การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 29 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
6/10 พอใช้
LISA
เดินทางกับคู่รัก
27 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worn down. Only 1 elevator working whole time which was really slow to come and go. Coffee station in room not refilled. No garbage cans in room, only bathroom. Very comfy and clean beds. Good blackout curtains
LISA
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 1 พ.ค. 2024
We’re so sorry to hear about your unfortunate experience during your stay. We have shared yourfeedback with our team in order to improve in these areas. We hope to have the chance to welcomeyou back again.
6/10 พอใช้
Nathalie
26 เม.ย. 2024
Manque de propreté évidente.
Nathalie
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 1 พ.ค. 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
8/10 ดี
Samuel
เดินทางกับครอบครัว
25 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Pool and hot tub was nice. Front desk staff was rude over the phone as property did not offer shuttle services. Kind of in an industrial area.
Samuel
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 26 เม.ย. 2024
We’re so sorry to hear about your unfortunate experience with our staff. We have shared yourfeedback with our team in order to improve in these areas. We hope to have the chance to welcomeyou back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
Nice convenient location for us. Staff was very friendly and helpful. We found the area to be safe.
Naushaba
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you our found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you our found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
2/10 แย่มาก
S.H.A.
19 เม.ย. 2024
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Expedia lied to me and said they would not give me a refund because the property said they would not where in fact I called the property myself and they said that it is Expedia’s policy. I had made a mistake and contacted you guys the same day after recognizing the mistake . Your customer service rep didn’t seem to care how much I use this service and just shrugged it off . Obviously my business is not worth much to you guys and the way it was handled was very poor. I lost my money on this expect it to be refunded or I will be taking my business else where
S.H.A.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 24 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We‘re deeply disappointed to hear about thechallenges you experienced while cancellation, however any prepaid booking made has some cancellation policy and it cannot be cancelled once the date has passed.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you our found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
It was an outdated building but very spacious and clean.
No complain for the price
I would stay again.
mia
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you our found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 22 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased to hear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you our found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 ดีเลิศ
Laurie
16 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Laurie
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 19 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
I’ve stayed in many hotels in Toronto and this one was by far the best. Even better than The Royal York. The pool is very clean and closes at midnight. Check in was smooth as was check out. Will stay here again for sure.
Jason
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 16 เม.ย. 2024
With so many great places to choose from, it’s an honor that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. Thank you so much for your five-star review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Radisson. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 ดีเลิศ
Jon
15 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Jon
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
4/10 แย่
REJEESH
13 เม.ย. 2024
Waste service
REJEESH
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback . We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.
This is the worst hotel I have stayed in. The staff was RACIST. The hotel DIRTY. I stayed there for a week, the first receptionist. Choose the dirtiest room to give me. I could not sleep that night, nothing worked. I had to change the room in the morning. It was HORRIBLE. I have pictures that I can upload. WORST hotel
Carey
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback. We apologize that your experience was less than ideal, We have shared your feedback with our team in order to improve in these areas. and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 14 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
10/10 ดีเลิศ
shelly
เดินทางกับคู่รัก
11 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely 💯 amazing
shelly
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
May be the options in TV (apps) because it doesn´t have, for all rest the hotel is nice.
Jose
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team.
You could tell they tried to maintain the room. It was just done sloppily. It was clean. Breakfast was convenient but not a great variety. The cost seemed steep for what was provided. Other hotels offer free breakfast that is much better than this one.
Brent
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team.
10/10 ดีเลิศ
Dipika
9 เม.ย. 2024
Dipika
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team. Please feel free to contact us to share your experience more in detail.
6/10 พอใช้
Melina
เดินทางกับครอบครัว
7 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Melina
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson
The sink in room was not working. Room service was not available. Communication was not great.
Tariq
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback . We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking and thank you bringing up concern regarding the look, we will surely work on it.. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
6/10 พอใช้
Elizabeth
3 เม.ย. 2024
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Elizabeth
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 3 เม.ย. 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience
10/10 ดีเลิศ
Rebecca
30 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rebecca
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
6/10 พอใช้
Heather
30 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Heather
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you for recent review. We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here is committed to providing high-quality customer service to all of our guests. We hope to see you again in the near future
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We are so pleased to hear you found our service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased to hear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased to hear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
8/10 ดี
Sama
เดินทางเป็นกลุ่ม
24 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The stay was great. Everyone one was very respectful and polite. On the last day I tried multiple times to ask for a dolly and I was able to get one. I wish they could be a little bit more efficient. The hotel is clean and the rooms were very clean as well.
Sama
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased to hear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon. I’ll be sure to share your comments with my colleagues to ensure we continue to improve on delivering exceptional service.
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.
8/10 ดี
Mary
23 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Location was good for me, room is nice but hotel is looking a bit tired
Mary
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share an even more positive experience
Property as described. The property is on the older side. However, the bathroom and bedrooms are clean. The living area ensuite is a real plus for those who require extra space.
David
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience . We are so pleased to hear you found our service to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
8/10 ดี
Kenneth
21 มี.ค. 2024
Nice place
Kenneth
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 21 มี.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. Our team is so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon
2/10 แย่มาก
Satwinder
20 มี.ค. 2024
Satwinder
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to provide valuable feedback . We apologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance to prove ourselves.
10/10 ดีเลิศ
Pravjeet
18 มี.ค. 2024
Pravjeet
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Service Agent วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson
Thank you for taking the time to give your feedback to us. We are sorry that we could not meet your expectations. We hope we can exceed your expectations upon your next visit if you choose to stay with us again.