บริเวณประตูทางเข้า

รีวิว ซิตี้ออฟดรีมส์ – โรงแรมเดอะเคาน์ดาวน์

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 448 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 436 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 69 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 36 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 1001 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Great service from staff although a crowded customer arrive at the same time. However, this is not enough to settlement time that we take for check in process (we take around 30-40 mins). We almost miss the show that we reserve for that day. In addition to long time for check in, hotel don’t have enough seat for accompany. So, this is also worst thing. Next, room is clean but photo on internet is not updated. This is another weak point, in photo - u will see great room & nice atmosphere in room. However, the actual is not similar what u are expect (we are real people that realize about 20-30% drop from our expectation but this is too much). In summary, guest who want to stay here please be sure that u are not hurry or have any schedule as check in is the worst & u has to ask ur accompany to walk around while u are waiting for check in as it and don’t book any activity within 1 hr on ur arrival at the hotel. Lastly, room is clean & staff is great but actual room will be drop more than half of room u see on website
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 16 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience with us. It is only through continuous and objective feedback from guests such as yourself, that we are able to review and improve upon the facilities and services that we provide to ensure that we are meeting; if not exceeding your expectations. It is definitely discouraging to know that your experience was not pleasant as we were unable to meet the basic requirement of service. Please accept our apologies that we were not able to deliver the experience you were hoping for. We make sure your comments will be shared to the management and through that we will strive to improve what we are lack of. We hope to have your return and we ensure you to give you a different experience.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good service and staff always smile and take care us
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 12 มี.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We are so glad to hear that you are satisfied with the service provided by our team members! We look forward to see you again in the near future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
สะอาด ทำเลเยี่ยม มี shuttle bus ไปทุกที ดีงามสุดๆ.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 27 ก.พ. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Thai. We are very thrilled to hear that you had a very nice stay with us and you are very satisfied with our room cleanliness, hotel location as well as free shuttle bus service! We look forward to welcome you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Franky, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ดีมากครับ คาสิโน แหล่งช็อป อาหารอร่อย เหมาะแก่การมาพักผ่อน แบบครอบครัว หรือส่วนตัว
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 13 ธ.ค. 2018
Dear Franky, Thank you very much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Thai. We are very thrilled to hear that you like our facilities very much! We look forward to see you again in a near future!

6/10 พอใช้

arisa, Chonburi,Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
fantastic
great stuff
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Suzanne C วันที่ 7 พ.ย. 2017
Dear arisa, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We are glad to hear that you had a fantastic stay with us! We look forward to see you again soon!

8/10 ดี

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
One night stay in countdown
There were quite some disturbing issues during the stay, I was in a rush to take my car and leave however I need a stamp from the check in desk, the stamping process took abnormally long and it was found out that the machine was jammed and they had me waiting while they try to take the ticket out, it took about roughly 10 mins, they could’ve done a better job in problem solving, such as giving me a new ticket straight away, or contacting the gate keeper to open the parking gate for me to leave. Aside from this fact, the window view from our room was a let down due to the dirtiness of the windows, stains and dusts showing how long the windows were left without cleaning, the price weren’t especially cheap for the stay yet compared to my other stays in Sheraton, parisian and Venetian, we all got free upgraded rooms. Aside from these facts the rest of the services and gastronomic experiences were very good. Especially the room service hainan chicken rice that I ordered that night.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 11 มี.ค. 2021
Dear Brian, Thank you so much for taking time to share your experience with us. It is only through continuous and objective feedback from guests such as yourself, that we are able to review and improve upon the facilities and services that we provide to ensure that we are meeting; if not exceeding your expectations. It is definitely discouraging to know that your experience was not pleasant as we were unable to meet the basic requirement of service. Please accept my apologies that we were not able to deliver the experience you were hoping for. We have investigated the matter with our Front Office Team and believe that we could have handled the situation better and definitely a re-training for the team members on this particular situation is a must. We make sure your comments will be shared to the management and through that we will strive to improve what we are lack of. We hope to have your return and we ensure you to give you a different experience.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 6 ม.ค. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 4 ม.ค. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

WAI SI

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 27 พ.ย. 2020
Dear WAI SI, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

SOK LAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
員工服務都很好,唯獨辦理入住的同事少
員工服務都很好,唯獨辦理入住的同事少
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

si man

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.ย. 2020
Dear si man, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We hope to see you again soon!

8/10 ดี

Weng Chi Alexandra Isabel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 19 ส.ค. 2020
Dear Weng Chi Alexandra Isabel, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 7 ก.ค. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Sarandona

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 23 มิ.ย. 2020
Dear Sarandona, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

Arlindo Vicente Sou

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 19 มี.ค. 2020
Dear Arlindo Vicente, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
寬敞乾淨, 地點方便, 前台Chris 殷勤出色..................................
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 13 มี.ค. 2020
您好! 非常感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 得知您十分滿意我們酒店的同事們所提供的服務, 我們感到非常高興! 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 25 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
迎尚酒店為原Hard Rock Hotel,位置很好, 飯店內的工作人員也很友善. 但就是Check in的時間會花費較久
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 13 ก.พ. 2020
您好! 非常感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 得知您十分喜歡我們酒店的位置以及我們同事們所提供的服務, 我們感到非常高興! 對於您所提出的回饋, 我們會與相關部門以及管理層分享以作進一步的改善。 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
よい
広く清潔、ロケーションも悪くありません。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 10 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Japanese. We are very thrilled to read that you are very satisfied with our room condition, cleanliness as well as our hotel location! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
It's more about value. For this price, the quality of the room and overall just doesnt worth it. You can have many other choices if you are paying this price per night
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 3 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience with us. It is only through continuous and objective feedback from guests such as yourself, that we are able to review and improve upon the facilities and services that we provide to ensure that we are meeting; if not exceeding your expectations. We make sure your comments will be shared to the management and through that we will strive to improve what we are lack of. We hope to have your return and we ensure you to give you a different experience.

10/10 ดีเลิศ

RL, Hong Kong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very comfortable place to stay with friendly staff. Truly enjoy there.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear RL, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We are very delighted to read that you had an enjoyable stay and you are very satisfied with our room condition as well as the service provided by our "friendly" team members! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
호텔까지 지하철 이용 가능
경전철이 개통되어서 공항에서 타면 2 정거장 후 코타이 이스트 역 1번 출구에서 내리시면 돼요. 셔틀 버스가 있긴 한데 아침 일찍 공항을 가야 해서 텍시 외에 다른 교통수단이 없는지 물어봤는데 시내버스만 알려 주더라고요. 지하철 정보도 제공해 주면 좋겠어요.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Korean. For your feedback, we will share it with related department for further improvement. We hope to see you again.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

6/10 พอใช้

Wai Ling

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Wai Ling, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check-in 排隊時間超過 30 分鐘
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
您好! 感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 對於您所提出的回饋, 我們會與相關部門分享以作進一步的改善。 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bath tub is a bit too small. Also the pillows are just soft. But other than that, this hotel is pretty good.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We are glad to know that you are satisfied with the overall staying experience. For your feedback, we will share it with our Management Team for further consideration or improvement. We look forward to seeing you again!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good, they don't accept union pay as deposit, will take 21 days to refund if use credit as deposit, I used cash instead but takes a long time to check out
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us. For your feedback, please accept my apologies that we were not able to deliver the experience you were hoping for. We make sure your comments will be shared to the management and through that we will strive to improve what we are lack of. We hope your experience with us before will not hinder you from returning to us and we look forward to welcoming you back to our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
なかなか良いホテルでしたが、朝食付きで安いプランが有ったらもっと良いと思います。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Japanese. We are so pleased to know that you like our hotel so much! For your feedback, we will share it with our Management Team for further consideration. We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Jeong Han

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Jeong Han, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Hsienkai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Hsienkai, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
MRT駅に近く便利
深夜便で到着しましたが、フロントが温かく迎えてくれました。 ホテルから最近開通したらMRTの駅までモールを通っていけはすぐだったので、タクシーを使わずにタイパ内の移動ができ便利でした。
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Japanese. We are so glad to hear that you are so satisfied with the service provided by our team members and you like our hotel location! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
沒什麼喜歡的地方 亦沒有什麼特別吸引的元素。房間面積太少 浴室沖涼不方便 浴缸半塊玻璃不知所謂 暫時也 不作下一次入住的想法
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
您好! 感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 對於您所提出的回饋, 我們會與管理層分享以作進一步的考量及改善。 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
退房時遺留下頸鏈,酒店職員亦主動幫我找回。印象良好。告知我啲段期間有没有人check in 、剛進行完打掃。另外,交通亦十分方便。房間比較大,景觀不錯
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
您好! 非常感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 得知您非法滿意我們酒店的同事們所提供的服務、房間的大小以及景觀等等, 我們感到非常高興! 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

10/10 ดีเลิศ

MEI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear MEI, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 22 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
飯店地點位置適中 ,唯浴室沒做乾濕分離設施 。
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 24 ม.ค. 2020
您好! 十分感謝您抽空與我們分享您的住宿體驗! 得知您喜歡我們酒店的地理位置, 我們感到很高興! 對於您所提出的回饋, 我們會與管理層分享以作進一步的考量或改善。 希望於不久將來, 能再次為您提供更好的服務!

10/10 ดีเลิศ

ching

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear ching, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

HEEJEONG

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear HEEJEONG, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Seungjae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
좋은호텔임
코타이 지역에서 지내기는 좋았습니다. 워낙 고급호텔들이 주변에 많이 있어서 그정도 가격에 스위트룸에 지내기에도 좋았습니다. 공연이나 주변 즐길거리 보기도 아주 좋은 거리에 있는 호텔입니다. 심지어 타이파중앙공원 그쪽까지도 슬슬 걸어갈정도였습니다.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear Seungjae, Thank you very much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Korean. We are very delighted to know that you are very satisfied with our hotel location! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, close to the new metro station. Room is spacious & clean with good view.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We are very thrilled to read that you are very satisfied with our hotel location, room condition & cleanliness as well as our room view! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

8/10 ดี

Lynette, Singapore

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is great for the airport and ferry terminal.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Lynette, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We are so pleased to hear that you like our hotel location very much! We look forward to seeing you again in the near future!

6/10 พอใช้

HYUNSUN

เดินทางเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 1 ก.พ. 2020
Dear HYUNSUN, Thank you so much for taking time to share your experience with us! We look forward to seeing you again soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us! We look so much forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

4/10 แย่

franklin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Service is way below the Macau standard!
First of all, sign to hotel reception is nothing clear if you walk from inside the building. Check in has a long queue and there is only one guy working there. Have to ask the check out counter why they are not helping to get to check in, waited more than half hour. Wanted to get some change for transportation but was told they can’t make changes! Other hotels gladly offer that service and is very detail in asking how they could help with getting to our destination. Have to call and ask for tidying up the room.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear franklin, Thank you for taking time to share your experience with us. It is only through continuous and objective feedback from guests such as yourself, that we are able to review and improve upon the facilities and services that we provide to ensure that we are meeting; if not exceeding your expectations. It is definitely discouraging to know that your experience was not pleasant as we were unable to meet the basic requirement of service. Please accept our apologies that we were not able to deliver the experience you were hoping for. We make sure your comments will be shared to the management and through that we will strive to improve what we are lack of. We hope to have your return and we ensure you to give you a different experience.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 20 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience with us! We hope to see you again!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
가성비 최고의 호텔
코타이 지역에서 가장 가성비가 뛰어난 호텔입니다. 주변에 유명한 호텔을 다 걸어서 방문할 수 있고 걷는 것을 좋아하신다면 타이파 박물관 지역까지 도보로 가실수도 있습니다. (20분 소요). 셔틀버스가 워낙 잘되어 있어서 공항에서 호텔까지 편하게 갔고, 택시를 타도 15분이내 도착해요. 다른지역도 셔틀로 편하게 구경하실 수 있습니다. 베네시안뷰로 요청해서 배정받았는데 너무 좋았습니다. 객실도 깨끗했어요. 다만, 단점이라면 조식이 너무 부실합니다. 부실한 것에 비해 가격이 너무 높아요. 코타이 주변 식당은 물가가 높습니다. 참고하세요. 다들 고급식당이라.. 그리고 방음이 잘 안됩니다. ㅠ.ㅠ 옆방에 시끄러운 분들이 숙박하시면 각오하셔야 할듯. 저흰 한국분들이었는데 새벽까지 시끄럽게 술드시고 떠들고 해서 좀 괴로웠어요.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Suzanne C. วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience with us and apologize that we are not able to respond in Korean. We are very delighted to know that you are very satisfied with our hotel location, complimentary shuttle bus service, room view as well as room cleanliness! For your feedback, we will share them with related departments for further consideration or improvement. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!