ห้องจูเนียร์สวีท | บริเวณนั่งเล่น | ทีวีจอแบน, ภาพยนตร์แบบจ่ายต่อเรื่อง

รีวิว เดอะโวยาเจอร์ อินน์

2.5 out of 5

รีวิว

2.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 0 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 22 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 22 รีวิว" "

2.6/10

ความสะอาด

3.0/10

พนักงานและบริการ

2.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

2.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

2.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Mindy

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Voyager Inn is a SCAM!
When we arrived late at night after a long flight we were met at the door by a man that told us the hotel was closed for renovations. What a shock to find out you don't have a hotel rooom in the middle of high season. He said someone should have called us to let us know. We did not get that call. He said we could go across the street to the Captain Hook Hotel for a room, which is owned by the same owner. We went there and they offered us a room for a higher rate than I had booked at the Voyager Inn. What a scam! Avoid the Voyager Inn at all costs!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we arrived atbthe hotel we were yold that the hotel closed 5 weeks ago. We never received a notice or refund. They asked if we booked through Expedia andcI said yes, he told us that Expedia never contacted these bookings and tjey had people coming in upset. We finally found one hotel room available at Motel 6 for $205. Totally unacceptable!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
Booked several months ahead through Expedia. Got confirmation emails along the way, even as close to our stay as 3 days before. Got off the plane and got to the hotel at 10:30pm to check in (2:30am our time from the east coast, so we were completely exhausted), just to find that the hotel was closed! Closed, and no one from Expedia or from the hotel bothered to contact me. As it turned out, the entire city of Anchorage, including up to and hour away, was booked solid. So after a loooong day of traveling, we had absolutely no where to stay. Don't book this hotel, and like I plan to do, don't book through Expedia ever again.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Booked this hotel quite some time ago. Arrived at the property and was told by some guys outside that the hotel has been closed over a year and that out reservation was now at their sister property, Captain Cook Hotel and that we had rooms over there. Went over to Captain Cook and was told that we can stay with them, but that my pre-paid reservation would not be honored and I would have to call Expedia and get a refund. If this is a sister property, they should have honored the reservation and not charge us an additonal amount. This has been the worst experience. The Captain Cook front desk employees were less than helpful amd required us to nook directly with them. I had to spend over an hour on hold with Expedia while on vacation to straighten out the situation.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property closed for the summer and didn’t inform us. We showed up to a closed hotel and had to scrambled to find a place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is closed. Do not book a room. Orbitz never notified us of the hotel being closed.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Louis

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Charles

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Voyager hotel closed for a month when we arrived!!
I booked the Voyager on Hotels.com and on arrival found the property had been closed for over a month. Hotels provided no advance warning so my party of 4 had to scramble to find a room in a fully booked town. Was lucky and able to find something but it cost me an extra $600 for 2 nights. Hotels.com did nothing for me after more than an hour on the phone.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

The hotel was closed and no one ever contacted us! We arrived in Anchorage and called for a shuttle only to find out we were left without any accommodation! Imagine, the high season in Alaska and no place to sleep that night. I would avoid this place like the plague. They should had made sure to reach out to every person staying with them.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

Janelle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel shut down, couldn't stay
Can't really review too much as we showed up to our reservation to be informed that the entire hotel is shut down as a COVID quarantining site. No email or notice. Luckily we were able to get in at the Hotel Captain Cook which was fabulous. No way to email or easily message hotels.com so I will be phoning them now that I am home and have time to inform them what's happening with this hotel.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Kathryn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel was a COVID quarantine hotel and they canceled our reservation without letting us know!!!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we arrived at the hotel, a hotel stafc member came to tell us that they were closed. Closed! No one from the hotel nor Expedia even informed me of this! We flew from Boston to Anchorage to find this out upon arrival!!!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Lisa

Hotels.com left me stranded
We didn’t get to stay there. We arrived and attempted to check in and was told it shut down five weeks ago. Hotels.com never let us know! We almost had to sleep in our car because almost every hotel was booked in the area. We found one nasty place for one night. Then had to go to another nasty place for the next two nights. It was awful. I will not use Hotels.com again.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 14 ก.ค. 2021
Hi Lisa, The Voyager Inn was closed and all guests were notified. I apologize about the inconvenience. Ryan

2/10 แย่มาก

Stephen

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 14 ก.ค. 2021
Hi Stephen, The Voyager Inn was closed and all guests were notified. I apologize about the inconvenience. Ryan

2/10 แย่มาก

Jed

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t Book!!!!
Do not book with this place. When we went to check in and they stated they hadn’t been open since beginning of summer. We received no notification and it was next to impossible to try to find a place in Anchorage at 5pm on a Friday. Availability just not there. Hotels.com also did not receive notification.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 14 ก.ค. 2021
Hi Jed, The Voyager Inn was closed and all guests were notified. I apologize about the inconvenience. Ryan

2/10 แย่มาก

Suzanne

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 14 ก.ค. 2021
Dear Suzanne, The Voyager Inn was closed and all guests were notified. Ryan

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
we arrived after very long drive and it was closed. was told it became a covid hotel. this was probably true but we were never told this. we boked months ago and guy blamed travelocity not hotel for not letting us know. we were told by guy at desk that we were tansferred to captain cook hotel nearby. we went to this hotel they said no they dont take cancelled reservations by the voyager inn. was a disaster. we ended up driving 120 extra miles to find a hotel since alaska gets so booked up in summer... Avoid this place if it ever re opens.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

Cally

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 8 ก.ค. 2021
Hi Cally, Thank you for the post. Ryan

2/10 แย่มาก

Bill

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Poor communication
After arriving from Kenai we were told that the hotel was closed to the public for summer.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 8 ก.ค. 2021
Hi Bill, Apologies. We sent out communication regarding the the closure. Ryan