ร้านอาหาร

รีวิว เรสซิเดนซ์อินน์ บายแมริออท ไทสันส์

3 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 345 จาก 704 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 239 จาก 704 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 74 จาก 704 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 26 จาก 704 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 20 จาก 704 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Tommy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice room/clean.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Martin

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place to stay while visiting family in the northern VA area. Clean, quiet, pet-friendly. We liked the kitchen and full-size fridge/freezer. We will stay here again in the future.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
noisiest room i've ever stayed in. not up to marriott standards; the airconditioning unit sounded like a garbage disposal on full blast. and every noise in the hall and other rooms was omnipresent. never again.also it's just cheesy to charge guests $8.48 for parking in an unattended lot, Goodbye to marriott!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Stephen, Thank you for choosing to stay with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the leadership team, so we can do our best to address your concerns that you shared.We hope your future travels are safe and tranquil.Kindest regards, Sean Flynn General Manager

10/10 ดีเลิศ

Alicia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No complaints, overall experience was good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Alicia,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for staying with us during your recent travels. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our associates as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you again soon, until then we hope your travels are safe and tranquil.Kindest regards,Sean Flynn General Manager

6/10 พอใช้

ALI A

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Housekeeping issues-Ice Maker was broken for 10days/ Breakfast not the best
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Ali A,Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regard to your recent stay at the Residence Inn Tysons.As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. We saw that you rated our property a "3”. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience. We have made the necessary repairs to the ice machine and talked with our housekeeping and breakfast staff about your issues.Whenever you have a moment, feel free to contact me directly at the e-mail address below with any additoinal feeback so that we can continue to improve our hotel operations. We hope all your future travels are safe and tranquil.Kindest regards,Sean FlynnGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Afnan Hisham

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent location and clean and modern rooms.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear Afnan,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for staying with us during your recent travels. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our associates as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you again soon, until then we hope your travels are safe and tranquil.Kindest regards,Sean Flynn General Manager

10/10 ดีเลิศ

Carmen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Carmen,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence InnTysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
13 min walk to the Greensboro Metro train station to DC
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear Kevin, We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

10/10 ดีเลิศ

Laurie, Pleasant Gap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Laurie -Thank you for staying with us during your recent travels and for taking the time to fill out the review. We will certainly share with our associates. We hope you will return in the near future, until then we hope your travels are safe and tranquil.Kindest regards,

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Noisy A/C and Heating systems
My room was very noisy. The sound of the fridge and the A/C was so loud it was hard to stay asleep when both kicked on and off alternatively.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to share your valuable feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize that we failed in meeting this expectation. We are always working to improve our guests’ satisfaction and your feedback helps us see our service and product through the eyes of our most valued guests – you! We will make sure to share your comments with our engineering team to see if we can dampen the noise in the room.On behalf of the entire hotel team, we sincerely apologize for the inconvenience. like to offer you 7,500 points to your Bonvoy account. We hope you will continue to consider Marriott hotels when traveling in the future. Until then we hope all your trips are safe and tranquil. Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

Yongwon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 13 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 15 ก.พ. 2024
Dear Yongwon,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared withthe hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional serviceto guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

10/10 ดีเลิศ

Zlata

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Walls were a little thin but not too bad Staff was amazing Room was very good Breakfast was outstanding Choice of snacks for purchase was very good
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for staying with us during your recent travels. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back the next time you are in the Tysons VA area. Until then we hope your travels are safe and tranquil.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regard to your recent stay at the Residence Inn Tysons.As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. We saw that you rated your stay with us a “6”. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, we would love to discuss any areas of concerns further.Whenever you have a moment, feel free to contact me directly so that we can continue to improve our hotel operations. We hope all your future travels are safe and tranquil.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

treena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love this place
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Treena, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Tysons. It wastruly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared withthe hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional serviceto guests like you.Thank you for being a valued guest and for staying at the Residence Inn Tysons. We hope your future travels are safe and tranquil in 2024. Kindest regards, Sean Flynn

8/10 ดี

Stephen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quick trip
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Quick Trip - Thank you for staying with us and for letting us know how your stay went. We appreciate the 8 and look forward to working towards the 10. Hope you have a relaxing and wonderful Holiday Season.

10/10 ดีเลิศ

JOSE ROBERTO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Jose, Thank you for staying with us and we hope you have a wonderful and relaxing New Year. Kindest regards,

2/10 แย่มาก

Mary, Selinsgrove

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Unfortunately after a long day of travel I waited for 15 minutes at the front desk before someone finally showed up to check me in. He then had a horrible attitude and did not even apologize for the wait. The room is nice but the customer service leaves much to be desired.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Mary -Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regard to your recent stay at the Residence Inn Tysons.As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience and will utilize your comments to improve our products and services to address the deficiency.We hope all your future travels are safe and tranquil in 2024.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

LUCIEN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 16 ต.ค. 2023
Dear Lucien,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

Christina

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Christina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for staying with us during your recent travels.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our associates as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kindest regards, Sean FlynnGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

Samer

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to shopping center
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Samer,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for staying with us during your recent travels.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our associates as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Kindest regards, Sean FlynnGeneral Manager

10/10 ดีเลิศ

NADEZHDA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice staff, the breakfasts are very tasty, good staff work at the reception and are always ready to help, I’m very glad that I chose this hotel, it was perfect, the hotel was impeccably clean, the room was perfectly clean, everything works, the hotel is a million stars
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Nadezhda,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for staying with us during your recent travels.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our associates as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback especially about the breakfast and housekeeping.We hope to welcome you again soon.Kindest regards, Sean FlynnGeneral Manager

8/10 ดี

Withrow,

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Julie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent hotel near Wolftrap
Bed was soft and sagged in the middle. No where to recycle. Redone shower was excellent. Close to Wolftrap National Park. We will book this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Julie, Thank you for taking the time fill out the survey. We value your voice and appreciate the gift of your feedback. We will certainly look into the bedding issue - especially since all the mattresses were replaced at the start of April.We will make sure to share your response with our staff. Thank you again and we hope your future travels are safe and tranquil. Kindest Regards,

8/10 ดี

Chelsea

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Chelsea, Thank you for taking the time fill out the survey. We value your voice and appreciate the gift of your feedback.We will make sure to share your response with our staff. Thank you again and we hope your future travels are safe and tranquil. Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

Michele

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
What a pleasant surprise!! A great place for an overnight or full week stay!! Everything you need!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ย. 2023
We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ย. 2023
We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

2/10 แย่มาก

Shuyuan

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regard to your recent stay at the Residence Inn Tysons.As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, we would love to discuss any areas of concerns further.Whenever you have a moment, feel free to contact me directly at the e-mail address below so that we can continue to improve our hotel operations. We hope all your future travels are safe and tranquil.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

RODNEY

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ย. 2023
We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.

8/10 ดี

Kimberly

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Kimberly, We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It wastruly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest regards, Sean Flynn - GM

10/10 ดีเลิศ

ELAYNE

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Kim

เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 28 ก.ค. 2023
Dear Kim, We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It wastruly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest regards, Sean Flynn - GM

8/10 ดี

Arne

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ค. 2023
Thank you for staying with us during your recent travels and for taking the time to provide us with your feedback on our product and service. We hope your future travels are safe and tranquil. Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

Anna

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Anna,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest Regards, Sean Flynn

10/10 ดีเลิศ

Gerald

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 11 ก.ค. 2023
Thank you for staying with us during your recent travels and for taking the time to provide us with your feedback on our product and service. We hope your future travels are safe and tranquil. Kindest Regards,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very clean, staff was helpful, overall a very positive stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Anonymous,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest Regards, Sean Flynn

10/10 ดีเลิศ

Jihee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 19 มิ.ย. 2023
Dear Jihee,We are delighted to have you as our guest during your recent stay in Tysons. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests that matter the most – you! Thank you again for staying at the Residence Inn Tysons and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Northern Virginia.Kindest Regards, Sean Flynn

10/10 ดีเลิศ

Sara, Brownsville

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 16 พ.ค. 2023
On behalf of the entire staff, thank you for choosing to stay at our property during your recent trip into the Tysons area. We appreciate your business and value your honest feedback. Your review has been shared withthe hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional serviceto guests like you.Thank you for staying at the Residence Inn Tysons were our focus will continue to be on make every guest happy, so that they can relax and enjoy their stay. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to

6/10 พอใช้

Rita

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at the hotel for 2 nights on our way to DC. We liked the proximity to Great Falls Park. However, you need a car to get around, because the hotel is surrounded by main roads. The receptionists were friendly, and the hotel room was clean.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 16 พ.ค. 2023
On behalf of the entire staff, thank you for choosing to stay at our property during your recent trip into the Tysons area. We appreciate your business and value your honest feedback. Your review has been shared withthe hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional serviceto guests like you.Thank you for staying at the Residence Inn Tysons were our focus will continue to be on make every guest happy, so that they can relax and enjoy their stay. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to

10/10 ดีเลิศ

Udayan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
N/A
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 16 พ.ค. 2023
On behalf of the entire staff, thank you for choosing to stay at our property during your recent trip into the Tysons area. We appreciate your business and value your honest feedback. Your review has been shared withthe hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional serviceto guests like you.Thank you for staying at the Residence Inn Tysons were our focus will continue to be on make every guest happy, so that they can relax and enjoy their stay. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to

10/10 ดีเลิศ

Cheryl

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Highly recommend
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 28 มี.ค. 2023
Dear Cheryl - Thank you for the feedback, we thrilled to hear that you had a great stay with us. We look forward to your return. Until then we hope your travels are safe and tranquil.Kindest regards,

4/10 แย่

phirun

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked king size bed. They change to Queen size bed with out notice. No explanation. The room is tiny. I never want to book with Expedia or with this hotel again. I have many other options.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก S.Flynn - General Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Phirum, Thank you for choosing to stay with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. I have shared your feedback with the front desk team, so we can do our best to address your concerns that you shared about the wrong bed type.We hope your future travels are safe and tranquil.Kindest regards, Sean Flynn General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jeffrey, Orlando

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The shuttle driver and the receptionist was amazing. I think the shuttle should be running all day long. Past 7 pm
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก S. Flynn - GM วันที่ 28 มี.ค. 2023
Dear Jeffrey - Thank you for the feedback, we thrilled to hear that you had a great stay with us. We look forward to your return and will certainly revisit the shuttle hours once business levels return to normal. Until then we hope your travels are safe and tranquil.Kindest regards,

10/10 ดีเลิศ

Bert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were clean and quiet. Breakfast buffet was excellent. Checkin was quick. Nothing really to dislike
การตอบกลับจาก S.Flynn วันที่ 1 ธ.ค. 2022
Dear Bert, Thank you for taking the time to respond to the survey, your feedback is greatly appreciated. Thank you as well for staying with us during your recent travels. We look forward to welcoming you back in the near future. Until then, we hope all your journeys are safe and tranquil. Kindest regards, Sean Flynn General Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
가격 대비 직원
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก S.Flynn วันที่ 1 ธ.ค. 2022
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to respond to the survey, your feedback is greatly appreciated. Thank you as well for staying with us during your recent travels. We look forward to welcoming you back in the near future. Until then, we hope all your journeys are safe and tranquil. Kindest regards, Sean Flynn General Manager

10/10 ดีเลิศ

Michael

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Sean

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
They missed my wakeup call - I was running late and asked for a hard copy of my bill. Front desk guy got nasty with me, said "I don't need to bow down to you people" at 6AM, with no one else in the lobby, and he was just sitting there. I think he was being raciest - but the manager said I would be getting 35,000 points as a way of apologizing - so overall, I think there is just one bad egg in the bunch.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.ค. 2022
Please accept our sincerest apologies. We will share your message appropriately within the organization.

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
because I went thru your site "Hotels.com" i paid $75.00 more than the hotel was charging--Don't use "Hoteld.com" it is a rip off--my mistake!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.ค. 2022
Thank you for your stay!

10/10 ดีเลิศ

Bert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient access for checkin. Very good location, near shopping and restaurants
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.ค. 2022
Thank you for your stay!

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
all good
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 ก.ค. 2022
Thank you for your stay!

2/10 แย่มาก

Richard

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Check-in, had two reservations in my name for one day. I only made one reservation. I was charged for two reservations. Clerk says he will refund one reservation, but can’t process it until tomorrow. Waiting to see if this is corrected v
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 พ.ค. 2022
Thank you for your stay!