3 ห้องอาหาร, บริการอาหารเช้า อาหารกลางวัน อาหารเย็น, อาหารอินโดนีเซีย

รีวิว โฟร์ซีซั่นส์รีสอร์ท บาหลี แอทซายัน

5 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 162 จาก 209 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 29 จาก 209 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 209 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 209 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 209 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable bed.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

JOO HYUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Couldn't be better!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

YOHEI

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

HISAKO

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Karim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best Hotel. Best FS by far
best four seasons in the world. amazing food, service, rooms. Best Management in any Hotel.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Roberto

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Me robaron dinero de la habitación a pesar de tener mi maleta con candado. Cuando llegue el candado de la maleta estaba abierto así como la misma maleta y me faltaba dinero. Reporte de inmediato y supuestamente hicieron una investigación pero obviamente no encontraron culpables, por algo en el cuarto hay un mensaje que dice que no se hacen responsables por objetos perdidos. Lo único que hizo el gerente del hotel fue regalarnos un masaje en el spa. El hotel en si es muy bonito y tiene vistas hermosas de la selva y el rio, pero ya es algo viejo en cuanto a sus instalaciones, sobretodo en el cuarto, con muebles y pisos algo deteriorados, muchos mosquitos (aunque es entendible porque es la selva), y no cuentan con un sistema de cortinas blackout adecuado, por lo que el valor que se paga por la habitación no lo vale, es demasiado caro y abusan, porque afuera todo es extremamente barato.
เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Four Seasons Resorts Bali วันที่ 15 มิ.ย. 2023
Dear Roberto,I am writing to address the concerns you raised during your recent stay at our resort. I regret to hear about your experience, but I must emphasise that the allegations you have made against our employees and our resort lack any evidence or foundation of truth. Despite offering you the opportunity to file an official police report, which you declined, we conducted a thorough investigation into your claim of personal item loss and found no substantiated evidence of theft.Our employees have been an integral part of our team for several years, and I have complete trust and confidence in their professionalism and integrity. It is highly unlikely for our staff, who rely on the well-being of our guests for their livelihood, to engage in such behaviour. Whilst I understand that you are missing some of your belongings, I can assure you that the team at Four Seasons Resort Bali at Sayan is not responsible for this.I appreciate the additional feedback you have provided, as we are always committed to improving our services. I will be more than happy to address any further concerns or issues you may have regarding this matter.Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohamed

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A lovely honeymoon
We celebrated our honeymoon at the property. The hotel has made every effort to make this moment an unforgettable celebration! If you want to celebrate a special occasion or if you are simply looking for an exotic stay that gives you a perfect taste of the local culture then I highly recommend this establishment! The staff is also extremely professional and friendly. They managed to make our stay even more memorable! We had chosen the villa for our stay, which made it perfectly possible to combine intimacy, comfort and also to take advantage of all the services offered by the hotel.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Anja

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Fernando

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No nos gusto el precio para lo que ofrecen, tampoco nos gusto que la rentar una villa privada teniamos personas locales viendo en la selva hacia nuestra alberca privada.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Gianni Costa Resort Manager วันที่ 24 มี.ค. 2023
Dear Fernando,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus pensamientos acerca de su reciente estadía con nosotros. Agradezco sus comentarios y quiero expresar nuestras más sinceras disculpas por cualquier decepción o inconveniente que haya experimentado durante su visita.Nos enorgullecemos de ofrecer comodidades y servicios excepcionales a nuestros huéspedes, y lamentamos sinceramente que haya sentido que el valor no coincidía con el precio. Entendemos que cada huésped tiene necesidades y preferencias únicas, y continuaremos trabajando diligentemente para garantizar que nuestros precios reflejen la calidad y el valor que nos esforzamos por brindar.Con respecto al problema con la privacidad de su villa, entiendo lo preocupante e incómodo que debe haber sido. Nos tomamos muy en serio la privacidad y la seguridad de nuestros huéspedes, y lamentamos profundamente no habernos cumplido en esta área. He tomado medidas inmediatas para revisar y mejorar nuestras medidas de seguridad para garantizar que nuestros huéspedes experimenten la máxima privacidad y comodidad durante su estadía. Una vez más, queremos expresar nuestras más sinceras disculpas porque su estadía con nosotros no cumplió con sus expectativas. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para corregir estos problemas: no dude en ponerse en contacto conmigo en gianni.costa@fourseasons.com para que pueda asegurarme de que este sea el caso.Sincerely,Gianni CostaResort Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We came here for our honeymoon. It was incredibly lovely all the way from the welcoming until we left. We felt valued and cared for. The setting and pool were unbelievably beautiful.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

cesar eduardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Todo bien
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Benjamin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Passez votre chemin
Hors de prix pour cet hôtel La chambre une odeur de clim infernale Le repas degeulasse mon conjoint a eu une intox alimentaire Le petit déjeuner très moyen Je ne recommande pas cet hôtel à plus de 400€ la nuit Après tout le monde te fais des sourires et te dis oui à tout et surtout à rien
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Gianni Costa; Resort Manager วันที่ 28 ธ.ค. 2022
Cher Benjamin,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre resort et je suis sincerement désolé d'apprendre que votre séjour n'a pas été aussi agréable qu'il aurait du l'etre.De facon générale, nos tarifs sont alignés sur ceux d'autres établissements 5 étoiles compte tenu de l'emplacement, du service et de la qualité de notre hébergement, ainsi que des expériences proposées aux clients. Votre avis me surprend un peu, car je m'étais entretenu avec vous le matin de votre départ et vous aviez confirmé que vous aviez apprécié votre séjour d'une nuit malgré vos baggages qui avaient été perdus par la compagnie aérienne. J'aurais aimé que vous nous donniez l'opportunité de rectifier ces commentaires pendant votre séjour.Encore une fois, je suis vraiment désolé que vous n'ayez pas pleinement apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir de nouveau, afin de vous demontrer notre savoir-faire. Vous pouvez me joindre directement par courriel à gianni.costa@fourseasons.comTres cordialement, Gianni CostaDirecteur de station

10/10 ดีเลิศ

Fumie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

GUOYI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sule

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exceeded my expectations. Truly a 5 star resort - the staff goes above and beyond and the attention to detail is incredible. I’ve never been so impressed with a hotel in my life. Highly recommend
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Gianni Costa Resort Manager วันที่ 25 ต.ค. 2022
Dear Melissa, Thank you so much for your 5-star rating here. I am so thrilled that our service exceeded your expectations. It was an honor for us to take care of you. We’re looking forward to welcoming you back! Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

8/10 ดี

Souad

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

PURNAMA, philadelphia

For the price we paying, we expect more
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Andres de Jesus Ayala

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was excellent. All the activities, food, personal Just amazing
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Gianni Costa Resort Manager วันที่ 6 พ.ค. 2022
Dear Andreas de Jesus Ayala, Thank you for sharing your 5-star rating. We are delighted to know that you had an amazing stay with us at Four Seasons Resort Sayan. We cannot wait to give you another amazing stay experience. Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love the place It so beautiful have a wonderful time
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Wira,Front Desk Manager วันที่ 21 ก.พ. 2020
Dear Guest, thank you for your stay with us and we appreciate your wonderful feed back. We are looking forward to welcoming in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Philip, Seattle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Service that was unworldly. Spectacular setting. Clearly one of the best resorts in the world.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Wira FDM วันที่ 16 ก.พ. 2020
Dear guests, Thank you for your valuable feedback. Regards, Edi

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Wira, Front Desk Manager วันที่ 14 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for your great feed back and we are looking forward to welcoming you back in Sayan near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 12 ก.พ. 2020
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to give us the score us on our review. Glad to hear that you enjoyed it and please feel free to let us know if we can be of any further assistance. Best Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก ED วันที่ 23 ม.ค. 2020
Dear Guests, Thank you for your feedback and feel free to let us know should you need any assistance. Regards, Edi

10/10 ดีเลิศ

Eunice

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family getaway
Wonderful stay at Four Seasons Sayan. Staff are so welcoming and helpful with all our needs. Resort grounds is amazing.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your valuable time to write on the review about your family gateway in our resort. We are very pleased to hear that you and your family enjoyed the stay and hopping we can meeting you again on your next family gateway in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 20 ธ.ค. 2019
Dear Sir/Madam Thank you for your valuable time to give us the great score and hoping to have another opportunity to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very private and quiet. Excellent conditions and amenities
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 28 ต.ค. 2019
Thank you for your time to shared your great comment and hope that you were enjoyed your experienced stay with us.

10/10 ดีเลิศ

carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Volveremos
Un lugar especial en el mundo
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 13 ต.ค. 2019
Thank you so much for your greet comment, Hope that you had great time with us.

10/10 ดีเลิศ

Pavel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Отличное место для отдыха
Это райское место для отдыха. Очень заботливый персонал, еда, обслуживание - на высшем уровне. Все как и должно быть в отеле такого уровня. Вилла большая и чистая, скрытая от чужих глаз собственный бассейн не большой, но окунуться в нем приятно
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 9 ต.ค. 2019
Thank you and hope that you can relax and enjoy the resort.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 29 ก.ย. 2019
Thank you for your great feedback and have a great day.

10/10 ดีเลิศ

youngill

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
힐링 호텔
상당히 만존족했던 호텔 입니다 친절하며 배려해주는 서비스가 느껴지는 호텔 입니다
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 20 ก.ย. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. We very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 20 ก.ย. 2019
Dear Sir and Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. Very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

6/10 พอใช้

EJK, seoul

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
정글 뷰가 정말 멋졌습니다 직원들이 친절해서 좋았습니다 계단이 많아서 오르내리기 힘들었습니다 수영장이 다소 작은 느낌이라 아쉬웠습니다
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kerti, Front Desk Manager วันที่ 11 ก.ย. 2019
Dear EJK, thank you for staying with us and we appreciate your great feedback. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tout est magique au FS Sayan. Depuis l’arrivée via le Lotus Pond, le sens du service incroyable, la gentillesse du staff, la beauté du lieu, la nourriture excellente et la qualité du spa. Vraiment parfait.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 8 ก.ย. 2019
Thank you for the great feedback and hope you have a memorable stay with us.

10/10 ดีเลิศ

Ayoub

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Putu Kertiyasa, Front Desk Manager วันที่ 3 ก.ย. 2019
Dear Ayoub, Thank you for staying with us and we appreciate your great feed back. We are looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is beautiful and service was impeccable! Vacation of a lifetime!
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 1 ก.ย. 2019
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to share your experience regarding to your recent stay in our resort. Very happy and glad to hear that you enjoyed it very much.Look forward to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

10/10 ดีเลิศ

ANGELICA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
super recomendado! vale la pena el precio1
uno de los mejores hoteles los que nos hemos quedado!!!! impresionante!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kerti, Front Desk Manager วันที่ 30 ส.ค. 2019
Dear Ms. Angelica, Thank you for your wonderful feed back and we are glad to know that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Der Service ist absolut einmalig, das Personal extrem freundlich und aufmerksam. Wir wurden z.B. von Tag 1 an mit dem Namen angesprochen. Ubud selber liegt nicht unbedingt verkehrsgünstig zu Strandaktivitäten, was vor allem am inzwischen sehr dichten balinesischen Verkehr liegt, aber die außergewöhnlich großzügige Anlage macht es auch nicht notwendig, jeden Tag einen Ausflug zu unternehmen. Das Hotel bietet eine Reihe von Touren an, die wir ebenfalls empfehlen, z.B. insbesondere die „Can You Keep a Secret?“ Tour, die einiges über den kulturellen Hintergrund erklärt.
เข้าพัก 10 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kerti, Front Desk Manager วันที่ 17 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your time to give us wonderful feed back. We are very happy to know that you have satisfied with our service and facilities, enjoyed the activity like can you keep a secret. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
최악의 체크인.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kerti, Front Desk Manager วันที่ 14 ส.ค. 2019
Dear Guest, thank you for your feed back and I wish to have the detail of your experience of check in. Please kindly contact us in the resort if we could have a opportunity to talk with you further.

10/10 ดีเลิศ

wichard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
AMAZING!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก ED วันที่ 5 ส.ค. 2019
Dear Guests, Thank you for your great feed back and look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Edi Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was an amazing resort with warm/professional staff and breathtaking views. I wanna go there again.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 28 ก.ค. 2019
Thank you for the great feed back and looking forward to welcoming you back.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pure luxury!
The hotel is stunning, set in a lush valley with the sound of the river gently burbling in the background. Despite being almost fully booked, it never felt busy and was so quiet. Helpful staff were so knowledgeable and friendly. Excellent facilities.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 11 ก.ค. 2019
Thank you very much for your time to share your sincere comment. Have a lovely evening.

10/10 ดีเลิศ

Ben, Lincoln, NE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent resort. Best in the world. Deserves their #1 ranking !
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 8 ก.ค. 2019
Thank you so much for time to share your experience.

10/10 ดีเลิศ

Julie self

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything from start to finish was incredible.
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 23 มิ.ย. 2019
Thank you very much for staying with us and the great feed back. Look forward to welcoming you back in the future. Thank you Dewa

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
非常に快適な滞在ができるホテル スタッフの対応も素晴らしく、食事も美味しい
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 21 มิ.ย. 2019
Dear Sir or Madam, Thank you very much for your time to give us a feedback. Looking forward to welcoming you back in our resort. Thank you Dewa

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is the BEST hotel I’ve ever stayed in. The staff was so attentive. Guest service was absolutely amazing. The room was breathtaking. The grounds are beautiful. The restaurants are incredible. I highly recommend this hotel. If there was such a thing as 6 star, I would rate this hotel 6 stars.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 13 มิ.ย. 2019
Dear Sir and Madam, Thank you for your time to share your experience stay in our resort. Glad to hear that you were enjoyed. Regards, Dewa Resort Assistant Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
하우스키핑 굉장히 믿음직하고 꼼꼼하고 세심하게 해 주십니다 직원들 친절도도 굉장히 좋아요:))))
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก ED วันที่ 1 มิ.ย. 2019
Dear Guests, Thank you for your feedback and do let us know should you need any further assistance. Regards, Edi

10/10 ดีเลิศ

Jaypal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One of the best experiences & resorts in the world
The resort was honestly one of the best experiences I have ever had. The hospitality of all the staff at Four Seasons was incredible, everyone knew our names, dietary requirements and helped plan everyday of our trip. The food at both in house restaurants was flawless and probably the best food we had out in Bali. Breakfast was spectacular and was always prepared fresh (no buffet style cold food). This hotel is one of the best in the world and it is easy to see why. The location and facilities available at the resort is unbelievable. Our private suite was super spacious for a family of 3 adults (we could of fit in another person comfortably). There is 24 hour buggy service to take you to any part of the resort (as it is incredibly large). They also have a 7 day schedule of activities and events occuring at the resort which helps plan your day perfectly. We participated in the daily yoga sessions, garden walks, private rafting during our stay. The gym, sauna, steam and jacuzzi are immaculate with amazing views of the river. I would 100% choose this resort again when staying in Ubud. This hotel is perfect for a honeymoon, private relaxation, families and couples.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Putu วันที่ 19 พ.ค. 2019
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to write on your great experience staying in our resort. Wish to seeing you back in not too distance future on your next holiday time in Bali Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก ED วันที่ 18 พ.ค. 2019
Dear Guests, Thank you for your great feedback and feel free to let us know should you need any further assistance. Best Regards, Edi Resort Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
一切都很好
早餐非常好吃
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Dewa วันที่ 13 มิ.ย. 2019
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback and glad to hear that you were enjoyed the breakfast in our resort. Regards, Dewa Resort Assistant Manager