บริเวณภายนอก

รีวิว ซไตเกินแบร์เกอร์ กราฟ เซปเปลิน


รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 561 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 316 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 87 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 12 จาก 1001 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

DB, Bangkok

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location opposite to Main train station with delicious breakfast and 5-star hotel standard.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Bernd A. Zängle วันที่ 9 ธ.ค. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for the excellent evaluation of our hotel. It is a pleasure for us that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin and took advantage of our downtown location and our breakfast. We hope to welcoming you back soon and remain in the meantime with best regards Bernd A. Zängle General Manager Steigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Laura

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Mehieddine, Northville

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved the Davidoff cigar lounge and drink service. Sauna was small but good. Fitness was small but adequate. Breakfast was subpar for 5 star German standards. Also, meats, cheeses, eggs were mixed together on same serving areas making vegetarians like myself unable to enjoy anything but bread, yogurt and coffee. I stay here about 5 or 6 times a year and I have mentioned this every time to management. The meat should be clearly separated from non-meat items and that includes chicken which the girl in the morning told me was not meat. Let's just try to keep all the animal flesh products away from non-animal flesh.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Vanessa Witsch วันที่ 15 เม.ย. 2024
Dear Mehieddine,Thank you for sharing your valuable evaluation with us and for your loyalty.We are glad that you enjoyed your overall stay at our hotel and especially liked our Davidoff Cigar Lounge. Still it is our daily aim to exceed the expectations of our guests and delight you with an unforgettable stay.Therefore we hope to welcoming you back soon to positively surprise you. With best regardsVanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Ines, Gau Algesheim

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Vanessa Witsch วันที่ 14 พ.ค. 2024
Sehr geehrte Ines,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenVanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 พอใช้

alessandro

ชื่นชอบ: ความสะอาด
cucina non internazionale
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Vanessa Witsch วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Alessandro,Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that our culinary offerings did not meet your expectations. At our hotel, we strive to offer a variety of dishes that satisfy all of our guests.We recognize that culinary diversity is an important aspect of the guest experience, and we will continue to work hard to improve in this aspect. Your opinion is very valuable to us.I wish you the best from Stuttgart,Vanessa WitschGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Angenehmer Aufenthalt. Vielen Dank.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 มี.ค. 2024
Sehr geehrter Daniel,es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen und es ist immer eine Freude zu hören, dass wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten.Wir bedanken uns für Ihr positives Feedback und hoffen, Sie bald wieder im Steigenberger Graf Zeppelin begrüßen zu dürfen.Alles Gute aus StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Haijo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, clean, high friendly service, good breakfast. We really liked our stay. Pity the station across the street is under (long term) renovation, although you don’t hear anything. But you can’t open a window and the room is very warm and can’t be cooled more then a few degrees. Also, the sofa bed (for the kids) was very old and sqeecky. No real nice bar, unless you like cigars. A swimming pool would have been great. So, a good one if you ever want to visit a classic icon but don’t expect a modern hotel. Also not really suitable for a family with kids.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Haijo and Family,Your feedback is of great importance to us and we are pleased to hear that you appreciated our clean facilities, friendly service, and tasty breakfast. It is indeed a delight to know that your overall stay was enjoyable.We understand your concerns regarding the renovation of the station and the temperature in the rooms. We aim to provide a comfortable environment for our guests and we are sorry if there were elements of your stay that didn't fully meet your expectations.Your comments regarding the sofa bed has also been noted. While we are a classic hotel and proud of our historic heritage, we are consistently looking for ways to enhance our guests' experience. We do hope that you will consider us for your future visits despite these issues, as we would love to have you and your family back for another memorable stay.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Alexander

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Schönes Hotel super gelegen.
Schönes Hotel, schönes Zimmer geräumig und zweckmäßig. Rezeption sehr freundlich und kompetent. Das Frühstück ist gut alles da, der Frühstücksraum ist irgendwie nicht richtig gemütlich! Das Personal beim Frühstück ist aber sehr nett.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 23 ก.พ. 2024
Sehr geehrter Alexander,vielen Dank für Ihre positiven Worte bezüglich Ihres Aufenthaltes in unserem Hotel. Es freut uns sehr, dass Sie sowohl unsere Zimmer als auch die Freundlichkeit und Kompetenz unseres Rezeptionsteams geschätzt haben.Wir nehmen zur Kenntnis, dass Sie den Frühstücksraum als nicht gemütlich empfunden haben. Ihr Feedback ist uns wichtig, da wir bestrebt sind, unseren Gästen stets das bestmögliche Erlebnis zu bieten.Es ist schön zu hören, dass unser Frühstückspersonal Ihnen einen angenehmen Start in den Tag bereitet hat.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Hans-Thomas

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 20 ก.พ. 2024
Sehr geehrter Hans-Thomas,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Ralf

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Luxurious hotel close to public trabnsportation and the city center.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 20 ก.พ. 2024
Dear Ralf,It is delightful to hear that you appreciated the strategic location of our hotel, Steigenberger Graf Zeppelin. We take pride in providing a luxurious experience that is both convenient and memorable. Our proximity to public transportation and the city center is indeed one of our unique strengths, and we're glad it contributed positively to your stay.Your feedback is valuable, as it allows us to understand what our guests love about their stay with us. All the best from Stuttgart,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Abdullah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Abdullah,We are sincerely grateful for your positive assessment of our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to provide a superior guest experience.It is always rewarding to know that our guests have enjoyed their stay. We hope your travels will bring you back to our hotel in the future.All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Jesper

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tryggt varmt och tyst hotel nära kommunikationer. Serverar en riktigt bra frukost.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Jesper,We really appreciate your kind words about your stay at the hotel Steigenberger Graf Zeppelin. We are pleased to hear that you found our location convenient and that you enjoyed the warmth and tranquility of our establishment. Your compliment on our breakfast really pleases us. Giving you an excellent start to your day with our breakfast is one of our top priorities.We hope to welcome you back soon and assure you of our continued commitment to creating great experiences for our guests.All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Sven

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
An sich ein schönes Hotel, jedoch sind einige Dinge schon sehr in die Jahre gekommen. Schwimmbad war leider geschlossen. Im Zimmer waren zb die WC Spülung nicht mehr fest. Das Thermostat im Bad war auch locker. Und noch ein paar andere Kleinigkeiten.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ก.พ. 2024
Sehr geehrter Sven,Ihr Feedback ist uns sehr wertvoll und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten und wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst. Unser Technikteam hat sich direkt um die Punkte gekümmert. Gerne sind wir auch während Ihres Aufenthaltes für Sie da, um Ihre berechtigten Wünsche zu erfüllen. Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass wir stets bemüht sind, den Zustand unseres Hauses zu verbessern und zu erneuern. Ihre Rückmeldung hilft uns dabei, unseren Service zu optimieren. Nur der Vollständigkeit halber möchten wir erwähnen, dass das Steigenberger Graf Zeppelin kein Schwimmbad hat und wir daher auch nicht mit einem solchen Ausstattungsmerkmal werben.Wir hoffen, dass wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch mit den Verbesserungen überzeugen können und danken Ihnen nochmals für Ihre Rückmeldung.Mit besten Grüßen,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Kar Fong Caroline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ก.พ. 2024
Dear Kar Fong Caroline,We are delighted to hear that you had a fantastic stay at Steigenberger Graf Zeppelin Hotel Stuttgart. Your succinct feedback "Great" wonderfully encapsulates what we aim to provide for all our guests. Do consider our hotel for your next visit. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 พอใช้

Tanja

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Leider riecht man die Raucher -Lounge abends im ganzen Hotel. Nicht mehr zeitgemäß
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ก.พ. 2024
Sehr geehrte Tanja,vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen ein erstklassiges Erlebnis zu bieten und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht genau diesen Erwartungen entsprach. Es ist uns wichtig, dass unsere Gäste sich in unseren Räumlichkeiten wohl fühlen. Daher nehmen wir Ihr Feedback sehr ernst und werden Ihr Anliegen sorgfältig prüfen.Mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Kenneth kannan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was nice and cosy. Friendly front desk staff
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Mr. Kannan,Your kind words about the room and our front desk team are truly appreciated. Quality service and comfort are indeed some of the highlights at the Hotel Steigenberger Graf Zeppelin.We are thrilled to know that you found our rooms to your liking and the staff amicable. It is our constant endeavour to make our guests feel at home and your positive comments assure us that we are on the right track.We hope to welcome you back soon for another pleasant experience.With best regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Sven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 22 ม.ค. 2024
Sehr geehrter Sven,wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Wir bemühen uns, jedem Gast eine positive Erfahrung zu ermöglichen und freuen uns, dass wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt bieten konnten. Wir hoffen, dass wir Sie in naher Zukunft wieder begrüßen dürfen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Caroline

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Caroline,We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with a pleasant and comfortable experience and are pleased that we met your expectations. We look forward to welcoming you again soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Iurie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent stay. The shower is awesome. Helen is great!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Lurie,It's heartening to hear your stay with us was excellent. Our team strives to provide the best amenities for our guests, so we're thrilled the shower exceeded your expectations! Also, it's wonderful to see Elen's efforts were appreciated. She is indeed a valued member of our team and your kind words will be passed on to her.We look forward to welcoming you back to the Steigenberger Graf Zeppelin in the near future.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Projer

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Projer,we are pleased to hear that you had a pleasant stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to make every stay a pleasant experience and it is nice to know that we succeeded in your case. We hope that you will return soon.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel and location, parking is challenging to find but convienent once it's used.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Guest,we are truly delighted to hear that you found our hotel and its location to your liking. Indeed, our location is one of the many aspects our guests appreciate about their stay with us.We understand that parking can be a bit of a challenge in a bustling city like ours. However, it's encouraging to know that you found it convenient once you were able to secure a spot. We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit.With best regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Dennis

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 5 ม.ค. 2024
Sehr geehrter Dennis,ein frohes neues Jahr für Sie und Ihre Lieben!Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin hatten. Wir sind bestrebt, Ihnen ein hervorragendes Kundenerlebnis zu bieten, und wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir hoffen, dass wir Sie bald wiedersehen!Mit besten Grüßen aus StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Daniel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Daniel,We are very pleased that you had a pleasant experience at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with excellent service and quality accommodation and we are delighted that you were satisfied with your stay. Thank you for choosing us as your accommodation provider!With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Sam

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Sam,We are very pleased to hear that you were satisfied with your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. Our team strives to provide the best possible experience for every guest. Thank you for giving us the opportunity to serve you.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Brittany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Convenient Access to Train Station
Super convenient location near the Central train station. Hotel was a little pricey for the value. It was dated, older, but the hotel staff was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Brittany, Your feedback is greatly valued and we are pleased to hear that our location has served you well. Our team is delighted to have made a positive impression with their excellent service.As for the concern about our pricing and the condition of our establishment, we continually strive to provide a high standard of experience that matches the expectations of our guests. Your points will be taken into account as we seek to improve our offerings. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an experience that truly reflects the standards of Steigenberger Graf Zeppelin.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

6/10 พอใช้

Nicolas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wir hatten ein Superior-Zimmer gebucht. Im Beschrieb mit King-Bett. Hatten zwei zusammengeschobene einzelbetten. Reseptionisten sehr freundlich, restlichens Hotelpersonal eher ignorant was in einem 5 Sterne Hotel fehl am Platz ist. Rest war gut.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 2 ม.ค. 2024
Sehr geehrter Nicolas,vielen Dank für Ihr offenes Feedback und natürlich noch ein gesundes neues Jahr.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat, insbesondere bezüglich des Bettes und der Interaktion mit unserem Personal. Ihre Rückmeldung ist wichtig für uns, denn sie hilft uns, unsere Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Es freut uns jedoch, dass Sie die Freundlichkeit unserer Rezeptionisten positiv hervorheben und dass Sie den Rest Ihres Aufenthalts als gut empfunden haben. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen dürfen, um Ihnen den exzellenten Service zu bieten, den unsere Gäste von einem 5-Sterne-Hotel wie dem Steigenberger Graf Zeppelin erwarten dürfen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Chester

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Dear Chester,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin hotel Stuttgart. We strive to provide our guests with a memorable and comfortable experience. It is nice to know that your stay with us was a positive one. Thank you for being our guest and we hope to welcome you again soon.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Abulgasim

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Abulgasim,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide the best possible experience for our guests and it is very encouraging to receive such positive feedback. Thank you for choosing the Steigenberger Graf Zeppelin and we look forward to welcoming you back soon.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Philip

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Sehr geehrter Philip,vielen Dank für die hervorragende Bewertung unseres Hauses.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Steigenberger Graf Zeppelin genießen konnten und mit all unseren Einrichtungen und Leistungen zufrieden waren.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder willkommen zu heißen und verbleiben in der Zwischenzeit,mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Birgit

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Sehr geehrte Birgit,vielen Dank für Ihre 5 Sterne. Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Steigenberger Graf Zeppelin Hotel genossen haben. Wir sind bestrebt, unseren Gästen das bestmögliche Erlebnis zu bieten, und es ist uns eine große Freude zu wissen, dass uns dies bei Ihnen gelungen ist. Wir hoffen, Sie bald wieder zu begrüßen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Sybille

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hervorragendes, sehr zentral gelegenes Hotel. Ausgezeichnetes Frühstück und sehr freundliches und aufmerksames Personal.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Sehr geehrte Sybille,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Hotel Steigenberger Graf Zeppelin genossen haben. Ihre lobenden Worte über unser Frühstück und unser Team sind eine schöne Bestätigung für unser tägliches Bestreben, unseren Gästen einen hervorragenden Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen.Mit freundlichen GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Incredible staff, perfect location with access to transit, shopping, and points of interest.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Michael,It's a delight to hear such positive comments about our hotel. Your warm words regarding our staff are highly appreciated and it's great to know that the strategic location added value to your stay. We always strive to provide the best experiences to our guests and your feedback serves as an affirmation that we're on the right track. Looking forward to welcoming you back on your next visit to Stuttgart.All the best from Stuttgart,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Arnost

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Arnost,we are pleased to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide our guests with a comfortable and memorable experience, and it is great that we were able to meet your expectations. Thank you for choosing us as your accommodation.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Ray

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We found this hotel to be very nice during our stay and conveinent to the train station and the Christmas market. The only thing that we did not care for was the smell of cigar smoke in the lobby and hallways due to the cigar bar on property.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Ray,your positive comments about the convenience of our location and the pleasant experience during your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin are highly appreciated. Our hotel indeed enjoys a strategic position near the train station and the Christmas market, making it an ideal choice for many of our guests.However, it's unfortunate to hear about your experience with the smell of cigar smoke in the lobby and hallways. In generel we strive to keep the door to our cigar lounge closed and will remind our team to keep an eye on that. We value this feedback as it helps us understand the diverse preferences of our guests. Thank you once again for sharing your thoughts. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.With kind regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Mehieddine, Dearborn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean room excellent shower the davidoff cigar Lounge was the highlight. Staff was friendly and competent. Breakfast was I would say in my opinion a little below the standard of a five-star German hotel and also below the standard of other steigenberger hotels.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Mehieddine,we appreciate your positive remarks about our clean rooms, excellent showers, and the Davidoff Cigar Lounge. It's indeed heartening to know that our staff's friendliness and competence added to your overall experience.It's regrettable, however, to hear that our breakfast service didn't meet your expectations. Your feedback is certainly valuable, and it helps us understand where we can focus more attention.Thank you soo much for your stay and feedback. We hope to have another opportunity to serve you in the future.With best regards,Holger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Patrik

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Trotz meines Status bekam ich keinen Upgrad angeboten. Im Zimmer war die Toilette nicht vollständig gereinigt, was wir dann erledigten und die Betten waren leider 2 Einzelbetten obwohl ein King-Size Bett gebucht wurde. Wir hatten schon bessere Aufenthalte in diesem Hotel, diesmal leider nicht. Wir hoffen zukünftig wieder auf schönere und bessere Aufenthalte in diesem Haus.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Sehr geehrter Patrik,vielen herzlichen Dank für Ihre Treue. Wir freuen uns, dass Sie sich generell bei uns so wohlfühlen. Umso mehr bedauern wir, dass wir Ihre Erwartungen diesmal nicht erfüllen können. Für VIPs mit Ihrem Status haben wir in unserem Haus eine Flasche Sekt zur Begrüßung hinterlegt und kommunizieren dies auch offen.Gerne hinterlegen wir in Ihrem Profil, dass für Sie nur ein Kingsizebett in Frage kommt. Aufrichtig entschuldigen wir uns für die mangelnde Sauberkeit im Bad. Gerne hätten wir diesen Bereich für Sie nachgereinigt. Die Ihnen dadurch entstandenen Unannehmlichkeiten bedauern wir von Herzen. Da Sie bereits öfter bei uns waren, wissen Sie, dass dies nicht unserem Standard entspricht.Sehr geehrter Patrik, wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Stuttgart wieder bei uns zu begrüßen.Mit besten Grüßen aus StuttgartIhrHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Peter

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Der Empfang war sehr Freundlich, wir fühlten uns sehr Wohl. Wir wurden sehr gut umsorgt das essen im eignen Restaurant ist zu empfehlen.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Sehr geehrter Peter,es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel Steigenberger Graf Zeppelin genossen haben. Besonders schön ist es, dass Sie die Freundlichkeit unseres Empfangs hervorheben und dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Vielen Dank für dieses schöne Lob. Es ist uns immer eine Freude, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Ihre positive Rückmeldung zu unserem Restaurant ist ebenso geschätzt.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Mwanze, Lynchburg

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall made my stay in Stuttgart fantastic and one to remember. Nice treat and thought from the team, I got an upgrade to a Junior Suite. Top notch customer service. Thank you!!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Mwanze,It is indeed heartening to read your kind words about your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We are delighted to know that we were able to contribute to making your time in Stuttgart a memorable one. It gives us great joy to know that our team’s efforts were appreciated and that our upgraded Junior Suite was to your liking. We strive to provide the highest level of service and your feedback serves as an encouragement to our team.We hope to welcome you back soon for another fantastic stay.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

jukka oinonen

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Mr. Oinonen,We are pleased to hear that you enjoyed your stay at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to offer our guests the best possible experience. We are therefore very pleased to hear that you were satisfied with your stay with us.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Carolyne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location and comfortable room. Decent value
A very comfortable hotel in central Stuttgart, quiet and with a great breakfast and good facilities. Lovely room and well appointed bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Carolyne,Your commendations have been received with much enthusiasm. It is always delightful to learn when a guest has thoroughly enjoyed their stay with us, particularly noting our quiet environment, well-appointed rooms, and the breakfast service we offer.The team at Steigenberger Graf Zeppelin prides itself on delivering a memorable hotel experience during your travels. We, therefore, truly appreciate you highlighting our facilities and central location.Once again, thank you for sharing your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Alan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Alan,we are pleased to hear that you had a great stay with us at the Steigenberger Graf Zeppelin. We strive to provide the highest quality of service to our guests and it is great that you experienced this during your stay with us. Thank you for choosing us, we hope to welcome you back soon!With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Matthew

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Matthew,we are pleased to hear that you had a pleasant experience at the Steigenberger Graf Zeppelin. Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you again soon.With kind regards,Holger Flory,General Manager,Steigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Renate

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 30 ต.ค. 2023
Sehr geehrte Renate,es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Steigenberger Graf Zeppelin genossen haben. Wir bemühen uns, Ihnen einen hochwertigen Service und Unterkünfte zu bieten, und freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben. Dennoch werden wir alles daransetzen, diese bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu übertreffen und die Bestnote zu erhalten.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

2/10 แย่มาก

Giancarlo

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Giancarlo,Thank you very much for the evaluation of your stay with us.We hope that you were able to enjoy your overall time in Stuttgart and apologize for any inconveniences occurred. It would have been helpful to know what the reason for your dissatisfaction was so that we can check on our performance or change what does not meet our guests' expectations.It would be a pleasure to welcoming you back to the Steigenberger Graf Zeppelin to positively surprise you.With best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

Mark

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ต.ค. 2023
Sehr geehrter Mark,es freut uns zu sehen, dass Ihr Aufenthalt bei uns angenehm war. Wir bemühen uns, unseren Gästen ein Höchstmaß an Komfort und Service zu bieten, und es ist erfreulich zu wissen, dass wir unser Ziel erreicht haben. Wir hoffen, Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt und freuen uns darauf, Sie bald wieder zu begrüßen.Mit besten GrüßenHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear guest,We are sorry to read that you were not satisfied with your stay. We strive to provide our guests with the best possible service and experience. It is unfortunate that we did not meet your expectations. Please let us know if there is anything we can do to improve our service to you in the future. Would you be willing to give us additional feedback on your experience so we can investigate and fix the problem?All the best from StuttgartHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

YOSHIKO

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
巨大なホテル
駅前の大型ホテルで、選んだ部屋は広々。浴槽はチビの私は沈んでしまう長さ(笑)。到着時に対応してくれたフロントはアルバイト?だったのか、もたもたしていましたが、一生懸命で好感度高かったです。駅前ですが、中央駅は改装工事中で、見えているのに7分ぐらいかかりました。SバーンUバーンはホテルのすぐ前から地下に入れるので、とても便利です。またシュツッツガルトに来る事があれば、リピします。
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 11 ต.ค. 2023
Dear Yoshiko,Your detailed review is greatly appreciated. We are delighted to hear that you were satisfied with your spacious room and the diligence of our staff.It is a great pleasure to know that our location, with its easy access to transportation, met your needs. We apologize for the inconvenience caused by the construction currently taking place in the area around the central station.We look forward to welcoming you again to Stuttgart and the Steigenberger Graf Zeppelin.Best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

gina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was exceptional. We have stayed at this property before and always find it. Perfect. We did meet a new staff member, Noah, who took excellent care of us at the bar. He was so incredibly professional, friendly, and just very pleasant. We would go back to visit him at the bar again.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Gina,Your kind words have truly brightened our day. We are thrilled to hear that you consistently enjoy your stays with us at Steigenberger Graf Zeppelin. Your positive remarks about our staff member Noah, are particularly appreciated. We pride ourselves on providing exceptional service and it is always gratifying to know when our team members make a positive impression.We are looking forward to your next visit, and we assure you that the same level of excellent service will be provided.With kind regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

8/10 ดี

Magnus

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Euro 26 for en gin & tonic !!
Vi er godt fornøyd med hotellet hva gjelder rom, frokost og beliggenhet, men å ta EURO 26 for en gin &tonic i baren er et ran!!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Magnus,your impressions of our hotel are of the utmost importance to us and we are truly delighted to hear that you enjoyed the room, the breakfast and our prime location.When regarding your comments about the price of our drinks, we understand that value is a key aspect of any service. At Steigenberger Graf Zeppelin, we are dedicated to providing a high-quality experience, which includes sourcing premium ingredients and employing skilled bartenders to create our drinks. This commitment to quality is reflected in our pricing.Your feedback is invaluable and we will take it into consideration. We hope that despite this you found your overall stay enjoyable and we look forward to hosting you again in the future.All the best from StuttgartHolger Flory General ManagerSteigenberger Graf Zeppelin

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelente Hotel
Excelente ubicación del hotel, excelente servicio y las habitaciones de muy buen tamaño.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Holger Flory วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Guest,we are very happy to know that you enjoyed your stay in our hotel. Your satisfaction with our location and service is a great motivation to continue working with dedication and care. We are also pleased that you found our rooms to your liking and of good size. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you again at the Steigenberger Hotel Graf Zeppelin.Best regardsHolger FloryGeneral ManagerSteigenberger Graf Zeppelin