สระว่ายน้ำกลางแจ้ง

รีวิว วินด์แฮมการ์เด้น แทลลาแฮสซี แคปิตอล

3 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 214 จาก 1110 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 175 จาก 1110 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 226 จาก 1110 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 237 จาก 1110 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 258 จาก 1110 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Jartavious

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a tornado in the area and it knocked all the power out.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Jartavious,We are disappointed that this unexpected natural occurrence impacted your stay and reflected poorly on your experience. Our team hopes to have an opportunity to welcome you back for a seamless visit.

2/10 แย่มาก

Jartavious

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was a tornado in the area and it knocked all the power out so for the actual days I booked I missed out on a day because I couldn’t stay at the hotel.
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 15 พ.ค. 2024
Dear Jartavious,We appreciate your feedback and your patience. It's unfortunate the tornado took out the power during your scheduled visit. This was outside our control, and we did our best to ensure everyone was safe and comfortable while the area recovered from the storm. We hope we'll have the opportunity to host you in the future.

6/10 พอใช้

Mary

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

4/10 แย่

Adrienne

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rugs in the hallway were so stained. Place smelled like urine.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 พ.ค. 2024
Dear Adrienne,Thank you for bringing this to our attention. We are addressing the condition of our hallway rugs and the odor concerns immediately to ensure our environment meets our high standards for cleanliness and comfort. We hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience on your next visit.

2/10 แย่มาก

Glennyce

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is really dirty. And 1/2 hour lineup to check in since we could only check in at 4:00. Our TV had a thick black line down the middle of it.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 7 พ.ค. 2024
Good afternoon, I want to apologize for your experience you had while here at Wyndham Garden Capitol Tallahassee. I want to say thank you for informing us that you had problems with your TV and I will make sure that maintenance is aware of the problem so we can get it fixed. Again, thank you, it is guest like you that make us better and can work at making your experience here at Wyndham pleasurable,.

2/10 แย่มาก

eric

เดินทางกับคู่รัก
Dirty, empty room no chairs , minimal of towels.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 พ.ค. 2024
Dear Eric,We're deeply sorry to hear about the cleanliness issues and lack of amenities you experienced during your stay. This falls well below our standards, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Your feedback is invaluable, and we will address these issues promptly to ensure a better experience for our future guests. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.

6/10 พอใช้

Jill

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Cheap and fairly clean. Noisy, no insulation of walls. Probably will not stay again.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 1 พ.ค. 2024
Hello Jill,Thank you for staying with us at Wyndham Garden Tallahassee Capitol! We value your feedback and will work hard to address these concerns. We look forward to seeing you again.

4/10 แย่

Valencia

เดินทางกับครอบครัว
Room wasn't properly cleaned up and restroom floor the maid did not mop at all. When I arrived I told that the room wasn't ready and I was okay with that so with that being said the maid should have took her time and cleaned up the room and not half do it. Also the guest room next to us they was very loud and kept us all night. Our room was 104 and through night they knocked on our door. They need security there wasn't comfortable after that it was my first time visiting Tallassee and staying over night. But in future if visit Tallassee again I would not stay at that hotel again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for your response and comments. It is guest like you that keep the management informed as to what employees are slacking so we can counsel with them to encourage them to do a better job. I trust when you return you will find your room is higher standards what you have become accustomed to with Wyndham.

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast foods/items were limited in variety. However, the breakfast attendant was great, cleanliness was her top priority and she made sure there was fresh, hot coffee on hand.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 27 เม.ย. 2024
Thank you for your comments, especially about the attendant. I will definitely let her know. We hope to see you back again soon.

2/10 แย่มาก

Donald

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello,It is with great sadness that we did not meet your expectations during your stay. Thank you for your response.

10/10 ดีเลิศ

Joan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 29 เม.ย. 2024
Hello Joan,Thank you for staying with us at Wyndham Garden Tallahassee Capital. We value your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Catherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a safe choice. I had a good night’s sleep.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 18 เม.ย. 2024
Dear Catherine,Thank you so much for choosing to stay with us at Wyndham Garden Tallahassee Capitol. Our goal is to provide every guest with comfortable accommodations, so we're thrilled that was the case for you. It was a pleasure to host you, and we hope you'll choose to visit us again soon.

6/10 พอใช้

Leslie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The floors in my room and bathroom were dirty. Thry looked like they werent swept in a while and needed to be mopped. I had 2 lamps that didnt work, and the tub looked like it could've been cleaned better. The room was not wortj the amount of money paid.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Leslie,Thank you so much for the review. We are disappointed to hear about the experience you had with us and the state of your room. We will use your feedback to help improve the experience of future guests, and we thank you for sharing your concerns.

10/10 ดีเลิศ

Angela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location is perfect. Right across the street from the mall, Walgreens, CVS, as well as other shopping and restaurants are within walking distance. The breakfast which was included was delicious! I didn't like that check-in time was at 4:00pm., 3pm is the standard.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Angela,Thanks for choosing Wyndham Garden Tallahassee Capitol. It's fantastic that you loved our convenient location in Tallahassee, and it was our pleasure to serve you a complimentary breakfast. Although we appreciate your thoughts on our check-in time, please know you can review these details online before making a reservation. If your travels bring you back to town, we hope you'll stay with us again!

4/10 แย่

Andrew

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you

10/10 ดีเลิศ

Brabara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a good stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Brabara,It is an honor to have received a perfect rating for your visit to Wyndham Garden Tallahassee Capitol. Come back and stay with us anytime. We look forward to continuing to meet all your expectations.

2/10 แย่มาก

Jairo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely disgusting the area was dirty had I not paid upfront I would have cancelled my reservation. There was no management to speak to about my concerns.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 7 เม.ย. 2024
First thank you for your response, I want to apologize for your experience while you were at Wyndham Garden Tallahassee. If you are ever back again, and you decided to give us another try, please ask to speak with me, the AGM, Raymond and I will do all in my power to make it the stay that you would love to have. We are always happy to hear from our guest, whether its good or bad. It only helps us to be better at our property.

8/10 ดี

Nancy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
central to all i needed area wise
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 7 เม.ย. 2024
We are glad that we could be of assistance and look forward to serving you again in the near future.

6/10 พอใช้

Mark, Stone Mountain

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ray G. วันที่ 6 เม.ย. 2024
I want to apologize for us not meeting the your expectations. We value your feedback and if you could give us some specific information as to what your issue were so we could address it. It would be greatly appreciated.

6/10 พอใช้

Sanjana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hello Sanjana,Thank you for staying at the Wyndham Garden Tallahassee Capitol! We hope you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again. Thank you,

4/10 แย่

Francis

เดินทางกับครอบครัว
This was a very poor attempt at trying to update an out of date property. Housekeeping was abysmal room was NOT clean. Take a pass on choosing this hotel. Was disappointed because Wyndham properties usually are good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 4 เม.ย. 2024
Hello,It is with great regret to hear that we did not meet your expectation during your stay. Thank you for your response. We will address these concerns and work hard to make the needed improvements. Thank you,

10/10 ดีเลิศ

Dejuan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always have a great stay here
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Dejuan,We're delighted you enjoyed your stay at Wyndham Garden Tallahassee Capitol! It was a pleasure to host you; please come see us again soon.

8/10 ดี

susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The elevators at this property were in need of repairs as the doors did not always let you off on the desired floor.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Susan,Thank you for taking the time to share your thoughts with our team. We're glad to see that your experience with us was satisfactory overall. Rest assured, we will be sure to discuss your feedback regarding the elevators with our maintenance team for improvement purposes. We appreciate your suggestions, and please visit us again for a visit that is sure to be nothing short of a perfect rating.

2/10 แย่มาก

Scott

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty and in desperate need of a complete gut and remodel. The walls are so thin you can hear everything in the next room and sometimes several rooms away. Someone in the room next to me made a phone call and I heard both sides of the conversation. I saw roaches several times including in the breakfast area. I was there at the end of the month and food was pretty scarce for breakfast. They get supplied the 1st of every month and sometimes they don't have enough to last the entire month. (According to the employee who told me this) The only positive is the cost but you get what you pay for and these are the cheapest rooms in Tallahassee. I thought the Wyndham name meant something but this place in an embarrassment to the brand. The low cost also brings a low class of clientele. Dogs are welcome here but I would never let my dog walk somewhere as dirty as the hallways in this hotel. At least they have armed security in the lobby every night but I have to wonder what makes this necessary.
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 2 เม.ย. 2024
Hello Scott,Thank you for your response. We are sincerely sorry that we did not meet your expectations. We take all of our guest feedback seriously and will work diligently to make sure we address these concerns.Thank you,

6/10 พอใช้

Jody, Jacksonville

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff was very helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Jody,Thank you for staying with us. We're thrilled this was your experience, and we hope to welcome you back soon. Thank you for your valuable feedback.

6/10 พอใช้

charlotte

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you

6/10 พอใช้

Jenna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Apparently the housekeeping didn’t clean a bunch of rooms so they weren’t available. There was a dog barking a lot of the night. The room was fine.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Katrene Malone วันที่ 27 มี.ค. 2024
Hello JennaThank you for staying with us at Wyndham Garden Tallahassee Capitol. We hope you enjoyed your stay. We are a pet friendly hotel, so please feel free to request to be on the 3rd or 4th floor on your next visit. Thank you for your response and we look forward to seeing you again.Thank you,Katrene MaloneGeneral Manager

4/10 แย่

Jose

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Little roaches in our room . Side entrance dirty and smells disgusting.!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Jose,We follow a rigorous pest control schedule in order to keep unwanted guests at bay, so it is surprising to hear about your experience. It is also disappointing to learn of our housekeeping shortfalls. We assure you that your concerns will be shared with the respective teams so improvements can be made immediately. Thank you for your time, and we hope we can welcome you back for a better stay in the future.

2/10 แย่มาก

Antonio

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After having prepaid my room a month well in advance the hotel did no keep my room for late arrival. They cancelled my reservation.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Antonio,Thank you for taking the time to share your review. We are incredibly sorry about the issue you encountered with the room being canceled. Please know this does reflect our guests' typical experience with us. We ask that you consider reaching out to us offline to address any concerns you may have. We apologize for the inconvenience, and we hope to have another chance to provide you a stay more in line with our high standards in the future.

8/10 ดี

Souradip

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I recently stayed at this hotel and found it to be satisfactory for a short business trip. While the accommodations were decent and the prices affordable, the location left much to be desired. If you're looking for a budget-friendly option for a brief stay, this place is suitable. However, for a family vacation, I would recommend exploring other options with better surroundings.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thank you for staying with us and for your review. We are glad you enjoyed your stay and that our hotel's affordable prices and comfortable accommodations suited your needs. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope you will consider staying with us again the next time you are in Tallahassee.

6/10 พอใช้

Jean

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was on the first floor by the laundry. the area was junky and the hallway carpet was worn and filthy. doors were open and we couldn't help but see all the junk. Our room was clean and didn't smell like the hallway.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Jean,Thank you for your review. It was wonderful having you stay with us recently, and we appreciate you mentioning our impeccable accommodations. Your feedback about your room location will be shared with our team to ensure any odor issues are dealt with swiftly and that our high standards of cleanliness are being met. We hope to welcome you back in the future for a seamless visit worthy of a perfect rating.

4/10 แย่

vanessea

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
When check in time arrival. I had to wait almost 30 minutes to check in at 4. The room they first assign the ac did not work then they assign a different room but the bathtub was never clean. The telephone in the room did not work had to used cellphone to call property to ask for an iron. They said they will bring it. Waited for an 1hour and 30 minutes nothing. Had to physically go to front desk to request an iron. The keys card kept working. Key card waslike everyday.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Vanessea,Firstly, we are very sorry for your check-in experience. We also regret that both assigned rooms fell short of your expectations and our standards. This is unacceptable and we will take action to ensure this does not happen again. We are committed to improving our hospitality and making a better lasting impression, so we hope you'll give us another try.

6/10 พอใช้

Elsie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you

2/10 แย่มาก

nicole

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you

8/10 ดี

Mikeria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank you

8/10 ดี

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are very clean and roomy. They stock the showers with soap, shampoo, and conditioner. However, The night they did not have any cups, glasses, coffee maker, or ice bucket in the room They serve breakfast downstairs.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Robert,We always appreciate hearing from our guests, and we're glad our clean, comfortable rooms had all the toiletries you needed. The next time you're in the area, please come back to see us.

4/10 แย่

Edwin

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ziad วันที่ 31 มี.ค. 2024
Thank you

4/10 แย่

Kym

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is branded a Wyndham…they need to STOP! OR Wyndham isn’t what I thought! Or Wyndham has allowed the use of its name w/o realizing the damage. The staff is very kind and helpful. They are the only saving grace. Yes, hotels have levels, but this is deceptive! A pardon our dust sign would’ve help provide some cover up. It needs serious TLC-sofas, carpets, A/C filters, ceilings, refrigerators, and even phone receivers need CLEANING. This was like a slap, if you were using the brand as a gauge to trust. I’ll never trust another Wyndham
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Kym,We greatly appreciate your feedback. While we're happy to know that our friendly team members impressed you, please accept our apologies for any disappointment in the cleanliness and upkeep of our accommodations. Our housekeeping team will be sure to look into all of your comments further and make improvements where necessary. Please consider giving us another chance soon; we're confident that we can impress you.

4/10 แย่

Chad Van Der

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
First and last time. I stayed for 8 days, the air conditioning didn’t work and my room was not cleaned once. I asked the front desk 3 times to have my room cleaned and it was never done. I asked housekeeping for fresh towels which I never received. I had to go in freshly cleaned rooms that were left open to get fresh and clean sheets and towels. Cleanliness was average at best. Breakfast looked like cold plastic toy food. Definitely look elsewhere for a hotel in Tallahassee.
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Chad,We are so sorry to hear about your stay with us. Your experience was absolutely not up to our standards, and your concerns will be further investigated. Our team is grateful for your feedback which will be used to ensure future guests are provided with better stays. Thank you for taking the time to leave us feedback, and we wish you safe travels.

2/10 แย่มาก

shantrice

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very old out of date. Carpet is horrible. And the smell
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 4 เม.ย. 2024
Dear Shantrice,Thank you for leaving your review. While it was a pleasure hosting you, we apologize for not providing the excellent stay we are known for. We assure you that we are making constant updates to our property, and we will take your feedback into consideration as we continue improving for our guests. We hope you'll return soon so we may show you we are more than capable of impressing you.

4/10 แย่

Jada

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Day time staff is very rude, tried to check in early as I was not feeling well and I received a very blunt no. Came back at 4:30 and was told no rooms available again that she could find. Called someone and some rooms were opened for availability. The first room the sheets were dirty was placed in a room a few doors down. Later that night there was a lot of noise, yelling slamming doors a women and child crying tried to call the front office to complain and the phone in the room had no dial tone, so I had to use my cell phone to call. She called the police and finally they showed up and we were able to get some sleep. The hotel carpet/ rugs in the lobby and hallways were extremely dirty and the lobby chairs were dirty. Very disappointed in this hotel chain. Never had I stayed at this chain and had such a horrible experience. I will have to say that the evening person was much nicer than the day person.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Jada,Thank you for your review. We are constantly working hard to provide a high-quality experience for all of our guests, so it is disappointing to hear that we didn't meet your expectations. We will discuss your concerns internally to ensure we meet our high hospitality and cleanliness standards. Your input is appreciated, and we thank you for letting us know where we fell short, as this will enable us to reflect and improve. It is our hope that you will give us another chance to change your perceptions down the line.

4/10 แย่

Joseph

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was dirty and in disrepair. The staff wasn’t friendly nor helpful
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Joseph,Thank you for choosing to stay with us during your recent trip. Our goal is to provide every guest with exceptional service and pristine accommodations, and we offer our sincere apologies if you received anything short of that. We can assure you that what you have described is not typical of a visit to our property. Nevertheless, your comments have been duly noted and will be discussed with our team. We appreciate your feedback and wish you safe travels ahead.

8/10 ดี

Esvicloria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was hot and good!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Esvicloria,Thank you for your review! It's wonderful to know you started your day off right with our delicious breakfast offerings, and we appreciate you mentioning them to your fellow travelers. Should your travels bring you back to the area in the future, we hope you'll consider staying with us again!

4/10 แย่

Sophia

เดินทางกับครอบครัว
More cleaning. Slow or no response to maintenance requests
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Sophia,Thank you for taking the time to share your experience. We are concerned about the inconvenience caused by the lack of cleanliness and delayed service. This is not up to our usual standards, and we appreciate your feedback, which will help us address these issues promptly. Rest assured, we are committed to providing a higher level of service in the future. We hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more satisfying stay.

2/10 แย่มาก

Maureen

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel smelled of fart, stale impure air, dirty carpet. The elevator door would not open upon reaching desired floor without pressing the open button. The first room we I had the air, lights or phone worked. I witnessed the staff take the garbage out of trash can with no glove and went into the kitchen.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Maureen,Thank you for sharing your concerns. We're dedicated to offering a comfortable and welcoming environment, and the issues you mentioned regarding standards of cleanliness and functioning amenities will be promptly addressed. Your feedback is greatly appreciated and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.

6/10 พอใช้

FRED

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property clearly not kept up Carpets dirty elevator doors don’t work Just a run down hotel. Very surprising for a Wyndham property. Disappointed to say the least
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Fred,We appreciate your feedback and are disappointed to hear about your experience. We're committed to maintaining the high standards expected of our property and will look into the issues with cleanliness and our elevators. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

2/10 แย่มาก

Kip

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Katrene วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you

2/10 แย่มาก

pamela

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No access to clean towels and wash clothes
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Pamela,Thank you for sharing your experience with us. It's unfortunate that not everything about your stay was perfect, and we ask that you let our team know right away if you feel something is amiss with your accommodations so we can properly address it. We are also willing to replace any amenities should an issue be brought to our attention. We greatly appreciate you staying with us and hope for another chance to impress you in the future.

4/10 แย่

Bolley

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Outdated hotel - not well maintained. Elevator was out, door key didn’t work, too much noise
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Bolley,Thank you for sharing your observations. It's disappointing to hear about the issues with maintenance and the noise level during your stay. Rest assured, these matters will be addressed to improve our facilities and ensure a more comfortable experience for all our guests. We hope for the opportunity to welcome you back, providing a stay that reflects our commitment to excellence and comfort.

2/10 แย่มาก

Shana

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
So far - I’m not impressed or pleased at all. I arrived at 8pm after a 3 hour drive and our room was not ready. We are not checked in yet. So we left to go eat. Hopefully it will be ready when we get back.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Shana,Thank you for leaving us a review. We are disappointed to read that we were unable to meet all of your expectations. Please reach out to the front desk for any of your needs during your stay with us. Your experience will be shared with our team immediately so we can make the necessary improvements.