ภายใน

รีวิว Sandman Signature Mississauga Hotel

4 out of 5
Sandman Signature Mississauga Hotel
5400 Dixie Rd, Mississauga, ON

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 1412 จาก 2746 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 713 จาก 2746 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 320 จาก 2746 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 164 จาก 2746 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 137 จาก 2746 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Rodin

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pictures look nice. But the property is not great. The parking is very limited and the parking garage looks like I hasn't been maintained in years. We stayed in a 2 queen 1 pull out sofa room, and it was ok . decent size but nothing mind blowing. Not the hotel I was expecting. It's just average.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ariane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Employees are gentle and helpful
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

jaime

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellence
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Delina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very nice especially for the price.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Jason

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was great
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

El Amine

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The air conditioning is noisy, I couldn’t sleep all night, the fact that you can’t control the temperature in the room or turn it off when needed made it worst, the Jacuzzi wasn’t properly cleaned.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Donald

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to the airport, quiet, friendly staff.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room was bit worn, stains on the carpet, torn wallpaper and bulges in the wall. No thermostat in the the suite was a bummer too. Overall I liked the suite though it had a kitchenette and there was ample space and no noise whatsoever.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Angela

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely property. Very clean and quiet
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 3 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Hakim

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The Manager was great but the staff that it was in the first for checking as Prabvhot was rude and not helpful she didn’t call the manager when i need to speak to her but the Manager Marium was great
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 2 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

6/10 พอใช้

Mike

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Shuttle service to airport wasn’t ideal. I had contacted the hotel to arrange shuttle to the airport only to find out it was first come first serve once you check in 3 of our group had to arrange a taxi $35 while the other 3 got remaining spots on the shuttle
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

4/10 แย่

Taylor Lorrarine

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pillows were rock hard and found the room not the cleanliness for checking in. Hair and dirt in the bathroom. Definitely was not a good sleep for neither my partner or I
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Vaithigan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Receptionist was very helpful and kind. Mariam
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

8/10 ดี

Samantha

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Kid friendly, staff were accommodating! Price was fair.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

8/10 ดี

Marc

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 30 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Ariane

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wow
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Veronik, Barraute

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and discret
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us and appreciate the excellent review. We always try to deliver great customer service so we were elated to get the feedback. We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

6/10 พอใช้

Peggy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Hot tub was being re-tiled, water slide was closed and pool was cold. Very disappointed. Booked this particular hotel to use the hot tub. Nothing about the construction on hotel website.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Christopher

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The pool was nice.. however slide and hotub out of service..and looks like for a while. Staff are friendly and helpful! Clean place!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 28 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us and appreciate the excellent review. We always try to deliver great customer service so we were elated to get the feedback. We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Chris

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandman Hotel Group วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.Sandman Hotel Group

8/10 ดี

Stacey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 27 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Michael

Great hotel overall. Would stay again
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Agron, Ottawa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Samantha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was not informed when I asked what time the pool was open until ; that the hot tub and slide were closed . No housecoats in room . Forgot my bathing suit in the room and staff were not helpful , I’m not sure they even bothered to look for it. Never called me back about it either …
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Khalieha

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing Staff!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 25 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Travis

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent bed
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Chloe, Val Caron

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is wonderful, I’ve stayed at it many times. I don’t typically use any of the amenities other than the transportation to and from the airport.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

8/10 ดี

Allison

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only complaint is that the hot tub was closed for renovations but that was never mentioned, even at check in we were told specifically hot tub hours when it was not open. Otherwise wonderful stay!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 1 พ.ค. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Kathy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was very clean and all staff were great
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandman Hotel Group วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Sean

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved it will be back next time in toronto
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Shellena

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pet friendly
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandman Hotel Group วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us and appreciate the excellent review. We always try to deliver great customer service so we were elated to get the feedback. We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Sean

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great price and could accommodate my family of 6. Only complaint was shuttle was full at times we needed but close enough to use a taxi.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Danielle

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 22 เม.ย. 2024
Dear Danielle,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

AYAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Ayan,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

6/10 พอใช้

Namiko, Portmore

เดินทางกับคู่รัก
Rooms could have been cleaner.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Sandman Hotel Group วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided on the Guest Satisfaction Survey. Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is always a key priority. On behalf of the entire team at the Sandman Signature Mississauga Hotel, I sincerely apologize for falling short of not only meeting your expectations, but ours as well. Rest assured; the feedback provided will be shared with the appropriate hotel team to ensure we consistently deliver upon guest expectations. As a valued guest, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Lori

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service and convenient. Property, rooms and staff were amazing. I’ve stayed here twice and will be back again!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 21 เม.ย. 2024
Dear Lori,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us and appreciate the excellent review. We always try to deliver great customer service so we were elated to get the feedback. We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Roberta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall the place was great. However, one of the main reasons we picked this place was for the pool area. Pool was open, but the slide and hot tub was closed. Also, no towels were available in the pool area. Had to grab a few out of the fitness area and they were much smaller than a normal towel. Other than that, the room was great/clean, and service was friendly.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Roberta,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Unfortunately, the pool slide is closed due to structural repair. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Debra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel with amazing staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 20 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This Signature site has terrific suites and the service team it top notch. Clean , spacious and upgraded interiors.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก front desk วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Hylee May

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great costumer service
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก front desk วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.

8/10 ดี

Kellisha

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff was friendly and accommodating
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก front desk วันที่ 18 เม.ย. 2024
Thank you for staying with us at the Sandman Signature Hotel and taking the time to tell us about your stay.We are happy that you enjoyed your stay with us and our staff took good care of you. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

Shawna

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is outdated but for one night before a flight is fine. Room key did not work initially, but was fixed quickly. Main areas are ok. Room was outdated and banged up, but clean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Tina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Lindsay

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room and hotel were clean and modern. My daughter and I also loved the pool. The temperature was nice and warm and we had it to ourselves. The hot tub was out of order which was disappointing but overall, it was a great hotel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Marie, Timmins

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing is the shuttle service took 1.5 hours and we ended up having to take a taxi. Both nights was the same thing….April 2nd and April 10th. There’s was also a very strong smell of pot on our floor from someone smoking in their room. The food and service in the restaurant was perfect!!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

2/10 แย่มาก

Waguid

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NOT SAFE PLACE
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Bailey

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
Slide was closed and hot tub was drained.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to rate us.We hope to welcome you back in the future. Thanks again, Sandman Hotel Group

6/10 พอใช้

Karina

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay at the Sandman Signature Mississauga and taking the time to write a review.We are happy that you enjoyed your stay with us.I want to sincerely apologize for the issues you faced. Please know we will be looking into these issues and doing our best to have them rectified as soon as possible. We hope to welcome you back in the future. Sandman Hotel Group