ล็อบบี้

รีวิว โรงแรมทริสตาร์

3 out of 5
โรงแรมทริสตาร์
485, Kyaike Ka San Rd, Tarmway Township, Yangon

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 14 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 9 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 1 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 26 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 26 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Supitchaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Aung Myo วันที่ 19 เม.ย. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel. We try to keep the best service and all.Also would like to invite you to visit again and stay at our hotel as you are special guest for us. Thanks with best regards Management

10/10 ดีเลิศ

RUII

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ที่พักสอาดเเละพนักงานเป็นกันเองมากๆ รู้สึกการเข้าพักอบอุ่นเหมือนครอบครัว ถ้ายังไงมาพม่าอีกก็คงจะกลับมาที่นี้อีกเเน่ๆค่ะ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Min วันที่ 21 มี.ค. 2019
Dear Our Valued Guest Thank for your stay and your review.we will try the best for our service and invite you to come and stay again. with nice regards Management

10/10 ดีเลิศ

Pang, Thai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
อยู่ใกล้เจดีย์ชเวดากองใช้เวลาเดินทางไม่นานค่ะ ห้องพักสะอาดดี
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 พ.ย. 2018
Dear Our Valuable Guest Thank for staying in our hotel and your feedback is very important for us .Have a nice stay. with nice regards Management Team Tristar Hotel

4/10 แย่

Rashid

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Imran

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff are ok. Very limited breakfasts. No egg what so ever l. Can’t use the lift to go to different floor.
เข้าพัก 13 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

HOO TECK

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Nectar วันที่ 29 ก.พ. 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel.Thanks again for your review, would like to invite you come and visit to Tristar Hotel again. Thanks with best regard, Management

6/10 พอใช้

johannes

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Nectar วันที่ 2 ก.พ. 2020
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel.Thanks again for your review, would like to invite you come and visit to Tristar Hotel. Thanks with best regard, Management

8/10 ดี

Yongyut

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Nectar วันที่ 18 ก.ย. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel.Thanks again for your review, would like to invite you come and visit to Tristar Hotel. Thanks with best regard, Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
สะอาด แต่อาหารเช้าไม่ค่อยอร่อย ห้องที่ได้มีกลิ่นบุหรี่นิดหน่อยแต่ไม่ได้แย่ โดนรวม ราคาถูก และสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Tristar วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Sir/ Maddan, Sorry for your inconvenience about breakfast and thank you for your review with us. Regards, Tristar Hotel

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ดี สะอาด น่าพัก ราคาไม่แพง ห้องพักสวยงาม พนักงานต้อนรับดี
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Tristar วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Sir/ Maddan, Thank you for your appreciated review with us. Regards, Tristar Hotel

8/10 ดี

johannes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Ye Tun วันที่ 3 ก.ค. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Ye วันที่ 3 ก.ค. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 ดี

TANG, malaysia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i was got awake but hot air and sweating because the electric trigger during midnight and it took more than 1 hours to fix it, cannot even sleep properly for that night
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Aung Myo วันที่ 4 พ.ค. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel and your review. We took action as you mention electric trigger in the room.We would like to invite you to come and visit again to Tristar hotel.Hope fully see you again and warmly welcome to you.. Thanks with best regard, Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
総合的には良いのですが!
レイトアウトが通常通りなく、電話で出るようにせかされてしまったのが残念!チェックアウトの際に謝れましたのでOKですが!朝食が大変混み、席がなくなるのが残念!貴重品金庫が軽いので移動出来てしまうのが意味がないのが残念。テーブルと椅子が2客部屋に欲しい。
เข้าพัก 6 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Aung Myo วันที่ 20 พ.ค. 2019
Dear Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel. We do apologize for you inconvenient while you stay at hotel.We would like to serve great service to you next time.We do hope see you again and will like to invite you. Thanks and best regards Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Aung Myo วันที่ 19 เม.ย. 2019
Valuable Guest, Thank you for your choosing stay at our hotel. We will try to keep the best service and all.Also would like to invite you to visit again and stay at our hotel as you are special guest for us. Thanks with best regards, Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Min วันที่ 2 เม.ย. 2019
Dear Our Valued Guest Thank for your review and we will try our best for our service.we invite you again as our special guest for next time. with nice regards Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were super friendly + helpful . Breakfast was decent . Bed was a little firm . Aircon and wifi worked great
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Min วันที่ 21 มี.ค. 2019
Dear Our Valued Guest Thank for your stay in our hotel and we will try the best for our service. with nice regards Management

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were all very polite and respectful. They were also very helpful in helping us get rides and directions. Also great at giving list of things to do. Food was great. The manager was very polite and always checking in to see how were we doing and if our needs were met. Will stay again if return to Yangon. Thank you!
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Management วันที่ 18 มี.ค. 2019
Dear Our Valued Guest Thank for your stay and review for us. We will try our best for our service and warmly invite you again. with nice regards Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 มี.ค. 2019
Dear Sir Thank for your stay and review for us.We invite with warmly welcome for your second trip to our hotel. with nice regards

10/10 ดีเลิศ

SUNGHO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
썩 괜찮은 호텔
택시 기사들이 잘 모르는 경우가 있어서 약간의 어려움이 있었고, 호텔 주변은 썩 마음에 들지는 않았지만 호텔 만큼은 아주 썩 괜찮은 호텔이었습니다. 아침 식사도 괜찮았고 인터넷 연결도 문제 없었고 모든게 만족스러웠지만 단지 조금 불편한 것은 객실전화로 외부인과 전화통화가 불가능 하다는 점. 요즘 사람들은 휴대폰이 있어서 그리 불편해 하지 않는지 몰라도 외국인이 들어가서 휴대전화를 사용하지 않는 경우는 조금 불편할 수가 있습니다. 하지만 그럼에도 불구하고 다음에 또 가면 그 호텔을 꼭 이용할 것입니다. (아들의 카드로 예약을 해서 아들이름으로 등록이 되었습니다.)
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Min วันที่ 16 ก.พ. 2019
Dear Our Valued Guest SUNGHO Thank for your staying and review for us. we will try the best for our service and invite you as a special guest of our hotel.you are the most welcome. with nice regards Management

10/10 ดีเลิศ

natsuki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
素晴らしいホテル!
この低価格のお値段でこのクオリティの高さは素晴らしい。 ホテルにつくとドアマンが迎えてくれ、スタッフも笑顔、英語も勿論全員使えてすごく気持ちがいい。 部屋も綺麗。日本のビジネスホテル以上。 朝食もついていて、異常なコスパの高さだと感じた。
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Min วันที่ 14 ก.พ. 2019
Dear Our Valued Guest Natsuki Thank for taking a time to write review for us. your valued feedback is the very important for us to promote our service.you are always invited from our hotel as special guest. with nice regards Management

10/10 ดีเลิศ

Kim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ก.พ. 2019
Dear Kim Thank for your staying and kind review for us.we will try the best to improve our service. your feedback is very important for us.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ธ.ค. 2018
Dear Our Valuable Guest Thank for your stay and review for us . with nice regards

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is very nice and clean and all staff were amazing on service and food was great
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ธ.ค. 2018
Dear Our Valuable Guest Thank for your stay and review for our hotel. your feedback is very important for us. we will try the best for our service and invite you for second trip. Have a nice day. Tristar Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

tang, penang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
brand new hotel that i must recommend for a comfort stay in Yangoon. the distance is only 25km from airport. The hotel staffs are friendly and endeavor to deliver best service to the customers. the room is clean and bathroom is big. nearby got shopping mall where you can get all the food easily. i would go back and stay again by any chance
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ส.ค. 2018
Dear Tang Thank for your review and staying in our hotel.We wish to serve you the best for next time with our core & value service ( Friendly and Hospitable).We do invite you to come and stay again as our valuable guest. Hotel Management Tristar Hotel (Yangon - Myanmar )