ห้องพัก, เตียงคิงไซส์ 1 เตียง, ปลอดบุหรี่ | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, โต๊ะทำงาน, พื้นที่ทำงานแบบใช้แล็ปท็อป

รีวิว ลากินตา อินน์ บายวินด์แฮม สต็อคตัน

2.5 out of 5

รีวิว

5.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 170 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 173 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 195 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 187 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 277 จาก 1002 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Multiple people smoking just outside their rooms, in the pool area, and groups in the parking lot. People appear to be homeless living at hotel.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Paid for a room with microwave. The room we were put in had no microwave, also the air conditioner sounded like a tornado warning siren !!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024

6/10 พอใช้

Cesar, Salinas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good for the low price
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you for rating us. We hope to welcome you back again next time!

8/10 ดี

Eunice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for rating us. We look forward to seeing you again next time!

8/10 ดี

Jason

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Make your own waffles for breakfast is so awesome! Just wish it ran breakfast until 10 or 11!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for sharing your experience with breakfast. We are glad you enjoyed it. We hope to see you again next time!

10/10 ดีเลิศ

Wilma, Tehachapi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for sharing. We hope you see you on your next trip to Stockton!

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was like an inner city low income apartment complex or a homeless shelter. Trash, food, clothes, car battery in the parking lot. Unattended children loudly running the halls and stairs at 3:00am, multiple people on the exterior halls and stairwells smoking weed and who knows what else. It used to be a nice hotel, but it is now a dump.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for sharing. I am so sorry that you did not enjoy your experience with us. We are working very quickly to change the guest experience here at the hotel. We are doing a complete remodel as well clean up. We hope you give us another chance in the future!

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Me gustó mucho, limpio, buenos shampoos y personal amable
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much! We hope to see you again next time!

6/10 พอใช้

retornzia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Bathtub needed to be cleaner. The front door didn’t lock. Nice customer service.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn Staff วันที่ 3 พ.ค. 2024
Retomzia,Thank you for you review. We are addressing your concerns and hope that you will come again, and allow us to service you again.

6/10 พอใช้

Larry

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn Staff วันที่ 2 พ.ค. 2024
Thank you for taking the time to rate our property. We hope that you will come again ans allow us to give you a great experience.

2/10 แย่มาก

Kristy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Polcies broken, and property advertises services that they dont uphold to.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 13 พ.ค. 2024
Thank you so much for sharing your experience. We follow all of our policies very strictly. I would love to chat with you further about your experience.

10/10 ดีเลิศ

Angelica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shell วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for the fantastic rating. We look forward to seeing you next time!

2/10 แย่มาก

John

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property run down and unclean.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for rating us and sharing your feedback. I am so sorry that you did not enjoy your stay. We are constantly working to improve our guests experience. We hope that you give us another opportunity in the future to try again.

4/10 แย่

Andres

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was not up to par with other La Quinta breakfast. Poor choices and no refrigeration
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for rating us and sharing your feedback. I am so sorry that the refrigerator at break when out during your stay. That has since been resolved. We are constantly working to improve our guests experience. We hope that you give us another opportunity in the future to try again.

2/10 แย่มาก

JOSE

เดินทางกับครอบครัว
Roach infestation
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for sharing your concern; We take this type of feedback very seriously and do our best to take a proactive approach with our pest control to keep any pests from disturbing our guests. We have shared your concerns with our outside pest control company.

4/10 แย่

Douglas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is ok and clean but elevator buttom light not working.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much. We have alerted our engineering team to get this resolved. I appreciate your feedback.

2/10 แย่มาก

Kevin, ROSEBURG

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It took 3 times to get a room, 1st room only had one bed, 2nd the door was looked from the inside and 3rd time was a charm. The room was ok. The only bright spot was the morning person working at the continental breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your concerns. I can imagine how frustrating that must have been. I will be sure to share your experience with my team. Thank you for the compliments on the breakfast team. I will share that with them as well.

2/10 แย่มาก

reza

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to rate us. We are sorry you did not enjoy your stay. We are working very diligently to ensure that our guests have a fabulous stay. Please do give us another chance in the future to show you a better experience.

8/10 ดี

Alfredo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Solo tuve problemas con la llave que a cada ratos no podía entrar porque se reseteaba pero lo demás muy bien
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Shelly วันที่ 26 เม.ย. 2024
Thank you so much for sharing. We are glad you enjoyed your stay. We hope to see you again next time.

2/10 แย่มาก

Anayeli

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I forgot my debit card at the front desk. When I remembered and went back for it the same girl I handed it to argued I didn’t leave it there. I told her to review her cameras and she told me she couldn’t. I asked to speak to a manager and she she there wasn’t going to be one for a while. She was rude and unprofessional. I had no one to prove it because she wouldn’t pull review her camera. There was construction and there was a mess in the parking lot and pool was filthy and green.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Anayeli, Were you able to get your card? Please call the hotel so that we can better assist you. Sorry for the inconvenience

2/10 แย่มาก

Kevin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 1 เม.ย. 2024
Kevin, We are sorry that your stay did not meet your expectations. We hope that you will allow us to make it up to you in the future.

8/10 ดี

JoAnne

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Pool unusable. Elevator had broken floor indicator. No ice machine available. Room was clean and well laid out.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
JoAnne,We apologize for the conditions of the property as we are in the middle of a renovation project.

6/10 พอใช้

JoAnne

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Most of the staff were great. Beds were mediocre but clean.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQunita Inn วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you for telling us about your stay. We hope that we can make it up to you, and provide you with a room with a better bed.

2/10 แย่มาก

Uma

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not up to standard
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Uma,We are going through a renovation project at the moment. Please visit us again soon ans let us make it up to you

8/10 ดี

Leo Ferdinand

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
My second stay was a lot cleaner and neater. However, the lady in the front desk that took my card for deposit, didn’t even try to contact me to return my debit card.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the feedback! We hope that your debit card was returned safely.

8/10 ดี

Lorrie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It was an older hotel and the maintenance was sloppy, such as painting over light switches and baseboards, etc. I felt it was a little substandard for a “La Quinta“. The lady in the breakfast room was absolutely wonderful. The rest of the staff was ambivalent. We had a question about the security of their parking lot and they assured us that they had security and cameras, and that our vehicles would be safe.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
We are glad to hear that the breakfast host was pleasing to work with. We are currently in a renovation project, please come again soon and let us make it up to you.

10/10 ดีเลิศ

Hosmar

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy agradables
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the positive rating. We look forward to doing business with you again.

6/10 พอใช้

Candice

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was put in a room next to construction with a giant dumpster and work going on. So i changed rooms. Then my tv remote wouldnt work so I exchanged it. Person at front desk said there was noone there to check anything not working. So they can chatge what they want but not offer satisfactor service.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
We apologize for the conditions of your stay. Please come again and allow us to make it up to you.

10/10 ดีเลิศ

Talia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I saw there was some construction going on but I know it was for improvement of the property. Very good.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the review! We look forward to serving you again in the future

2/10 แย่มาก

TIMOTHY J

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Do not book a stay here. Hotel is old and very tired. I booked three nights and checked out within two hours of checking in. I agreed with agent at desk to pay one night now they have recanted and no refund is forthcoing. It is under renovation with construction equipment and materials all around. Pool is dirty and full of branches from tree trimming. Read other reviews before booking. Should not be on ‘recommended list’
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Timothy, Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Stockton. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

Jose

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Please give us a call at the hotel and let us know about your experience. We would love to make it up to you.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay.

8/10 ดี

Candice

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for the rating

6/10 พอใช้

Erik

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioning/ heater did not work
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก La Quinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
We apologize for the air. Please allow us to make it up to you.

2/10 แย่มาก

Charmane

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t let the surrounding area fool you. This hotel was a complete mess starting from the lobby to my room. I ended up not staying because the room was so dirty and smelly. Not to mention the sketchy activity happening around the hotel. You get what you pay for.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Charmane,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Stockton. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 แย่

Christopher

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not stay here.
This hotel was terrible. The beds were horrible and highly uncomfortable. We only had two small pillows and they told us there were no more available. The bathroom was in horrible condition and all the washing products had locks on them. We will never stay in this hotel again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Stockton. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 แย่

Will

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Antiquated hotel where everything is breaking down. The heater did not work, the hot water took 30 minutes to warm up. The failed bathtub liner was squishy with water underneath, and the baseboards were coated in dirt and hair. There was trash all around the parking lot. Even for a short stay, very hard to recommend anything happening here.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Stockton. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

2/10 แย่มาก

AZALEA

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not gonna come back here
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

su vin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

MacDonald

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Please give us a call at the hotel and let us know about your experience. We would love to make it up to you.

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Christopher

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก LaQuinta Inn วันที่ 9 เม.ย. 2024
Please give us a call at the hotel and let us know about your experience. We would love to make it up to you.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wouldn’t stay again
The toilet ran all night, heater was loud and there was hair in the bed- a lot of hair. I was trying to get a deal so my fault.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Lynette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Jennon

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked this online, got there and immediately regretted it. Homeless sleeping in parking lot, tweakers outside tweaking. Went into the lobby, staff was immediately rude…sat at table in lobby “breakfast area” and there were dead bugs on the table. Old, outdated- GROSS! I left and went to extended start next door.

8/10 ดี

Jules

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Nakisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My stay was ok when I first arrived. I had to wait at least 30-45 minutes for there system to update an show my reservation. Once I arrived to my room I noticed a lot of safety hazards an construction and debris left outside in front of the building, an by room doors. The room was in good condition with no microwave available to heat my food as a traveler guess an no remote to control the tv. I was awakened by the housekeeper at 8:20 am looking through my window an talking in front of my door. My Husband did not have on clothes at the time. I was irately upset. I called the front desk office to report it an Nonthin was done very unprofessional an unsettling in my opinion. Later after claiming down I advise the front desk my tv did not work they tried to resolve the matter by relocation me to a different room. The next room was in very good condition however there was Not Hot water to take a shower. I was later relocated for the second time to a much better room with all working fixtures an Hot water. It was definitely an overwhelming experience staying at the location an the lack of customer experience overall failed me an my husband.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Kaylie, Stockton

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property/hotel has BED BUGS. They would not give me a refund even after stated so. Please do not book here unless you don’t mind bedbugs.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Kevin

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Flooded
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024