โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา ซีเล็ค สวีท แทมปา แบรนดอน

2.5 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 192 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 142 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 135 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 163 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 373 จาก 1005 รีวิว" "

5.4/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

5.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Asia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Cristy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

kee

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Adys

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place should be close
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 พ.ค. 2024
Dear Adys, Thank you for your feedback. We apologize if your experience did not meet your expectations. We are committed to improving our services and accommodations to ensure all our guests have a positive and comfortable stay. We hope you will consider staying with us again so we can provide you with a much better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Gwyneth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First impressions is that its adequate. The environnement outside is quiet, however, the person in the room above played loud computer games most of the night. Then it sounded like he was playing soccer as there was constant moving around and pounding on the floor. Inside, we found a roach running around on the bathroom counter, also some other large flying bug I had to usher out of the room. The toilet did not flush. The bedsheets were clean but rough. The kitchen, dining, and bathroom surfaces were not overtly dirty but seem like they might appreciate a wipe-down with bleach. I have stayed in a lot better but also seen worse, and in that situation moved.to a different place.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 พ.ค. 2024
Dear Gwyneth, Thank you for your feedback on your recent stay. We're glad to hear that the environment outside was peaceful and that the cleanliness of the bedsheets met your expectations. We understand that disturbances from other guests can impact the tranquility of your stay, and we strive to ensure all guests enjoy a restful experience. We also appreciate your observations regarding the upkeep of the room and will consider your suggestions as we continually work to enhance our guest experience. We hope to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Philip

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Mark

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms need to be updated especially the bathroom.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 เม.ย. 2024
Dear Mark, Thank you for sharing your observations. We apologize if our accommodations did not meet your expectations. We are committed to continuous improvement and value your feedback as it helps guide our efforts in upgrading our facilities, particularly the bathrooms. We hope to have the opportunity to host you again in the future, providing a stay that reflects our dedication to guest comfort and satisfaction.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

lekesha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Ok
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 เม.ย. 2024
Dear lekesha, Thank you for taking the time to provide your feedback. We hope your overall stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations; therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional visit we enjoy providing.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

QUANISHA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Look cleaned but roaches came from every where
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 เม.ย. 2024
Dear QUANISHA, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you experienced with pests during your stay. Please know that we take cleanliness and pest control seriously, and we are actively addressing this issue with our team to ensure it does not happen again. Your feedback is valuable to us as we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Michael

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Anjeanette, TAMARAC

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As soon as we pulled up there were police but let me start off by saying this is the type of hotel where you have workers staying there that work in the area for a limited time until their job is done this is not an average hotel again these are actually long term rentals that the seasonal workers can stay in.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 เม.ย. 2024
Dear Anjeanette, Thank you for sharing your observations. We apologize for any inconvenience caused by the presence of police or the nature of our hotel's accommodations. We do offer extended stay options for workers in the area, and we strive to provide a comfortable and safe environment for all guests. Your feedback is important to us, and we will continue to work towards ensuring a positive experience for everyone. We hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

James

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I never stayed. But Expedia allowed me to book it when they were already closed on checking in. Never got a refund. Expedia says it was on the hotel to give it back
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear James, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Anthony, New City

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cockroaches in the room. The shower was nasty, dirty shower curtain with black mold and mildew. Butn marks all over the carpet and countertop.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 มี.ค. 2024
Dear Anthony, We deeply regret the unsatisfactory conditions you encountered during your stay, with the cleanliness and maintenance. These fall far below our standards, and we sincerely apologize for any discomfort or inconvenience caused. Your feedback is crucial, and we will immediately address these issues to ensure a more hygienic and pleasant experience for all our guests. Your concerns have been shared with our housekeeping and maintenance teams for thorough rectification. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to restore your faith in our hotel on a future visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Elieser

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff was dry and indifferent
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Elieser, Thank you for writing a review of our hotel. It is good to know you were pleased with the services and had a good stay. However, your remarks on the staff are noted and shared with them to make changes. Please return for another outstanding time at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Teresita

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Charles

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 20 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Kenneth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dangerous!!! Drug dealers Everywhere!! Move ALONG!!!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Kenneth, Thank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Kenneth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly professional service
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear John, We're delighted you experienced friendly and professional service at Extended Stay America! Providing exceptional hospitality is our priority, and we're thrilled our team made a positive impression on you. Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon!Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Hayleigh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ROACHES. literally three live roaches in my room.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Hayleigh, Thank you for choosing us. Please accept our apologies for not meeting your expectations during your visit. We follow the most rigorous industry standards regarding our rooms' cleanliness and pest control. Your feedback is discussed with our housekeeping team, and the suite will be professionally inspected and treated as a precaution. Although such incidents are rare, we are very sorry for the problems you encountered. Please stay with us another time so we can provide you with a much more enjoyable experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

john

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

alyia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very nice and clean
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Roach hotel. Roaches everywhere
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ก.พ. 2024
Dear Robert, We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our team takes cleanliness seriously and promptly addresses any pest concerns reported. We encourage guests to reach out to our staff immediately so we can address any issues to ensure a comfortable stay. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Johanne

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Aucun service , pas de cafetière , pas d’ustensiles de cuisine, pas d’ustensiles, aucun ménage de la semaine pas de papier de toilette et beaucoup de bruit la nuit énormément
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Johanne, We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered during your visit. We are sorry you felt your room did not have the amenities that you desired. Since we are not a full-service property, we offer limited amenities in our rooms. However, we do our best to honor our guests' requests and do everything possible to ensure an enjoyable stay. We would love the opportunity to host you again on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good for one night stay
After hours phone had a frayed cord and calls kept hanging up. Prepare for a $100 deposit required to be paid, not held, and not disclosed when reserving room. Staff was professional and courteous.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ก.พ. 2024
Dear Jose, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the phone issues and the unexpected deposit requirement. Your comments are valuable, and we will share them with the concerned teams to enhance the guest experience. On a positive note, we thank you for acknowledging the professionalism and courtesy of our staff. While we know this stay did not meet all your expectations, we are hopeful for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Ikram

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 28 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

l. glenn ll

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Rachel

ชื่นชอบ: ความสะอาด

6/10 พอใช้

Eleanor

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cheap
Night manager was wonderful with a super late check in, but the room was terrible. Smelled like pot the whole two weeks. No one ever came to clean. Cheap, but definitely get what you pay for.
เข้าพัก 15 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Eleanor, Thank you for staying with us and sharing your experience. We appreciate your feedback regarding areas where we could improve. We apologize for anything other than a memorable experience, and we hope you will revisit for the exceptional stay for which we are known. Thank you again for being our guest.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Suzanne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I asked to see the room that was being assigned to me once it became clear that this property was more of a kennel than a hotel. The staff member "refused" to let me do it and said to my 71 year old face "I am cancelling your reservation because I know you won't like it here". I am not kidding. Doesn't get worse than that. Except if you read other reviews, she may have done me a favor.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Suzanne, Thank you for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional service, and we are sorry this was not your experience. We hope you will give us another chance to give you the hospitality you deserve. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Aramis

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
The room had roaches!
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 ม.ค. 2024
Dear Aramis, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We are sorry for the disturbances you reported. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Nilsa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Alnisha

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Edgar

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
cockroaches In the Room, smells terrible outside, problem in the shower,hallways dirty. Not Good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Edgar, Thank you for reviewing your stay at our hotel. We were sorry to read your comments and would like to start by offering you our apologies for any inconvenience you were caused. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests. After reading the details of your time with us, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. Thank you again for your candid feedback; we cannot improve without it. We look forward to having you stay with us again so we can provide you with the flawless visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Erwin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We check in and check out Rm 258 was infected with roaches nasty and dirty. This is being reported to BBB and department of health I have video clip.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ม.ค. 2024
Dear Erwin, Thank you for the feedback regarding your recent visit to our hotel. We are sorry for the disturbances you reported. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Kermit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Ramon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disgusting
This place was disgusting!! As soon as we walked in there were roaches on the table & the restroom!! There wasn't a smoke detector in the room. We ordered food & soon as we sat to eat roaches started cooking out of the microwave!!! This place is nasty!!!! Don't stay here!! It was so bad we left at 2am. I wish I could get my money back!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Dear Ramon, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We are sorry for the disturbances you reported and regret the frustrations you experienced. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We have also addressed your concerns with the housekeeping team and are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Katarina

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Roach motel
This hotel is roach infested. Never again!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear Katarina, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We are sorry for the disturbances you reported and assure you we will do everything possible to your satisfaction. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will accept our apologies and consider staying with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

PHILLIP

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was friendly and helpful
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Dear PHILLIP, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially our staff. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not recommended!
Very disappointed! I booked for one night to stay after a concert rather than drive back to Orlando. Checked in and spent about an hour in the room before going to the concert. The room was dingy - could definitely use a make over. When i got back, there were at least 10 German cockroaches scattered through the room including 2 in the bathtub. I reached into the tub to take a picture and noticed the area between the bottom of the shower surround and the upper rim of the bathtub was disgustingly dirty. I also noticed that the rim in the toilet was too. The lobby is locked at night, so i dropped my key off in the drop slot and left to drive home, then called Hotels.com to report the experience and request a refund.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We are sorry for the disturbances you reported. Our pest control provider has serviced the hotel, and we will ensure procedures are followed to prevent future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are grateful for your patience. We hope you will revisit and allow us to give you the outstanding experience for which we are known.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Stervinsky

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Infested with ROACHES!!!!!!
This place is infested with roaches!!! It should not be operable at all! We checked out as quickly as we arrived.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Stervinsky, Thank you for taking the time to give us feedback about your visit. Please accept our apologies for not meeting your expectations. Our pest control provider does service our hotel on a routine basis. However, we will address this with them to ensure they are doing everything to prevent any future issues. We regret the frustrations you experienced, and we are very grateful for your patience. Thank you for choosing us and for taking the time to leave your feedback. We hope you will consider staying with us again so we can provide you with the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

James

เดินทางเป็นกลุ่ม
My experience
When I get there I ended up getting there early 1:30pm and had to wait until 3pm as I was informed it was due to overbooking the night before, then I got to the room it was clean but the cover looked a blanket you would get at a hospital to warm you up I stayed about 3 hrs and decided to go to another location after all the constant people traffic outside pulling at doors and loud talking. When I went to the front desk the first thing I was told was I was unable to get a refund and I was confused because I didn’t ask for one smh. All and all not a bad hotel but definitely with pick at different location next time.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear James, Thank you for taking the time to give us feedback about your visit. Our team is genuinely sorry for the extended wait you experienced during check-in. We understand the importance of a smooth arrival process and are committed to improving it. We're reviewing this with our staff to manage high-demand periods better and minimize wait times. Your insights are invaluable as we strive to enhance our service. On your next stay, we are confident you will have the seamless arrival experience you deserve. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to make things right whenever your travels bring you back.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Steve

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Linda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Toilet paper was a tiny quarter on the roll , no breakfast like it was advertised online , they need to update their online stuff !
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 พ.ย. 2023
Dear Linda, Thank you for the feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the unavailability of the expected amenities, including toilet paper and breakfast. It is never our intention to mislead; therefore, we apologize for any miscommunication and frustration this caused. We will take swift action to ensure that all our online content accurately reflects our services. We value your patronage and appreciate your feedback, which helps us to improve our offerings continually. In the future, please know our front desk is staffed around the clock and is always happy to address anything that will make your stay more comfortable. We hope that you will allow us to make it up to you in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Tiffany

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

RICHARD

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff is SUPERB
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Joshua

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Anatoly

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was in a no smoking room that reeked of cigarettes and there were cockroaches everywhere. I would like a refund.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Anatoly, Thank you for choosing us and sharing your feedback. We are sorry for your unpleasant experience. Your feedback is concerning, and it's unacceptable for you to have encountered such issues during your stay. Please feel free to reach out to us directly at the hotel for assistance with your refund request. We take your feedback seriously and will work diligently to address and rectify these concerns to ensure our guests have a more comfortable experience in the future. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Hotel Management