ล็อบบี้

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม ศูนย์การแพทย์ลับบ็อกเวสต์

2.5 out of 5

รีวิว

7.4

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 395 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 226 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 142 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 138 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 104 จาก 1005 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Bryan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was exceptionally nice
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Kathy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kenneth Smith

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Arthur A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was not ready at 330pm, they reassigns a new room on the first floor, good. Next day breakfast eggs and sausage cold askedfor the microwave “ sorry sir we don’t have one” coffee was hot…
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Penny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My stay was wonderful. I was driving from northwestern New Mexico to southeastern Texas with my kitty - a long drive - and spent the night about half way. The room was beautiful and comfortable, but the thing that impressed me the most was the helpfulness and hospitality of the staff. The young man who checked me in was so nice. This morning, I took my bag down to my car. When I returned to my room, I could not find my cat. I looked everywhere and called for him, but he didn’t answer. Finally, I went to the front desk. DeMonica was on duty and she was so kind and helpful. She knew immediately what had happened and helped me find my cat. She really went above and beyond to be of service. I can’t tell you how much her kindness and helpfulness were appreciated. You have a great staff - especially DeMonica.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

tammy

เดินทางกับครอบครัว
Great location, friendly staff I will definitely stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Karla, San Angelo

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was the worst property I’ve ever stayed. The hotel has a terrible smell the moment you walk into the lobby. The evening front desk staff was not available so I had to call the hotel front desk in order for someone to come out and give me some towels. Toiletries and towels are limited in the rooms. There was hair in the bathtub and someone left a soft drink cup on the floor by the bed. Maybe a worker took a nap on the bed before we got there.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Debbie V วันที่ 20 พ.ค. 2024
Hi Karla,Thank you for taking the time to share your concerns. I have shared your comments with the front desk and housekeeping. We are diligently working towards improving our property. Once again thank you for your feedback as I take your comment seriously.

8/10 ดี

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central location. Easy to get to and from.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ted

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, big
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Celia

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love this place
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Samantha, Houston

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
You have to put your garbage outside the door daily. We left room and returned to the TV blaring and hair band on sink, not ours. Hair on pillows. Staff were pleasant.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Erick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Property needs to upgrade the rooms. Breakfast was poor.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Delilah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I walked into my room it was dirty and there was no toilet paper I left and booked at another Hotel. The trash cans outside were full I was not at all comfortable with the place.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก HollyT วันที่ 7 พ.ค. 2024
Delilah,I apologize that the room fell below our cleanliness standards and that you felt uncomfortable staying here. We appreciate your feedback and will definitely use it to help us improve.Thank you again for taking time to write your review.

10/10 ดีเลิศ

Sunny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Bridget

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Air conditioner was broken in room and Tv did not work. They would not give us another room or send anyone to fix the problem. It was at least 80 degrees in the room. Too hot to sleep much. They ran out of eggs at breakfast and did not have the juice machine going. Just not a good experience.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Rhonda

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I first arrived tv did not work. The guy running the desk was also the maintenance guy. He was very busy but came as fast as he could. He tried everything he could the tv was just out. Then later on we could not shower because the drain was backed up. This was just a bad room 210 was the room number. I hope they fix the issues because it would be nice to stay otherwise.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
I am saddened to hear that you had issues with the TV and shower not draining. I will have that room taken off market till we can ensure all items are working properly. We hope you will give us another opportunity the next time you visit Lubbock.

8/10 ดี

Sabrina, Jarrell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 30 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 star rating, we look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

6/10 พอใช้

Brooke

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for the 3 star rating, we hope you will come by and see us again the next time you come to Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Sabrina

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating, we look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Denise, El Paso

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front Desk personnel was very helpful and gave the information needed when checking in.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for the 5 star rating and for taking time to share your kind comments about the front desk staff. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

4/10 แย่

Megan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty and mold in the restroom.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
I am saddened to hear that you had cleanliness issue sin your room recently. I will speak with my housekeeping team about your feedback so we can resolve this issue going forward. We hope you will give us another opportunity the next time you visit Lubbock.

4/10 แย่

Lojann

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 22 เม.ย. 2024
I am saddened to see that you did not enjoy your stay with us recently. We hope you will give us another opportunity the next time you visit Lubbock.

4/10 แย่

Joyce

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room was not cleaned from the previous quest which messed up. Overall the stay was okay.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
I am saddened to hear that you had cleanliness issues in your room recently. I will speak with my housekeeping staff about your comments as well as do additional training to ensure this does not continue. We hope you will give us another opportunity the next time you come to Lubbock.

6/10 พอใช้

Debbie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly. I’ve stayed here before years ago and It was good. But our room was dirty, walls have stuff on them and the headboard. The rubber baseboard in the bathroom was away from the wall. Definitely needs some maintenance.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for the 3 star rating and for taking the time to share your experience with us. I will speak with my staff about your feedback so we can continue to grow and better serve our guests. We hope you will come by and see us again the next time you are in Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for taking the time to share your comments about our staff. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Jerry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was close to the medical services.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you very much for the 10 star rating and for taking the time to share your experience with us. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

8/10 ดี

bebe e.

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Tania

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Dustin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for the 4 star rating, we hope you will come by and visit us again the next time you are in the Lubbock area.

4/10 แย่

Keith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pros: sheets & towels appeared clean; staff was nice, bed wasn’t terrible (no springs in my back or sagging in the mattress), felt safe Cons: Old & run down-room has paint touched up in wrong color, back of bathroom door was busted, sink did not have hot water unless the shower was running at the same time. Major con: Noise. The design of the building means that no matter what floor you’re on, you hear every.single.word said in the lobby or in the open hallways on the other floors. I think they’d have to tear down the building and start again to resolve this noise issue. Also, it’s right on the highway so lots of highway noise at night too. Bring earplugs to sleep in.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to hear you did not rest well due to the noise in and around the building. i will have my maintenance team look into the plumbing issues as well as the paint difference in your room asap. We hope you will give us another opportunity the next time you come to Lubbock.

4/10 แย่

David

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 10 เม.ย. 2024
I am saddened to see that you did not enjoy your stay with us recently. We hope you will give us another opportunity the next time you visit Lubbock.

2/10 แย่มาก

zhila

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My daughter and I started itching the same night and noticed bumps. When we lifted the mattress, there was a flea/bedbug/ or tic. Not sure what it was. Went downstairs to explain to the front desk. He offered a different room. We moved our belonging yo a different room since it was 11pm , the mattress and comforters of both beds had stains on them. Went downstairs to explain, he says he couldn’t refund any money. Took my belongings with my daughter and booked a different place. Called Expedia and they got refund for one night.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 10 เม.ย. 2024
I am saddened to hear about the experience you had while staying with us recently. I will have the room you were in taken off market till our pest control tech can ensure there are no pest in the room. I will also speak with my housekeeping team about your feedback so we can continue to grow and better serve our guests. We hope you will give us another opportunity the next time you come to Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Alfredo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and quiet. Lots of breakfast options. There was random junkies walking around lobby and then later strolling the parking lot we could see from our room. Didn’t bother anyone personally but we had children. We also didn’t have trash bags in the room and were told they didn’t have any so we were given a large cleaning bag to keep in the room.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for taking the time to share your experience with us. I speak to my front desk about your concerns, we want every guest to fell completely safe while staying with us. We hope you will come by and visit us again the next time you come to Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Joyce C

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The atmosphere and comfort plus quality made a stay.
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for taking the time to share your experience with us. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Elaine

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient to get to my appointment at Covenant Hospital.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for choosing us for your accommodations while here for medical visits. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Lynna

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was just perfect for my husband, dog and myself. We enjoyed the stay.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for taking the time to share your experience with us. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Yolonda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved it. We were amazed at how quiet the ground floor room was. Best place to stay for a quick visit to Lubbock, TX!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Thank you so much for the 5 star rating and for taking the time to share your experience with us. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

2/10 แย่มาก

Dennis R

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to the hospital
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
I am saddened to see that you did not enjoy your stay with us recently. We hope you will give us another opportunity to regain your loyalty the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Ricardo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice Clean good management!! We enjoyed our stay
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you so much for the 10 star rating and for the wonderful comments. We look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Teresa, Willis

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you very much for the 5 star rating, we look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

10/10 ดีเลิศ

Kayla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you so much for the 5 star rating, we look forward to seeing you again the next time you visit Lubbock.

6/10 พอใช้

Felix

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LQ Management วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for the 3 star rating, we hope you will come by and see us again the next time you are in the Lubbock area.

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and quiet property.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for taking the time to review us! It is truly appreciated!

10/10 ดีเลิศ

Dafne

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was nice and clean
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review! We hope you have an Amazing Day!

2/10 แย่มาก

Adam

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Broken bathroom door, outdated tv, and dirty shower and bedding. The staff we interacted with were amazing and helpful and the breakfast was good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review! We are truly sorry that your room was not what was expected when staying at our hotel. I will make sure my housekeeping manager reads your review so she can make sure this does not happen moving forward. Once again thank you so much for your review and we hope you have an amazing day!

10/10 ดีเลิศ

Caleb

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved that it was so close to hospital as we had a family member in the hospital. So it was very convenient and priced very reasonably!! Rooms were really nice!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review! We hope to see you again soon!

4/10 แย่

Easton

เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was definitely a pet kept in the bathroom as there were bite marks and animal hair on walls, the floor, and surrounding areas in the bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review. We are truly sorry that you had a bad experience with pet hair at our hotel. We will make sure and talk with our housekeeping staff about your review so there are aware of the situation. Once again thank you so much for the review and we hope that you have an amazing day.

6/10 พอใช้

Chris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Even on the sixth floor you could hear the waffle maker beeping at 6AM
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review. I am sorry that that you could hear the waffle maker at 6:00am. I will ask and see if there is a way to turn the volume down on them. Thank you again for the survey.

2/10 แย่มาก

Ramona

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was dirty had not been cleaned well.. my fiancé fell in shower, first time ever happening to him. The tub was super slippery. When mentioned to management she said she could not do anything about it because we had booked through 3rd party and not directly with hotel?? We did not even get words of concern!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Thank you so much for your review, and we are truly sorry that you feel that you did not receive the care and compassion from the front desk staff when you reported your issues with your stay. We will make sure to talk to our staff directly about your stay to help make sure this does not happen again. Once again thank you so much for your review and we hope you have an amazing day.