วิวจากที่พัก

รีวิว Heritance Ahungalla

5 out of 5
Heritance Ahungalla
Galle Road, Ahungalla

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 46 จาก 119 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 48 จาก 119 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 119 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 11 จาก 119 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 3 จาก 119 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

TSUYOSHI

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

GERALD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A good hotel
Very good hotel. Layout and facilties - especially swimming pools and proximity to beach- excellent. Staff very friendly and always tying hard to help and facilitate
เข้าพัก 14 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Nayantara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff!! Hotel is old and needs refurbished. Staff are great but poor management so poor coordination of services. Food was great and dining room staff Excellent
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Craig

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
3 1/2 Star
The property is showing its age and they are currently renovating which is good. The property windows to the restaurant were dirty and unclean which was disappointing having 2 days of breakfast and Dinner there. The location was good with easy access to the beach and appeared to be clean of rubbish. The facilities are in bad condition expect for the pools, I would rate this property as 3 1/2 Stay which was disappointing after staying at the Hertiance Kandalama
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Craig,Greetings from Heritance Ahungalla!It was wonderful to have you stay at Heritance Ahungalla and thank you for taking the time to share your experience with other guests on this platform.Guest feedback remains the most important tool for us to measure our product and service standards therefore we always find it helpful when we hear back from our guests.We have noted down your concern areas and we will be discussing on means to improve our standards.While thanking you for staying with us, we certainly hope to welcome you back to our resort for yet another memorable stay. Wish you a pleasant day.Thank you.Warm Regards,Sisira SenaratneGeneral Manager.

8/10 ดี

Yen-Ching

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Shamaindra

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Celebrated earth day with Air full of Kerosene
We were unfortunate to stay at this hotel on a day that they celebrated the Earth Day in 2023. We love, encourage, and actively participate in similar programs. The problem was, how the hotel management went about the celebration and their lack of planning. Hotel management decided to shut all electrical lights in the downstairs lobby area, then lighted kerosene torches. There were so may kerosene torches lit all over the area (including bar, near pool etc.) and the smell was unbearable, air was unbreathable. Add 100C temperature and humidity to the situation and it was absolute hell. What was the point of this stupid show? They probably added more pollutant to the air by burning all the kerosine for few hours than the greenhouse gases emitted to generate electricity. Stupidity at its best was in display at Heritance Ahungalla on 3/23/23.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Yvonne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 13 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

chandrasegaram

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location with 2 large swimming pool overlooking the beach. Plenty of beach chairs and the pool staff made sure that we stay comfortably in the shade enjoying the sea view. We stayed on all inclusive package and lots of choices of tasty food were available throughout the day. Excellent customer services by Shanduni, Varuni from the restaurant, Prasanna -cleaning staff, Raju from the bar. We will highly recommend this resort and definitely stay again on our next visit to Sri Lanka.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

10/10 ดีเลิศ

Vijay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Vijay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent facilities. Nice clean hotel. We were upgraded. Dhananjay the hotel manager was very friendly.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Leslie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautifully positioned with well-serviced rooms and exceptionally attentive staff the hotel is certainly worth a visit. We were well looked after throughout our stay and would certainly return.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Ranjan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Need some work and service upgrade!
When I checked in there was a congratulation cake on the coffee table. I told them it was not mine. They came and moved it to the other room. That’s a Covid protocol violation. Toilet did not flush well at all. After using it I had to flush it at least 4 times. Hotel is beautiful. Average service. Nice swimming pool and the pool staff is nice.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

THULITHA DESHAPRIYA DE S, London

Beautiful hotel by the Indian Ocean
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก Srinath วันที่ 9 ต.ค. 2021
Dear Valued Guest, Greetings from Heritance Ahungalla! We are delighted to read that you have had a pleasant stay with us. We will make sure to share your comments with the team and we look forward to welcoming you back. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

2/10 แย่มาก

Lakshan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Claudia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2021

8/10 ดี

Emma

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 16 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for visiting us and giving your feedback on Hotels.com. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing with us, the feedback of your stay at Heritance Ahungalla. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Management. Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wirklich sehr schönes Hotel. Tolle Lager und guter Service. Wir wären gerne noch länger geblieben. Achtung es warten Taxis am Hotel. Für unsere Weiterfahrt nach Unawatuna/Talpe wollten sie 50$, wir haben hart verhandelt, haben abgelehnt und sind zum Gate gelaufen, die Fahrer sind uns gefolgt und am Ende haben wir nur 20€ gezahlt.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 14 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 26 พ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 18 ต.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Expedia. It would be our pleasure to have you back at Heritance Ahungalla for another stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

cobo, tokyo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
いいホテルです! 一点残念だったのがインフィニティプールが、インフィニティになっていなかった事です。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Srinath วันที่ 22 ก.ย. 2019
Dear Valued guest, Thank you for staying with us and for your valued comment. Thank you

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly staff. Nice range of drinks. Good security. Excellent crabs and prawns for dinners.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 27 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest, We thank you for the time taken to share your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel. It would be our pleasure to have you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
エンタランスからの景観は感動的です。リゾートホテルとしては、少し古くなっているのでもっと良いはあると思いますが、歴史の遺産としての価値も含めて素晴らしいと思います。オールインクルーシブにした方が楽で良いです。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 31 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us on Hotels.com and we are glad that you have enjoyed your stay. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles super auch für kinder. Nette Personal und super essen
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 12 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and look forward to welcoming you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles top. Traumpool und Meer. Das Essen war sehr gut und landestypisch.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 12 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us, specially the culinary experience and the pool. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quiet & luxury
Big spacious hotel (with dead spaces, such a never opened bars or long empty corridors). Very good room with good AC and the sound of the waves to put you to sleep. 2 big pools: the blue one with sea view and the green one, more secluded with overhanging tree and visiting birds. Food was excellent from the breakfast hoppers to the dinner's curries. Weird system of pool loungers not furnished with cushions & having to request a pool towel rather than helping yourselves meant having to wait quite a bit for the pool attendant on occasion. The sea is not very quiet, even in 'high' season. It is shallow for a good 10/15 metres so can be enjoyed anyway but non-confident swimmers might find the waves off-putting.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 7 มี.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are pleased to read that you had enjoyed your stay with us and have endorsed our facilities and culinary experience. We have taken your constructive criticism regarding the pool loungers and towels positively and will be looking in to enhancing the same. It would be our pleasure to have you back with us for another memorable quiet and luxury stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
到着した時点で、そこから見える景色や内装に 圧倒され、テンションが上がる! ゆっくり過ごすには最適なホテル!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 22 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your sincere thoughts with us and we are glad that you have endorsed our hotel. It is truly encouraging for me and my team to receive such positive feedback from our guests. Please let us know when you are planning for your next trip to Ahungalla as we are eagerly awaiting to welcome you again for another memorable stay. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

Shanthini

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 16 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your rating with us on Hotels.com We are thrilled to note that you have given us 8/10 and it would be our pleasure to have you back at our hotel and assure you that your next stay with us will be a 10/10 experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

2/10 แย่มาก

HAOMIAO

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The worst service and hospitality so far in SL
The service is really bad. If it were not designed by Bawa, I will never visit it. Dont waste your time. Jetwing Lighthouse is much better.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 14 ก.พ. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us which will further assist in our continuous improvement. We are surprised to read that you found our staff service to be poor as our hotel is well equipped with one of the best services crew in the industry and we always give the priority to our guests. However, we understand we can only improve through valuable guest feedback such as yours and will be looking to the concern area and provide with necessary training to improve our customer engaging ethics and meet the professional standard. We do hope that this will not deter you from visiting us again as we assure your next stay with us will be a pleasant one. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 28 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your rating with us on Expedia. We are thrilled to receive the highest rating and it would be our pleasure to have you back at our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
到着するなり、インフィニティプールが出迎えてくれる素晴らしい設計に感動しました! 部屋は掃除が行き届いており、タオルもしっかりとした生地で清潔でした。2泊したのですが、2回目の掃除が終わった部屋に戻ると、ベッドにハイビスカスの花びらと象さんのタオルアートが!新婚でもないのに…と思いつつ、サプライズ演出に感激しました。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 28 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel. We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and we were able to cater to all your needs to ensure you had a comfortable stay. We are sure that you will pay another visit with your family and friends for a relaxing getaway and we are eager to get to know your holiday plans too. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

8/10 ดี

SAYA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ロビーからの眺めが素晴らしいホテルです。 内装も素敵。 レストランはホテル内に複数あります。 部屋のバスルームの排水が臭いました。部屋によるかもしれませんが。
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 28 ม.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at at our hotel. We are pleased to read that you had endorsed our hotel and please note that the mentioned areas of concern will be looked in to immediately and will be rectified. We regret for any inconvenience caused by this. We look forward to welcoming you back to our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Heritance Ahungalla Team.

8/10 ดี

Axel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfekt hotell för all inclusive.
Hotellet är anpassat för att du som gäst ska ha all inclusive. Om du ej har det finns det en restauarang att äta på och du blir mer eller mindre utstött av personalen. Servicen är inte den bästa. Inte all personal som kan engelska. Går inte att bada i havet. Dyrt att äta buffé om du inte är all inclusive-gäst. Exemplariskt städning. Fina rum.
เข้าพัก 11 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 19 ธ.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us following your recent stay at our hotel. We have taken your constructive criticism positively and will be looking in to the mentioned areas of concern as we endeavor to improve our guest experience with each and every stay. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

Siri, Danovita

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Air conditioning and wine prices compared to other five star hotels!!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us. Please note that the rates for alcoholic and non- alcoholic beverages at the hotel are according to the hotel standard parallel to other similar hotels of the area. We regret that you were not satisfied with this and hope this would not deter you from visiting us again in the future. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
An OK stay
A brief holiday - the property is old but the service is good and the food is just about OK. Once you are in the resort its very tough to get out to the town. So plan to stay in the resort if you are booking this property. The service is fine, staff friendly and the amenities are good.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 28 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback with us. We are pleased to read that you are satisfied with your overall stay. We look forward to having you back in our hotel and assure you a better experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

8/10 ดี

Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel agradável
Um bom hotel mas que necessita de alguns atualização
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 26 ส.ค. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the feedback shared with us following your visit to Heritance Ahungalla. We would be delighted to have you and your loved back in our hotel for another memorable stay. Your Sincerely, Heritance Ahungalla Team

10/10 ดีเลิศ

ANIL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Leila A. วันที่ 6 ก.ย. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time taken to share your feedback following your visit to Heritance Ahungalla. We look forward to having you back in our hotel for another memorable experience. Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

10/10 ดีเลิศ

はったん, スリランカ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
サービスが行き届いているホテル
夕方にも清掃が入るので、プールの後シャワールームを使いましたが、濡れた床やバスルームがきれいにされていて気持ちよく過ごせました。バスタオルやフェイスタオル、バスマットも交換されていました。ただ、バスマットが少し古いのかシミが多くついていたので洗濯はしているとわかりましたが新しいものに変えた方がいいと思いました。 ディナービュッフェに行きましたがどれもとても味付けが良く約3300ルピー程度で大人1人分の金額なので大変お得だと感じました。子どもは無料でした。
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018

8/10 ดี

Tommy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very pleasant stay at a gorgeous hotel
A very nice beachfront hotel. Very attentive service staff. Huge compound so dont feel crowded at all. Highly recommended

4/10 แย่

Rizwana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Grand hotel location grand only
Hotel was in a very good location colonial style very beautiful setting but the rooms need upgrading especially the bathroom. We had half board breakfast and dinner excellent staff also very accommodating.

10/10 ดีเลิศ

Hosheng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018

10/10 ดีเลิศ

Makiko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2018