ด้านหน้าที่พัก

รีวิว คันทรีอินน์แอนด์สวีทส์ บายเรดิสัน นอร์ครอส GA

2.5 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 155 จาก 468 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 156 จาก 468 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 74 จาก 468 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 41 จาก 468 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 42 จาก 468 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yalonda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Nicholas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property was clean and the staff were very polite and helpful. However, the aircon unit in the room was very noisy, which meant I had to turn it off at night in order to get some sleep. I would class this hotel as good value for money.
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Country Inn & Suites Team วันที่ 23 พ.ค. 2024
We appreciate your business and value you as a customer, Thank you for allowing us to service your stay needs. Looking forward to seeing you in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Gail

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
all good
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก country inn and suites วันที่ 23 พ.ค. 2024
Thank You for allowing us to assist with your stay needs.

10/10 ดีเลิศ

Gail

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
everything was lovely
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก country inn and suites วันที่ 23 พ.ค. 2024
I will share this with my team. we appreciate you, and look forward to servicing you in the future

10/10 ดีเลิศ

Gail

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Country Inn วันที่ 23 พ.ค. 2024
I will share with my staff! we appreciate your business and look forward to servicing you in the near future

10/10 ดีเลิศ

Daniel

Service, room, entire stay excellent
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Logan

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Country inn วันที่ 23 พ.ค. 2024
Thanks for your response, we look forward to seeing u in the future

6/10 พอใช้

Osman

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Country inn วันที่ 23 พ.ค. 2024
Thanks for the response, we look forward to servicing your hotel needs in the future

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

OSCAR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Joshua

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
mostly good
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Petra

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 25 ต.ค. 2023
Dear Petra,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for any unintended inconvenience we may have caused during your stay. Please feel free to contact me at your convenience to share specifics about your experience. It will allow me to address your concerns.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

2/10 แย่มาก

Zhen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
THE FLOOR HAS WAY TOO MANY ANTS. NO HOT WATER AT ALL. THE COFFEE MACHINE IS REALLY DIRTY. THE REFRIGERATOR IS BROKEN. THE SOAP SMELLS STINKY. THE ROOM ISN'T CLEANED WELL AND A LOT OF STUFF ARE REALLY DIRTY.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 30 ก.ย. 2023
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. I will share your feedback with my team and address the issues highlighted.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Ruby

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

kanza

เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If I could give negative stars I would! I don't write reviews but it is my duty to inform anyone thinking to book this property that the pictures provided on this page of this hotel are FALSE! This hotel is in terrible condition. Our first hotel room had bugs in the pillow, trash and food on the floor, AND the toilet exploded after one flush and the entire bathroom became flooded with dirty water. The maintenance guy told us the valve is loose and the cleaning lady told us that this is a consistent problem with many of the bathrooms on this property. We demanded a different room as we had a wedding to attend in an hour ao we can get ready and the other room was just as dirty, stained sheets with green fluid, trash on the floor and sticky carpet! We quickly got ready and packed our suitcases and left. Still trying to get our refund! We felt so unsafe at this place. If you have a family with little ones, please consider a different hotel!
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 8 ส.ค. 2023
Dear Kana,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. I totally understand your frustration and feel that you shouldn’t have had this issue. While this sort of issue can occur anytime & anywhere, toilets overflowing or flooding all the time is not something we can have as an ongoing issue as that would tremendously hurt the business and potentially damage the asset. Unfortunately, someone chose to throw credit cards in the toilet and that caused the issue. The issue was addressed as soon as you moved. We moved you to another room right away to make sure that you have space to get ready for the event. I understand you got ready and handed the keys to the front desk agent as you were leaving for the event. Seeing you needed to be somewhere we didn’t want to hold you to gather feedback or request an opportunity to make it right. I will check the room you were hosted in. In relation to the charges, while this is prepaid and non-refundable bookings, we will not charge you for the stay. Please reach out to Expedia to request a refund. If there are any issues, please feel free to contact me directly.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Jade

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great value for what’s needed
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mariana

เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JANAI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Janet

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 6 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear Janet,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross thank you for your time to review your stay. I would love to gather any additional feedback from you as that would help me and my team to extend a memorable stay. Please accept my apology for any inconvenience we may have cause during your stay. Your business & consideration to stay with us is most appreciated.

6/10 พอใช้

Darshell

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 29 มิ.ย. 2023
Dear Darshell,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. If time permits at your end I would like to connect with you to gather specific feedback so that I can address it. Please can I request you to contact me directly at the hotel at your convenience.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

8/10 ดี

Admilcar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Admilcar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Thomas

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gross
Run down and gross
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 29 มิ.ย. 2023
Dear Thomas, On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. I shall look into the area you are referring to and attend to it with my team. Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Reshunda

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The prices & the front desk staff was wonderful, & affordable.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 29 พ.ค. 2023
Dear Reshunda,Thank you for sharing your recent experience at Country Inn & Suites by Radisson Norcross. We sincerely appreciate your feedback and are happy to hear you had a great experience with us. Thank you very much for recognizing the staff & service and we are happy that you found the price to meet your expectations. We feel confident that overall we offer a great value & accommodation at a very competitive price in relation to area hotels and an exceptional service.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

8/10 ดี

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Alicia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was very dirty, smelt strong like cigarettes so the whole time I struggled to breath as I have asthma. My daughter was really looking forward to the pool but it was closed due to being unclean go figure… next time will pay a little more for much nicer
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

4/10 แย่

Barbara

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Much overpriced for what’s offered. Old, rusted, dirty.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 4 พ.ค. 2023
Dear Barbara,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. I shall inspect your room with my team and address all that is in our direct control to ensure a similar situation does not occur again in the future.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

8/10 ดี

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kirstie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception staff is awesome
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Julian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Friendly staff
Front desk was very friendly and helpful. The lobby looked inviting and everything was neat and clean. The hallway on the second floor reeked of cigarette smoke. Not sure why but it was very pungent. The room, thank Goodness, did not smell of smoke. Nice place all things considered.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Felix

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is friendly and courteous. Remembered me from previous trips
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Charles

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Corey

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wouldn't recommend
Hotel is very dated. Non smoking room smelled like someone was smoking before we arrived. The smell is in the old furniture.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 23 มี.ค. 2023
Dear Corey,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. We are sorry that you found trace of smoking smell. We are 100% smoke free facility. We inform guests of the policy and we take needful action whenever we come across an issue where someone is not adhering to the policy. I will look into the feedback and see if what we can do to ensure a similar situation is addressed carefully by my team.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. We hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Accommodating staff, friendly
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Jane

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very kind staff, comfortable environment. Good breakfast options! The only thing a bit off putting was having a dirty sink, side tables, and seemingly the sheets.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ledon

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Tekko

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Cielito

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff members were extremely courteous and the facilities were pretty basic, but clean. My only real complaint was the spotlight that shined into the room the entire night. We were on the bottom floor facing the back of the hotel and for whatever reason (security maybe?) there was a spotlight shining into our bedroom window. Unfortunately, the blackout curtains did not fully cover the window so if you require a pitch black room to sleep, this situation would not have been ideal.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 11 มี.ค. 2023
Dear Cielito,Thank you for taking time to review and complimenting the staff and cleanliness of the hotel. We appreciate it very much. Please accept my apology for the inconvenience with the glare. I will look into it and see what needs to be done. Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Regards,

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is friendly and attentive
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Keriana

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property literally cancelled my reservation without even calling after I advise them that my card was lost. I advise them to obtain another card and no one called.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 28 ก.พ. 2023
Dear Keriana,I have tried to contact you directly to try and understand the issue & the experience. I would greatly appreciate your call back so that I can gather additional details and see if there is anything that we are missing. Part of the process the hotel tried to authorize the card on file for your stay. But the card declined. Out of courtesy we held the room until around 10pm on a busy night and then finally the room was cancelled. Like any hotel we require a valid card to guarantee the room. I am not sure why you were not able to provide alternate method of payment. Additional information would help me understand why you gave us 1 star review.Please know that your business & consideration to stay with us is most appreciated. We hope to host you in future and make it a great stay for you.Thank you,

10/10 ดีเลิศ

SYED

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reasonable price and nice location. Continental breakfast, exercise room. Some nice amenities.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Jasmine

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Stephen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All I’m going to say is I have stayed in some nice country inn & suits and this is NOT one of them
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 20 ก.พ. 2023
Dear Stephen, On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. If there is additional feedback you would like to share, please feel free to reach out to me directly at the hotel. It will allow me to address the concerns/issues. Your business & consideration to stay with us is most appreciated. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.With Regards,

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a good price for a good location.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Sommerly

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 9 ก.พ. 2023
Dear Sommerly,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for any inconvenience you may have experienced at our hotel. Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

2/10 แย่มาก

Sergio

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I would go elsewhere, honestly.
I would stay here only if nothing else is available. Rooms are dirty, carpet in the hallway is nasty. Bathrooms are disgusting - I didn't even want to take a shower (and the water smells very strange for some reason. The lady who works at the front desk during the nightime shift is terribly rude!! Everyone else was nice, but she literally had a RBF and just had a bad attitude towards guests, for no reason. The pool is closed, maybe because of the season. The breakfast is "meh". Probably better off walking to Wendy's or Sonic next door. Or even ordering in. Parking was fine. There was a bright parking light shining into our room, so that was annoying.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 7 ก.พ. 2023
On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. Particularly for the customer service experience. I will address it. Also, please trust that our breakfast is as good as any Country Inn & Suites and possibly better than comparable hotel brands. We don’t compromise in our item selections &/or offering. Although, I totally understand & respect your feedback. I will look into your room and attend to all that is in our direct control. I am grateful to your for your consideration to stay at our hotel. Your business is most appreciated. Again, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.

4/10 แย่

Alex

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room smelled like smoke, toilet didn’t work well, 1 guest washer dryer for whole hotel, internet constantly was down.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Manish Jariwala วันที่ 3 ก.พ. 2023
Dear Alex,On behalf of our entire staff at Country Inn & Suites by Radisson Norcross we apologize for the concerns you shared about your experience at our hotel. About the smell of smoke, we do our best to make sure that no guest smokes in the rooms. We convey to each guest that we are non smoking hotel and that we have a strict policy. At times we still see issues and it is too late before we gather the damage that is caused. Please pardon us.I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future.Your business & consideration to stay with us is most appreciated. And, we appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.With Regards,