2 สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 7:00 น. ถึง 19:00 น., เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว เดอะเกเบรียล ไมอามีเซาท์บีช - คิวริโอคอลเลกชั่น บาย ฮิลตัน

4 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 225 จาก 476 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 114 จาก 476 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 63 จาก 476 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 476 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 38 จาก 476 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 พ.ค. 2024
Michael, thank you for taking the time to rate your recent stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're thrilled to know you had a positive experience. We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

jessica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place was amazing, staff was incredible.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ค. 2024
Jessica, thank you for your wonderful feedback! The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton is delighted to hear that you found the place amazing and that our team members made a positive impression. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Suzanne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooftop pool was lovely!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ค. 2024
Suzanne, thank you for your wonderful feedback! The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton, is delighted you enjoyed the rooftop pool. We hope to welcome you back soon!

8/10 ดี

Savannah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 พ.ค. 2024
Savannah, thank you for choosing to stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Your positive rating means a lot to us. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience!

10/10 ดีเลิศ

Charles

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 พ.ค. 2024
Charles, thank you for taking the time to share your experience. It's fantastic to hear you had a satisfying stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Alexa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Gabriel in South Beach was beautiful. The hotel is conveniently located across the street from the beach. We loved the preservation of the original art deco, while still keeping a modern and clean feel. The lobby smelled excellent, clean, and luxurious. We had a wonderful experience with Tim, the hotel manager, who showed us the two pools and stowed our bags before check in. Keith, another staff member, was welcoming and friendly towards our family. Our interactions with all staff were positive. The only two critiques I have are the parking situation and the area around. The hotel offers a pricey valet, and no on-site parking. We had to park in an expensive garage overnight a block away. Additionally, the area around the hotel was noisy, crowded, full of tourists. Otherwise, we enjoyed our stay at the Gabriel and we would come again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 พ.ค. 2024
Alexa, it's delightful to hear of your positive experience at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We are glad you appreciated our harmonious blend of art deco charm and modern amenities. Your positive comments on our team members' hospitality, particularly Tim and Keith, affirm our commitment to excellent service. For the concerns you raised about parking, we understand the convenience of on-site parking and want to assure you that our valet services are in place to offer the best alternative. In regards to the neighborhood buzz, as a centrally located hotel, it can indeed get lively around us. Thank you for considering us for future stays. We're looking forward to showing you the same warm hospitality on your return.

8/10 ดี

Alexis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 6 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 พ.ค. 2024
Alexis, thank you for choosing The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're thrilled to hear your stay was excellent. Looking forward to welcoming you back on your next Miami visit.

8/10 ดี

Danielle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location, beach front, lots of great restaurants in walking distance. Rooms was on the smaller side, but very clean.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 พ.ค. 2024
Danielle, it's fantastic to hear that the superb beachfront location and easy access to dining delights at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton met your expectations. We're glad that the cleanliness of our accommodations impressed you, even if they were more compact than anticipated. Thank you for sharing your thoughts and we hope to welcome you back soon for another great stay.

10/10 ดีเลิศ

Alicia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its very clean friendly and great location. Breakfast was not the greatest bc was serve cold, but was ok.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 พ.ค. 2024
Alicia, we're thrilled to hear that you found The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton to be spotless and well-located, and that our team members made your stay enjoyable. We appreciate your feedback about breakfast, as it helps us continually enhance our guest experience. Looking forward to welcoming you back for another pleasant stay.

10/10 ดีเลิศ

Horacio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to get to, cozy, and nice property.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 พ.ค. 2024
Horacio, thank you for sharing your positive review of The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're glad you found our location convenient and appreciated our welcoming environment. Hoping to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Ayoub

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 พ.ค. 2024
Ayoub, it's fantastic to hear you enjoyed your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Our team members aim to provide a memorable experience and will be thrilled to hear your kind words. We hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Megi

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 10 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 พ.ค. 2024
Megi, it's fantastic to learn that your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton lived up to your expectations. We appreciate your rating and are eager to welcome you back for another exceptional visit.

2/10 แย่มาก

christian

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ridiculous
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 พ.ค. 2024
Christian, we regret to hear that your experience didn't meet your expectations. Your feedback is important to us and we'd appreciate further details on any issues you encountered to better address them. Thank you for sharing your thoughts.

10/10 ดีเลิศ

Margarita

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms was very small
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 เม.ย. 2024
Margarita, we're delighted to learn that your experience at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton was generally positive. Your feedback regarding room size has been noted, and we'd like future visits to further exceed your expectations. Do consider our more spacious room options upon your next visit. Safe travels until then, Margarita.

10/10 ดีเลิศ

Xudong

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for the fantastic rating, Xudong!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton! We can't wait to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Nicolle

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 เม.ย. 2024
Nicolle, it's wonderful to hear that you had such a fantastic experience at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Your positive feedback is greatly appreciated and we hope to welcome you back soon.

2/10 แย่มาก

Nicole

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 พ.ค. 2024
Thank you for sharing your feedback, Nicole.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

10/10 ดีเลิศ

Crystal

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 พ.ค. 2024
Thanks for the amazing rating, Crystal!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton!

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for the wonderful rating, Christopher!It's fantastic you enjoyed your time at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

8/10 ดี

Pierre, St-Felix-D Otis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Malgré un délai pour la chambre c était belle chambre confortable
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Pierre, c'est formidable d'apprendre que vous avez apprécié le confort et la beauté de votre chambre au Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Nous comprenons qu'il puisse y avoir un léger retard lors de l'enregistrement et nous vous remercions de votre patience. Nous attendons avec impatience votre prochain séjour parmi nous.

8/10 ดี

Sarah

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 พ.ค. 2024
Sarah, thank you for staying at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Your rating is greatly appreciated, and it's wonderful to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience. Safe travels!

2/10 แย่มาก

Laura

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms look nothing like they do in the images and there was lots of hidden fees. I was so looking forward to our stay and was very disappointed!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 เม.ย. 2024
Laura, we regret to hear that your expectations weren't met during your stay. Our aim is to provide an accurate portrayal of the property and facilities through our images, and we regret if there was a disparity. In regard to fees, we strive to uphold transparency and appreciate your feedback on this matter. Our team is always open to discussions to clarify any misunderstandings. We would value the opportunity to improve upon your experience should you decide to stay with us again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Santiago

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Na
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 เม.ย. 2024
Thanks for the outstanding rating, Santiago!We're delighted your time at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

6/10 พอใช้

Olivia

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 7 พ.ค. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Olivia.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

10/10 ดีเลิศ

Dana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My husband and I really enjoyed our stay at the Gabriel for 3 nights. It was perfectly located on Ocean Drive right across from the beach. It was easy walking around the area or catching an Uber if we wanted to go somewhere farther. We loved the outdoor area around the pool and outdoor bar. It was nicely decorated and updated. The restaurant was good, too, and offered some nice drink specials for happy hour. The hotel staff were always very pleasant and honest. We didn’t feel like they were trying to sell us anything. There was a mixup with our room and another guest who had the same last name, but the manager promptly resolved the issue and made up for it. The hotel has two pools, one is on the rooftop of the adjacent building and offers beautiful views. The other pool is on the patio and has ample seating and umbrellas. Going to the beach was super convenient as well - you simply walked up to the kiosk and they set you up with chairs which is included in the price of the hotel. We would definitely recommend this hotel to anyone who wants to stay in the heart of South Beach. Hopefully one day we will be back!
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 เม.ย. 2024
Dana, it's a pleasure to know that you and your husband had an enjoyable stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Your kind remarks about the well-positioned location, captivating outdoor areas, appealing restaurant offerings, and our ever-helpful team members truly make our day! We are glad that the room mix-up was promptly sorted out and that our picturesque pools and beach services added to your delightful experience. Your high recommendation is much appreciated and we're excited for the opportunity to welcome you back one day.

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
location
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 เม.ย. 2024
Maria, we are delighted to learn that you found The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton to be so conveniently situated. It's wonderful to hear that our prime location contributed positively to your Miami experience. We hope to welcome you back soon for another memorable visit.

10/10 ดีเลิศ

Carmel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 เม.ย. 2024
Carmel, thank you for leaving a stellar rating for The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We truly appreciate it and hope to see you again soon for another outstanding experience.

10/10 ดีเลิศ

Melissa, Langley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central South Beach location, very clean. Service and staff were incredibly helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 เม.ย. 2024
Melissa, it's fantastic to read your kind sentiments on The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton! We're more than pleased to hear about your positive experience, especially about the cleanliness and the attentive service from our dedicated team members. We would be thrilled to have you back for further wonderful visits.

10/10 ดีเลิศ

Danny

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very old and difficult to navigate. Elevators neeed to be replaced. Stairs were not easily accessible
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 เม.ย. 2024
Danny, we value your feedback and it's important to us. We are sorry to hear that you had difficulties navigating the hotel and found the facilities less than satisfactory. Rest assured, we are committed to continuously improve and appreciate your comments on our elevator system and stair accessibility. Your experience will guide our steps in refining guest convenience. We hope you will give us another opportunity to serve you even better in the future.

10/10 ดีเลิศ

Daniel Brennan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 เม.ย. 2024
Daniel, your perfect score truly warms our hearts at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We are elated to understand, even without words, that your stay left a great impression. We thank you for selecting our hotel and look forward to your return, ensuring another memorable stay.

10/10 ดีเลิศ

Christine

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Christine, it's wonderful to hear that The Gabriel Miami South Beach's location contributed to your positive stay. Thank you for your feedback and we hope to see you again soon.

8/10 ดี

Sabrina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lucky our check in associate was exceptional! Extremely friendly and helpful and one of the best attributes about The Gabriel! He is the ultimate example of perfect customer service!!!!
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Sabrina, your praise for our team member, Lucky, is greatly appreciated. His warmth and dedication represent what we strive for at the Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We can't wait to welcome you back for another top-notch experience.

8/10 ดี

Ronald

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Its a great value. Some thougts: there’s only 1 small elevator in Bldg 1. Will return but will ask for Bldg 2. Also, A/C is not central, so its not as dispersed as it could be and is concentrated at ankle length. Staff is fabulous. Location and beach access great
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 เม.ย. 2024
Ronald, thank you for your feedback regarding your recent stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're delighted to hear about your positive experiences regarding our fabulous team members and convenient beach access.We acknowledge your notes about the elevator and air conditioning arrangements. We continually strive to enhance our guests' comfort, and your comments guide us in that direction. Be assured, your preference for Building 2 will be kept in mind for your future visits.We're eager to welcome you back to our charming beachside retreat soon.

10/10 ดีเลิศ

Fallon

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best location for the price. Staff was very accommodating and were even able to check us in an hour early. Beds were super comfy and the hotel was cute and chic. Thanks! We'll be back!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 4 เม.ย. 2024
Fallon, it's great to hear that you appreciated The Gabriel Miami South Beach's excellent location and value. Our team members are always eager to assist and it sounds like they hit the mark during your stay. We're thrilled that you found our accommodations cozy and our decor appealing. Your kind words have been shared with the entire team. We can't wait for your next visit!

4/10 แย่

Asha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We(family of 4) stayed there from Sunday through Thursday. The phone in the room didn’t work. I had to go down to front desk every time we needed something (ie. enough towels for four). Made the whole experience exhausting.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Asha, it's regrettable to hear that your stay with us was less than relaxing due to some communication issues and inconvenience with amenities. It's highly valued when our guests share their experiences as feedback like yours assists us to enhance our guest services. Please be assured that we always strive to assure the comfort and satisfaction of our guests, and we have taken note of your experiences carefully. We hope to have the opportunity to provide a more seamless stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

Greg

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place, friendly Staff
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 เม.ย. 2024
Greg, we're thrilled that your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton was pleasant. It's great to know that our team members' friendliness added value to your visit. We can't wait to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Astrid

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved it
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 3 เม.ย. 2024
Astrid, it's wonderful to hear you had an excellent stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We hope to welcome you back soon!

6/10 พอใช้

David

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was walkable and close
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 มี.ค. 2024
David, thank you for considering the convenience of our hotel's location. It's great that everything was in walking distance for you during your stay. Please consider letting us know if there's something we can improve to make your next experience more enjoyable.

10/10 ดีเลิศ

Marie-Hélène

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 เม.ย. 2024
Marie-Hélène, it's fantastic to hear you enjoyed your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're thrilled our commitment to excellent service impressed you and made for a memorable visit. Looking forward to seeing you again on your next trip to Miami.

6/10 พอใช้

Oscar

เดินทางกับคู่รัก
Overall, the hotel is a descent place since you are feet’s away from the beach. The only reason I gave an average 3 stars is because of the following: 1) The restroom did not had a ventilator. 2) The windows don’t open especially in the bathroom. 3) The space of the bedroom was small and the floor look dirty and old. 4) The hotel charges a lot of “miscellaneous charges”. Especially, when I had to pay an additional $75 for an early check in. Most hotels in California and Las Vegas don’t do this. However, overall it has walkable places to shop around and seeing the beach, which makes this a descent spot.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Oscar, it's good to know you found The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton favorably located near the beach and shopping areas. We apologize if certain elements of your stay were not to your satisfaction, we'll take note of your concerns regarding room ventilation, window functioning, and perceived room cleanliness. We assure you, we strive to meet industry standards, and any additional fees are informed at the time of booking. We aim to continuously improve, we appreciate your understanding and valuable feedback.

8/10 ดี

Christian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Christian, thank you for your rating! It's great to hear you had a positive stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. Our team members strive to provide a memorable experience for our guests and your rating demonstrates that. We can't wait to welcome you back for another enjoyable stay with us.

6/10 พอใช้

Peggy

เดินทางเป็นกลุ่ม
Restaurant service was very slow. Food was overpriced for menu items offered. The hotel staff are very kind but the environment seemed a chaotic.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มี.ค. 2024
Peggy, we appreciate your review. It's disheartening to know that your dining experience didn't meet expectations due to the wait time and pricing. We'll take note of your feedback for improvements. We're glad, however, that our team members showed kindness during your stay. We also understand your feelings about the atmosphere and will work on ensuring a calmer environment. We hope to have another chance to offer a more peaceful and enjoyable visit.

10/10 ดีเลิศ

Jenny

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Jenny, it's terrific to know that your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton was to your liking. Our team members appreciate your high rating and will continue to work hard to provide excellent service. We're already excited to welcome you back for another blissful getaway in Miami South Beach.

2/10 แย่มาก

Deshaun

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smelled like mildew and had visible water damage on the cabinet in the room. I Told the older gentleman at the counter shortly after the discovery and he was extremely rude and unpleasant. It was very hard being in a room for two days with the suffocating odor. We left after the second night. I did speak to a different gentleman the second night and he was much more pleasant and understanding. He offered to refund the resort fee. I was very disappointed staying there with my 2 daughters. The room was not cheap for 2 nights with all the fees and other resort expenses. The other staff members were great and the dining was delicious. The awful smell was a deal breaker for me to even give a good review. The hotel should have not rented that room in that condition. No one even came to the room to inspect.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 มี.ค. 2024
Deshaun, we empathize with your experience of discomfort during your stay due to the room condition. In particular, we take your experience with one of our team members very seriously as we deeply value the happiness and satisfaction of our guests. We would like to apologize if this affected your overall experience.We're pleased to hear that our colleagues generally offered a high level of service, and that you enjoyed the dining options.Your feedback about the room's condition and odour will be thoroughly reviewed by our team for immediate action. It's crucial for us that you feel comfortable, and we're sorry if this was not the case during your stay.We hope you might consider giving us another chance to demonstrate our commitment to your comfort and satisfaction.

2/10 แย่มาก

Jiaojiao

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 เม.ย. 2024
We appreciate the feedback, Jiaojiao.It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us.

10/10 ดีเลิศ

Monika

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel, great location, very nice and helpful staff.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
Monika, it's delightful to hear that you enjoyed your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're glad to know our excellent location and the hotel's elegance met your expectations. It is also wonderful to hear that our team members were able to provide you with great assistance during your stay. We can't wait to welcome you back on your next visit to Miami.

8/10 ดี

Stephanie, Sicklerville

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For the most part- the way was great! Staff is friendly, however service was extremely slow for drinks at the bar, pool, and outside dining. There was little to no consistency on the sizes of the drinks. And they are extremely expensive. Rooms were ok. Bed was really comfortable. Wardrobe didn’t have shelves for belongings and there weren’t enough hangers. In the bathroom- there was not a lot of counter space and I wish the room had a full length mirror somewhere.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
Stephanie, we appreciate your feedback about your stay at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. It's reassuring to hear you found the team friendly and the bed comfortable.We take your comments about the bar, pool and dining services seriously and will use them to enhance our guest experiences. We understand that the room storage and bathroom layout did not fully meet your needs, and for that we apologize. Confirming, we're always seeking to improve and your suggestions will be valuable as we look into potential changes.Thanks for choosing our hotel for your stay. We hope for the opportunity to impress you more thoroughly on your next visit.

2/10 แย่มาก

Pancho

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location to beach was nice. Staff was amazing except for Valet (terrible) was not told about spring break streets blocked off and took 2 hours to make it there after parking a block and a half away. Expected way more for the price
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 มี.ค. 2024
Pancho, we appreciate your feedback and apologize for the inconveniences experienced during your stay, particularly concerning parking and local events. Our team aims to share crucial information with our guests. It seems we've missed the mark here and for that, we apologize. We strive to provide a luxurious experience commensurate with our pricing and your comments will help us improve. We do hope you will consider giving us another chance to demonstrate the superior experience we are known for.

6/10 พอใช้

Tinatin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 มี.ค. 2024
Tinatin, we see you've shared a neutral rating for your stay. We endeavor to provide top-quality service to all guests and appreciate feedback that allows us to improve. We hope you will join us again so we can fully win your compliments.

10/10 ดีเลิศ

D'Andria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 มี.ค. 2024
D'Andria, it's fantastic to read about your experience at The Gabriel Miami South Beach, Curio Collection by Hilton. We're thrilled that everything met your expectations. Looking forward to your next visit.