วิวจากที่พัก

รีวิว Bhutan Centennial Tavern

3 out of 5
Bhutan Centennial Tavern
Phendey Lam, Thimphu

รีวิว

4.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 0 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 0 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 4 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 4 รีวิว" "

3.6/10

ความสะอาด

3.6/10

พนักงานและบริการ

4.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

Shiva Shree Nagendra R

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst stay in my life
Hotel staff were very insensitive to our problems. Water was available only for few hours. Heater was leaking. Faucet was lying on the floor. Heater was not provided. WiFi was not working

8/10 ดี

kumar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BHUTAN - simple beautiful
Was happy to be here. More so as they have a discotheque and karaoke in the same premises. The place is just off the main street. BUT the Howling Dogs was a real sleep spoiler at night. I did ask the authorities and read in the local newspapers that the government is trying very hard to curb the stray dogs by sterilization and saw many with their ears clipped indicating that that dog was sterilized. Its an issue all over Thimpu not just this hotel. What I did was quite unique. I carry a whistle with me as I am a motor biker ans travel distances in all sort of terrains. I blew the whistle two time s at 4 am and after some time the howling subsided. I would like to believe that it was the whistle that did the job.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2017

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pathetic staff ...,...............................
Hotel staff were not at all helpful and ...... they were very .... non operative ............................................................................

2/10 แย่มาก

A S Ravi Chandra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fraud bookings
"Hotel.com" collected full money in advance from me and they have not paid to the hotel and the hotel refused to give me room saying that they are not part of this "Hotel.com" and they never given their rooms for booking and they have never received any money. In spite of several emails "Hotel.com" they have not replied so far. Same thing happened with Paro Galling hotel and they also said exactly the same thing. None of the hotels have any knowledge about "Hotel.com"