Muy mal este hotel, el personal inexperto, me cambiaron las habitaciones que tenía reservadas, me dieron una habitación que estaba ocupada y me la tuvieron que cambiar por una para discapacitados, el finalizar pedí mi factura impresa y no me la quisieron entregar. En general muy mal este hotel
Marlon
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Saludos. วันที่ 24 พ.ค. 2024
Estimado Marlon.Agradecemos sus comentarios los cuales nos motivan a seguir mejorando y enfocarnos en nuestras áreas de oportunidad, no dude en que tomaremos las acciones correspondientes con la finalidad de brindarle el servicio que usted y todos nuestros huéspedes merecen. Sinceramente City Express Plus by Marriott Tijuana.
Muy buena ubicación. El señor que nos atendió al hacer check in, muy amable y educado, una disculpa que no recuerdo su nombre solo me acuerdo que comentó que provenía de los cabos. El servicio de internet excelente. Lo único que falló es que no hay secadora de cabello en la habitación, de ahí en fuera todo perfecto
Carolina
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Gerente General วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoyfeliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo comoinvitado en nuestro hotel.
การตอบกลับจาก Cristina Chávez Gerente General City Express Plus วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
6/10 พอใช้
Raul
เดินทางกับครอบครัว
11 พ.ค. 2024
Not very clean
Raul
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez General Manager City Express Plus วันที่ 15 พ.ค. 2024
We appreciate you taking the time to provide us with an assessment of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please send us an email with a phone number or email address so that our Hotel Manager can personally solve your problems.
8/10 ดี
Carmen
8 พ.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Carmen
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chávez Gerente General City Express Plus วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
6/10 พอใช้
MARIA
8 พ.ค. 2024
MARIA
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez City Express Plus Tijuana วันที่ 15 พ.ค. 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chávez Gerente General City Express Plus วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Gerente General วันที่ 25 เม.ย. 2024
Gracias por hospedarse con nosotros ! Lo esperamos pronto
2/10 แย่มาก
Peter
เดินทางกับครอบครัว
24 เม.ย. 2024
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nightmare!!
I will never make complaint even the room , furniture was dirty
Bathroom has a mold and smell bad
Breakfast another story, you get offer free continental breakfast and then we was told that the part with fruit and some Brad with Salami was free but if you want everything else you need to pay ??
I will usually just ignore the whole thing and just enjoy my stay with my family but what they did on the end need to be addressed to others so you will be aware on the management attitude
I book this hotel thought Expida and choose option to pay in hotel
Price as you can see on the website for this hotel is from 120-150 and price I get was 156
At the lobby I was charged 240
And extra for pet 25
On my question and by 240’i was told that’s the deposit which will be returned to my account once it check out
On the check out was told again the same think
After one week since I didn’t receive money I call the hotel and they told me that the price as 240 and they can’t change anything??
So be careful, if you have to go to that hotel be prepared for that
Peter
การตอบกลับจาก Cristina Chavez General Manager City Express Plus วันที่ 16 พ.ค. 2024
We appreciate you taking the time to provide us with an assessment of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please send us an email with a phone number or email address so that our Hotel Manager can personally solve your problems.
Solo el servicio a habitacion muy limitado. Fuera de eso todo excelente!!!
Melissa Jiménez
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 22 เม.ย. 2024
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
10/10 ดีเลิศ
Alexis
18 เม.ย. 2024
Alexis
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chávez Gerente General City Express Plus วันที่ 15 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
El sevicio y en si Todo fue Bien,El Unico problema que tuve fue,tuve que salir temprano del hotel,a las 5 am y cerre Bien El cuarto,para mi sorpresa,cuando regrese al cuarto,lo encontre abierto,no perdi nada,solo la confiansa en El hotel,si regreso a TJ,pens are 2 veces antes de reservar con ustedes.gracias.
Luis C
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Bautista General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
"Gracias por informar sobre este problema, Sr. Luis le rogamos que acepte mis sinceras disculpas por el problema indicado en el comentario. Nos sentimos orgullosos de ofrecer la mejor experiencia posible a los huéspedes y lamento que en esta ocasión no lo hayamos conseguido. A raíz de sus comentarios, vamos a tomar una acción específica , esperando nos vuelva a dar la oportunidad de hospedarse con nosotros.
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
2/10 แย่มาก
Ramon
18 มี.ค. 2024
Ramon
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 8 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.
Todo estuvo bien . Lo único que puedo opinar negativamente es el
Desayuno continental, no hay muchas opciones , es algo limitado. Si quieres desayunar mejor tienes que pagar 350 pesos extra lo cual no vale la pena, ya que hay mejores opciones fuera del hotel
Y a mucho mejor precio.
Igual manera me volvería a quedar ahí , es cómodo , limpio y tranquilo.
Miguel
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Gerente General วันที่ 30 มี.ค. 2024
Le agradezco sus comentarios , nos encantaria tenerlo de nuevo en nuestro hotel y poder cumplir al 100% sus expectativas . Lo esperamos pronto
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
Está a una cuadra del CAS excelente opción para el trámite de Visa
Susana
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
4/10 แย่
Jason
11 มี.ค. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Jason
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.
8/10 ดี
Karla
11 มี.ค. 2024
Karla
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.
การตอบกลับจาก Cristina Chávez Gerente General City Express Plus วันที่ 16 พ.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoy feliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo como invitado en nuestro hotel.
Todo estuvo excelente excepto que el check in muy mal . Nos hicieron esperar para entregar la habitación
Daisy
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.
10/10 ดีเลิศ
DIANA
4 มี.ค. 2024
DIANA
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Gerente General วันที่ 30 มี.ค. 2024
Estimado viajero. Gracias por tu comentario y por haber elegido nuestro hotel. Estoyfeliz de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos tenerte de nuevo comoinvitado en nuestro hotel.
10/10 ดีเลิศ
Ana
3 มี.ค. 2024
Ana
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Cristina Chavez Bautista General Manager วันที่ 24 มี.ค. 2024
"Thank you very much for your words, Ana. We are glad you enjoyed your stay with us. We do our best to offer the best experience to our guests. Your comments mean a lot to us"We hope to see you soon!!
6/10 พอใช้
Ruben
2 มี.ค. 2024
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Ruben
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
The best experience hands down. More than anything they run a tight shift I felt very safe staying here with my family. I feel like I like I stayed in the high-end resort without paying the high price. Thank you. Expedia will be definitely coming back soon.
Elario
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 2 เม.ย. 2024
On behalf of the entire hotel team I want to thank you for sharing your stay.It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most to you: you! Your feedback has been shared with the team as a way to celebrate the great guest experiences we provide. Once again, I appreciate you taking the time to share your comments.
La experiencia fue terrible, pues no me quisieron dar mi factura y cuando volví por la mañana para hacer check out a las 12:30, mis cosas ya no estaban en la habitación. Súper mala experiencia
Gustavo
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 23 ก.พ. 2024
Agradecemos su comentario, revisaremos lo sucedido. De antemano una disculpa
10/10 ดีเลิศ
enrique, Mazatlán
เดินทางกับคู่รัก
19 ก.พ. 2024
Muy buena ubicación y servicio
enrique
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 20 ก.พ. 2024
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros.
6/10 พอใช้
Jose
19 ก.พ. 2024
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Jose
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 20 ก.พ. 2024
¡Gracias por alojarte aquí! Tu opinión es muy importante para nosotros.
My experience was not that great the guy at front desk wasnt professional and the room was nasty smelled like drainage,i requested another room and the socond room was ok
Martha
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Carlos Barron วันที่ 15 ก.พ. 2024
Agradecemos su comentario, revisaremos la situacionDe antemano una disculpa