สิ่งอำนวยความสะดวกในห้องพัก

รีวิว อเมริกาส์เบสต์แวลลู อินน์แอนด์สวีทส์ โกรฟส์ พอร์ตอาร์เธอร์

2 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 17 จาก 98 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 22 จาก 98 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 18 จาก 98 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 19 จาก 98 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 98 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

4.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Nancy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was expensive and dirty
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 28 ก.พ. 2024
I am sorry that we have disagreement for refund as you had online PREPAID reservation for two nights and you have to check out for emergency after one night. We have to follow the OTA cancellation policy as you have paid to them. We deeply regret that you encountered challenges during your recent experience with us. It is indeed unfortunate that we were unable to meet your expectations and deliver flawless service.We genuinely value your patronage and sincerely hope that you might consider affording us another opportunity to showcase the exemplary level of service that we consistently aspire to rectify any shortcomings you may have encountered during your previous stay.Please be assured that your feedback is invaluable to us, as it guides our continuous efforts to improve and exceed our valued guests expectations.

2/10 แย่มาก

Salvatore

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Door to room wouldn't lock, felt unsafe all night. Next day they dis give me a room with a door that locks
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 19 ม.ค. 2024
We work hard everyday to give the best to our guests, We are sorry for the experience you had. We assure to serve much better for your future stay. Thank you for your business.

10/10 ดีเลิศ

Kimm

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 17 ธ.ค. 2023
We appreciate your business. Thank You.

2/10 แย่มาก

shelbi

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I felt very unsafe having to check in at a window out side people yelling at each other once I walked in my room I walk right into a spiderweb had two spiders in the room that I seen while in the room continued to hear people screaming
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 30 ก.ค. 2023
We are sorry for your bad experience. The lady guest was drunk and lost her control. We did take immediate action. Trust us the place is safe. We try to avoid such incidents.

8/10 ดี

Jose

เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 23 ก.ค. 2023
We appreciate your business. Hope to serve you better in future. Thank You again.

10/10 ดีเลิศ

Jose

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 16 ก.ค. 2023
We appreciate your feedback. Thank you for your business.

10/10 ดีเลิศ

Norrell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 8 ก.ค. 2023
Thank you very much for giving us a chance to serve you. Hope to serve you again in near future.

2/10 แย่มาก

Yuliet, Port Arthur

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Gil

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet area
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 28 มี.ค. 2023
Thank you very much for opportunity given us to serve. We appreciate your feedback and business.

4/10 แย่

Pemo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Some things didnt work like the tv remote control, refrigerator, we ask to come back in pick something that we left behind and they denied that it was in the room
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 20 มี.ค. 2023
We are sorry for the inconvenience. We assure you to check the matter and take necessary action to serve better for future stay.

4/10 แย่

Erica

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked I was able to check in early, however I was charged a 30 dollar fee which wasn’t the issue, my first room had multiple roaches, and no hot water, was switched second room was a little better but still wasn’t great.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก ABVI. วันที่ 16 มี.ค. 2023
We are sorry for the inconvenience. Regular check in time is 2.00pm but let you check in, with little early check in fee instead of the guest to pay for the whole day. We do pest control every month but will address the issue, Once again sorry for that. We will definitely serve you better in future.

2/10 แย่มาก

Endia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was low budget . Homes in the comforters . No toilet paper dirty shower paint kissing and dirt and dust under and around mini fridge . It was definitely a $30 value
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 27 ก.พ. 2023
Sorry for the inconvenience. We promise to serve you better during future stay. Thank You.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
You get what you pay for
What I get for being cheap, spend the extra $20 for a better room. Here the door had trouble opening, fridge didnt work, no heat from the aircon, filthy window. Way to tired to complain or switch rooms. Pictures need to be updated
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 8 ก.พ. 2022
Sorry for your inconvenience.

2/10 แย่มาก

BRADDIE, Houston

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No ashtrays for the smoking rooms. None at the motel. Awakened at 6 AM by fire alarms, no fire. Will NEVER stay there again!!!!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 2 ธ.ค. 2021
Dear Braddie, Please forgive us for any way in which our accommodations failed to meet your needs. Guest satisfaction means everything to us, so we will use your feedback to seize all opportunities for improvement. Hopefully, your time in the area was worthwhile, and we wish you much happier travels ahead.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 4 พ.ย. 2021
We appreciate your business and feedback. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

Tony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 4 พ.ย. 2021
We appreciate your business and feedback. Thank you.

2/10 แย่มาก

Sally

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 5 ก.ย. 2021
We appreciate your business & wish to serve you better in future.

4/10 แย่

Stacy

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pool was cool. The drunk woman showing her privates to a pool full of young kids not so cool. I'll never book with them again.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 4 ก.ย. 2021
We are sorry for drunken guest. Sometimes guest over drink and create such scene. We have taken immediate action as soon as we received complain and did not extend the stay of guest even he wanted to.

2/10 แย่มาก

Nathan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ew, America’s Best Value Inn’s and Suites.
It was not what we expected. There were drunk people showing Private parts while our kids were at the pool, the coffee pot was rusty and had bugs in it, the portable stove was also rusty, and there was no plug in to plug either up. The only great thing I have to say is that the pool was clean.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 2 ก.ย. 2021
We are sorry for your experience. Sometimes any of the guest is drunk, it happens which should not. Our staff is always there to handle such situation on priority.

10/10 ดีเลิศ

Tammy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The management was professional, very friendly and extremely helpful.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 31 ส.ค. 2021
Thank you for your feedback. We appreciate your business. Thank You.

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 1 ส.ค. 2021
We appreciate your feedback. Thank you.

4/10 แย่

Arthur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible visit
Tge room was missing the iron, ironing board, alarm clock and the phone didnt work. The shower head was located at the entrance of the shower so youd make a mess getting in the shower. The bed was like sleeping on the concrete floor and the pillows had ALOT to desire I had to stuff towels in tge pillow cases just to have some comfort. There was in and out traffic all night and vehicles cruising the parking lot with that boom boom music playing viberating the walls. Just a horrible experience and will not return. I
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 21 ก.ค. 2021
We are sorry for your experience. If you can give us dates of your stay at our property, it ll be helpful us to look into the problem and resolve it.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not as advertised. No breakfast etc.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 15 ก.ค. 2021
Sorry for the your experience. Lobby is still closed so we can not serve the breakfast.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I. Liked the Comfortness an Peace an Quiet
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 15 ก.ค. 2021
We appreciate your business. Thank you.

8/10 ดี

Josh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 6 ก.ค. 2021
We appreciate your business. Thank you.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy, small room. Paying a bit more you can stay at Econo lodge with more amenities, nicer and a large room
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 15 มิ.ย. 2021
We're sorry for any concerns you had regarding any excess noise and the room size. We'll discuss these further with our team, and we wish you all the best.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 16 มิ.ย. 2021
We are sorry for your experience. We shall check the matter. Thank You.

2/10 แย่มาก

Lori

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay there!!!
We would not stay there! We canceled our stay there and went somewhere else!! The room had nothing but a bed and metal table and chairs! And smelled bad!
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 16 มิ.ย. 2021
We are sorry for your experience. We shall check the matter. Thank You.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Small room overly crowded with 2 twin beds and dresser /hooch. Bedding was very dingy with burn holes all in it from previous guest I recon. Pillows were horrible to lay on. Place was full of roaches, which I now too probably have them now in my belongings at home. A/C didn't work properly either. There was no trash can in the room, or ash tray for a smoking room. Only perk I liked about the room or the stay was the shower.. It was nice and large adjustable shower head on it. Other than that, I will not be staying there again. I do not do the roaches, and owners need to treat for them asap. Thanks for reading.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 31 มี.ค. 2021
Thank you for your business and suggestion. We regularly do the pest control. Though provide the room number you stayed so we can look into it. We do have rooms with kitchen and studios we are bigger than the regular rooms. Sorry for the inconvenience. Americas Best Value Inn & Suites 5201 E Parkway St Groves Tx 77619.

6/10 พอใช้

Ann

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
One night stay
Room we had was tight to say the least.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 18 มี.ค. 2021
We appreciate your business. Thank you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
N/A
N/A
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 15 มี.ค. 2021
We appreciate your business. Thank You.

8/10 ดี

Ashton

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not too shabby
It wasn’t bad for the price. Not the best looking outside but rooms were clean and updated.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 6 มี.ค. 2021
Thank You. We appreciate your business.

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 2 มี.ค. 2021
We appreciate your business. Thank You.

10/10 ดีเลิศ

Julian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 2 มี.ค. 2021
We appreciate your business. Thank You.

4/10 แย่

Donna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 2 มี.ค. 2021
We appreciate your business. Thank You.

6/10 พอใช้

maverick, corpus christ

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
had local police making rounds every 30 ,ins was disapointed in room .felt it could be updated .looks old
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 12 ส.ค. 2020
We are happy to serve you as our guest.We are sorry if you were not comfortable with police rounds on the property. It is common in this area. The law enforcement keeps patrolling at all the property around us day and night for the safety of the guests.

10/10 ดีเลิศ

Jason

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 12 ส.ค. 2020
Thank You. We appreciate your business.

4/10 แย่

Daniel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 12 ส.ค. 2020
Thank You. We appreciate your business.

6/10 พอใช้

Green

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There very prashant and have worked with 100 % but there is black mold in the room in 4 different places but there pretty nice here
เข้าพัก 7 คืน, เมษายน 2020
การตอบกลับจาก ABVI Groves วันที่ 18 เม.ย. 2020
Thank you for your feedback. We will make sure to look into it. Again thank you for the business.

4/10 แย่

Charles

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I do not like to give negative reviews unless really necessary, but this was one of the most “marginal” motels I’ve stayed in. Much less clean than usual. Although a non-smoking room, the smell of acrid smoke filtered through the walls (floor) such that I awoke early in the night thinking something was burning.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 21 ม.ค. 2020
We are sorry for the inconvenient stay you had. We tried to look into the problem but could not find any guest reservation from hotels.com in last seven days. If you still feel that you had stayed with us than we request you to contact the property so we can check the exact problem and process partial refund if possible.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Very friendly staff. It stunk the curry so bad I had to spray febreez to be able to sleep.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 3 ธ.ค. 2019
We will check the matter. It will be easy for us if you can give your Room number and dates of your stay with us. Thank you and sorry for the inconvenience.

2/10 แย่มาก

Sara

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is NOTHING AT ALL like the photos. Everything about our stay was horrible. The room was DISGUSTING and we had 3 noise complaints we littertly had to walk on our tippy toes all because there are plant workers that have been staying there for a month so basically there all about them.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 3 ธ.ค. 2019
We shall look into the matter and try our level best to have better stay with us in the future. We do appreciate your business.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก ABVI วันที่ 3 ธ.ค. 2019
We appreciate your business. Thank You.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good customer service. Good room. Quiet and clean. Good breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก GM วันที่ 9 พ.ย. 2019
Thank you. We appreciate your business. We look forward to serve you in future.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean and the area was quiet. I had to kill a couple of spiders before i could settle in. Overall, I enjoyed my stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก GM วันที่ 9 พ.ย. 2019
Thank You for the opportunity to serve you.we appreciate your business. We make sure to look into your suggestion to serve you better in future.

8/10 ดี

Harold

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

8/10 ดี

Harold

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had to switch rooms twice before we found one without an overpowering, unknown odor/broken air conditioning. However, the lady working at the check-in was very friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 23 พ.ค. 2019
Thank you for the feedback. We are sorry for not delivering you exceptional accommodations initially, but are happy our lovely staff could assist you in getting you a suitable room. We hope you enjoyed the rest of your stay and our team looks forward to hosting you again should you make a return to town. All the best and we wish you safe travels ahead!

2/10 แย่มาก

Renee

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not again
No hot water; poor heater in the room; Cracks in the door allowing cold air in
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019