สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว เมอร์เคียว สุราบายา แกรนด์ มิราม

4 out of 5

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 17 จาก 79 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 42 จาก 79 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 14 จาก 79 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 5 จาก 79 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 79 รีวิว" "

7.8/10

ความสะอาด

8.0/10

พนักงานและบริการ

7.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Yukio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

marijke

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was oké
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The TV was not working and couldnt get a usb charger / was pretty dark in the room
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Andreas Riyadi วันที่ 10 ส.ค. 2023
Dear MichaelWarmest Greetings from Mercure Surabaya Grand MiramaThanks for sharing your recent experience at Mercure Surabaya Grand Mirama. We take good note of your feedback in regard to the TV in the room not working properly. Trust I will share your feedback with the team, to ensure we continue enchanting our guests and making sure you come back very soon in the near futureWe look forward to having you back on our property in the near future.Best regards,Andreas RiyadiGeneral Manager

8/10 ดี

Simon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
SURABAYA JULY 2023
Nice hotel in a good location in Surabaya CBD. Staff were also very firendly and helpful. Like a lot of hotels post pandemic though the hotel is starting to show its age a little bit so will need renovating at some stage before too long.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Andreas วันที่ 1 ส.ค. 2023
Dear Simon,We appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya Grand Mirama. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will encourage all of our staff as we strive to improve the quality of our services continuously.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Andreas RiyadiGeneral Manager

8/10 ดี

CHUN-WEI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
平價優質的飯店
地點:可。 交通:普通,位於Jl. Raya Darmo 大路上是少數有完整人行道的路,有公車,交通繁忙。 硬體設備:佳,有電視,空間可,不提供一次性牙刷牙膏。浴廁大,熱水器溫控不大好,水量足,有乾式分離。床、被、枕舒適性佳。有游泳池、健身房等設施。 清潔:乾淨,臥房地板是貼皮木紋地板,床單被套均乾淨。 服務:優,員工訓練有素也積極處理問題。 周遭環境:安靜,雖然在車水馬龍的大路上,但飯店內並不會聽到聲音。 網路:可,有提供免費wifi ,速度不錯。 停車場:有。 早餐:豐盛,可選擇是否加早餐。 價格:便宜,CP值高。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Andreas วันที่ 27 ก.ค. 2023
Dear Chun Wei, We appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya Grand Mirama. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will encourage all of our staff as we strive to improve the quality of our services continuously. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Andreas Riyadi General Manager

8/10 ดี

I

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Andreas วันที่ 28 ก.ค. 2022
Dear Valued Guest, Warmest Greeting From Mercure Hotels Surabaya Grand Mirama We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more satisfying Sincerely, Andreas Riyadi General Manager

8/10 ดี

elly

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 8 พ.ค. 2022
Ibu Elly yang terhormat, Salam hangat dari Mercure Surabaya Grand Mirama Terima kasih atas support yang telah anda berikan terhadap Mercure Grand Mirama Surabaya. Kami sangat berterimakasih atas review yang telah Anda Tulis Kami akan selalu berusaha memberikan fasilitas dan pelayanan yang terbaik untuk mencapai kepuasan yang diinginkan oleh semua orang. Kami berharap akan segera menyambut Anda kembali di hotel Kami dan bisa Memberikan pelayanan yang lebih baik lagi Hormat Kami, Andreas Riyadi General Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dusty Room lacking maintenance
We got room on 6th floor, we requested for a smoke free room - and we got a room on the older wing (this hotel was previously Mirama Hotel), however we found out the bathroom was running out of soap, refrigerator was non functioning and the chair cushion were dusty. I am allergic to dust - so the whole time I was there I kept on sneezing. very 'painful' experience.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 9 พ.ย. 2021
Dear Sir, Warmest greetings from Mercure Surabaya Grand Mirama! Thank you very much for your thorough feedback. We do apologize to learn that your last experience had not been the best one and greatly appreciated your feedback and suggestion. I will personally take it into consideration to keep improving the quality of service of our property. Once again, thank you very much for your constant support and loyalty towards our hotel and we hope that we can host your next stay in near future. Best regards, Andreas Riyadi General Manager

4/10 แย่

shingo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
あまり対応よくない
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 12 ก.พ. 2020
Dear Sirs, We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Guest Service Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
6박동안 객실 청소와 서비스 문제로 매우 불편했음. 타올부족으로 거의 매일 재요청을 해야했고 바닥청소도 깨끗하지 못했으며 세면대와 샤워부스는 배수가 잘 되지않아서 방을 바꿨음에도 불구하고 계속 막혀서 불편했음. 6박으로 체크인했는데 5박째 되는날 카드키가 안되서 연장해야했음. 같이 간 사람도 같은 문제가 있어서 카드키를 연장해야했음.
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Dear Sirs, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Surabaya. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Joni Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The feeling I had for this hotel is slightly different from other mercures I stayed. The feeling it gave is , this branch is catered more for locals rather than tourist
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 2 เม.ย. 2019
Dear Sirs, We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

8/10 ดี

Wielanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
After all just 👌
It was ok The hotel is old but still nice Japanese restaurant was very expensive and the ramen noodles not so tasty.
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Wielanda, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

8/10 ดี

KEKWEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Mercure Surabaya review
Mercure Surabaya is well located in the city, getting around is not difficult. The hotel is suited for business travelers and couples as it has decent facilities for everyone including pool, gym, spa, etc. and a good collection of restaurants
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 20 ก.พ. 2019
Dear Kekwee, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

4/10 แย่

HIROSUKE

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 9 ม.ค. 2019
Dear Hirosuke We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

MacKenzie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 17 ธ.ค. 2018
Dear MacKenzie , We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel, decent price, close to downtown, friendly staffs.
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Joni วันที่ 17 ธ.ค. 2018
Dear Amonymous, We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
スタッフが愛想良くて親切だった。部屋はトイレの便座が上げたままにできず座らないと用を足せないなど若干のメンテが必要。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Septa วันที่ 26 ก.ย. 2018
私たちの大切なゲストに親愛なる 肯定的なフィードバックを受けることは常に喜びです。私はあなたのコメントを私たちのチームと共有します。私は、このフィードバックが私たちのサービスの質を絶え間なく向上させる努力をしているように私たちのスタッフ全員に励ますものと確信しています。 あなたの経験を共有してくれてありがとう、そしてあなたの次の訪問が以前のものと同じくらい楽しいものになることを願っています。 敬具、 Septa Front Office Manager

4/10 แย่

weija, 印尼

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
泗水美居
床單沒換有很大髒汙,早上8點服務生無故敲門,說要檢查廁所,我並沒有要求或通知要檢查廁所。昨天才搭飛機到泗水,一大早就被吵起來。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2018
การตอบกลับจาก Sugito วันที่ 19 มี.ค. 2018
尊敬的客人, 感谢您花时间向我们介绍您在泗水美居酒店的体验。 我很抱歉你的经历不符合你的期望; 请允许我表达我最诚挚的歉意。 在美居酒店,我们努力为每位客户提供卓越的服务体验; 因此您的反馈对我们非常重要。 请放心,我们正在采取适当措施解决问题并防止未来发生。 感谢您分享您的关注,我们希望您能在不久的将来为我们提供更好的服务。 此致 Sugito Adhi 总经理

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก joni วันที่ 9 ม.ค. 2019
Dear Anonymous We very much appreciate your comments regarding your experience at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive your feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Joni Front Office Manager

8/10 ดี

mohamed, malaysia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The hotel is value for money
Good hotel, friendly staff and good location. It is a bit crowded during day time but you can easily get a taxi or uber to go to various destination.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Sugito วันที่ 20 ม.ค. 2018
Dear Mohamed , Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Surabaya. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Sugito Adhi General Manager

8/10 ดี

John , Huissen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Goed hotel
Ligt vlak bij de luchthaven. Goed hotel met mooie uitstraling
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Sugito วันที่ 25 พ.ย. 2017
Geachte John, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Surabaya erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Sugito Adhi General Manager

8/10 ดี

Eko

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Family trip
Nice & clean hotel, quiet, comfort. But not close to the restaurant for night dinner
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
not good.. the room view is not city view ..but a rusty wall

6/10 พอใช้

TeAtarau, Auckland, New Zealand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
rather disappointed in 4 star
Most of the staff were fab except a couple times we stood at concierge desk while the boys had their chit chat. Got my beer (butang)(yummy) before my friend and she ordered 1st. Told 2 other staff members b4 getting it. They were'nt busy. Disappointed that NO tourist desk. Its a 4 star. You get 1 towel per person and 1 bath mate. Unless you ask which they happily give. Thanks housekeeping staff. 1 toilet paper and its NZ budget. Other country people prefer toilet paper to water spray thing. You never know where thats been. Hairdressing staff were fab. Spent 2 days in there.
การตอบกลับจาก Sugito วันที่ 25 ธ.ค. 2016
Dear Teatarau , Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Surabaya. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Sugito Adhi General Manger

8/10 ดี

Devi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
convenient and clean hotel
Mercure Grand Mirama Hotel always be our hotel to stay during in Surabaya. The position is in the main street of Surabaya and has a restaurant with delicious food (Trimurti Restaurant).

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

Scott , New Jersey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Centralized location, close to everything
Hotel staff was friendly and nice knew my name and room number, some of which I had never even met, knew who I was. Everyone smiled and was eager to please. Only tried the one of three restaurants and the coffee cafe. I liked how the bread and pastries were half price after 6PM. The bread and pastries were good. Coffee was really good too. I met a gentleman who worked there who told me he lived in Florida, you know the part right next to New Jersey. But he was very friendly and eager to talk to me. I enjoyed the conversation very much. People know I love to laugh. You want to stay at a nice hotel where the people care to make you happy at any cost. Then I would suggest coming here I loved my first stay in Surabaya Thank you very much

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

Eman Prijono Wasito, Bandung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best choice to stay
Comfortable

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Edwin วันที่ 23 ก.ค. 2016
Kepada Tamu yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Surabaya. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Edwin Marketing Communication

6/10 พอใช้

edra, jkt

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Moderat
Business hotel... Close to business center.. Not for leisure........
การตอบกลับจาก Edwin - Marketing Communication วันที่ 19 พ.ค. 2016
Dear Mr. Edra, Thank you for your support towards Mercure Grand Mirama Surabaya. We very appreciate your reviews in here. We are more than happy to have you stayed in our hotel and would gladly make your stay period very memorable and had meaning. We will absolutely informed this happy news to all our staffs in order for them to be better in the future. Looking forward to your next memorable stay with us. Best Regards, Edwin Marketing Communication

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
pelayanan cepat, staff ramah, sayang di kamar ketemu serangga
การตอบกลับจาก Edwin - Marketing Communication วันที่ 19 พ.ค. 2016
Kepada Tamu yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Surabaya. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi evaluasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Edwin Marketing Communication

2/10 แย่มาก

Radja, Solo

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Average for me•
I'm totally upset Even after cnfm my room booking didn't Arange properly .like,,,,, 1)again asks me to booking room why?? 2)toilet arrangements like useng thinks are gives to use only one set I/o two why like this?? 3)denner : I got after orders and its half boil cooked !!!!!(finial give new one without cost Tks) 4)morning breakfast:after setting the table asks 1000 questions about payments?????why don't Arange some tocken system to avoid this kind of inselt???? I don't know others but,,,Sorry I'm totely upset this trip . Note: I alrdy register my complaint while check out. Tks.
การตอบกลับจาก Edwin วันที่ 28 พ.ค. 2016
Dear Mr. Radja, We sincerely appreciate you taking the time to send us provide us your feedback It is with sincere regret that we note your dissatisfaction with our service. I deeply regret, Please accept my humble apologies for your your dissatisfaction. We've evaluate our service, standard service become our top priority for our staff, we already set up daily briefing to ensure our standard service work properly, this is our hope to offer you our newly experience of stay. On behalf of the hotel team, we wish to thank you for your continuous support and hope this incident will not prevent you from availing yourself. I sincerely hope that this experience will not impair your confidence in the Mercure Surabaya of our services again in the future We hope you will give us the opportunity of welcoming you again in Mercure Surabaya. Kind Regards Edwin Marketing Communication

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quite Disapointing - No wifi ,late room cleanup,etc

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not recommend
Staff was very kind but hotel condition was worst. I can't control hot/cold water in shower and something stink bed sheet/pillows
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 26 ธ.ค. 2015
Dear Anonymous, We sincerely appreciate you taking the time to send us provide us your feedback. I was delighted to read that you satisfied with our staff service, I will thank the personally on your behalf and your kind words will be pass to our team and in particular who made your stay a memorable one. This will certainly motivate them and us all to keep up the good work. However It is with sincere regret that we note your dissatisfaction with our bathroom facilities.“Please accept my humble apologies for this inconvenience" we was share these feedback with our Chief Engineering and Housekeeper to follow up the problem. On behalf of the hotel team, we wish to thank you for your continuous support and hope this incident will not prevent you from availing yourself and I sincerely hope that this experience will not impair your confidence of our services again in the future. We hope you will give us the opportunity of welcoming you again at Mercure Surabaya Kind Regard Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good option in Surabaya
Everything is good and the room is comfortable.
การตอบกลับจาก Ryan วันที่ 9 ต.ค. 2015
Dear Mr/Mrs, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Sugito Adhi General Manager

8/10 ดี

Ahmad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
mercure hotel via hotels.Com
Mercure hotel surabaya nyaman sekali. Dan menu sarapan paginya...Hmm...yummy. Apalagi kalau booking via hotels.Com dijamin lebih murah.

10/10 ดีเลิศ

Sabi10

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Top
Personnel au petit soin hôtel de haut standing Toutefois place juste s côté d une rue très passante et bruyante Impossible d ouvrir les fenêtres les chambres manquent d'air.

6/10 พอใช้

PENG CHENG, TAIWAN

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
新房間過段時間再住
我在這飯店住超過10次 以前感覺都很好 這次住的房間 剛裝潢好 有味道很重 眼不舒服 要求換房間 但是飯店要找人去噴香香的 經過翻譯溝通之後 換到舊館房間 就OK
尊敬的先生 Peng 我们非常感谢您的宝贵意见对您在泗水美居逗留。这是我很高兴能够得到积极的反馈。我将与我们的团队分享您的意见。 我们始终把客人的要求为房间准备一个优先事项。在我们的房间空气质量您的评论,我已经共享给我Houskeeping球队保住产品保养我们的房间。 再次感谢您分享您的经验,我们希望您下次访问将是愉快的前一个。 真诚的, Herman Tri Wuryanto, Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

edjo, amsterdam

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
great hotel great service, swimmingpool, good food
i go back if i am in surabaya. great hotel great food, friendly staff
การตอบกลับจาก Maya วันที่ 5 ส.ค. 2015
Dear Mr. Edjo, Warmest Greeting from Mercure Grand Mirama Surabaya .... We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ingat Surabaya Ingat Mercure
menginap di Mercure Surabaya, mulai dari kedatangan hingga kami cek out, pelayanan bagus & baik sekali, begitu juga kamar luas & bersih.
Dear Bapak / Ibu yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Surabaya. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima respond positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
尊敬的先生/小姐親愛的, 我們非常感謝您的意見對您在泗水美居留。非常愉快的為我們收到的反饋/正面的回應。 我們會通知您的意見對我們的團隊。我們相信,這種反饋將是一個動機,我們所有的員工,因為我們努力,不斷提高我們的服務質量。 再次感謝您告知您的經驗,我們希望您下次訪問將是為滿足作為我上次訪問。 最好的問候 Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

8/10 ดี

Delyana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dear Ibu Delyana yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di Mercure Surabaya. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima respond positif. Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami. Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Herman Tri Wuryanto Executive Assistance Manager

8/10 ดี

Fumiaki, japan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
快適でした
ホテルは大きくて綺麗。全体的には、従来のホテルの良さや豪華な雰囲気を残しながら、細かいサービスの向上に努められている印象で、非常に気持ちの良い宿泊をすることが出来たと思います。また訪れたくなるホテルでした。
拝啓/ MS親愛なる、 我々はメルキュールスラバヤにご滞在についてのご意見のために非常に感謝しています。私たちは正の応答を受信するための非常に楽しいです。 私たちは私たちのチームにご意見をお知らせします。我々は継続的に当社のサービスの質の向上に努め、このフィードバックは、当社のスタッフのすべての動機であると確信しています。 もう一度あなたの経験を知らせるためにあなたに感謝し、私たちはあなたの次の訪問は私の前の訪問のように満足であることを願っています。 宜しくお願いします、 Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

6/10 พอใช้

bowock, jakarta

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel deket kemana mana krn ditengah kota
Masih menghargai tamu tamu perokok di beberapa tempat ... oke banget

10/10 ดีเลิศ

Abd Don, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
comfortable traveller
While from Juanda Airport , I took a cab to Mercure hotel . The moment I arrive , your security given a warm smile and a welcome smile , it very great of your security . than I proceed to yr receptionist your counter staff great with almost welcome . they serve me very excellence towards my request . I feel most welcome at Mercure Hotel and like to thanks to all your great staff .
การตอบกลับจาก Maya วันที่ 5 ส.ค. 2015
Dear Mr. Don, Warmest Greeting from Mercure Grand Mirama Surabaya .... We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager

8/10 ดี

dwi putra, Jakarta

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great service and location with affordable price
What a lovely hotel! I stayed there for business trip and it located just in the heart of the city which I easly went to the meeting points around surabaya. The service and its condition are excellent with an affirdable price. Will book it again while I'm visiting Surabaya again.
Dear Bapak Dwi, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Surabaya. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Herman Tri Wuryanto Executive Assistant Manager