Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว ทรอย อินน์ แอนด์ สวีท

2.5 out of 5

รีวิว

4.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 1 จาก 44 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 7 จาก 44 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 6 จาก 44 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 15 จาก 44 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 15 จาก 44 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

5.6/10

พนักงานและบริการ

3.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

Jason

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never again will i stay here
Checkin took forever. No one was at desk. The building was nasty looking, and the bed sheets looked nasty. Had spots all over covers and bed sheets. Slept in our clothes.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2020
Dear Valued Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Dylan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I would of wrote a better review if the property had worked with me. My first room had the bathroom light hanging from the ceiling and they moved me. But my second room the dead bolt didn’t lock, had cold water only in the shower, and urine all over the toilet seat. I addressed the concerns but claimed they couldn’t give me any kind of refund because I booked with expedia🙄.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m sorry that several issues combined to make your stay less than desirable. We take real pride in offering the best possible guest experience, and I understand that we let you down. You can be sure we’ll do better for you next time. Nothing means more to us than providing a pleasant guest experience. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Lars

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very noisy, warn out, and unsafe feeling
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 31 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for being a guest at our hotel. We are sorry for the bad experience you had during your stay. We are very much concerned about our guest/ visitors safety. I have personally taken action based on your comments to investigate these claims. We are taking the necessary steps to improve and increase the safety of our guests, so they don't have to fear and can stay comfortably at our hotel. We await your earliest next trip to our area and promise a nice stay with us. Please do visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Total on receipt and credit card charge don’t match. The guy took forever to check us in and didn’t even give the room I was supposed to get.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 25 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for posting your comments about your stay. I have personally taken action based on your comments to investigate these claims. This is something we take very seriously and if necessary we will take immediate action. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Alex, Camden

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked a room for two nights for me and my friend and her kids. I got to the hotel and they did not have my reservation on file so I had to do it all over again. We got to the room and the floor was dirty as was the hallway. We asked housekeeping if we could have some more towels since there were four of us and we were staying two nights and he said he couldn't give us more. The beds are not comfortable at all making it a long two days. The whole place smelt like a cigarette, even in the non-smoking rooms. Also there was roaches in the bathroom and the mini fridge did not work even though it was plugged in. Only thing good about it was that the cable worked.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 ธ.ค. 2019
Dear Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding all the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel and services. Hope you reconsider. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It started with the check in. It took way to long. I know i book a smoking room and the itenery shows non smoking. They was nice enough to try and get me a differant room. But they sent me to a dirty room. And then took another 20 mins trying to find a clean room. The room was ok. No nightstand, beds are not that good. All night people running up and down the halls and doors slaming made for a bad nights sleep.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your comments with us. We appreciate your honest feedback yet I am deeply disappointed to learn of the bad experience you had while staying with us. I wish to sincerely apologize for this sub-par experience. Rest assured that I have personally shared your comments with the concerned departments for review and improvement in the hope that this remains an isolated incident. We hope that this experience has not marred your impression of our hotel and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back in the not too distant future. With Best Regards, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Didnt like a thing in fact i checked out 3 hrs later i want a refund
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for posting your comments about your stay. I have personally taken action based on your comments to investigate these claims. This is something we take very seriously and if necessary we will take immediate action. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Timothy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
What a S&#THOLE.
First thing I couldn't get the room I booked. Then while I was going to my room I saw was a drug deal in progress and a young couple shooting up in the hallway. Then my room wasn't even ready yet. The maid was still cleaning it and had to replace burnt out light bulbs. The room smelled so bad of disaffect ant fumes I just left and went to a different motel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 20 พ.ย. 2019
Hello Timothy, I am very sorry to hear that we could not meet your expectations. On behalf of our entire team, I would like to apologize for the problems you experienced while staying at our hotel. We would like to thank you for bringing these issues to our attention so that we can resolve these problems as quickly as possible. We shall ensure that you have an awesome stay next time. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

No

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms had no fridge or microwave. Plus it’s all steps and no elevator. It’s ok to stay at if it’s a last resort...which it was. But I’d never recommend it as a great place on vacations.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 18 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay. Very much disappointed about the inconvenience due to several issues related to amenities. We shall surely check and take action for improvement. This is a matter of concern and not a regular feature of our hospitality. Customer satisfaction is paramount to us. Request your understanding and continued patronage. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I reserved a king smoking room. Also advised them it would be late check in due to plane arriving at 11pm. When we arrived to check in were advised that all their king and queen smoking rooms were under renovation and that at no additional cost we could have a double queen smoking. I said I don't really care as I had a early meeting and just wanted to sleep. Was given room on 2nd floor No elevator I wish it would of stated that on Expedia as I would either requested 1st floor room or gone somewhere else. Had to go back down all the way to the lobby for ice no coffee pot in room or lobby no refrigerator in room. The stairs were caked in mud but if work was being done I can see that. But the stairwell window was broken out and the screens on our room window were half torn off. Being a typical hotel room that has smoking there was cigarette burn holes in things but not bad. Beds were adaquate. No channel guide for TV . It's an ok place but not for a family or someone older
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are sorry that you had a very unpleasant stay at our hotel. We have seriously taken note of your comments about multiple issues, which made your stay undesirable. It is clear that we have let you down, and for that, we apologize. This is not an indication of how we normally do business, and I’m concerned with the quality of your experience. We have taken up the issue with our management team and also instructed to take the required action. I hope you will generously give us another chance in the future. We take all comments seriously and will do better for you next time. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Terry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is in very bad shape, both outside and inside. The hotel lobby smells horrible when you walk in. The entire hotel smells like smoke even though it’s supposed to be non smoking. We got into the room and there wasn’t a single lamp in the room, only the bathroom light. No places next to the bed to even plug in a phone to charge. No cups for water or ice in the room. The bathroom toilet wasn’t clean and there was a hole in the ceiling above the shower. Room 203
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding all the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel and services. Hope you reconsider. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unsavory people hanging about front desk all the while we checked in. Room had no working light above wash sink. Remote was not paired to TV, which I did so we could watch TV. Ran out of toilet paper. Had to drag luggage up stairs. Did not feel real safe or comfortable there.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for choosing our hotel for your stay. We regret that your stay did not turn out as per your expectations. We are sorry that we were unable to provide you with the quality of amenities & facilities you deserved during your recent stay. We apologize for the issues you encountered and ensure this is corrected. We hope you will consider staying with us again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments and a 3-Star rating. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Requested smoking room, but no ashtrays in the room. Check out I had to search for someone to take my key (they were outside smoking).
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel !!! We are sorry that your stay was not as per your expectations. We have seriously taken note of your suggestion regarding the hotel and have forwarded to management Hope your next stay will be a memorable experience. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Amanda

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room
Not my cup of tea. The place was smelly and not everything works in rooms.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback. We have noted your comment regarding cleanliness. The housekeeping staff has received additional training in the level of cleanliness required of them as our employees. We will ensure that all rooms are properly checked for cleanliness before checking in the new guest. I hope you will give us another chance to satisfy you the next time you’re in the area. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Raul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenient
Great staff clean and simple pets welcome was perfect for us location good close to food places only issue I had is the smell of smokers in the rooms my clothes got that smell other then that comfortable hotel old outside but ok inside if you want breakfast included go to the super 8 across the way nicer but double the price but better everything if you want the better experience but my budget worked better with this one hotel
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. I’m so pleased that you found us a great place to stay. We take real pride in this hotel and serving guests like you, and I’m extremely happy that you had such a wonderful stay. We look forward to having you with us again soon. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Valeria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Spend Your Money Elsewhere...
The hotel was “sketchy”. We drove up and it took some time to check in as the person at the front desk needed help finding our reservation. A person was smoking a joint on the steps going to the room and the room was bare bones. Lots of late night activity around the property and safety was a concern. Yelling all night. No breakfast at all available. Drain was clogged in tub and long hair on tub wall.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay. We are very much concerned about the inconveniences due to the issues mentioned in your review. We shall surely check and take action for improvement. This is a matter of concern and not a regular feature of our hospitality. Customer satisfaction is paramount to us. Request your understanding and continued patronage. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very old with no amenities.There was no refrigerator, iron, hair dryer, or microwave. Most people would not have stayed after they had seen the building.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are sorry that you had a very unpleasant stay at our hotel. We have seriously taken note of your comments about the issues, which made your stay undesirable. It is clear that we have let you down, and for that, we apologize. This is not an indication of how we normally do business, and I’m concerned with the quality of your experience. We have taken up the issue with our management team and also instructed to take the required action. I hope you will generously give us another chance in the future. We take all comments seriously and will do better for you next time. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Alex

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pictures on website very misleading it’s a motel 6. Got a spider bite that caused a lot of pain. Bed was hard and it’s very run down
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel and services. Hope you reconsider. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Mary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay focus on common areas
The kids were creepef out by the outside of the hotel. . Once we got in the room they loved it. Beds were very comfortable. There were just a couple things that I had issues. Walking into the hotel you could smell smoke,/dog pee, hallways and laundry room was dirty all 4 days. There was also a couple days that I could smell pot. To each his own, but maybe put smokerd on 3rd floor
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. I’m very glad that our hotel impressed you. We focus on offering a guest experience that will satisfy a wide range of travelers. When you’re in the area again, I hope you will make us your first choice. We’ll be here when you need us with another great stay that you’re sure to like again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in went good rhe guy was pretty nice. The rooms are terrible though. There were dog prints on the sheets. The place did not feel very safe. Did not feel like you were really in comfort. Not a very nice hotel to stay at.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 7 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to give us your candid feedback on our property. We are extremely sorry for the negative experience you had at this hotel. Your feedback is the best way for us to know that action needs to be taken to improve our process at this property. Please accept our sincere apology for the issues you encountered during your stay as this is certainly not the kind of guest experience we want you to have. Your concerns will be shared with hotel management to ensure proper steps are taken to resolve all of the issues. We hope that you will visit us again the next time you are in the area. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Just nice Not much to say +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars. Your rating is really encouraging. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.

6/10 พอใช้

Terrie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
I checked in at 4:30 am ,on may 30,check out may 31,ask for 2 days .178.??.They calked my room on the may 31 ,and asked me if I was staying ,and told me that I needed to pay if I was staying .when I came in at 4:30 am I was charged a day ,really,I didn't get done checking in til 5:00 am.So so from around 5:30 til checkout 11:00am ,so say 5 1/2 hours i was charged a whole day.for may 30.then the reg may 30 11:00 am til 11:00 may 31,was right ,but I don't agree with the 5 1)2 hours i should be charged whole day
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for posting your comments about your stay. I have personally taken action based on your comments to investigate these claims. This is something we take very seriously and if necessary we will take immediate action. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room did not have a functioning smoke detector. There was also a smoke detector in the hallway that the batteries were dying all night. When we talked to staff about this they’re only reply was “I’m so sorry.” Very disappointed.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback we take all guest feedback to heart and as an opportunity for improvement. We clearly did not put our best foot forward with you, but believe we are better than what you experienced. We pride ourselves in our service and hope that you can come back again and see why, as for the room we have various room types for each traveller. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Nathan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
No hot water. Arrived at 1 AM and too tired to find something else.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for choosing our hotel for your stay. We regret that your stay did not turn out as per your expectation. We are sorry that we were unable to provide you with the Hot Water during your recent stay. We will make sure this is an isolated incidence & it does not happen again. I apologize for any lapses from our end. You can be sure that nothing means more to us than completely satisfying our guests. We hope you will consider staying with us again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Dan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was an amazing stay except not hot water.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your recent stay at our hotel. I am pleased to read that you enjoyed your overall stay with us, and appreciate your feedback about the areas where it did not go as well as you would have liked. We apologize that some aspects like lack of hot water spoiled your overall experience to some extent. We will make sure that next time you visit we provide you with all the amenities & facilities, which you deserve. Please reconsider us and give one more chance to serve your better than this. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Cindy

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not worth it
This hotel is seriously in very poor condition. The first room we tried to stay in had no furniture in it. Just the bed. We could not get the tv to work so she switched us to a different room. This room had furniture and a working tv, however the smoke alarm kept beeping during the night. Couldn’t get ice either cause the ice machine was broke. I wouldn’t pay to stay here again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your experience. Please accept our sincere apologies on the experience that you had while staying at our property. While we never like to hear that a guest had a bad experience we are always receptive to feedback. We will review your comments with our management team to find areas of opportunity. While you mention you will not stay again, we hope you would so we can leave you with a more positive lasting impression. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Christina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us at any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Yolanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Now motel six has alot of rv/18 wheeler parking
Is now motel 6. Older hotel buy very clean and has truck parking
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, What a wonderful 20-star rating of our hotel. I am so happy to see that you liked the cleanliness & the parking aspect of our hotel. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Thanks again and look forward to your return visit! Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 พ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 พ.ค. 2019
Dear Guest, We understand your disappointment with us and agree that 1-star is not acceptable. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve any issues immediately. If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will allow us to speak with you to discuss the situation. Please give me a call or meet us at your earliest convenience. Yours sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Mark, St. Louis

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was told at check in that a $50 deposit was REQUIRED. When I responded that I've NEVER been asked for a deposit the desk clerk stated that all the area hotels had this policy. (?) After stating that I would be leaving early in the morning and didn't want or appreciate the hassle of "getting my deposit back" the desk clerk made repeated calls to try to reach a manager to have the policy waived. Ultimately it was waived, but the episode was very unsettling. The towels were rather smelly as well.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience. It is highly regrettable that your stay with us was a huge disappointment. We are too concerned with the quality of the service, which you received. Please accept our sincerest apologies for such inconvenience caused that you had to face. Your comments are highly valuable to us and will assist us in our continuous efforts to maintain and improve the service level we aim for. Rest assured, your comments will be used for review and actions will be taken accordingly to ensure similar incidents could be avoided. Thank you for staying and we hope you give us another chance to show you how great our hotel is. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

upset

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
I have never been asked to move my car that was in a parking place not desiginated for anyone to move it so the boss could park there, until this motel. Check in and then Check out took 20 minutes with no one else in line. Not a very friendly motel, they made lots of excuses for their bad service and it was never their fault. I will never use this motel again and wouldn't recommend to my worse enemy, I like them way to much to put them thru this place.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, We’re pleased that you took the time to make thorough comments about our hotel so that we can respond to your concerns. I apologize that we let you down in so many ways and that you were generally unimpressed with everything else. We try so hard to please, and I’m disappointed we didn’t please you. Everything we do is aimed at improving the guest experience, and we obviously let you down in some ways. When you’re in the area again, we invite you to try us again. We’ll always be here for you if you need us. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Terrible hotel in Troy
There was blood on the chair and stains on the bed. Left 10 minutes after checking in because it was that bad. The guy at the front desk was very unpleasant from the moment we walked in. The worst hotel experience I have ever had.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 เม.ย. 2019
Dear Guest, We are very sorry to read about the poor experience you had. Please accept our sincere apologies, this is indeed very unfortunate. Rest assured, I fully understand your disappointment and frustration due to the issues you have mentioned. We would like to inform that this is not a regular feature of our hospitality and we will properly check your comments with the team and implement appropriate solutions to please our guest. I hope you do consider us again in the future as we would love the chance to change your impression of our property. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The room itself was ok, no frills but was not looking for any. The service was terrible, front desk could not get us checked in so called manager he was a real jerk. Told us never use Hotel.com. Put security deposit down who which is u derstabable but took over 30 minutes the next morning to get it back. I will not be back and normally spend 2-3 weekends there a year.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

2/10 แย่มาก

Tracy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not stay here!!!!
Horrible hotel! Blood stains on sheets, urine in the toilet, broken lock on the door, the entire hotel smelled horrible. The manager became angry and started slamming things around when we complained about the blood on the sheets.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

Christopher

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
I understand you get what you pay for, so I didn’t expect extra comforts. However, the sheets had stains on them, towels were like sandpaper, the staff didn’t supply us with enough wash clothes to just name a few of the problems with staying here. All in all, it’s my fault for trying to stay cheap.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก GM วันที่ 4 ก.พ. 2019
From all our staff, we apologize for any inconvenience. we can tell that you are very communicative why did you not let us know the conditions of your room? God gave us the way to express ourselves, if we don't give the opportunity to someone to do better what do you expect! (we honor our guests when they let us know any type of inconvenience).

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I will NEVER STAY here again. Not even if they paid me!!!!! The ENTIRE staff is very very rude....
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Office Management. วันที่ 2 ก.พ. 2019
Sorry for any inconvenience, our staff is very professional, dedicated and passionate on how we treat our customers. We hope you stay with us for the first time some day thank you have a bless day.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
This hotel is in transition and st first would not honor our booking being prepaid. Offered to give us room at booking price and then contact Travelocity for a refund. When told no way we left to contact our credit card co. He ultimately accepted the booking. The room was clean but very minimal. No voffee in thr room or lobby. Will not stay here again and will be hesitant to book throigh Travelocity.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก General Manager. วันที่ 2 ก.พ. 2019
We apologize for the inconvenience, we cannot have control over third parties booking, you were explain twice that we do not offer continental breakfast or any extra amenities. We've been on business to long to lose a customer over a cup of coffee (if the next time your respectful and humble, lunch is on us).