หาดส่วนตัว, คาบาน่า (คิดค่าบริการ), เก้าอี้อาบแดด, ร่มชายหาด

รีวิว Kempinski Palace Portoroz

5 out of 5

รีวิว

9.4

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 325 จาก 426 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 81 จาก 426 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 13 จาก 426 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 6 จาก 426 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 426 รีวิว" "

9.6/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Don

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portorož วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Roman, Ljubljana

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sedef, Oakville

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice location…well mannered staff
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก KempinskiPalacePortoroz วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 ดีเลิศ

Bo Emil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

massimo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก KempinskiPalacePortoroz วันที่ 5 ต.ค. 2023
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Simon

เข้าพัก 6 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ryan

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

hayim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

hayim

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ramon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Crit, Austin

เดินทางกับคู่รัก
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 19 ก.ค. 2023
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 ดีเลิศ

Vanessa

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing concierge !
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portorož วันที่ 4 ก.ค. 2023
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 ดีเลิศ

Johannes

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

yeowon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nikola

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 18 เม.ย. 2023
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 ดีเลิศ

Bálint

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portorož วันที่ 20 เม.ย. 2023
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portorož วันที่ 20 เม.ย. 2023
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 แย่

Andreas

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 25 ธ.ค. 2022
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Oliver

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 13 พ.ย. 2022
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 ดีเลิศ

Mirko

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 4 พ.ย. 2022
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 ดีเลิศ

Akos

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommended.
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 2 พ.ย. 2022
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 ดีเลิศ

James, Scottsdale

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 30 ต.ค. 2022
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Marija

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Alexandar was great during check-in
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 23 ก.ย. 2022
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Georg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 30 ก.ค. 2022
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sinisa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 30 ก.ค. 2022
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Kris, Ketchum

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 28 มิ.ย. 2022
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 1 ก.ค. 2022
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Thais

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 1 ก.ค. 2022
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jean-Robert

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Kristoffer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 23 ก.ย. 2022
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

simonetta

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
this is a real 5 star hotel
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 17 พ.ย. 2021
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Mateja

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Exellent
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 9 พ.ย. 2021
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

FRANCESCO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 17 พ.ย. 2021
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Mag Astrid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 17 พ.ย. 2021
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Nelly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

8/10 ดี

Jozef

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 10 ส.ค. 2021
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 6 ส.ค. 2021
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 ดี

Keiji

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Kempinski Palace Portoroz วันที่ 3 ม.ค. 2022
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 ดีเลิศ

ByeongJun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 6 ส.ค. 2021
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cortesia del personale e bellezza della struttura.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 8 ก.ค. 2021
Dear guest, thank you very muchfor your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time in Portoroz. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
sehr guter Services
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 5 ก.ค. 2021
Vielen Dank fuer Ihr positives Feedback. Es freut uns sehr zu erfahren dass Sie einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns in Portoroz hatten. Es wuerde uns sehr freuen Sie in naher Zukunft erneut bei uns begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Kai Behrens General Manager

10/10 ดีเลิศ

Michal

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best in Portorož
Kempinski je rozhodně nejhezčí hotel v Portoroži, klasická historická budova je překrásná a moderní dostavba přidala komfort 21. století. Služby i jídlo jsou na výtečné úrovni. Hotel by měl, vzhledem k ceně a konkurenci, uvážit přestavbu bazénu, ale celkový dojem z hotelu je velmi dobrý.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก KB วันที่ 24 มิ.ย. 2021
Dear Michal, thank you very much for your compliments. Please rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcome you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 ดี

Gerhard, Vösendorf

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr professionelles und freundliches Personal. Das Frühstücksbuffet war gut, mehr aber nicht.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Mr Kai Behrens วันที่ 15 ต.ค. 2020
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to complete our hotel questionare and for taking the time to write such a nice comment. On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We thank you for your provided score, and hope to soon host you again at our wonderful property. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager Kempinski Palace Portorož

4/10 แย่

Josef

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
inmal und nie wieder
Das Hotel ist völlig überteuert für das was geboten wird. Obwohl wir mehr als €500 pro Nacht bezahlt haben, sollten wir am Strand für die Liegen nochmals extra €50 pro Tag bezahlen. So was nennt man abzocke.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Mr Kai Behrens วันที่ 30 ก.ย. 2020
Dear Josef, Thank you very much for taking the time to complete our hotel questionare and thank you for having provided a constructive feedback regarding your stay. I feel regret that you have not enjoyed your stay in our beautiful hotel and that you had the feeling that the room rates are overpriced. The access to our hotel Palace beach with your comfortable sunbeds it is included in the guest room rates; only the cabanas comes at an extra cost at EUR 50 per cabana. Our main focus is to provide the best experience for our guests and to make their stay in our hotel a memorable experience at all times. Thanks to your feedback, we have enhanced our high level of service and will do our best to improve this occurrence in the future. I thank you again for posting your comment, and hope to welcome you again at our wonderful property in order for us to show you that we could meet your expectation during your next stay. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager Kempinski Palace Portorož

10/10 ดีเลิศ

Katrin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Mr Kai Behrens วันที่ 15 ต.ค. 2020
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to complete our hotel questionare and for taking the time to write such a nice comment. On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We thank you for your provided score, and hope to soon host you again at our wonderful property. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager Kempinski Palace Portorož