ภายใน

รีวิว โรงแรมเซาเทิร์น ซูราบายา

3.5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 30 จาก 75 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 35 จาก 75 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 8 จาก 75 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 2 จาก 75 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 0 จาก 75 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

KAI PENG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Karin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Alexander

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The buffet breakfast is a little bit pricey.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Yew Seng Albert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The interior are ok and the exterior facade need a jet wash . Swimming pool toilet need cleaning and seat replaced
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Business trip
Staying for 1 night for business trip. Very clean hotel with nice staff. Food is also very good and fast preparation
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Qomaruddin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great experience to stay here.
Everything is went well. Check-in/out went smooth. I recommend you to stay here if you visit Surabaya. Or if you were there you can book for meeting or something correlated with bussines event.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Qomaruddin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Teddy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

Ruby, Yokohama

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
near the restaurant and shops
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Everything was good.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
All are in good condition in average.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The fridge not cold enough and may need more service on it..breakfast choicces may need more upgrade. So far everything was good. Thanks.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Your comment regarding fridge and breakfast variety has been taken to improve soon Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

Syabani

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Its a new and clean hotel.
The hotel is new and I like the gym and the swimming pool, The operation manager, Mr. Kencana is also friendly. The only thing is they are lack of staff and only cover the basic operation. The staff that is in cafeteria also don't bother to greet or say thank you to you. Can not blame them because they are very busy.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr/s. Syabani We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

toh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good experience
it was a great experience. first time in this hotel, overall is good. helpful staffs, good breakfast, clean room. worth the price. will be back again for next business trip.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

YOUNGIL

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 25 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Apriansyah Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Louise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very pleasant stay, I recommand it.
Clean and modern hotel. Functional room, great shower and super comfortable bed. Delicious buffet breakfast with lots of variety to choose from. Smilling and helpful staff. Beautiful pool and gym. Strong WiFi and many international tv chanels. It has everything you need or want. Could be less expensive. I would stay again at a lower cost.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 25 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Apriansyah Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 25 เม.ย. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Apriansyah Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Fenny, Malaysia, MY

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staffs are friendly, nice and clean hotel. Will come back again when I visit Surabaya.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 25 เม.ย. 2019
Dear Mrs. Fenny We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Apriansyah Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Djim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nyaman dan strategis
Kamarnya cukup luas dan bersih. Hanya lampu mejanya mati. Pilihan sarapan cukup bervariasi dan enak. Tapi kopinya kurang enak karena pakai yang instant dari vending machine.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 11 ก.พ. 2019
Tamu yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Styles Surabaya Jemursari. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Komentar anda mengenai lampu meja mati dan rasa kopi kurang enak agar kami perhatikan lebih untuk lebih baik kedepannya. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

8/10 ดี

Ike Agustin Karlina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 13 ก.พ. 2019
Ibu Ike Agustin Karlina yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Styles Surabaya Jemursari. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ACS, Amsterdam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mooi en leuk hotel, goed service met vriendelijke personeels.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ม.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

8/10 ดี

Hendi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worth to stay !
Staff hotel yang ramah membuat kita serasa berada di rumah sendiri.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ม.ค. 2019
Bapak Hendi yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Styles Surabaya Jemursari. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

8/10 ดี

Ruby, 横浜

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スラバヤでいつも利用するホテルです。  最近は、利用客が増えてるようで、以前に比べるとサービスが多少低下しているような印象があります。
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 พ.ย. 2018
Dear Mr. Ruby, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Surabaya Jemursari. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Arman Widianto General Manager

10/10 ดีเลิศ

Alexandra, Erkelenz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice hotel! I would visit again! Very friendly and helpful stuff, clean rooms, good food.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 25 ต.ค. 2018
Dear Alexandra, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Josephine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Valuable
Very affordable hotel which is really worth it. I get a good service and a delicious breakfast and yet I don’t have to pay so much for those! Water heater needs improvement, though. Hot water doesn’t flow steadily. But overall, I am a satisfied customer.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 5 ต.ค. 2018
Dear Mr/Mrs. Josephine, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Your comment regarding hot water and water heater has been taken to improve soon Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Asst. Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Paul, Taipei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
very descent hotel and very considerate hotel, they even prepare breakfast when i need to check out at 3:00 AM. must stay here next time
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 14 ก.ย. 2018
Dear Mr. Paul, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Dwi Fendy Apriansyah Assistant Front Office Manager

8/10 ดี

ruby, japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スラバヤに来たときは、必ず宿泊しているお気に入りのホテルです。
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Kencana วันที่ 6 ส.ค. 2018
Dear Mr. Ruby, We appreciate your comments regarding your stay at ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comment with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kencana Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good small budget friendly hotel
Cute hotel not too far from the airport. Room was small but the bed was super comfortable and the service was great. It's not the best area for walking around and getting stuff to eat etc
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mrs. Amanda We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

Dian Adhitya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr/s Dian We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

6/10 พอใช้

Eiroky, Surabaya, Indonesia

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The Greatest comes from The Small Things
We usually stay in various hotel in Surabaya or others city to spend our weekend with family and colleague. But when we checked in here we surprised with the towel color. it did not bright white. White but dull. Also with the key card. At that moment around 12.10 pm, we had problem to use the elevator and need to re-fresh again this card to the customer service in lobby. We noticed that time limit is 12.00 for check out, since we still had a gathering in the meeting room of this hotel, we need to finished several things in there. After everything done, we returned to our room, automatically we also need to used the elevator to picked up luggage from our rooms, returned the key card to the CS, etc...all the procedures of check out. On the beginning we thought only us that had an issue with this one since it was passing due check out time, so the card could not be used on the elevator and need to refresh again in CS. But our colleagues who stayed with us in the same hotel had same problems in the morning (before check out time). When we checked in we had informed the CS about our conditions that we had gathering in they ballroom ..etc..etc..and will be checked out around more than 12 and 1pm latest. By the way in other hotels that we ever stayed, they don't "banned the key card" like this to the guests. The Staff will call us on the mobile phone (if they could not find us is our room) to get confirmation to extend or not.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Overall, a good and friendly hotel.
Clean and cosy room, good breakfast and a nice pool (although small). However, high pillows, too-bright lighting above the washbasin and few gym equiments can be improved.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

AS, Nederland

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Goed hotel voor een weekendje
De kamer is klein maar heeft alles wat je nodig hebt. Bad kamer is ook goed en schoon. Alleen de eetzaal is wat minder, het eten is ook niet zo bijzonder. De tafel kleed was vies, bestek zijn ook niet schoon. Personeel zijn heel erg aardig en behulpzaam.
เข้าพัก 8 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

Rolf

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

RA Stanley

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

Erwin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Its nice and clean hotel. Modern looks. Nice interior. Will be back again
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Mr. Erwin We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
良質なビジネスホテル
check inもスムーズで5分も掛からなかった。 部屋も適度な大きさ、明るさで価格に見合った質感であった。 朝食はバイキング形式で、品揃え多数で大変良かった。
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Fendy วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Surabaya Jemursari. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Kencana Herdianto Operational Manager

10/10 ดีเลิศ

Yoichi, Tokyo,Japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel goog performance.
This hotel is being always used at the time of Surabaya stay. Breakfast is also enriched and staff's thoughtful consideration is also seen.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2017

4/10 แย่

lylie, france

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
peux mieux faire
l'accueil est médiocre. staff pas souriant . Pas accès à la piscine car souvent privatisée pour mariages et convention. odeur d'égouts même au 9 ème étage. petit déjeuner très bien.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ruby, yokohama

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スラバヤでの定宿
スラバヤ出張時にいつも利用しているホテルである。 今回も、いつも同様に、利用したが、特に、不便を感じることはなかった。

8/10 ดี

fuku

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
コストパフォーマンスが良い
今回、2回目滞在でした。前回は同クラスのホテルを現地スタッフが予約してくれましたが、そこのホテルより 格段に良いと思いました。 フロントスタッフも気さくに声をかけてくれてとても親切です。

8/10 ดี

ibis style yg compact dan nyaman, jemursari surabaya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
budget hotel yg melebihi ekspektasi
terbaik di sekitar jemursari

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location
Checkin was fast and easy

8/10 ดี

heru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スラバヤのビジネスホテル
出張で使用したが、特に不便はなかった。 wifiが快適に使用できた。朝食ビュッフェを質的に改善してほしい。

10/10 ดีเลิศ

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ibis stylie
A nice hotel to stay in, with friendly staff. I left my luggage with them when I went to Jogja, and they were most willing to keep it for me. Breakfast was good with enough varieties for my palate. I will stay there again.

10/10 ดีเลิศ

Jonny, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel outside of Surabaya city
This is the first time I am staying with Ibis Jemursari. Usually whenever I visit Surabaya, I will stay with a hotel which is near to Surabaya City, as it is more convenient. Ibis Jemursari really exceeded my expectations. Firstly, the Hotel is really clean overall. The hotel room is clean, except I find it a little dark at night due to the lack of a light bulb in the middle of the room. The breakfast was fantastic. The healthy variety of local Indonesian food and a few International cuisines. All laid out nicely and presented neatly. A Semi-professional coffee machine with several types of Latte and cappuccino was excellent. Something different from the regular coffee and tea. The swimming pool was nice, clean and low on chlorine (Much appreciated)

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก