สระว่ายน้ำในร่ม, สระว่ายน้ำกลางแจ้งเปิดตามฤดูกาล, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว Falkensteiner Club Funimation Borik

4 out of 5
Falkensteiner Club Funimation Borik
Majstora Radovana 7, Zadar

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 198 จาก 442 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 179 จาก 442 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 46 จาก 442 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 12 จาก 442 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 7 จาก 442 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Laender

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Dear Leander,Many thanks from the whole team for your positive rating for the hotel here on Expedia!We believe that during your next stay, we will provide you with unforgettable and unique moments. In the meantime, we wish you all the best!Kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Balázs

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Balazs,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Bruno Pascal

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Bruno Pascal,a big thank you from all of us for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Ibolya

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Ibolya,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com.Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Marijo

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Allem in allen sehr schöner Urlaub… aber am Pool sollte man für die kommende Saison was machen ….
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Marijo, Thank you for your rating and comment here on Expedia!We are glad to read that you have such good memories of your holiday with us.We will take your constructive criticism into account for further planning, and we apologize for the inconvenience during your stay with us.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Adriana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great place to relax and enjoy the beach. Excellent food and service. Very good pools.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Adriana,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Dan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Dan,thank you for your rating and comment for our hotel here at Hotels.com!We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Thomas,Thanks a lot for choosing Falkensteiner Club Funimation as your temporary home in Croatia and for awarding us with the highest score here on Expedia!To the entire Team and myself it has been a pleasure meeting you, and witnessing your moments of peace, happiness and enjoyment.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Danijel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Danijel,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com!Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

TOMOKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nice hotel
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 25 ก.ย. 2023
Mr. TOMOKO,Many thanks from the whole team for your positive rating for our Falkensteiner Club Funimation Borik here on expedia.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Kind regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 ดี

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Thomas,It makes us all very happy to find out that you awarded us with four stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Dominik

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
*
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Dominik,thank you for your superb rating here at Expedia!We hope to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Best regards form all of us from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

4/10 แย่

Esad

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was given different room to what we booked
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Esad,Thank you for your review here on Expedia!We are really sorry that you did not enjoy your stay and that you think that you were not given the room category that you have booked. I can assure you that this is not possible and I am truly sorry there has been a misunderstanding.We hope that despite your unsatisfactory impressions, you will give us another chance so that we can provide you with the stay you expect from a 4-star hotel. In the meantime, we wish you all the best!Best regards,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Justin-Luca

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Justin-Luca,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to realise that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 ดี

Goran

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Das Personal war sehr nett und sehr hilfsbereit
เข้าพัก 8 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Goran,Thank you so much for your rating and your review!We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that you particularly praised our team.We therefore hope to be able to welcome and pamper you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

8/10 ดี

Petra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Innen war der Club sauber und schön die Außenanlage, ist schon etwas in die Jahre gekommen.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Petra,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to read that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Lillian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mrs. Lilian,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Orbitz!We are always happy to have the opportunity to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik.We hope to see you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Marie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an amazing property.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mrs. Marie,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Eva

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent service with superfriendly staff. Food and drinks were great. Wonderful areas in and outside the hotel. There is something for everyone; familys with children, retired people, singles, couples a s o. We will definitely stay at this hotel again and I highly recommend it to everyone.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mrs. Eva ,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.Our entire Team is especially grateful for your kind words and compliments to our staff.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 ดี

Sandra Arion

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mrs. Sandra,we thank you very much for your rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Food quality can be better
Food quality can be better
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Anonymous,We greatly and sincerely value any constructive and honest feedback we receive from our guests as it helps us to continuously improve our products and services. Thanks a lot for this!With sunny greetings from Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 ดี

Boris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Boris,It makes us all very happy to find out that you awarded us with 8 stars here on Hotels.com.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 ดี

Peter

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Nina Rajic วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Mr. Peter,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Simon

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Essen war Top Unterkunft super
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 3 ธ.ค. 2022
Dear Simon,thank you very much for your top rating here at ebookers!We hope to welcome you back home to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** as soon as possible in order to offer you another memorable and unique holiday experience. Until then we wish you all the best!With kind regards from Croatia,Allen BarjašićResident Manager

4/10 แย่

Christian, Wegscheid

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Achtung! Dieses Hotel hat bestenfalls 2 Sterne verdient. Seit mindestens Juni herrscht dort aufgrund katastrophaler, hygienischer Zustände ein hochansteckender Magen-Darm-Virus, den sie nicht in Griff bekommen. Gläser unsauber, Pool und Strand ebenso. Cocktails undefinierbar aus irgendwelchen Sirups. Alles in allem absolut nicht zu empfehlen!!!!
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 14 ต.ค. 2022
Lieber Christian,Danke für Ihre Bewertung hier bei Expedia!Nach dem Lesen Ihres kurzen Erfahrungsberichts sind wir zum Entschluss gekommen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben. Schade, dass Sie nicht die Chance genutzt haben, sich an unser Team vor Ort zu wenden, um Ihren Aufenthalt angenehmer zu gestalten.Ihre Behauptung, im Hotel würden katastrophale hygienische Zustände herrschen, werden wir nicht weiter kommentieren, da diese nicht den Tatsachen entspricht. Wir hoffen, Sie finden so bald wie möglich ein Hotel, welches Ihren Ansprüchen gerecht wird. Wir wünschen Ihnen derweil alles Gute!Mit freundlichen Grüßen,Allen BarjašićResident Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great family vacation
We stayed 4 nights in this hotel. Nice, green surroundings, 50 meters from sea and beach. The room was perfect for three and had a sea/pool view. Very friendly personnel at reception. The food selection was good and very fresh. If you plan to relax by the pool while your children play on the water slide, this is the place for you.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 29 ก.ย. 2022
Dear Guest,thank you very much for reviewing our hotel here at Hotels.com!It has been a pleasure to read that your 4-night stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** exceeded your expectations when it comes to the spacious family rooms, the team as well as the rich and varied buffets.We thus would like to welcome you back home as soon as possible in order to offer you another memorable stay. Until then we wish you all the best!Yours sincerely,Allen Barjašić

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nyárutó
เข้าพัก 7 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 29 ก.ย. 2022
Dear Peter,a big thank you from all of us for your review here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile we wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen Barjašić

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 29 ก.ย. 2022
Dear Guest,thank you for your top rating here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Kind regards,Allen Barjašić

10/10 ดีเลิศ

KONSTANTIN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 10 ก.ย. 2022
Dear KONSTANTIN,thank you for your top rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** in order to offer you another unique and memorable holiday experience by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

6/10 พอใช้

Peter

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 31 ส.ค. 2022
Dear Peter,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back as soon as possible and until then wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 27 ส.ค. 2022
Dear Guest,thank you for your review here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home to our hotel and until then wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 ดีเลิศ

Sander

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 19 ส.ค. 2022
Dear Sander,we thank you very much for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Yours sincerely,Allen BarjašićResident Manager

8/10 ดี

Eva

เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Sander

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 19 ส.ค. 2022
Dear Sander,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home in the near future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 ดีเลิศ

Ivana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Programm für Kinder 👍 Essensauswahl 👍
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 19 ส.ค. 2022
Liebe Ivana,ein großes Dankeschön unsererseits für Ihre Top-Bewertung hier bei Expedia!Toll, dass Ihnen unser Animationsprogramm sowie die reichhaltige und vielfältige Essensauswahl so zugesagt und Ihren Aufenthalt bei uns zu einem einzigartigen Urlaubserlebnis gemacht haben.Wir hoffen daher, Sie ganz bald wieder mit einem "Welcome Home!" bei uns begrüßen sowie verwöhnen zu dürfen und verbleiben in der Zwischenzeit mit lieben Grüßen aus Kroatien.Herzlichst,Allen BarjašićResident Manager

8/10 ดี

Pura, Valley Springs

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love the hotel , clean but room was not clean everyday . The pool food was very sloppy not clean at all . They would put all the food on the table without protection everybody touching all the food I could not eat seeing that . They should be more clean pool area and drinks not heathy . Other than that it a nice place
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 9 ส.ค. 2022
Dear Pura, thank you for your review here at Expedia! We are glad to read that you had an overall positive experience at our hotel. We will of course take your constructive suggestions for improvement into consideration for future planning. We therefore hope that you will give us another chance in the near future in order to prove to you that we take your feedback seriously and would like to offer you a unique and memorable stay that you expect from a hotel of this category. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

4/10 แย่

Samir

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Man får inte det man betalar för
Svårt att förstå att det är en 4 stjärnor hotell. Sängkläder ej byta på en hel vecka, bara handdukar bytes. Ingen städning runt poolområde. Dålig hygien t.ex. i baren (vi och många av gäster fick Covid under vistelse) man kunde se många av personalen som snyter sig. Inga hygienåtgärder Det finns tillgång till Spa dock bara för nudister. Går att låna cykel om man vill cykla till stan men bara till kl. 20:00. Hotell ligger relativt långt från stan. Stranden vid hotellet luktar avlopp. Finns en bättre strand 300 m bort från hotellet. Maten var okej dock vin smakar som utspädd vinäger, drinkar vid poolen är ingen lik den andra även om man beställer samma drink och personalen suckar och skrollar med ögonen när man beställer drinkar. Sammanfattningsvis hotell passar bäst familjer med små barn eller om man gillar att semestra med små skrikande barn, skulle inte rekommendera till par eller till familjer med äldre barn.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Samir, thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com! We were surprised to read that you contracted COVID during your stay and failed to inform us about this. We do not know about any COVID cases in our hotel or the wider region, so we will refrain from commenting on your statement any further. Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

2/10 แย่มาก

Filip

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hygiene katastrophal, "Kinderbetreuungsraum" schmutzig, stickig, Gestank von Sanitäranlagen kommt hinein, keine Klima aktiviert, ca. 35 Grad im Raum, perfekte Brutstätte für Viren und Bakterien, viele erbrechende Kinder gesehen, absolut kein Wunder. Zimmertoilette noch mit Kotresten vom Vermieter übernommen, Terrasse komplett voll mit Vogelkot, Wände auch, mein Kind ist leider rein gelaufen. Das bei der höchsten Zimmerkategorie (2800€ Familienzimmer für eine Woche, nicht einmal die Hälfte wert). Glasscherben und Zigarettenstummel in der Wiese, insgesamt gefährlich und absolut ungeeignet für Kinder. Glassplitter im Smoothie. Reklamation beim Hotelmanager brachte einen kleinen Preisnachlass, viel zu wenig für die beanstandeten Sachen. Wir waren insgesamt 4 Familien, nie wieder.
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 30 ก.ค. 2022
Lieber Herr Nemcek, wir bedanken uns herzlich für Ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir glauben nicht, dass eine 1-Sterne-Bewertung unseren hohen Standard an Servicequalität, die Hotelausstattung oder das gastorientierte und fleißige Team vertreten kann. Ich finde es persönlich sehr schade, dass Sie sich dazu entschieden haben, uns eine solch schlechte Bewertung zu hinterlassen, zumal ich der Meinung bin, vor Ort alles Mögliche für Sie getan zu haben. Unser Motto "Welcome Home!" ist nicht nur ein einfacher Slogan, sondern stellt unsere besondere Herangehensweise zum Gast dar. Wir ignorieren die Bedürfnisse, Wünsche, Kommentare und Verbesserungsvorschläge unserer Gäste nicht, sondern kümmern uns aufrichtig um Ihr Wohlbefinden und scheuen keine Mühe, etwaige Mängel auszugleichen. Der "kleine" Preisnachlass von 25 % des Gesamtpreises ist ein weiterer Beweis, dass Ihre Kritikpunkte nicht auf taube Ohren gestoßen sind und auch der Großteil Ihrer genannten Punkte schnellstmöglich beseitigt wurde. Wir hoffen daher, dass Sie so bald wie möglich ein Hotel finden, welches Ihren Erwartungen entspricht. Wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Stuart

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay
Highly recommended Hotel, very clean, staff were all friendly and a good range of food. Never any issues getting sunbeds by the pool.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Stuart, a big thank you from the whole team for your review here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that the general cleanliness, the friendliness of the team as well as the rich and varied buffets in our Restaurant Maestral exceeded your expectations. We thus hope to welcome you back home to our family paradise in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards from sunny Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Jason

เข้าพัก 6 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Jason, thank you for your top rating here at Hotels.com! We cannot wait to offer you another unique and memorable stay by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best! Kind regards from Dalmatia, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Eva

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

8/10 ดี

Kamber, D

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Die Soft Getränke an denn Bars waren nicht original sondern Konzentrat oder Pulverform. Im Zimmer dagegen wahren original und das konnte man Schmecken.
เข้าพัก 8 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 30 ก.ค. 2022
Liebe/r Kamber, wir bedanken uns für Ihre Bewertung hier bei Expedia! Wir hoffen, Sie ganz bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen derweil alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 ดี

Kamber, D

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Abend essen eine Stunde verschieben nach hinten also bis 22'00 Uhr
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2022

6/10 พอใช้

Maciej

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 16 ก.ค. 2022
Dear Maciej, thank you for your review here at Hotels.com! We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Best regards, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Laender

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 16 ก.ค. 2022
Dear Laender, we thank you for reviewing our Falkensteiner Club Funimation Borik**** here at Hotels.com! We hope that you will visit us once again soon and until then we wish you all the best! With kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Azra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastiskt!
Perfekt semester! Fantastiska 7 dagar, bra service, bra renlighet och bra mat. Finns inget att klaga på. Stor eloge till all personal på hotellet.
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 16 ก.ค. 2022
Dear Azra, thank you for your top rating here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that we exceeded your expectations when it comes to our high-quality service, the richness and variety of our buffets as well as general cleanliness in and around the hotel. We thus cannot wait to welcome you back home and in the meanwhile wish you all the best! Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 ดี

Compairit

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice resort and spacious property! Our kids just loved it. Lots to do for them, fun water slide, amazing pools and truly outstanding location.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 7 ก.ค. 2022
Dear Compairit, thank you for reviewing our hotel here at Expedia! We are glad that you had a great stay with us and that the spacious pool and park area, the children's facilities as well as the unique seafront location made your stay a unique and memorable holiday experience. We hope that you will soon return to us and until then wish you all the best! Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Camilo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L'emplacement est parfait, avec accès à la plage et pas trop loin de Zadar. La nourriture était correcte et la chambre très confortable et calme. Les services de spa étaient au top, nous sommes vraiment tristes que notre séjour soit fini
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Allen Barjašić วันที่ 12 มิ.ย. 2022
Dear Camilo, thank you for your 5-star rating here at Expedia! We are more than glad to read to read that you were completely amazed by our service, especially by the SPA team! We thus cannot wait to welcome you back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best! Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 ดี

Gülcin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Wir waren für 5 Tage im Hotel und wurden sehr freundlich empfangen. Das Personal war immer freundlich, obwohl sie täglich mindestens 10 Stunden gearbeitet haben. Unser Zimmer wurde täglich gereinigt, aber die Bettwäsche nie gewechselt. Das Bad und der Balkon müsste mal grundgereinigt werden. Ausblick vom Balkon war hervorragend. Die Wände sind sehr dünn, sodass man fast alles von den Nachbarn hören kann. Das Essen war leider immer laufwarm, auch wenn wir überpünktlich waren. Frühstück war immer sehr lecker. Beim Mittag und Abendessen haben mir leider immer nur ein bis zwei Gerichte geschmeckt. Für die Vegetarier gab es leider nicht viel Auswahl an Hauptspeisen. Die Fleischgerichte wurden nicht ausreichend beschriftet. Es fehlte der Zusatz Rind, Schwein, etc.. Daher mussten wir ständig den Koch fragen, was für ein Fleisch im Gericht ist. Dieser konnte aufgrund der mangelnden Sprachkenntnisse kaum bis garnicht antworte, weil er selber nicht wusste, ob nur Rind oder gemischtes Fleisch drin ist. Fand ich leider sehr schade!!! Das Personal an der Bar bekommt von mir großen Lob, da sie von morgens bis nachts durchgehend mit einem Lächeln gearbeitet haben. Die Snackbar ist super. Es gibt meistens Pizza, Pommes mit Nuggets und Salat. Fazit: Für ein junges Paar nicht zu empfehlen, da sehr wenig los ist. Für Familien super geeignet und auch ein sehr behindertengerechtes Hotel. Wir würden die Unterkunft nur dann nochmal buchen, wenn wir in der Zukunft Kinder haben.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Funimation Team วันที่ 6 พ.ค. 2022
Liebe Gülcin, wir bedanken uns für Ihre Bewertung hier bei Expedia! Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback in Bezug auf unser gästeorientiertes und eifriges Team, welches Tag für Tag unser Motto "Welcome Home!" lebt und Ihnen einzigartige Momente für langanhaltende Erinnerungen schaffen möchte. Wir meinen, dass wir Ihnen nach dem Lesen Ihrer Bewertung bis auf einige Kleinigkeiten einen angenehmen Aufenthalt bieten konnten. Wir sind unseres Erachtens nach ein "For All"-Hotel, d.h. wir heißen nicht nur Familien mit (Klein-)Kindern, sondern auch Paare oder Alleinreisende bei uns willkommen, da wir mit unserem reichhaltigen Animationsprogramm alle Gästestrukturen decken. Wir hoffen daher, Sie in Zukunft mit Nachwuchs bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen derweil alles Gute! Liebe Grüße aus Kroatien, Ihr Team im Falkensteiner Club Funimation Borik****

10/10 ดีเลิศ

Stefan

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer renoviert, essen vielfältig und gut, Spa und Kinderbereich sehr gut. Bei den Getränken ist noch Luft nach oben. Bier und Wasser gut, der Rest eher nicht.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก F วันที่ 23 เม.ย. 2022
Lieber Stefan, ein großes Dankeschön unsererseits für Ihre Spitzenbewertung hier bei Expedia! Wir freuen uns sehr, lesen zu dürfen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Haus zufrieden waren und insbesondere unsere Verpflegung, die renovierten Zimmer sowie den SPA-Bereich loben. Wir haben Ihre konstruktive Kritik in Bezug auf die Getränke an der Bar an unsere zuständigen Abteilungsleiter weitergeleitet und hoffen, Sie bald erneut bei uns begrüßen zu dürfen. In der Zwischenzeit wünschen wir Ihnen alles Gute. Liebe Grüße aus Kroatien, Ihr Team im Falkensteiner Club Funimation Borik****