ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โฮมทาวน์ เอ็กเซกคิวทีฟ สวีทส์

2.5 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 57 จาก 181 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 44 จาก 181 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 33 จาก 181 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 181 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 181 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Benjamin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก David Irish, Mgr. วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thanks for the feedback.

6/10 พอใช้

Beth, Concord

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel has been closed for a a few years and just recently reopened when we stayed. Very minimal decor and amenties. Everything closed since it just opened up. The grounds needed mowed and the room had crickets inside. The same man who checked us in did everything. He must be the new owner/manager.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก none วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thanks again for taking the time to communicate with us. We value your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
David is a super nice guy. Easy check in and out. Very clean room. Safe place.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก none วันที่ 9 เม.ย. 2024
Glad you had a good experience and thank you for the kind words.

2/10 แย่มาก

Raymond

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wasn’t quite what we expected!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก none วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thanks for your feedback.

8/10 ดี

Nichole

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก none วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thanks for the feedback.

4/10 แย่

Robert, Houston

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
For starters the room we reserved was for 2 queen size beds, we were put into a queen and full. Ice machines didnt work no breakfast provided. To round things off was that the toilet in the room did not flush properly and kept getting backed up. The mini fridge in the room didnt work and the tv only offered about 3 channels - no disney or other channels you would expect. We had to go from the third floor to the first floor to use the restrooms and those were not properly stocked or flush properly. Over all the experiance was bad and will not suggest the property to anyone.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก none วันที่ 20 มี.ค. 2024
Sorry you had such a bad experience, but most of the problems could have been remedied quickly with some some communication. You did ask for a plunger, which we provided, but were never told that it didn't solve the toilet issue. The current guest in the room plugged in the fridge and at last check tonight it was working normally as is the ice machine While we don't offer breakfast or the Disney Channel and don't claim to, we count 67 channels via DirecTV offering various programming not including infomercials, as well as complimentary in-room coffee. In the interest of accuracy, we must point out that all of our rooms offer either 2 queen beds or 1 king bed, and we will happily show any potential guest our suites for their approval.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
PLACE IS CLOSED
This place is closed. They don't even have a sign on the door but it was on Hotels.com. I asked the hotel down the street and they stated it had been closed for 3 years.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก David Irish, Mgr. วันที่ 4 ก.พ. 2024
I do not know which hotel down the street you are getting your information from, but we are indeed open and have been since November of last year. We hope you will come by and see us. Look for the 3 signs on the building and 1 on the road and you will find us

10/10 ดีเลิศ

Eliza

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก David วันที่ 22 ม.ค. 2024
Thanks for the feedback!

2/10 แย่มาก

Anthony

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was raggedy, no breakfast even though was advertised, no cable... will not stay again
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก David Irish วันที่ 10 ธ.ค. 2023
We are truly sorry that we fell so short of your expectations. While technically we don’t have cable, we do offer direcTv. I count 67 channels with programming not counting the shopping and infomercial channels. Even so I know lots of times there’s nothing I want to watch. At check in we informed all guests that we weren’t offering breakfast yet, and we have corrected online information to be more accurate as well. Thanks for taking the time to give us your feedback and we will continue to make improvements in order to provide the best value possible for our guests.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel only had some of the rooms open. They were remeodeling . The breakfast was told they would have. Went down the next morning and it was not set up. The rooms was very clean.Did the reservation several weeks ago and got there and it was not in the computer. The Lisa staff was very nice.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 6 ก.ค. 2020
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 ดีเลิศ

Hector

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 6 ก.ค. 2020
Hi Hector, Thank you for the 10/10 rating.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price reflected the conditions, when we first checked in the room’s AC was not working, so we had to switch room and the second room we switched to was dirty. The wall holding the ac unit was falling apart. The curtain rod that closes the curtain was off and in the window. The shower curtain was dirty from others use. As well as white stuff on the wall of the shower. The toilet had pee under the seat from other people and after the first day when they came to clean the room for the second day they didn’t replace the toilet paper, and when we called to have someone bring it to us as it was late. They wouldn’t and when we got down there she was just on her phone.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Nick วันที่ 24 พ.ค. 2020
Hi, im sorry this happened. Can you tell us what day and around what time this happened? So we can correct the issue, with the front desk.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 6 ก.ค. 2020
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
They were booked solid when i went to registar. Plus no one came to help for about 30 minutes.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 6 ก.ค. 2020
I'm sorry to know that we did not provide you with the exceptional experience we strive for every day. Please know that I will be taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment.

10/10 ดีเลิศ

Larry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 15 มี.ค. 2020
Hi Larry, Thank you for the 10/10 rating.

6/10 พอใช้

Carla

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 6 มี.ค. 2020
Hi Carla, Thanks for the rating. I’m pleased that you had a generally great experience with us, but I’m very concerned that we didn’t live up to your standards or expectations in some ways. We take great pride in our hotel, and I hope that shows. We’re also always working to get better. I hope you will give us another chance and see what we’re doing what we can to improve and enhance the guest experience.

6/10 พอใช้

KW, Dallas

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Very outdated, evening staff was good at check in but morning staff couldn’t have cared less. Breakfast was a joke & basically non existent. Room only had local channels, made for a long night of news, pbs, Spanish speaking channels.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BLLL วันที่ 6 มี.ค. 2020
Hi KW, Thank you for the feedback. I'm sorry to hear that you find our property outdated and breakfast was basically non-existent. I'm sorry about the disappointment.

4/10 แย่

Jenny, Denison

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are very very dirty, including mold in a lot of spots. Fridge was frozen so it couldnt be used. Staff was awesome but not the room!!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 27 ก.พ. 2020
Hi Jenny, Thank you for the feedback. I'm sorry to hear that the rooms are very very dirty and mold in a lot of spots as well as the fridge was frozen. I am pleased to know that the staff was awesome. Please know that I will be addressing these problems with our staff and taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment and hope you'll give us another chance the next time you're in the area.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The hallways had a terrible smell, so glad the room didnt. Carpet was stained. Found clothing in the couch. Toilet bowl was dirty.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 17 ก.พ. 2020
Dear Guest, Thank you for the comments. We are sorry to know that the hallways had a terrible smell and carpet was stained.

6/10 พอใช้

Ralph, Illinois

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We liked the horses being out front. We didnt like having to move rooms. Room 1 key card wouldnt work. Room 2 the heater didnt work. Room 3 was not to bad. They should ckean under the edges of the bed better. In room 2 we found a pill on the floor and we have 9 month old son who is crawling. The pool area could use some updating.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 13 ก.พ. 2020
Dear Ralph, Thank you for the feedback. I'm sorry to hear that we did not provide you with the exceptional experience we strive for every day. Please know that I will be taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment.

2/10 แย่มาก

Justin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor management
Absolutely horrible, the manager had an attitude with several guest because their key card didn’t work and she was saying they were screaming and cursing her in which did not happen....she then didn’t give me the room I booked through hotels.com and charged me for 2 rooms. Then tried screaming at me saying my girlfriend was 15 and even called the cops saying I gave her a fake ID in which the cops proved the whole situation wrong but she said I couldn’t stay in that hotel....I got charged for 2 rooms and didn’t get to sleep in either....there was something going on in that managers life and she was taking it out on everyone...girlfriend is 18 by the way
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก BL วันที่ 5 ก.พ. 2020
Dear Justin, Thank you for the feedback. We are so sorry to know about the attitude of our Manager and also about the problems you had during the check-in, which are not at all up to our standard. Please know that I will be addressing these problems with our staff and taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment. Sincerely, Guest Relations Manager

2/10 แย่มาก

Crystal

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Run Down & Dingy
At checkin we paid with card only to find out they didn't run our card for both nights and had to rerun again the next day. Front desk clerk just started the day before and had no one there to guide her. First room a/c didn't work then moved us to another room that did work, but both rooms were dingy, run down, with stained carpet and scratchy sheets. Advertised Queen beds, and actually had Full size. Outside of building decent looking, but picnic tables were falling over and dilapidated. Next time we will stay at LaQuinta across the street. We stay in alot of hotels with travel ball and this is the worst one yet. We are by no means hotel snobs, and have never been worried about bed bugs or cleanliness until now. Thankfully I don't believe there were any, but the scratchy sheets kept me up all night thinking so.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก BL วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Crystal, Thank you for taking the time to share your feedback. I'm very sorry to hear about the problems you had during your stay, which are not at all up to our standard. Please know that I will be addressing these problems with our staff and taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment and hope you'll give us another chance the next time you're in the area. Sincerely, Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Juan ramon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Todo perfecto
Lo recomendamos!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก BL วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Juan Ramon, Thank you for letting us know you had a great stay. We're proud to have offered you the exceptional service and accommodations we strive for every day. Thank you for being our guest and taking the time to rate your experience. We hope to see you again the next time you're in the area. Sincerely, Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Mindi, Euless, Tx

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was in a good location. The check in was very easy and the staff is very nice.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก BL วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Mindi, Thank you for the 5/5 rating. We look forward to hosting you again. Sincerely, Guest Relations Manager

2/10 แย่มาก

Juan, Simonton texas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty room. First they give us a room that had not been yet cleaned, they pass us to another that had yellow spots on the pillowcases. There were many hairs on the sheets, the air conditioning made loud noises. The carpet had a bad smell and the restroom also.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก BL วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Juan, Thank you for taking the time to share your feedback. I'm very sorry to hear about the problems you had during your stay, which are not at all up to our standard. Please know that I will be addressing these problems with our staff and taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment and hope you'll give us another chance the next time you're in the area. Sincerely, Guest Relations Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty place and the receptionist of very bad manners
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก BL วันที่ 16 ม.ค. 2020
Dear Guest, I'm sorry to hear that we did not provide you with the exceptional experience we strive for every day. Please know that I will be taking the necessary actions to improve our services. I apologize again for your disappointment and hope you'll give us another chance the next time you're in the area. Sincerely, Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 ธ.ค. 2019
Thank you for your review.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 ธ.ค. 2019
I'm sorry that you didn't have a good stay with us. I hope next time you come into town will be better

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 11 พ.ย. 2019
I am sorry you didn't have a good stay with us. Please let me know what was wrong so we can fix it.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we walked into the room the beds looked like they had been slept on upon inspection the sheets are clean but the beds were very sloppy made and sheets were very wrinkled facility could use more cleaning
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 11 พ.ย. 2019
I'm sorry the beds were a mess. Thank you for bringing that to my attention

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They had no black-out curtains, the parking lights came in straight into the bed area all night long. The breakfast items were ice cold starting with the coffee!!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 6 พ.ย. 2019
I'm sorry you didn't have a good stay with us. But I will let you know that all rooms do have blackout curtains in them. And the coffee is made fresh every morning and should have been hot. If it wasn't we would have been more than happy to make you a fresh pot.

4/10 แย่

Troy, Independence, KS

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast is 6-9, at 7:30 everything was either out or cold. The cream cheese was solid as a rock, eggs were green, orange juice was fake and watered down.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 พ.ย. 2019
I'm sorry you didn't enjoy our breakfast selection. We would have been more than happy to make you more of anything we were out of if you would have said something to the desk about it. We are here to make your stay with us great. I hope you will give us another try and let us prove this to you.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First room had dust every where the bed and pillows where dirty and had hairs. They change me to another room and it was the same hairs all over the bed and pillows. Stuff didnt mind and just gave me a "clean set " to change it my self or wait till 10 am till a house keeping got there. I went whir more famili members and every body had a horrible stay.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 พ.ย. 2019
I'm sorry your stay wasn't up to our standards we pride ourselves on making sure each room is clean. Our rooms are cleaned and dusted each day. I hope you will give us another try the next time you come into town.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is unique because it's in a small country town with Horses on the property in a pasture. We loved it!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 27 ต.ค. 2019
Thank you for your review. We aim to make each stay the best you have.

4/10 แย่

Fred, Texas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bathroom was dirty and still had the wash clothes from the previous person. The bathtub and toilet was dirty and had hair all over it. The ac unit sounds like it’s going to break. Glad it was cool outside. Just opened the window
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 13 ต.ค. 2019
I'm sorry you had a bad experience with us. I am working hard at getting the above problems corrected.

10/10 ดีเลิศ

HGP, Bridgeport

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was nice and big enough for our family of 7. Pool was nice and we enjoyed it. Only thing there wasn’t much to choose from for the free breakfast. Other than that we really enjoyed our stay.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 1 ต.ค. 2019
Thank you for your feedback. I'm sorry that our breakfast wasn't fully stocked. I hope you come back and give us another shot at improving everything.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It went from bad to worse from start to finish. Driving up to the building it was obvious that they had ignored basic mowing and landscape care, as everything was overgrown. Upon check-in our room was not cleaned. We had to wait another hour for the cleaning service to clean our room. They did not have a blanket on the bed only a sheet. At 5:48AM the fire alarm goes off for two minutes, when we went to exit the building the front desk could not tell us why it was going off and that we did not need to exit. In the morning we went down at 7:45AM to have complimentary breakfast only to find that they were out of a large portion of the items on the breakfast menu. I proceeded to the front desk only to be told that they stop restocking at 8AM. By the way they list the service from 6AM-9AM. When I pointed out that it was only 7:45AM she turned away and went back into the back office, completely ignoring me. At 5:54AM the final day of our stay the fire alarm went off again and then our room started to fill up with a burnt hair smell. We again got dressed to exit they building only to be told they still didn't know why the alarms went off. I told them of the smell in our room and they said they would have someone come immediately to check it out. We left at almost 10AM and no one ever came. I would NEVER recommend anyone stay at this facility.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 29 ก.ย. 2019
I am sorry you had a bad experience with us. We are looking into why the fire alarm went off and have the company coming out Monday to check it. The manager did come down each time the alarm went off and I am sorry but never seen anyone from your party come out other wise she would have explained what happened to you. The only thing that was not present at breakfast was biscuits and I do apologize about that.

10/10 ดีเลิศ

Laura

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 25 ก.ย. 2019
Thank you for your review. Can't wait for you to come back and see us again.

8/10 ดี

felix

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 19 ส.ค. 2019
Thank you for your positive review. We hope to see you again on your next visit to Bridgeport.

2/10 แย่มาก

Donald

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay here
The bed was in terrible shape the mattress was sunk in on one side the pillows smelled horrible and the sides of the pool looked like they haven’t been cleaned in a while and the so called breakfast I wouldn’t have fed to my dogs.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 14 ส.ค. 2019
I'm sorry your stay wasn't a good one. We do clean our pool often. Our breakfast consists of fresh cooked eggs, gravy, and biscuts that we cook daily. We also have several other things we serve. Did you let our desk know that you were not happy with your room? Im sure we could have taken care of the above problems if we would have know about them at the time of your stay.

10/10 ดีเลิศ

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 11 ส.ค. 2019
Thank you for your positive review. We are pleased that you had a great stay with us.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 10 ส.ค. 2019
Thank you for your review but please let me know what we could do to earn the 5 out of 5 stars.

6/10 พอใช้

Gregory

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The outside property was not kept up. Weeds and lack of lawn care.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

Lakira

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My stay
It was ok could be better they were out of eggs for breakfast and the coffee wasn’t made at 7:00 am when I went to the kitchen to utilize the complimentary breakfast
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 23 ก.ค. 2019
I apologize that we were out at that time for breakfast. We did get restocked that day. We hope you come back and see us again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The grounds looked like it had not been mowed all summer.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 22 ก.ค. 2019
We are working on getting a contract with a company to get that taken care of. But thank you for bringing it to my attention.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 17 ก.ค. 2019
Thank you for your positive response.

10/10 ดีเลิศ

Judith, oklahoma city

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great motel
Very clean, great breakfast,the staff is always very nice and helpful with anything you need,heated indoor pool and hot tub are amazing it is always quiet and the beds are extremly comfortable!!!
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 4 ก.ค. 2019
Thank you for your review. We enjoy having you here. Can't wait to see you again on your next trip this way

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were very hot when you first walked in. The out dated window unit took hours to cool down the room. The window was also busted. The bathroom was pretty gross. I found hair in the bathtub and the shower curtan had stains all over it. The carpet had stains all over it and the toilet worked sometimes. Some of the staff was nice but some were rude. I was very disturbed when i heard from an employee that there was a good size water leak in the electrical room. Was told the owner of the property isnt concerned about the issues with the building and that out of the 50 something rooms they have only 20 of them can be used due to them not being safe. Will not come here again or reccomend.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 1 ก.ค. 2019
I am sorry your stay with us wasn't a pleasant one. We are working hard to get the above problems fixed as quickly as we can.

8/10 ดี

lashundra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Well done
Everything was great the only 2 thing was wrong was that the ice maker didnt work at all. In as soon you walk in the hotel it was very hotel the air condition did work but on the floors in in the rooms they were on point
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 มิ.ย. 2019
Thank you for your review. I am working on getting the above problems fixed. When you come back our way everything will be up and running like its supposed to again. Hope to see you again soon.

2/10 แย่มาก

MELISSA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away!
We check in and the lobby is nice. The receptionist was sweet. Elevator stinks but we get to our floor and the hall stinks, carpet is old. We open the door and it’s so hot, which the receptionist did warn us about. Room stinks. If the room doesn’t cool off, let her know and she’ll switch our room. Should have been a warning. Ok so the toilet won’t flush, I call the front desk, we switch rooms. We get into our room and, I step on a roach, ok it’s just one night. We check the toilet, it flushed. I set my purse on the bed and the sheets are stained, my husband goes to close the curtains, and they are filthy as well. The last straw was when we open the closet and roaches galore. I ask for my money back and I have to wait for the general manager. Two days later still no phone calls. When I call the manager is not in. Such an inconvenience having to move my family to another hotel in the middle of the night.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Samantha วันที่ 24 มิ.ย. 2019
I am sorry you didn't have a good stay with us. Your money was refunded that day. Like most refunds it takes 10-14 business days before you may see it back in your account. Our manager isn't here on the weekends but she did come in to refund your money for you. We had our monthly pest control guy to come in the day before you got here and did a check for us. We got another clean bill of health for the hotel. I am sorry your stay wasn't a good one.