บริเวณภายนอก

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม วินสตัน-ซาเล็ม

2.5 out of 5

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 331 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 248 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 168 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 135 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 119 จาก 1001 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Adela

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
overall good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 21 พ.ค. 2024
Thanks for letting us know how things went. We are glad you enjoyed your stay.

6/10 พอใช้

Curt

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Obviously and older property badly in need of updating. Also obviously understaffed, which is NOT the staff's fault. They were trying. The carpet throughout the property was noticeably stained and dirty. Pieces of trash were strewn about the hallways and stairwells.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We apologize for any inconvenience. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Forleasesela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed very nice and very relaxing clean place
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 พ.ค. 2024
Thanks for letting us know how things went. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 ดี

Marion N

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 พ.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 ดี

Isaul

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We appreciate your stay.

2/10 แย่มาก

Nicki

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wiped my toilet when entering room, filthy. Hair on shower wall. Tv didn't work. Hallway smelled like dirty diapers. Pillows felt like bean bags. DO NOT SPEND YOUR MONEY
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We apologize for any inconvenience. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.

8/10 ดี

Mike

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staff but the hotel is a bit old and needs updating. Plenty of choices for local dining.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We appreciate your stay.

10/10 ดีเลิศ

Idris

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 พ.ค. 2024
Thanks for letting us know how things went. We are glad you enjoyed your stay.

6/10 พอใช้

RODNEY

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 พ.ค. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

2/10 แย่มาก

Karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk person disagreeable, first room I was showed was dirty, second room was dirty as well. From desk person didn’t want to give me a receipt for the second room I was given. There’s mold in the rub, shower head detached from wall. Food and filth on the desk top in the room
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Sarah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hoped for more breakfast options
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thanks for taking the time to respond. We apologize for missing some items to make your stay better. We appreciate your stay.

10/10 ดีเลิศ

Jeanne Lynn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Front desk was wonderful. Food within walking distance
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 เม.ย. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

10/10 ดีเลิศ

Oscar

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We appreciate your stay.

4/10 แย่

Gregg

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

4/10 แย่

Allan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

8/10 ดี

Priscilla L

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

4/10 แย่

Jarrod

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Over booked and understaffed, got a call before arriving. ask if we would be willing to get an upgrade from two double beds to a king executive room, i was very clear I would do one of the two rooms but not both, as the other group with us were not husband and wife, we got there, and they gave our double away on both rooms. There was a pull-out sleeper in the room, and it look like the Salem Zoo rented it out for the elephant mating program, i would have touched the thing wearing a Tyvek suit. Then we checked in and they said we are short staffed, and we would have no room cleaning, and if we needed towels and wash cloths, we would need to get them, so when i went to get them i was told they had no clean ones and handed me the bathmat size for a washcloth. worst $1400 for three days i ever spent. In fairness to the staff that was there they tried the best they could.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Jake

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One thing i noticed is the wifi doesn't work in the rooms.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 13 เม.ย. 2024
Thanks for taking the time to respond. We apologize for missing some items to make your stay better. We appreciate your stay.

6/10 พอใช้

Michael

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

4/10 แย่

Wallace

N/a
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thanks for your feedback. We appreciate your business.

8/10 ดี

Jose Reyes

Area
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

4/10 แย่

Maged, Fairfax Station

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thanks for your feedback. We appreciate having the opportunity to serve you.

6/10 พอใช้

Agnew

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Front desk staff is not very friendly or 'welcoming'. These days tho', that seems the norm at a lot of places. My stay at the La Quinta was just average and, that's ok.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

2/10 แย่มาก

Brittany

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thanks for your feedback. We appreciate having the opportunity to serve you.

4/10 แย่

Elizabeth

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The room had ripped curtains and also cigarette burns on them. Cigarette burns on floor. Food pieces left on floor. We informed the front desk and she moved us to a cleaner room, but never apologized for the inconvenience.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We apologize for any inconvenience. We appreciate your stay.

4/10 แย่

Lisa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty, outdated , TV remotes don’t work .Bathrooms could use a good scrub.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.

8/10 ดี

Leona

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I was charged a $100.00 deposit at check-in, even I had paid in advance for the room. It was not explained why I was charged this amount. A printed notice informed me that it would be credited back to my credit card within 30 days.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 2 มี.ค. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Peaceful and quiet
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.

2/10 แย่มาก

Dina, Conroe

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had made reservations for a family of four and was told upon arrival that it only sleeps 3 because the couch was a “twin”. They informed me that they didn’t have another room available but would bring in a roll away bed. Upon entering the room the room was dirty and smelled really bad and the sofa bed had dirty sheets with blood stains. The 6th floor had people loitering and making noise all night. This isn’t something you want to deal with arriving to your hotel especially after a 19 hour drive.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

6/10 พอใช้

Dan

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Unfriendly night staff. Property needs to be refurbished.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

2/10 แย่มาก

Yosselin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thanks for your feedback. We appreciate your business.

4/10 แย่

Thomas

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
In need of a remodel
Outdated and smelled of disinfectant
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We hope to earn your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Saleem

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Safe n clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

4/10 แย่

Gregory

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

6/10 พอใช้

Tamara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Staff.
TV video goes out everyday. Audio is there, no video. Breakfast has much to be desired compared to other LaQuinta stays. Nice staff.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

6/10 พอใช้

Taylor

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

6/10 พอใช้

Ragen

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

6/10 พอใช้

Kevin, Almond

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

8/10 ดี

Letitia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was like home feeling
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

4/10 แย่

Patricia, Rolesville

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Did not like that I was not told at time of checkin that an extra $100 for security deposit was going to be added to my card. This was done without permission.The curtain over the window had been cut, prevented full coverage of window. It looked very bad & when reported to front desk response was; “We are aware & there is nothing we can do about it”. Advertisement for this location is definitely misleading.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

10/10 ดีเลิศ

D'Andra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Demetrius

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. We are happy that your stay was enjoyable.

10/10 ดีเลิศ

Demetrius

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

10/10 ดีเลิศ

D'Andra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Letitia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

D'Andra

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

4/10 แย่

Brunhilde

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

8/10 ดี

Gretchen

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff friendly, but had to ask lots of questions about parking, restaurants, breakfast, instead of being told services, etc. Found broken and dirty drapes, curtains, couch, cabinets in room.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Lena

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I like that the property still has the vintage style of it , the double doors to bathroom and to bedroom was really nice and cozy. My stay was safe and pleasant. Definitely will be returning. We thoroughly enjoyed our mini getaway!!! You will too!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ก.พ. 2024
On behalf of our entire staff, thank you for the wonderful rating. We look forward to your next visit!