some of the Civil Wars most decisive Battles Orchard Knob, Lookout Mountain & other notable battles Battle for Chattanooga. Breakfast offerings were plentiful, tasty and easily accessible. Coffee wasn’t boiling hot, but Luke warm( (most likely due to being 8:30am) breakfast served 6:30am-9:00am Overall rating? Great place to stay for me & my needs. Excellent
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Mitchell,Thanks for using some of your valuable time to write this review. We are happy to learn that your overall experience was excellent. We are always trying to provide a great experience for the new guest. Your repeat business would very much be appreciated. Thanks again for saying what you think. It's very helpful.Sincerely Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Aimee, wyoming

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Aimee,Thanks for stay at our hotel and great feedback by giving us a 5-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. When you are in the area again, I hope you will make us your first choice. We'll be here when you need us with another great stay that you' re sure to like again.Sincerely Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Don

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We have stayed at the Ascent Hotel in Chattanooga twice because Andy is the best desk person. He is so friendly and helpful. A wonderful asset to a great hotel
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Guest,Thank you for your outstanding 10 out of 10 rating on Hotels.com. We are thrilled to hear about your positive experiences during your stays at the Ascent Hotel. We greatly appreciate your kind words about Andy. It's wonderful to know that his friendly and helpful demeanor has contributed to making your visits enjoyable. We will be sure to pass on your compliments to him. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Don

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Don,Thanks so much for your 10 out of 10 stars ratings. I am delighted you had a nice experience with us. We're honored that we can satisfy a very large percentage of our guests each day. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 ดีเลิศ

Jessica

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Jessica,Thank you for the 5-star rating. We strive for guest satisfaction, and we are very glad you were so satisfied. We believe in providing a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

William

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear William,We are delighted to hear that your stay was positive and that you felt it was worthy of an 8-star rating. We strive to make each guest's stay as enjoyable and comfortable as possible, so we are thrilled that you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again soon!Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Keyona

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Keyona,Thanks for staying with us and giving us an 8 rating. We appreciate your ratings and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10 rating. It will make a big difference for us. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Krystyna

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Update bathroom
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Krystyna,Thank you for your suggestion to update the bathroom. We appreciate your feedback and will certainly consider it as we continually strive to enhance our guests' experience. We hope overall you enjoyed your stay. Visit again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

June

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
DON'T DO IT!!!!
Please don't make the same mistake I did and believe their high ratings, or photos of the place. This place might of look like that at one time but definitely not now. I had bad vibes when I entered the building and should of just walked back out. The guy at the desk seemed nice enough but i thought it was weird he didnt ask to see any ID or anything. As my daughter, 15 year old granddaughter and I got to the 3rd floor we were consumed with the smell of marijuana. Not a small smell, but a I cant breath smell. The hallway was dark and dirty. I felt like I was taking my granddaughter into an underground establishment where nobody under the age 21 is allowed. Our room (rated as a 9), was dark, very little light. Maybe they do that on purpose to hid the flith? Who knows. Their was dirt smears on the wall, bathroom vanity was all broke and caved in, the entry door was scratched up like someone has tried to break in. Their was no deadbolt, just a metal thing that is supposed to keep people out. The fridge had a mementos bottle in fridge that definitely didn't look like gum. We decided after 10 mintues we couldn't stay, we felt very uneasy being there. We loaded up the car and then told the guy we were sorry but could not stay there and gave him the reasons. He tried giving us another room which we declined. They refused to refund any of the money. This place is shaddy please be careful if looking at staying here.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the disappointing experience you had at our hotel. Your concerns are taken seriously, and we deeply regret any discomfort caused. We will thoroughly investigate the issues you've raised and address them promptly to ensure a better experience for future guests. We appreciate your feedback and are committed to improving the quality of our accommodations. Despite your disappointment, we hope you will consider giving us another opportunity.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

phillp

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 ม.ค. 2024
Dear phillp,Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Leslie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Free breakfast included!
It is an older remodeled motel with comfortable beds, decent free breakfast at a reasonable price for the room. There was fruit, cereal, muffins, bagels, juices, hot chocolate, tea, waffles, eggs and sausage.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Leslie,Thank you for sharing your experience. It's great to hear that you found the older remodeled motel to have comfortable beds and appreciated the decent free breakfast offered at a reasonable price. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another comfortable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Mark

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The flattering photos are slightly deceiving
I want to state at the beginning that the front desk staff was very accommodating and quick to respond to concerns and requests. Though the hotel wasn't awful, it certainly wasn't what I expected. I booked the hotel through hotels.com based on the average rating of 8.0 from 885 reviews and it's pricing to downtown. After entering our room, I discovered a 7.2 rating (1300+ reviews) on another site-- closer to being accurate, in my opinion. In my mind, a rating of 8 means a hotel is above average with only minor issues to address, but I would say this hotel is just ok. After looking at our first room, I requested to move to another floor. The hall smelled strongly of smoke (presumably not tobacco) and some of the caulk in the bathroom looked dirty or stained and had gaps. The second room was better, though both rooms felt a bit dark and dingy. The tub was missing a stopper, making it unusable for a...bath. The surrounding neighborhood was a bit sketchy, and a significant portion of the clientele missed the memo that being loud in the halls late at night and early in the morning is not conducive to restful sleep for those hoping to find it. Thankfully, the bed was comfortable and did not contribute to lost sleep.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Mark,Thank you for providing detailed feedback about your stay. We sincerely apologize for any discrepancies between the expected and actual experience. It's disappointing to hear about your issues with the rooms, cleanliness, and surrounding neighbourhood. Your comments are valuable, and we will address these concerns with our team to make necessary improvements. We appreciate your understanding and are glad the front desk staff was accommodating. We hope to have the opportunity to provide a better experience on any future stays. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Leonardo Gonzalez De

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was okay for just one night.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We appreciate you choosing to stay with us, even if it was just for one night. If there are specific aspects you think we could improve upon or if there's anything you'd like to share about your experience, please feel free to let us know. We hope to have the opportunity to provide an even better experience on any future stays. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Lisa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to know that you had a positive experience during your stay. If you have any specific comments or suggestions, feel free to share. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Perry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for the review. It is really great to find out that you had a very good time during your stay here. Customer satisfaction is what we aim for and it is satisfying to know you were pleased with us. We look forward to seeing you again soon.Sincerely, Hotel Manager