สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว โรงแรมคาห์เลอร์ แกรนด์

3 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 436 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 301 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 151 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 74 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 40 จาก 1002 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Monir

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction going on cold rooms heat was not working
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Theresa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
recommend that they remove the old rundown bath tubs which have ground in dirt, are chipped and worn. Replace with showers.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Christina

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel was under construction at the time. They mentioned this with an email or anything so I was totally surprised.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 14 พ.ค. 2024
Very sorry for the renovation of our lobby. We were pleased to complete the hotel renovation two years ago and another phase to returning this property to its historic grandeur is taking place now. We apologize if you did not see the notice posted on Expedia when making your reservation. We will check into options for additional visibility.

8/10 ดี

Kaoru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
古く清き米国を象徴するような建物と雰囲気のホテルです。 現在正面玄関とロビーを改装中のため チェックインはMフロアで行うため少し不便ですが。。部屋も掃除が行き届いていて 電子レンジやミニ冷蔵庫 コーヒーメーカーも完備されていました。 ロビーにはメキシコ料理のお店がありブリトー🌯をテイクアウトして部屋で食べてもいいと思います。 University Squareまで数分歩けば Chester'sという人気のレストランがあるし、2Fにはイタリアンジェラートのお店もあってどちらもおすすめ。。 歩いて行ける範囲に素敵なお店がたくさんあります、日がくれる前にホテルの近くを歩いてみるのもいいかもしれません。 
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for your high score! We look forward to seeing you again so that we can earn that other star.

10/10 ดีเลิศ

William, Lacon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a great place to stay if you are a patient at Mayo Clinic. It is quiet and very luxurious for the price. My only complaint was that the shower was kind of small, but that would not prevent me from staying there the next time I have to make the trip to the Mayor Clinic
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for the 'High-Five'! We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Beli

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 10 พ.ค. 2024
Thank you for the 'High Five'! We are very pleased to have exceeded your expectations.

8/10 ดี

JAMES

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Old
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 9 พ.ค. 2024
Thank you for your high score. We are a historic property and as written- old. We are very proud of our 103 year history as a hospitality leader in Minnesota. We appreciate you noticing!

2/10 แย่มาก

Paula

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Size of room. Construction- only 1 restaurant
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 9 พ.ค. 2024
We apologize that we did not live up to your expectations. We are currently doing a Grand renovation of our lobby to enhance our historic beauty. Coming soon to the Kahler Grand Hotel- Ruth's Chris restaurant!

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
If you're seeking full-service lodging in traditional style, Kahler Grand checks all the boxes. My stay was for 3 nights as an outpatient at Mayo Clinic. Because my appointments were tightly scheduled, I wanted the hotel's interconnected levels for walkable interiors to sites. The staff was personable and quick to expedite my needs, and premises are clean, quiet & comfortable, with housekeeping optional during one's stay. I ate a meal in the Lord Essex restaurant, where I relaxed in a red leather booth, enjoying a dinner salad of strawberries/greens/mozz/walnuts, topped with grilled salmon: healthy, beautifully presented & moderately priced. I'd definitely stay at the Kahler Grand again for its convenience, amenities and superb personnel.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 7 พ.ค. 2024
Thank you for the 'High-Five' and the wonderful review of our service and the little extra touches that we put into making every stay a great experience. Cleanliness is a huge part of our values as an organization serving a largely medical community with high standards and we appreciate you noting that.

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 5 พ.ค. 2024
Thank you for your comment on our location. We also try to put the 'Grand' in convenience.

10/10 ดีเลิศ

Katherine

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfectly convenient to the Mayo Clinic. The whole experience was comfortable and pleasant and will do it again.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 5 พ.ค. 2024
'High- Five'! Thank you for allowing us to live up to your expectations.

6/10 พอใช้

Leslie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing was open - you have an extra 20000 people in town and no shops are open no coffee. It took over an hour to get 2 towels when I finally found cleaning people and asked them for them.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 6 พ.ค. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced with our shops and services in Rochester. On your next stay, please call the Front Desk- they will be happy to deliver towels to your room. We appreciate your review.

2/10 แย่มาก

Shara

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are undergoing a renovation so check-in was on mezzanine level, which would have been oK, but elevators were broken. The only restaurant attached to the hotel was disgusting, with cracked chairs, inattentive staff. In my room, I had no hot water and after complaining twice, someone came and explained I had to let the water run for 20 minutes to get hot water. I did that, and even then the water was only luckwarm. There is no maid service unless you ask for it, and my curtains were broken. You could not open the windows and it was not possible to turn off the fan. The air inside the room was stifling. The only good part of the hotel was it ws the closest to the clinic, which wsaa the reason we were there. Worst hotel I've ever stayed at!
เข้าพัก 9 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 5 พ.ค. 2024
We are very sorry for your issues and we hope that our solutions to this while you were her were adequate enough to come back and see us to give us another opportunity to earn your trust.

4/10 แย่

Sean

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 3 พ.ค. 2024
We are disappointed that our hotel did not meet your standards during your stay. We hope that you had an opportunity to discuss any issues that you may have had with one of our team members prior to your departure.

2/10 แย่มาก

Brandi

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They are very over priced . Not easy to find ur way around . Staff was very rude . I would never recommend to anyone ..
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 2 พ.ค. 2024
We are very sorry for any inconvenience our lobby renovation may have caused you. We will forward and discuss your concerns with staff immediately.

6/10 พอใช้

Noël

เดินทางกับครอบครัว
It was predictable. A little bit of a language barrier at front desk, so patience was a must.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 2 พ.ค. 2024
I am sorry for your issues with language at the Front Desk and appreciate that you brought this to our attention. Our staff is trained to use our electronic translators for any language spoken by guests that is not English. We will review with the staff to be sure that this is taking place.

10/10 ดีเลิศ

Ron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for rating us a 5 out of 5.We look forward to seeing you again.Thank you,Kay Neitge

4/10 แย่

Jeremy, Belle Plaine

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 30 เม.ย. 2024
We apologize that we did not meet your expectations. We do hope that you voiced your issues with a team member so that we learn from our mistakes to better serve you an dour other guests as well.

2/10 แย่มาก

Moises

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First, Online and in the Hotels book they say they provide shuttle to the airport & hotel, they do not. Second, I called the Front Desk about 9:30pm because the AC was not working. A maintenance guy did come promptly and put his had over the vent. He didn’t say much but went and got a raggedy box fan that when he plugged it in he had to hurry to unplug it. I finally give up and tell him not to worry about finding another one. Well 4am and still no sleep I had to call back. Whomever answered the phone from my room said I’d have to talk with the Front Desk so she transferred me….but no answer. By 5am I had someone on the phone that sent maintenance to go see if the AC worked in an empty room. Barely, but better than nothing so I moved to a different room. I was already so sick and exhausted from Appts at Mayo that I didn’t even sleep in the bed, I just grabbed a sheet and crashed in the chair. There was also a Dance Competition going on so you couldn’t use the pool or hot tub as they were so over crowded. I will never stay in this hotel again.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
Please know our concern for your experience. We have combed the internet to be sure that there is no false information online as that definitely creates issues for our guests such as yourself. Our Front Desk staff is trained to provide you with a room that is comfortable if the one that you are in seems to have an issue. We are not sure why you were not moved and deeply regret your issues.

6/10 พอใช้

Kayla

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we arrived at check in, the bathroom was so dirty the shower was not cleaned at all. Due to construction, almost all ways to access this building were limited. You had to go to floor 10 and walk up stairs to access the pool. As with someone with MS this is not an easy task. The pool floor was visibly dirty and unkept. There were limited items in the bathroom such as shampoo/conditioner and only 2 towels were provided. Beds are uncomfortable and also unclean. Will never stay nor recommend this place
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for letting us know about this experience. We will coordinate with our usual excellent Housekeeping staff to understand where this went wrong for you.

4/10 แย่

Becky, Sioux Falls

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I called to ask for housekeeping as soon I got in. No washclothes, floor was dirty, and no Kleenex. I try 3 times and the Front desk said “they’ll BE up”cuz her phone had static. We waited a 2 hours and left to go to appointment. She didn’t want me to put in my 2 sense. Hotel had construction in the lobby and used Mezzanine area that still had construction. This is my Fourth time staying there and WILL NOT Stay there again. Becky Weier
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
We truly regret this experience for you- particularly as a return guest. We will use your experience to understand the issues that caused this to make sure this is not a common occurrence.

6/10 พอใช้

emma

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The TV had lines all over it and some Channels had poor reception. Other than that it was good
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
We apologize for your poor television experience and appreciate your praise for our strengths. Should you return, please let the Front Desk know if you are encountering any issues at all with your room.

6/10 พอใช้

Amber

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is under construction, that wasn’t stated on the website. Our room was very small. The bathroom was quite small as well; no counter space. Parking is terribly scarce if you want to be near the hotel with limited walking.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
Our lobby is indeed under construction to return the historic Kahler Grand Hotel back to its original beauty and splendor. We regret the inconvenience caused to you. We have many, many room types available and we would invite you to perhaps review options available to you upon booking your reservation.

10/10 ดีเลิศ

Craig

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean Excellent staff Small but very comfortable and efficient rooms
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for your 'High Five'! We have many different room types in our Historic property and we appreciate that you commented on our cleanliness and staff! We think that they are both great and thank you for your confirmation of that.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient!!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for your 'High Five' as well! Most of our guests appreciate that as a historic property, much of Rochester was built around us making us central to almost everything downtown.

8/10 ดี

Clarice

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to get to clinic facilities
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Come back and see us! It would be our pleasure to earn the full five stars. However, thank you for your high score- 4 is winning!

4/10 แย่

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Restaurant were closed was not notified prior to arrival and no heat in the room
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
We are very sorry for the temporary closure in the evening during your stay. We apologize if you did not receive our letter at check in explaining this and pointing out the many different restaurant options that we have available.

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Kahler grand hotel is one of the handiest properties if you are going to Mayo Clinics as it is right across the street! All of my appointments at Mayo Clinics were easily accessible via the subway system that connects to hotel subbasement which kept me from having to out in the chilly rain to get to my appointments. Very handy. The property was also in good repair despite they are in the middle of a remodel. All staff were friendly and helpful.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thank you for the 'High Five'! We have a 107-year history of working with Mayo Clinic and we look forward to 100 years' more. Thank you for pointing out to other guests one of our most attractive features. Your comments on our guest service are most appreciated and we look forward to seeing you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Travis, Clear Lake

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stay at the Kahler often for Mayo appts. It’s very convenient and prices are fair.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Awesome 'High Five'! The greatest compliment that we receive is our guests returning to stay with us again. See you soon.

6/10 พอใช้

Susan

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Kahler is closest to the Mayo Clinic and easily accessible via elevators and the walking subway system. The renovations made since 2019 were less impressive. The rooms no longer had individual temperature/air controls, the desk personal were not familiar with hotel features as to how to access the pool as the direct elevator was not in service and whether or not towels were available there. Room service was available only upon request prior to noon. There was no prior notice that the front lobby was going to under construction and totally unaccessible with a circuitous detour to the mezzanine. The Kahler Grand has become much less grand.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 25 เม.ย. 2024
Please forgive any inconvenience as we revive the Grand to its historic beauty and splendor. We are truly sorry about the issues that you have described and are working quickly to resolve. We hope to see you again when our new lobby is ready to greet you!

8/10 ดี

Janet

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Construction. Which I know is unavoidable
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for your high score! We look forward to returning the historic Kahler Grand Hotel back to its original glory. Thank you for your understanding of that.

8/10 ดี

Alex

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for rating us a 4 out of 5 for your stay.We look forward to serving you again if you are in Rochester.Thank you,

10/10 ดีเลิศ

Karol

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for rating us a 5 out of 5.We look forward to seeing you again.Thank you,Kay Neitge

4/10 แย่

Jennifer

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was suppose to be newly remodeled.The first elevator we tried to take didn’t even work. It would close the doors and wouldn’t move to the floor we pushed. We tried a couple times even pressing different floors. It was broke. Our room had no hot water. Took 15 minutes to get warm that night. The next morning it did the same thing. But wouldn’t get warm. We told them about this they asked if we wanted maintenance or to move rooms. We choose maintenance but the water got warm by then. Just to go cold once in shower. For what we paid this was a complete disappointment. All they said was sorry. Did nothing at all. Basically asked us if we called, which we did. So trying to put the blame on us. We stayed there because it was close proximity to the hospital. But when you are preparing for a surgery you aren’t expecting to change rooms or wait on maintenance. Once it was hot we thought it would stay that way. I will never stay there again. I asked for maintenance but they never sent it once I said the water was getting warm.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 10 เม.ย. 2024
Sharon, we're thrilled to hear that our staff were pleasant and accommodating, and that you found our hotel to be updated and clean.As for the thin walls, well, we like to think of it as an opportunity for an immersive experience - you get to enjoy the full range of conversations from both sides of the aisle, as if you were a part of a live sitcom! But on a serious note, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay

4/10 แย่

Jaime

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We’d stayed at the Kahler Grand previously and loved it. However, because we booked with Expedia this time (last time booked straight with the hotel), we ended up in horrible rooms. Booked more than one room for family as I had surgery at Mayo while we were there. Our rooms were on completely different floors, though I requested them together. Because we booked through Expedia, they would only allow us to have certain rooms. Our room was blazing hot. We called the front desk and they said they’d have maintenance come but they never did. We had our window open all day and night (it was Feb) and the room remained in the mid 80s throughout our stay. Very disappointing stay for several days. We won’t book again.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 10 เม.ย. 2024
Hi Dawn! We're happy to hear that you love our close proximity to everything – it's like having the Mayo Clinic in our backyard! However, we must admit, the first three elevators deciding to take an unexpected vacation to the 10th floor without you sounds like quite the adventure. We apologize for any inconvenience and the unexpected workout session with your bags.As for the pool, we like to keep things exciting by adding a touch of mystery to its location. It's our very own treasure hunt! We apologize for the confusion caused by the worn-off map leading you astray. Rest assured, we'll make sure it gets a makeover pronto.

10/10 ดีเลิศ

Vickie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is part of the Mayo subway system, so it is very convenient.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
So happy to hear you enjoyed your stay Vickie!

10/10 ดีเลิศ

Mary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you so much for rating us a 5 out of 5.We look forward to seeing you again.Kay NeitgeReservation Manager

10/10 ดีเลิศ

Donald

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s fine.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the rating of 5 out of 5.We look forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Karina

They do not include breakfast , coffee or water
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to rate us a 3 out of 5 for your stay. Also thank you for the feedback.I will make sure to share with the General Manager.Thank you,

6/10 พอใช้

Marian

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is close to the Mayo Clinic and many patients stay here. It was very loud with multiple young families attending a wrestling contest in Rochester, Would suggest that this is not a good combination for guests and at the very least, Young loud children should be housed on floors separate from patients.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hi Marian,Thank you for your feedback! We appreciate your suggestion, and while we can't promise to implement a "wrestling ring" floor just yet, we'll certainly look into ways to ensure a peaceful coexistence between our young guests and those seeking a quiet retreat.In the meantime, we'll do our best to provide earplugs for our patients or perhaps organize a mini wrestling match to tire out our young visitors before bedtime!We appreciate your understanding and hope to welcome you back for a quieter stay in the future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

David, Waite Park

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the rating of 5 out of 5.We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

GREG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you Greg!

6/10 พอใช้

Janice, Norway

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't like that there were no luggage carts
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 17 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to rate us a 3 out of 5 for your stay. We do have luggage carts at the hotel. Did you ask for one at the desk?We look forward to serving you again if you are in Rochester.Thank you,

4/10 แย่

Terry

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bath water was red from rust / iron. Room had dust everywhere even on vertical surfaces, parking ramp perpetually full, TV didn’t work until serviced by staff. Lobby has major deferred maintenance
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hi Terry, we are undergoing a massive lobby renovation and cant wait to be able to share the new and improved space with all our guests!

6/10 พอใช้

Nicole

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก rickringo วันที่ 28 เม.ย. 2024
Thank you for your scoring. We regret it could not be higher.

2/10 แย่มาก

THEODORE

Did not stay had to cancel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hi Theodore, we wish we had gotten the chance to serve you before leaving a review.

10/10 ดีเลิศ

terry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
All good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Great to hear you enjoyed your stay Terry

8/10 ดี

Melanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was easy. Although we had to pay to park, it was easy and convenient to get to our room. Room was clean and plenty of space. Dinner at Lord Essex was very good with friendly wait staff. Only complaints we have are water took a while to warm up for showers, there was cracks in the sink and someone had the leaf blower out at 5 am. We will be staying again.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kahler Grand Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hi Melanie,Thank you for your feedback, and we're thrilled to hear that your check-in was smoother than a well-greased wheel! We're delighted that you found our parking convenient and our rooms spacious and clean - it sounds like you had the royal treatment.We're thrilled to hear that dinner at Lord Essex was a hit and that our friendly wait staff made your experience even more enjoyable. However, we'll make sure to have a word with our sink about its cracking behavior - it seems it's been feeling a bit "under pressure" lately!As for the early morning leaf-blower serenade, we'll be sure to inform our gardening enthusiast to save their masterpiece for a more appropriate hour!Thank you for your understanding, and we can't wait to welcome you back for another fabulous stay!Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Donald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the rating of 5 out of 5.We look forward to seeing you again.

8/10 ดี

Jamie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kay Neitge วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the rating of 4 out of 5.We look forward to seeing you again.