ล็อบบี้

รีวิว ลากินตา อินน์แอนด์สวีทส์ บายวินด์แฮม เวอร์จิเนียบีช

2.5 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 397 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 307 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 149 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 74 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 75 จาก 1002 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Roberto

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel esta remodelado y tiene buen desayuno pero el a/c no trabaja bien y el baño no le funciona el extractor.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Hajar

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 30 เม.ย. 2024
Hi Hajar,We are sorry your stay was not better! Thank you for your review.

6/10 พอใช้

Yolanda

เดินทางกับครอบครัว
I was told they charge for parking.At checkout , I asked about the charges and was told the older lady didn’t know what she was talking about. I asked for a bill to verify if any parking fees, but was told since I booked through a third-party (Expedia), I have to get a receipt from them. I really don’t understand this. The hotel was noisy with dogs and uncontrollable children yelling and screaming up and down the halls.. Telephone in room but not connected. Unable to contact front desk unless you call in your personal cell phone.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Yolanda,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately.

8/10 ดี

David

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
One thing I will say is Andres at the front desk was excellent and very helpful and friendly. Another person who worked the front desk was useless, We were there for four nights and at first we thought they were having a bad day, but it continued for all four days, a smile would go along way with her ….ill let you figure out who it was as I won’t mention her name. The facility itself is relatively clean, at night there were loud people in the hallway after 10pm, so it seems to be a young crowd, the smell of marijuana on people walking into the elevator was annoying but that’s everywhere these days. We made our reservations well before April 15, but the front desk lady (the one with no personality) made it a point at the front desk that we were getting free parking and I asked her why wouldn’t I get free parking? and the response was well after April 15 you have to pay $15 a day for parking and I said I’m a guest of the hotel. Why would I have to pay for parking?…. the response was well all the hotels charge for parking after April 15 during the season and I thought that was atrocious that you would charge your paying customers to park. Breakfast was simple and basic but appreciated. Would I stay there again, maybe, maybe not but I would definitely look for another hotel to see if there’s anything Better in the area
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi David,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing excellent customer service. Your concern has been brought to our attention and will address with staff immediately.

8/10 ดี

Leslie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Leslie, Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Lena

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Ok
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Lena, Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was better than expected for the price. Staff was friendly. Room was nice and clean. Elevator was a little suspect but otherwise ok.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Karen,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

2/10 แย่มาก

Shawnda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was so disappointed that we had to end our trip a day early because the next morning, after getting out the shower, a cockroach runs out from behind the toilet! I killed it and showed the manager who did not seem shocked at all. Definitely not staying here again!
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Shawnda, We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Rhonda, UPPER MARLBORO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
4/11/24: The front desk (female) associate was very patient and had a great spirit last evening However, while booking this hotel, I called to confirm if they had an indoor swimming pool, another (male) associate said YES the hotel had an indoor pool. So I proceeded to book. Upon arrival, and checking in we found out that male associate who answered the phone LIED about the indoor pool. Last night’s associate said that they changed it into a gym. She claimed that was done before she got there as she was NEW to the position. I was very upset. No manager was on site. I’ve reached out to Wyndham to tell them about the experience, filed a complaint, and hoped that we were moved to a different hotel. I received an automated email stating they would get back to me within a week. I was very angry and plan to reach again this morning! I’m definitely going to have a talk with management first thing this morning about whoever that employee was . I’m LIVID over the bait and switch. If I knew it didn’t have a pool, I wouldn’t have booked here!!!! EXPEDIA, I want some type of compensation back to my card that I used. Will be reaching out again within the next few days regarding this issue.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Rhonda,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

2/10 แย่มาก

Zaira

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is old has mold all over the windows and bathrooms.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Zaira,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Jeffrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don't have any complaints. I enjoyed a cozy restful night pretty good breakfast selection.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hi Jeffrey,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Martine

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Martine,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Jon, Titusville

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast of cold hard boiled eggs and microwaved mini sausage patties was not good
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Jon,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Hi Michael,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

6/10 พอใช้

Sabrina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I chose this location because it was in my budget and because it was near the finish line of the Yuenglin Shamrock Half Marathon. I was not impressed with the breakfast offerings. Hotel's location made it easy for me to walk to restaurants and sites, plus there was a grocery store across the street for snacks and such.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Sabrina,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Arthur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good staff Very informal..liked everything about my stay
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi Arthur,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

2/10 แย่มาก

ROSEMARIE

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sheets smelled like dirty feet, room was smelly dirty & noises coming from pipes between the walls kept us up all night along with ppl hanging out in the halls in the middle of the night & no running water in the bathroom. Front desk was also a frail older woman that was also the security at this unsafe & unkept place. Noticed working girls also in the parking lot. This is unsafe & unacceptable for any decent family member to stay. I do not recommend this place at all!!! It’s full of ppl from the shelter.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hi ROSEMARIE,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Mike

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Mike,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Aaron

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Politeness of the night staff and fairly short walking commute to the restaurants and boardwalk
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

2/10 แย่มาก

Alisya'

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is probably the worst hotel I have ever stayed at. If I could post the photos here I would. The entire hotel was a construction zone. My room was disgusting. There was what looked like blood spots on the bed sheets. There was a shoe foot print on the pillow case. The bed sheets were dirty. There was mold and water stains on the room lamp. A layer of dust covering the room phone. Damage to the shower curtain. The AC was disgusting and had thick dust and other dirt all over it. I requested clean sheets and the front desk lady brought me some and she said she included pillow cases. Not only were there not pillow cases in the clean sheets but there was a pink faux rose petal. How clean could they really be? I wasted $100 on this room and will never stay there again. I asked for a refund from the front desk manager and they refused. Talk about bad service.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 แย่

Renee

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is in need of an update. I called ahead to tell the staff about my late arrival which they said was fine. Upon arrival I find out that they canceled my reservation. The included breakfast leaves much to be desired. Employees hanging at the desk eating chic fil a while waiting on customers was so unprofessional.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hi Renee,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Mrs.Destroyer_Bee392

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hi Mrs. Destroyer_Bee392, We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention

10/10 ดีเลิศ

Lena

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hi Lena,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

RitaMaria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
YES!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hi Rita Maria,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

2/10 แย่มาก

Wes

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel just wasn't clean and tidy but staff was doing the best they could
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hi Wes,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention

10/10 ดีเลิศ

LaChera

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don’t like paying for parking. But I do enjoy the free breakfast.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 มี.ค. 2024
Hi LaChera,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Kareen

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My key didn’t work for the most part
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 มี.ค. 2024
Hi Kareen,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

ABOUDALA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Hi Aboubala,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Margaret

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place the staff was very friendly. It was nice and clean. Everybody was very courteous.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 มี.ค. 2024
Hi Margaret,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.

6/10 พอใช้

Wayne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very nice in a great spot just a block or two from the oceanfront. Staff was very nice and courteous. Only problems I had was mattress was not the best and for breakfast just had regular things, waffles, sausage but no scrambled eggs or potatoes.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Hi Wayne,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Stephen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Modern, clean, comfortable. Very efficient and helpful check in from staff. If you’re picky, the bathroom is tiny. But the room overall was great, spacious, comfortable - above average TV selection with interactive dish guide.
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Hi Stephen,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Surprisingly good for the prize. Clean bathroom and towels. Floor and tables could use some dusting. Noisy in the halls all night and early in the morning. Comfortable beds. So so breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Hi Christopher,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Garrett

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
In the photos it shows a large fitness room -all of the fitness equipment is in boxes, apparently it hasnt been up and running in two years. The breakfast bar area was large, but sparse. Rooms were clean though, staff was pleasant enough, and area didnt seem sketchy.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Hi Garrett,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

4/10 แย่

Ashley Rafful

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really bad property. Very noisy and not put together. Felt like I was staying on a construction site.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hi Ashley,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our Manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Francis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property, only complaint is the bathroom ester pressure in our room was very low. Needs to be looked at. (Room 409)
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hi Francis,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our Manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Timothy

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The main department does a pretty good job here at the cleaning people doing a really good job. The front desk is lousy.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hi Timothy,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

6/10 พอใช้

Catherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Déjeuner très ordinaire, manquait beaucoup de choses. Chambre petite.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 24 ก.พ. 2024
Hi Catherine,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our Manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Frances

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst mattress! Hotels need to know memory form remembers ... sagging mattresses, and quite noisy. And no cooked eggs at breakfast :-(
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hi Frances,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

6/10 พอใช้

Jennifer Marie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Jennifer,Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

2/10 แย่มาก

Treasure

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When I received my room key and headed to room, it was an odor of cigarette smoke. When walking into my room 410, there was a man staying there. I quickly walked out the room and complained to hotel staff. They quickly fixed the problem and I received my hotel room, yet it still smelled of cigarettes.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 14 ก.พ. 2024
Hi Treasure,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our Manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Angela

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was in poor standards. The property front desk was not inviting and not professional. The elevator did not work properly; had to wait 20 minutes to get on the elevator. My partner leg gave away. The tv was going in and out. The noise level out night was to the capacity of level for noise. The stay was unpleasant and I am requesting a refund. I have pictures for evidence.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 12 ก.พ. 2024
Hi Angela,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately.

2/10 แย่มาก

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was charged extra fees without explanation. I still never received compensation from previous stay with a tv that never worked properly the whole time
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 12 ก.พ. 2024
Hi Joseph,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately.

6/10 พอใช้

Harley

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hi Harley,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Pamela

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
sheets were pilly - not soft, only one elevator in service and direction buttons on elevator did not light up, awful lumpy pillows
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Pamela – Thank you for your review. We are glad you were satisfied, but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elevator was out of order
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Stephen,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

6/10 พอใช้

Dawit

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hi Dawit,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

8/10 ดี

Abraham

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hi Abraham, Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!

10/10 ดีเลิศ

MaKenzie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Makenzie – Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future

2/10 แย่มาก

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Night clerk was grest..manager was awful and lacked cust service skills.first room was filthy.ac loud then n It broke ..poop on bathroom floor..complained and got a new room ..at checkout the manager charged 250.00 dollars for damage to room..she said someo e smokedi. The room ..That wasnot true ...she was the most unpleasant person there They could use a new manager...she was nasty
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi John,We are sorry your stay was not better! We pride ourselves on providing, clean, pest free rooms and have protocols in place to ensure we deliver. Our manager has been made aware of your issues and we will address them with our staff and vendors immediately. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Cashiba

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only thing I didn’t like was parking at night you can barely find parking
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Maurice วันที่ 6 ก.พ. 2024
Hi Cashiba,Thank you for your review. We are glad you were satisfied but want to make an even bigger impact. We hope to get to five stars on your next visit!