สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นบาหลี บาหลี สนามบินงูราห์ไร

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 410 จาก 903 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 314 จาก 903 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 100 จาก 903 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 46 จาก 903 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 33 จาก 903 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Joseph

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It is in a convenient location for an overnight or short stay as it is close to the airport. The customer service was excellent and the breakfast buffet had a decent selection of food. The room was clean but the area is limited for tourist activities and the building is a bit dated. Overall the experience was satisfying for an overnight stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom tiles could do with some scrubbing down. folded paper was found under bed. Bathroom sink plug in/out did not function. You could hear noise from upstairs and next door. I am talking about room no.1102. Thank you.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 3 พ.ค. 2024
Warmest greeting from Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport!First and foremost, thank you for having chosen our hotel for your recent stay and thank you for your great feedback upon departure.As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were disappointed to find that you were not completely satisfied with your recent stay experience. Please accept our sincere apologies for the inconveniences that you appear to have encountered about our hotel in overall. Your comments have therefore been extremely valuable to ensure that we better align with changing expectations of our discerning guests. Please rest assured that your feedback has been taken up seriously with the team and department heads responsible for the areas where your valuable feedback highlighted the need for improvements and accordingly we will follow as it is truly a great source of motivation as we strive to continuously improve the quality of our services and product. Once again thank you for your feedback. We most certainly look forward to being able to welcome you ‘home’ to the Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport in the near future.Should you require any further assistance, please feel free to contact me and I would be very delighted to assist you.

6/10 พอใช้

Jewellea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well organized staff and attentive to details.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 24 เม.ย. 2024
On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for taking the time to share such a lovely review of your stay with us at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport.I am very glad to read that you had a pleasant stay with us. Serving our guests with extreme passion and care is one thing that we really love to do at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport and such words of appreciation motivate the team further.I sincerely hope that you will have the opportunity to come back and visit with us again.

8/10 ดี

Kula

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to the airport. Staff very friendly😊
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your experience staying at our hotel. I'm glad to hear you had a positive experience with our staff! We strive to provide excellent service to all our guests. Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back in the future!

4/10 แย่

Shakun

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Need lot of attention
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for providing a rating of your recent stay. Your feedback helps us understand how we can enhance our services. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We hope to have the chance to welcome you back and make your next stay more enjoyable.

10/10 ดีเลิศ

Katherine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location near the airport
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!

6/10 พอใช้

Robyn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is quite dated especially the hallway carpet. No mini bar, no dressing gown on any bits and pieces you would expect from the hilton.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 4 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your feedback! We apologize for any inconvenience you faced with the cleanliness of the hallways. Your concerns have been noted, and we'll work diligently to address these issues and ensure a better experience for you in the future. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great convenient location
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
How this is a Hilton hotel I do not know. The sheets had stains all over them and looked 20years old. The hotel is run down and our whole experience was awful. We booked 3 nights but checked out after 1 night. The reviews and star rating are completely false. DO NOT STAY HERE.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 1 เม.ย. 2024
Warmest greeting from Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport!First and foremost, thank you for having chosen our hotel for your recent stay and thank you for your great feedback upon departure.As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were disappointed to find that you were not completely satisfied with your recent stay experience. Please accept our sincere apologies for the inconveniences that you appear to have encountered about our hotel in overall. Your comments have therefore been extremely valuable to ensure that we better align with changing expectations of our discerning guests. Please rest assured that your feedback has been taken up seriously with the team and department heads responsible for the areas where your valuable feedback highlighted the need for improvements and accordingly we will follow as it is truly a great source of motivation as we strive to continuously improve the quality of our services and product. Once again thank you for your feedback. We most certainly look forward to being able to welcome you ‘home’ to the Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport in the near future.Should you require any further assistance, please feel free to contact me and I would be very delighted to assist you.

10/10 ดีเลิศ

Elvin

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

6/10 พอใช้

Kirolos

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are smelly and towels are too!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you faced regarding to the room's condition. We'll address these issues with our team to improve our standards. We appreciate your comments about the breakfast variety, and we'll work on enhancing the quality and taste of our offerings. Your feedback is valuable as it helps us strive for a better experience for our guests. We hope you'll consider giving us another chance in the future.

10/10 ดีเลิศ

Navpreet

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Customer service was excellent and the food was great.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 26 มี.ค. 2024
On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for taking the time to share such a lovely review of your stay with us at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport.I am very glad to read that you had a pleasant stay with us. Serving our guests with extreme passion and care is one thing that we really love to do at Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport and such words of appreciation motivate the team further.I sincerely hope that you will have the opportunity to come back and visit with us again.

6/10 พอใช้

Subaschand

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 22 มี.ค. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali! Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.

2/10 แย่มาก

AlainPierre

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reservation annulé pour cause de cérémonie religieuse prévenu 3 jour avant et pas de remboursement
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Clifford

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall very good atmosphere and service
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your experience with us. It's great to know that you appreciated our service. We're constantly working to enhance our guests' experience and will consider your input. We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big , quiet and good staff
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Winchelle Lou

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 ดี

nicole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La poximite avec l'aéroport
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 1 มี.ค. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!

10/10 ดีเลิศ

Nicholas

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 21 มี.ค. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

6/10 พอใช้

Donna

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was right off the lobby facing the the area by the front entrance. The room was large and spacious but it was set up for a handicapped person. The really long curtains did not close so the lights from the front of the hotel shined in all night like a cars headlights. Really hard to sleep in such a bright room. Hotel staff was told to fix curtains. I felt it was the worst room in the hotel for a guest - was it because it was an Expedia booking? Probably will not book Expedia hotels again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your experience regarding your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry that you are not satisfied with your room. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't to your liking, just let any Team Member know, and we'll fix it. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

bart

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 21 ก.พ. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're pleased to see that you had a positive experience overall. If you have any suggestions or additional comments to help us further improve, please feel free to reach out. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.

2/10 แย่มาก

James

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One word terrible. Staff attitude a big question mark.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 20 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We'll use your comments to make necessary improvements and ensure a better experience for all our guests. We hope you will consider staying with us again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Luke

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always the best, and polite staff.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Warm Greetings from Hilton Garden Inn Bali Airport.It is very glad to receive your incredible review. we are pleased to know you had good experience in our hotel during your stay, especially our staff. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 ดี

Donna, Bungarribee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Location is literally across road from airport so not too much going on outside if you want a restaurant or shopping, you’ll need to cab into beach walk Kuta . But for a quick hotel before a flight to bridge the gap or on landing it’s perfect. The spa at the hotel is actually quite nice The rooms are fine and neat The carpet in the main hallways is average at best and looks a bit dirty but once your in your room it’s fine. Location PRIMO to airport. You could actually walk to the airport, but why when it’s less than a 4 min drive ! Does the job , would stay again to bridge the gap between our resort check out and a late night flight
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. It's great to know that you appreciated our location. We're constantly working to enhance our guests' experience and will consider your input. We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Roland

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, convenient, super friendly staff. Good food.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our Goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Calvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent facility. Transportation to/from airport by taxi for 120,000 (about $8 US) each way.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 9 ก.พ. 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience with us. Our convenient location near the airport is designed to provide ease and accessibility to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next trip!Our Goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Christine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 13 ก.พ. 2024
Warmest greetings from Hilton Garden Inn Bali!Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jin sub

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
대기 이용 매우 만족 호털
리츠칼튼발리에서 투숙하다 비행기 시간이 너무 많이 남아 1박예약하여 쉬었는데 식사도 맛있고 직원들이 매우 친절했음
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sincerely, Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. It's great to know that you appreciated our friendly staff. Your positive feedback encourages us to keep providing exceptional service, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 ดีเลิศ

Luke

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As always I feel welcomed by the staff, who are professional, courteous and friendly. Good food within the resort. Australian people can learn about what good service is from this stay. You actually feel like you've on holiday. Not some stingey money grab from a grubby industrial area.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect for early morning flights
Super helpful for an early flight. Love that they had a shuttle company they work with to get us there in the morning. Room was standard, restaurant was okay.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

SARA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I enjoyed their breakfast and facility. It was minutes away from the airport, I had a great stay. Their dinner was great as well!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sasha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely close to airport
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Miguel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok airport hotell.
Great breakfast, ok room, but they had no shuttle to the airport, which is a shame. Very close but dangurous streets to cross.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

YOUNGCHOON

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
내부 시설 노후화, 직원 불친절 및 조식 맛 안 좋아요
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

shannon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location to airport was great. Inconvenient not being able tp pay for spa treatments with credit card instead I had to line up at the check in counter for 20 minutes to pay for my service at the spa. They have potable machines to pay fot drinks at the pool, they should have the same for the spa. Room was always hot because everytime you left, the power/aircon would turn off because you take the key card. Providing 2 keycards would fix this problem.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

YUKO

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Phillip

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

john

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ok
Close to the airport. Swimming pool is good but photo better than reality. Service was perfect. Rooms was old. Juste the door is old and inside too. For the price its ok.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Tamas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
For this price this hotel is a good option
For this price this hotel is a good option, of course, it is obvious that a couple of parts would need renovation, and maybe it's a 3-star hotel not 4-star. Pros: The bathroom is large and nice, the pool is warm and peaceful. Cons: It is far from the airport entrance, which wouldn't be a problem, but it is almost impossible to get there on foot. The hotel shuttle service is quite expensive, and if you call Grab from the hotel area, it is 5x as expensive as if you go 20 meters away and call from there. It's unbelievable.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Michael

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Jongick

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Marian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Not a top Hilton but adequate and fine for price and location. Nice pool and although bit dated our room was spacious and clean. Good for 1 or 2 nts.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Hudhaifa

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Trinh

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My flight arrived at almost midnight so this was a convenient location (I had wanted the Novotel but it was sold out). Was charged $250000 for a minute minute taxi from the airport to the hotel so keep that in mind. The biggest selling point was the convenience.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

HYEONGJUN

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is convenient for the airport but it’s quite run down, damp smell in the corridors and the pool area has many broken tiles and is in need of repairs. Food in the restaurant was ok, but not great and the service was slow. I would not recommend it and wouldn’t book this hotel again!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JOSE

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jasreen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023