สระว่ายน้ำในร่ม, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Hotel Kiston

4 out of 5
Hotel Kiston
Kistowo 26, Suleczyno, Pomerania

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 18 จาก 29 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 5 จาก 29 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 4 จาก 29 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 0 จาก 29 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 2 จาก 29 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Margaret

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely place. Really enjoyed our stay. Excellent breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ewa

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Nicolaj

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

koray

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel ogromny, pokoje przestronne. Spokojnie zmieści się rodzinka 2+2. Restauracja trochę droga ale jakość adekwatna do ceny, polecam Policzki wołowe. Alkohol w przystępnych cenach. Jedyny minus to temperatura wody w basenie. Mało atrakcji dla dzieci na basenie. Na tydzień starczy dłużej to już nie wiadomo co tam robić.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Marcin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wypoczynek
Świetny hotel na wypoczynek dla rodzin z dziećmi. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Polecam z czystym sumieniem.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Miroslaw

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

6/10 พอใช้

Anna

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Iwona

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Michal

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bardzo miło spędzony czas. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie pyszne. Poziom komfortu: wysoki.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

Magdalena

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Karolina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super pobyt, brakowało nam jednak większej różnorodności śniadań. Fajna byłaby również oferta lokalnych dań lub przekąsek :)
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2020

6/10 พอใช้

Agnieszka

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good place to stay.
Nice and comfortable bed. The food in the restaurant was as well recommendable.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Krzysztof

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Bartlomiej

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Doskonały hotel
Hotel komfortowy, duży parking bez dodatkowych opłat, duży basen. Dobra kuchnia. Super obsługa. Polecam!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Stephen

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great
I had a great but unfortunately too short stay of 3 nights here for a wedding. The place is beautiful. Rooms are large and fully A/C. I can thoroughly recommend.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Mycket fräscht och vacker omgivning. Trevlig personal. God mat.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Magdalena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastyczny relax
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Świetny pobyt
Naprawdę piękny obiekt w malowniczym sąsiedztwie. Pokój z tarasem z widokiem na plażę i padok, w łazience podgrzewana podłoga. Super śniadanie - wszystkiego mnóstwo i bardzo smaczne.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

Mogens

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

Aleksandra, Rumia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
Hotel is perfect for families with children, lots of activities, big clean rooms, huge terrace, breakfast great choice.

10/10 ดีเลิศ

Piotr, Gdynia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kiston
Bardzo ładnie, elegancko, obsługa elastyczna. Jedyny minus to obsługa w restauracji, gdzie kelner próbował mi wmówić, że kaczka pieczona jest na świeżo, a czas oczekiwania to 30-40 minut :)
การตอบกลับจาก Damian วันที่ 16 พ.ค. 2015
Dziękujemy bardzo za pozytywny komentarz i wysoką ocenę hotelu. Cieszymy się, że obiekt przypadł Panu do gustu, a co do kelnerów to postarają się więcej takich pomyłek nie robić :) Pozdrawiamy serdecznie!

2/10 แย่มาก

Curtis J, Canada

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
BUGS!!!! Need I say more? But read on - DO NOT go
When we checked in there was a prevailing “just new” smell about the furniture and a different smell in the washroom. As we unpacked our bags we started to notice various insects. Beetles, Moths, Mosquitoes and various other flying critters. A previous tenant or staff had left a window cracked open behind the curtain - probably to get rid of the smells in the room. Once we were in the room and the lights were on, hiding behind the curtain was just not satisfactory to the local air insect armada. We were inundated. We tried calling the front desk – OOPS: NO PHONE! What kind of hotel does not have a telephone in the room! We spent a couple of hours commando killing bugs in the room. There were no other alternative rooms. In the morning (after sleeping on a horrible bed – 2cm of foam on top of a cement box spring does not make for a comfortable sleep) we tried to get a few extra towels since most of what we had were smeared with Bug guts. OOPS: NO TOWELS! The Hotel only had the bare minimum and until the laundry arrived later that day they did not even have ONE towel to let us use! The service at the hotel sucked. In the daylight we could tell from the insect smudges on the walls we were not the first guests to experience this insect Iwo Jima. This property is also lacking in many other ways. There was no safe in the room. No place to plug in electronics without unplugging the desk lamp. There was no place to “lay out” a suitcase. The suitcase “bench” was no more then 50 cms.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

2/10 แย่มาก

Anna, Gdańsk

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
rozczarowanie
Dokonalam rezerwacji za posrednictwem strony hotels.com. Zarezerwowalam i zapłaciłam za apartament z sypialnia ("Apartament Suite, 1 sypialnia"). Otrzymalam zwykły pokój dwuosobowy w piwnicy. Na recepcji Pani oświadczyła, że cena którą zaoferował portal hotels.com byla za niska na apartament (???). Gdy chcialam zjeśc kolacje w restauracji hotelowej, okazało sie ze hotel (czterogwiazdkowy!) obsługiwał właśnie impreze okolicznościowa i nie miał czasu obsługiwać gości. Nikt mnie nie raczył o tym poinformować, a w odległości kilku kilometrów od hotelu nie było żadnej innej restauracji. Zirytowana zgłosiłam się do obsługi z prośba o razmowe z managerem. Nikt jednak nie miał czasu a pani z recepcji zaoferowała darmowa kolację. Warto dodac, że aby chcąc zapłacić za cokolwiek 9bez względu czy na recepcji czy w restauracji hotelowej) trzebabyło zejśc do piwnicy, do kręgielni to tylko tam był sprawny terminal płatniczy. Podsumowując: to miał byc miły, beztroski weekend a okazał sie wielkim rozczarowaniem!
การตอบกลับจาก Damian วันที่ 8 พ.ย. 2014
Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań. Faktycznie tego dnia mieliśmy imprezę okolicznościową i restauracja była wypełniona po brzegi. Tydzień szybciej łączyliśmy nasz hotelowy system rezerwacyjny z internetowym i wystąpił błąd - pokój dwuosobowy został niepoprawnie zmapowany z apartamentem. Jest to nasza wina i jest nam niezmiernie przykro z tego powodu. Niestety nie mieliśmy już więcej wolnych pokoi, więc recepcjonistka zaoferowała darmową kolację, którą Państwo przyjęliście. Od tego dnia zawsze informujemy naszych Gości o odbywających się imprezach w naszym hotelu, a problem z systemem rezerwacyjnym został rozwiązany. Jeszcze raz najmocniej przepraszam i gwarantuje, że przy kolejnej okazji zamiast pokoju dwuosobowego dostanie Pani piękny apartament z widokiem na ogród.