ห้องดีลักซ์, เตียงคิงไซส์ 1 เตียง | มินิบาร์, ตู้นิรภัยในห้องพัก, ห้องเก็บเสียง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า

รีวิว โรงแรมลีโอนาร์โด รอยัล เดน ฮาก โปรมีนาด

4 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 220 จาก 422 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 148 จาก 422 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 30 จาก 422 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 22 จาก 422 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 422 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Alexander

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir waren 7 Tage im Leonardo Royal Den Haag hatten dort eine Suite gebucht die sehr komfortabel und sehr schön ausgestattet war. Zur Begrüßung bekamen wir eine kleine Aufmerksamkeit des Hauses über die wir uns sehr gefreut haben. Das Personal im Hotel war immer ansprechbar, hilfsbereit und kompetent. Der Spa Bereich ist gut ausgestattet wobei einziger wenn auch kleiner Abzug die 85 Grad Sauna könnte größer sein passen max. 4 Personen rein. Toll ausgestatteter Fitnessraum (habe ich so selten in einem Hotel erlebt) und schöner Indoor Pool. Restaurant: Frühstück war gut und zufriedenstellend ausgestattet. Die Speisekarte für Abends ist gut ausgewählt und die Speisen sind gut. Man sollte allerdings keine Haute Cusine erwarten. Direkt vor dem Hotel gibt es eine Tramstation mit der man super in die Innenstadt kommt. Wir waren mit Hotel zufrieden und werden beim nächsten Aufenthalt in Den Haag gerne dort wieder absteigen.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade วันที่ 4 เม.ย. 2024
Sehr geehrter Alexander,Vielen Dank für Ihre ausführliche und positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie sich in unserer Suite wohlgefühlt haben und das Willkommensgeschenk zu schätzen wussten.Es ist schön zu hören, dass Sie mit dem Service unseres Personals zufrieden waren und dass Sie die Ausstattung des Spa-Bereichs genossen haben, auch wenn Sie sich eine größere Sauna gewünscht hätten. Wir werden Ihr Feedback bezüglich des Restaurants sowie des Frühstücks und Abendessens weiterleiten.Es wäre uns eine Freude, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Den Haag erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Jessy

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear Jessy,Thank you for choosing to stay at Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. We hope you had a comfortable and enjoyable experience with us. If you have any feedback or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Marvin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
War alles sehr gut👍
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade วันที่ 19 มี.ค. 2024
Sehr geehrter Marvin,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Aylin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Insgesamt waren wir 2 Tage dort und wir waren rund um zufrieden. Mit einer einzigen Ausnahme: Der Pool war total verdreckt, woraufhin wir uns am nächsten Tag garnicht mehr getraut haben in den Pool zu steigen. Die Preise für die Massagen sind auch sehr happig und die Räumlichkeiten weniger gemütlich. Im Großen und Ganzen waren wir aber sehr zufrieden. Das Frühstück ist ein Traum :)
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Aylin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you were overall satisfied with your stay and enjoyed our delicious breakfast. We apologize for the issue with the pool cleanliness and have already addressed this with our team. We appreciate your comments on the massage prices and room comfort, and we will take them into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Wilhelm

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr schön
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Wilhelm,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte! Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Baris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool und Sauna waren Bombe
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Leonardo Royal Hotel วันที่ 20 ก.พ. 2024
Lieber Baris,vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Hotels! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Darren

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent
Everything was perfect from staff to the facilities. Great food great gym plenty of parking. Will definitely be back
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก EW วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Mr. Darren,It was a pleasure welcoming you in our hotel! We are so happy to read about your experience. It makes us smile that you use the word "perfect" for describing our hotel and services. Great! Thank you so very much for your recent stay and your review. We hope to welcome you soon in our hotel. Warm regards,

4/10 แย่

deborah

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
DeluxeKmrVerrotBedKapotteDoucheViezeSokOmRookmldr
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก EW วันที่ 23 ก.พ. 2024
Beste Deborah,Allereerst dank voor uw recentelijk verblijf en daarbij uw review. We schrikken enorm van het uw woorden. Wat ontzettend vervelend te horen dat de douche kapot was en dat het bed niet goed was. Dit is inderdaad niet de bedoeling, graag bied ik daar namens ons allen onze welgemeende excuses voor. Het spijt me zeer dat we tijdens uw verblijf geen passende oplossing hebben kunnen voordragen. Dit zal intern uitgezocht worden hoe het heeft kunnen gebeuren dat u niet heeft genoten van uw verblijf. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u ons in de toekomst de kans bied om uw vertrouwen weer te winnen. Warme groet,

2/10 แย่มาก

Fr

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก EW วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Fr,Thank you for your recent stay and for your review. Your experience has been rated very low. I am so sorry! Unfortunately, you did not leave any additional feedback about your experience. We would really appreciate it if you provide us with your feedback in order to improve our service. We hoped you had a better stay. Warm regards

8/10 ดี

IDE

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Alexander

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you very much for the amazing review! We hope we may welcome you again.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

8/10 ดี

Yvonne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Stephanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Belle chambre, petit déjeuner très complet, mention spéciale au personnel qui est charmant et attentionné
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

clenn

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Vincent

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Shigeru

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel. Clean, well equipped. Trams are available nearby.
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Naomi วันที่ 1 ธ.ค. 2023
Dear Shigeru,Thank you for your positive review!We hope to welcome you again in the future.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Rick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Thank you for the perfect review, we hope we may welcome you again next year!

8/10 ดี

Sascha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Die Rezeption war stets hilfsbereit, die Saunalandschaft trotz der überschaubaren Größe abwechslungsreich, das Frühstück reichhaltig und die Zimmer leise. Die Ausstattung der Zimmer ist etwas in die Jahre gekommen (kein Smart-TV, Vorhänge und einige Möbel beschädigt) und einigen Mitarbeitern im Service fehlt der Blick für die Kleinigkeiten, die den Aufenthalt noch besser gemacht hätten (schmutziges Geschirr wegräumen, Check-Out- Zeiten beim Roomservice beachten etc.). Insgesamt ein guter Aufenthalt.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear guest,Thank you for your favourable review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon.Warm regards,Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Ralf

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel, clean, well organized with a top breakfast
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Djalila วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Ralf,Thank you so much for your kind review! We are happy you enjoyed your stay and also our breakfast. We hope we may welcome you again in the future. Warm regards,Djalila - Front Office

6/10 พอใช้

Somil

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel lacks hospitality
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Somil,Thank you for your review. Unfortunately we do not recognise this problem as we have not heard of any issues during your stay. Please be so kind to contact us, so we can figure out what went wrong and how we can improve our services for your next visit.Warm regards,Nena - Team Leonardo

10/10 ดีเลิศ

Maurice

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Vriendelijk personeel.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 14 ต.ค. 2023
Beste Maurice,Bedankt voor de mooie score en uw aardige woorden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.Warme groet,Nena - Team Leonardo

10/10 ดีเลิศ

Jean Pierre, Middelburg

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rolig beliggenhed og dejligt hotel
Rolig beliggenhed, hvis man ønsker et sted lidt uden for byen. Der går sporvogn til by og strand lige udenfor. Hotellet er tæt på skov og sø. Vi havde en suite med god plads. Restauranten er rigtig god, med lækre små retter. Morgenmaden er god, men ingen smør og juice fra koncentrat, havde forventet lidt bedre kvalitet.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 30 ก.ย. 2023
Kære gæst,tak for din dejlige og omfattende anmeldelse. Vi er glade for, at du nød det så meget. Vi vil dele de givne tips med vores team.Med venlig hilsen,Nena - Team Leonardo

4/10 แย่

Gerda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not worth of the price
Wardrobe doors doesn’t close properly, so light thru glass doors was shining all night. After visitor slipper were left in room. Gym was not working from 6:30 as it should be. There were no personal stuff in wellness, was explained that they are late, watter heat in shower in wellness in change room does not regulate, it is so hot. When cheking out as a standart i was asked “how was my stay?” After i said not good, they haven’ ask what was not good. Just after after silence minute commented that stay was already paid. Positive - personal stuff in breakfast erea were very nice.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก EW วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Gerda,Thank you for your review. I'm so sorry to read that you aren't very thrilled about your recent experience in our hotel. Regarding the wardrobe doors, I am truly sorry that this has happened, I can imagine this is disturbing as you would like to sleep well. Unfortunately, our Personal Trainer was 15 minutes later that specific day due to big traffic jam. We can imagine that this is not a nice start of the day. Last, please accept my sincere apologies about your check-out experience, that they haven't asked what was not good. These honest feedback about your experience helps us to improve our service. We always strive to the best guest service as possible and unfortunately, we were not able to do this during your stay. I have directly shared your experience with the team so we can improve this for the future. On your next visit, please do not hesitate to let us know directly if there is anything, we can do to make your visit with us even more to your liking. Our team would have wanted to have made your visit truly memorable.Hopefully we will have this chance on your next visit. We will be looking forward to your return!Warm Regards, Team Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade

10/10 ดีเลิศ

Hans

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Sarah

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr schöner Aufenthalt. Absolut hundefreundliches Hotel, sogar mit kleinen Aufmerksamkeiten für die Vierbeiner. Sehr zuvorkommende und freundliche Mitarbeiter. Man hat sich direkt wohl gefühlt. Die Gestaltung des Hotels ist sehr einladend und ästhetisch. Das Essen kann ich leider nicht beurteilen da wir nur außerhalb gegessen haben. Tram quasi direkt vor der Haustür genauso wie Areale in denen Hunde ohne Leine laufen dürfen. Hundestrand zu Fuß knapp 1h entfernt. Sehr schöne Gegend. Wunderschönes Hotel. Jederzeit wieder
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Leon

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The TV did not work. The receptionist has tried to fix it . more than 20 minutes. no result. He offered us a drink. The showergel was empty. When we go to a 4* hotel we don;t bring our own showergel. For our room that was a mistake. a pity. These are reasons for no 4 or 5* star review.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

jolanda

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Erg schoon, mooie kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Op loopafstand van strand
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 8 ก.ย. 2023
Beste Jolanda,bedankt voor de mooie recensie. We waarderen de complimenten enorm en zullen deze met de collega's delen. Graag tot de volgende keer.Warme groet,Team Leonardo

10/10 ดีเลิศ

Stefan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Nena วันที่ 8 ก.ย. 2023
Beste Stefan,bedankt voor de mooie recensie. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Tot dan!Warme groet,Nena - Team Leonardo

10/10 ดีเลิศ

Anouk

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mooie accomodatie, goed ontbijt. Vriendelijk personeel en goed geholpen. Kamer was heel mooi, erg modern en goed schoon! Fijne locatie, met een goede tram verbinding. Zeker een aanrader!
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Else วันที่ 21 ส.ค. 2023
Thank you so much for your excellence rating of your stay! Much appreciated, even though you are anonymous for us, please note that we love to welcome you back in our hotel.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Else - Front desk วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear Anonymous,Thank you for your rating of 8 out of 10! What could we improve in order to receive the next time a 10 out of 10? We wish to see you again!

10/10 ดีเลิศ

Luther

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

L.M.R.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Else - Front desk วันที่ 12 ส.ค. 2023
Dear L.M.R.Thank you for your good rating! We hope to welcome you again in our hotel

10/10 ดีเลิศ

Maikel

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Leuk hotel...vriendelijk personeel
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Else - Front desk วันที่ 12 ส.ค. 2023
Beste Maikel,Wat leuk, zo'n hoge score 5 van de 5 en dan ook nog zulke mooie woorden. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad in ons hotel en dat de medewerkers vriendelijk zijn geweest. Dank hiervoor, dat doet ons goed. We hopen u weer te mogen verwelkomen, mocht u weer in de buurt van Den Haag zijn.

8/10 ดี

Luther

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
2nd extended stay here (both times 12 days ). Physical property very nice, great rooms, comfortable bed, great AC, decently run. My reason for only giving it average service is that the personal attention to customers does not equal the high-end that it exudes. Not that I'm looking to be pampered, but when a customer comes to the bar, he/she is the focus point, NOT talking to your co-workers or making pitchers of drinks for later. This is a management problem, as the well groomed and high-end staff, doesn't know how to interact with customers. Frequency is way too low, and attention to customers progress in drink, meal, bill, etc is inattentive. The food: last year the chef was super creative and presented interesting and extremely well prepared fresh ingredients. This year remnants of the same menu still existed, but cooking was 3 notches down, and food seems like it is being used from leftover breakfast buffet ingredients. All this shouldn't take you away from this solid hotel, for the rooms are excellent, and when shopped appropriately the price can be good. My comments are as much for staff as customers: manage better, respect your customers needs and attention, and be the role you exude, a "service-first" establishment.
เข้าพัก 10 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

adi and

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

F.E

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ok
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Teche

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Héél mooi verblijf, praktisch gelegen
Mooi hotel - mooie, ruime kamer - goed bed - vriendelijk onthaal - ruime parking - praktische ligging (tss Den Haag en Scheveningen) - Goede tramverbindingen (handig via een dagticket van €8 pp). Eén minpuntje was het ontbijt, met een beperkt aanbod met maar 1 zelfbedieningstoog en 2 koffie-apparaten; wat weinig voor zo'n groot hotel.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bien situé dans la ville, tram, bus, parc.. Parking pour la voiture Chambre d’hôtel très confortable Cependant petit bémol, eau de la piscine un petit peu plus chaude Sinon tout le reste, top !
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Nick - Receptie วันที่ 15 เม.ย. 2023
Dear guest,Thank you so much for your review! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We also appreciate your feedback regarding your experience with our swimming pool.We hope to welcome you back again in the nearby future.Warm regards,Nick - Reception

10/10 ดีเลิศ

Adis

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Central gelegen und nahe strand. Sehr sauber,. Parkplatz etwas teuer. Frühstück war sehr gut.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Dennis

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Jane Irene

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

ga

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

Xavier

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Job

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Net hotel, mooie kamers. Goed ontbijt
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023